abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_974487
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 11:29 schreef menjo het volgende:

[..]

Het schijnt dat arsenal niet hoger wil gaan dan 20 miljoen. Als NAC al 15 miljoen vraagt voor babos is dat dus veel te weinig

Haal je toch Boschker...
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:31:25 #27
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_983290
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Roda JC over de overgang van Ramon van Haaren
naar de Rotterdamse club.De speler zelf,die vijf jaar uitkwam voor de Limburgers,moet het
zelf nog eens worden met Feyenoord.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:38:26 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_983362
Bericht stond inderdaad vandaag in de krant.
Ramon van Haaren, zegt me niks. Maar ik vind het wel goed, want het heeft m.i. geen nut iemand helemaal uit het buitenland te halen als die toch niet goed is (Tininho, Rsaza). Beter was het misschien geweest als ze er gewoon iemand uit de jeugd opleiding neerkwakte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_983392
-Pellizoli van Atalanta naar Roma
-Johnson van Derby naar Rangers
-Riise van Monaco naar Fulham
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:53:10 #30
374 beelzebub
master of disaster
pi_983452
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:38 schreef speknek het volgende:
Bericht stond inderdaad vandaag in de krant.
Ramon van Haaren, zegt me niks. Maar ik vind het wel goed, want het heeft m.i. geen nut iemand helemaal uit het buitenland te halen als die toch niet goed is (Tininho, Rsaza). Beter was het misschien geweest als ze er gewoon iemand uit de jeugd opleiding neerkwakte.
Beter opletten, want meneer Rsaza kwam van de Graafschap en speelde al wat jaren in NL.

Beter voor de continuiteit van de club als ze een jongere gast hadden gehaald, hij is al 28. Zo'n Jochemsen, Van Vossen en Jan de Visser liepen ook al tegen de eind 20, begin 30 aan, en zo heb je geen 'wisselgeld' bij een evt. doorverkoop. Wanneer halen ze daar in Rotterdam eens wat jongere talenten, of laten er een paar doorstromen. Nelisse voor weinig weggedaan, en dalijk laten ze Van Dieren weer lopen. Stom als je 't mij vraagt.

Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2001 @ 19:54:01 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_983460
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:31 schreef Zapper het volgende:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Roda JC over de overgang van Ramon van Haaren
naar de Rotterdamse club.
Bij de aankoop van Jan van Halst door Ajax zei Piet Keizer : "Een garantie voor middelmaat."

Coen Moulijn denkt nu hetzelfde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 juni 2001 @ 21:32:42 #32
11721 scheur
maar toch.....................
pi_984184
v.Haaren?????????? Nou ja, vooruit dan. Ik zie trouwens dat Dudek is aangeboden bij Barcelona en dat "men" druk doende is om die Japanner naar Rotterdam te halen. Leuk, echt zo'n speler waarmee het legioen tevreden is. Rotterdam en Pearl Harbour hebben toch wel wat gemeen. Ofzo.

woensdag 6 juni 2001 @ 22:01:22 #33
374 beelzebub
master of disaster
pi_984355
Nakata?

Hij doet 't wel goed in m'n Championship Manager '99

pi_984414
Roma wou Nakata betrekken met een Trasfer/ruil met Buffon van Parma (en nog 2 Roma spelers), dat gata niet door, maar Arsenal schijnt Nakata graag te willen hebben....
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:14:16 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_984419
Nakata vind ik trouwens een hele leuke speler. Maar is die niet veel te duur voor Feyenoord?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:18:06 #36
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984445
Die japanner is Sjinji Ono, schijnt een erg goede speler te zijn
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:19:08 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_984449
Heh jammer, naja daarom heet het ook Transfer geruchten

Is Ono een spits, of zo'n jonkie?

woensdag 6 juni 2001 @ 22:24:22 #38
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984479
Ono is middenvelder, japans international. Ik dacht 22 ofzo.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2001 @ 22:30:08 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_984517
Z'n moeder is diepgaande middenvelder in het japanse dames-elftal, Yoko Ono of zoiets ?!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:31:03 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_984525
Ow owkee ik denk dat ik hem wel ken
aanvallend middenvelder dan toch zeker?
Ook leuk voor het aantal Feyenoord shirts die in Japan plotseling over de toonbank gaan vliegen.
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:33:27 #41
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984543
Dat schijnt er ook wel wat mee te maken hebben... Toen Nakata in Italie ging spelen zat er toch een sponsor aan vast die er op stond dat ie regelmatig speelde? kan ik me nog vaag iets van herrineren iig..
pi_984572
quote:
De transfer van Jurek Dudek lijkt de soap van de zomer te gaan worden. Waar het vorige week nog zeker leek dat de Pool volgend jaar op Highbury voor Arsenal zou keepen lijkt nu het Camp Nou weer de thuishaven van Dudek te kunnen worden. Dudek's zaakwaarnemer Jan de Zeeuw was gisteren in Barcelona om zijn pupil opnieuw bij de Catalanen aan te prijzen, zo meldt het Spaanse blad Sport vandaag. Fiorentina-doelman Francesco Toldo heeft nog altijd de beste papieren om de nieuwe nummer 1 van de Paars-Blauwen te worden. Niettemin is Dudek een aantal jaar jonger en een stuk goedkoper. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
*Bron: FeyenoordNet.nl
Fijn, gaan ze straks maanden onderhandelen met weet ik veel hoeveel clubs en uiteindelijk verkopen ze hem niet.
Of wel, maar dan zijn al je aankopen die je wilt doen al verkocht aan andere clubs....
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_988272
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:53 schreef beelzebub het volgende:

[..]

Beter opletten, want meneer Rsaza kwam van de Graafschap en speelde al wat jaren in NL.

Beter voor de continuiteit van de club als ze een jongere gast hadden gehaald, hij is al 28. Zo'n Jochemsen, Van Vossen en Jan de Visser liepen ook al tegen de eind 20, begin 30 aan, en zo heb je geen 'wisselgeld' bij een evt. doorverkoop. Wanneer halen ze daar in Rotterdam eens wat jongere talenten, of laten er een paar doorstromen. Nelisse voor weinig weggedaan, en dalijk laten ze Van Dieren weer lopen. Stom als je 't mij vraagt.

Klopt zeker, maar v Haren is overgenomen voor 5 miljoen en is toch wel een aardige speler.
Ja de Misser en Jochemsen...dat zijn een beetje de zorgenkindjes van Feyenoord geworden als je het mij vraagt.
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:09:39 #44
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_988518
Mijn cluppie FC Den Bosch heeft inmiddels zijn eerste topaankoop gedaan om zich volgend jaar in de eredivisie te handhaven:

FABIAN DE FREITAS

Wat wel een gerucht is dat Den Bosch bezig is om WIM JONK te contracteren!

Anthony Lurling schijnt al rond te zijn met Feyenoord! Heeft zijn huis in Heerenveen al te koop gezet!

Back in town
pi_988893
De Graafschap heeft Peter van Vossen en Dennis Schulp aangetrokken. Van Vossen tekende donderdag in Doetinchem voor een jaar met een wederzijdse optie voor nog een jaar. Schulp zette zijn handtekening onder een vierjarig contract.

Van Vossen nam halverwege het seizoen ontslag bij Feyenoord. De 33-jarige Zeeuw miste respect bij zijn werkgever en kon de motivatie niet langer opbrengen. Schulp (21) speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor NEC. Hij was uitgeleend door Willem II.

pi_989826
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:09 schreef Elbutre het volgende:
Mijn cluppie FC Den Bosch heeft inmiddels zijn eerste topaankoop gedaan om zich volgend jaar in de eredivisie te handhaven:

FABIAN DE FREITAS

Wat wel een gerucht is dat Den Bosch bezig is om WIM JONK te contracteren!

Anthony Lurling schijnt al rond te zijn met Feyenoord! Heeft zijn huis in Heerenveen al te koop gezet!

Scholten heeft het ontkend, ze zijn alleen bezig met een verdediger. Ik hoorde enige tijd geleden de naam van Robert Roest al genoemd worden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 7 juni 2001 @ 19:41:03 #47
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_991004
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:09 schreef Elbutre het volgende:
Als Lurling idd naar feyenoord gaat, is de kans groot dat Jon Dahl Tomasson weggaat.. waarschijnlijk naar HSV
  donderdag 7 juni 2001 @ 21:12:51 #48
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_991560
Gerucht! PSV & REUSER

Zowel aan de kant van Ipswich Town als door Martijn Reuser is ontkend dat PSV een bod zou hebben gedaan op de middenvelder. De laatste dagen ontstond beroering rond Ipswich Town als gevolg van een hardnekkig gerucht dat PSV een miljoenenbod zou hebben gedaan op Reuser. Reuser zei van niets te weten, en ook absoluut niet weg te willen bij de Britse club. Ook de manager van Ipswich ontkende een toenadering van PSV.

Enkele Britse voetbalsites waaronder Sports.com meldden dat PSV een bod van 6 miljoen pond zou hebben uitgebracht op ex-Ajacied Martijn Reuser. De middenvelder die nu in Engeland speelt bij Ipswich Town, hielp zijn club naar een UEFA-Cup plaats, door in de laatste 12 wedstrijden 6 maal doel te treffen. De trainer van Ipswich, George Burley heeft echter al aangegeven dat hij Reuser niet wil verkopen, volgens hem is Ipswich geen verkopende club meer en wil het zijn sterkste spelers houden.

Reuser was bij de start van het seizoen geen basisspeler bij Ipswich, het laatste gedeelte van het veroverde hij echter weer een basisplaats en werd een sleutelspeler voor de 'Tractorboys'.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 8 juni 2001 @ 01:33:04 #49
374 beelzebub
master of disaster
pi_992668
Hmmz, volgens mij spelen die trainers ook Championship Manager.
pi_992698
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 01:33 schreef beelzebub het volgende:
Hmmz, volgens mij spelen die trainers ook Championship Manager.
Ik denk eerder OPTA en/of ProZone, 2 bedrijven die alles in statistieken uitdrukken...

Voor OPTA, zie http://www.planetfootball.com/ en dan het menu rechtsboven

(en dit is echt een aanrader)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')