abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 juni 2001 @ 16:16:36 #1
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_968727
PSV schijnt nu Pierre van Hooijdonck te willen kopen...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 4 juni 2001 @ 16:55:31 #2
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_968960
Feyenoord schijnt Ramon van Haaren van Roda JC over te gaan nemen
  Trouwste user 2022 maandag 4 juni 2001 @ 17:26:15 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_969147
Feyenoord schijnt contact te hebben met de zaakwaarnemer van Ismail A. te Genk, ze zoeken namelijk nog een killer voor de rechterflank.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 juni 2001 @ 17:28:12 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_969159
lol
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_969225
Wat gaat Jan Vennegoor of Hessilink eik doen
.
  maandag 4 juni 2001 @ 17:50:15 #6
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_969253
Niet naar PSV!

(25 miljoen gaat PSV echt niet betalen hoor...)

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 4 juni 2001 @ 21:24:59 #7
11721 scheur
maar toch.....................
pi_970350
quote:
Op maandag 04 juni 2001 17:26 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord schijnt contact te hebben met de zaakwaarnemer van Ismail A. te Genk, ze zoeken namelijk nog een killer voor de rechterflank.



He, tong............. wat maak je me nou!!!!!!
  maandag 4 juni 2001 @ 21:33:52 #8
11721 scheur
maar toch.....................
pi_970417
Zolang Feyenoord Dudek niet verkoopt, kunnen ze helemaal niets kopen!
  maandag 4 juni 2001 @ 21:39:32 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_970464
quote:
Op maandag 04 juni 2001 17:50 schreef Zapper het volgende:
Niet naar PSV!

(25 miljoen gaat PSV echt niet betalen hoor...)


Dat bedrag betaalden ze toch ook voor Kezman?
  maandag 4 juni 2001 @ 21:40:53 #10
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_970473
quote:
Op maandag 04 juni 2001 21:33 schreef scheur het volgende:
Zolang Feyenoord Dudek niet verkoopt, kunnen ze helemaal niets kopen!
En voorlopig zijn ze het nog lang niet eens over de transfersom, het schijnt dat arsenal nu bij juve heeft geinformeerd naar de prijs van van der sar
  maandag 4 juni 2001 @ 21:43:46 #11
11721 scheur
maar toch.....................
pi_970493
Lurling schijnt nu ineens heel graag naar Feyenoord te willen....... Had-ie even aan moeten denken toen hij Kalou in de eerste minuut een rode kaart aansmeerde. Hij is echt ongelofelijk populair in Rotterdam.
pi_970738
quote:
Op maandag 04 juni 2001 21:39 schreef beelzebub het volgende:

[..]

Dat bedrag betaalden ze toch ook voor Kezman?


Ja inderdaad en met medeweten dat die was afgetraint door Arie Haan....
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_970759
quote:
Op maandag 04 juni 2001 21:33 schreef scheur het volgende:
Zolang Feyenoord Dudek niet verkoopt, kunnen ze helemaal niets kopen!
Ja inderdaad als Feyenoord blijft vasthouden aan die 30Miljoen grens koopt Arsenal hem dus niet en zit je volgend jaar met een gefrustreerde doelman die eigenlijk weg had gewillen en dan nog steeds weg wil.

[Dit bericht is gewijzigd door richardc op 05-06-2001 15:58]

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_972095
quote:
Op maandag 04 juni 2001 17:45 schreef Tackleberry het volgende:
Wat gaat Jan Vennegoor of Hesselink eik doen
Sunderland of Spurs I presume...(volgens de geruchten)

Andere geruchten: Campbell en Inter
Zidane en Real (Real zegt Zidane gewoon te willen, prijskaartje boeit niet)
Thuram gaat bij Parma weg
Inzaghi van Juve naar Milan?
Nakata naar Arsenal?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 5 juni 2001 @ 09:30:38 #15
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_972332
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 05:48 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Sunderland of Spurs I presume...(volgens de geruchten)

Andere geruchten: Campbell en Inter
Zidane en Real (Real zegt Zidane gewoon te willen, prijskaartje boeit niet)
Thuram gaat bij Parma weg
Inzaghi van Juve naar Milan?
Nakata naar Arsenal?


Ik hoorde:

Thuram en Lizarazu naar Man. Utd.
Inzaghi F. naar Real.
Zidane naar Real
Roma toont interesse in Vogel

Zekerheidje: Toldo naar Barcelona

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 5 juni 2001 @ 11:03:51 #16
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_972677
Hamming naar Vitesse, Bob Peeters staat in de etalage (Ipswich Town?)
a.k.a. Sikko
  dinsdag 5 juni 2001 @ 11:07:16 #17
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_972700
oh ja, en Middlesbourough, Derby County en nog een derde engels team zijn hevig geinteresseerd in Stijn Vreven (de back variant van John de Wolf)
a.k.a. Sikko
  dinsdag 5 juni 2001 @ 11:29:54 #18
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_972831
quote:
Op maandag 04 juni 2001 22:34 schreef richardc het volgende:

[..]

Ja inderdaad als Feyeboord blijft vasthouden aan die 30Miljoen grens koopt Arsenal hem dus niet en zit je volgend jaar met een gefrustreerde doelman die eigenlijk weg had gewillen en dan nog steeds weg wil.


Het schijnt dat arsenal niet hoger wil gaan dan 20 miljoen. Als NAC al 15 miljoen vraagt voor babos is dat dus veel te weinig
  dinsdag 5 juni 2001 @ 13:13:29 #19
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_973459
Mocht Babos trouwens definitief bij NAC weggaan, is Ed de Goey mogelijk zijn opvolger.

Oh ja, en FC Groningen in geinteresseerd in van Dieren van Feijenoord als opvolger van Gregoor van Dijk.

a.k.a. Sikko
  dinsdag 5 juni 2001 @ 13:52:13 #20
374 beelzebub
master of disaster
pi_973694
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 05:48 schreef DIGGER het volgende:

(...)
Zidane en Real (Real zegt Zidane gewoon te willen, prijskaartje boeit niet)
(...)


En daarop zei Juventus: "Wij willen Figo en 100 miljoen bijbetaling"
  dinsdag 5 juni 2001 @ 13:57:51 #21
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_973722
'Juve in gesprek met PSV over Kezman'

Italiaanse media melden opnieuw dat Juventus Mateja Kezman reeds voor komend seizoen wil vastleggen. De spitsen Inzaghi (Milan) en Kovacevic (Spanje) vertrekken hoogstwaarschijnlijk, de Oude Dame ziet in Kezman de ideale opvolger. Naar verluidt komt er deze week een delegatie uit Turijn naar Eindhoven om met het bestuur van PSV te onderhandelen. De spits gaf eerder aan nog minimaal een jaar in Eindhoven te willen blijven. Een vertrek van de Joegoslaaf lijkt derhalve niet voor de hand liggen, al hebben de Italianen veel geld over voor de spits.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 5 juni 2001 @ 14:01:05 #22
374 beelzebub
master of disaster
pi_973737
Hmmm, Eindhoven lijkt alleen maar broodvoetballers aan te trekken die er zelf alleen maar beter van worden.
pi_973940
Blinker naar SParta
Wat betekent signature :D ?
pi_974037
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 11:07 schreef Dieptriest het volgende:
oh ja, en Middlesbourough, Derby County en nog een derde engels team zijn hevig geinteresseerd in Stijn Vreven (de back variant van John de Wolf)
Bolton Wanderers is die 3e club.

En voor Dylan Dog: op Rai Uno stond dat Milan woensdag met Inzaghi zou praten over ene mogelijke transfer... (met dank aan de vertaalster van dienst )

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_974083
Nog meer geruchten:

-Pires van Arsenal naar Valencia (Mede afhankelijk voor Pires is wat Vieira doet)
-Deschamps van Valencia naar Monaco (Als speler-coach)
-Hedman van Coventry naar Fiorentina
-Inzaghi van Juve naar Milan, lees het net nogmaals, Milan zou 25 miljoen pond bieden morgen...
-Thuram van Parma naar Real Madrid
-Niculae van Dynamo Boekarest naar Galatasaray
-Salas wil graag van Lazio naar Real Madrid
-Dennis Wise van Chelsea naar Leicester
-Frank Lampard van West Ham naar Aston Villa (O my god I don't hope so)
-Francis Jeffers van Everton naar Newcastle

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_974487
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 11:29 schreef menjo het volgende:

[..]

Het schijnt dat arsenal niet hoger wil gaan dan 20 miljoen. Als NAC al 15 miljoen vraagt voor babos is dat dus veel te weinig


Haal je toch Boschker...
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:31:25 #27
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_983290
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Roda JC over de overgang van Ramon van Haaren
naar de Rotterdamse club.De speler zelf,die vijf jaar uitkwam voor de Limburgers,moet het
zelf nog eens worden met Feyenoord.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:38:26 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_983362
Bericht stond inderdaad vandaag in de krant.
Ramon van Haaren, zegt me niks. Maar ik vind het wel goed, want het heeft m.i. geen nut iemand helemaal uit het buitenland te halen als die toch niet goed is (Tininho, Rsaza). Beter was het misschien geweest als ze er gewoon iemand uit de jeugd opleiding neerkwakte.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_983392
-Pellizoli van Atalanta naar Roma
-Johnson van Derby naar Rangers
-Riise van Monaco naar Fulham
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 6 juni 2001 @ 19:53:10 #30
374 beelzebub
master of disaster
pi_983452
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:38 schreef speknek het volgende:
Bericht stond inderdaad vandaag in de krant.
Ramon van Haaren, zegt me niks. Maar ik vind het wel goed, want het heeft m.i. geen nut iemand helemaal uit het buitenland te halen als die toch niet goed is (Tininho, Rsaza). Beter was het misschien geweest als ze er gewoon iemand uit de jeugd opleiding neerkwakte.
Beter opletten, want meneer Rsaza kwam van de Graafschap en speelde al wat jaren in NL.

Beter voor de continuiteit van de club als ze een jongere gast hadden gehaald, hij is al 28. Zo'n Jochemsen, Van Vossen en Jan de Visser liepen ook al tegen de eind 20, begin 30 aan, en zo heb je geen 'wisselgeld' bij een evt. doorverkoop. Wanneer halen ze daar in Rotterdam eens wat jongere talenten, of laten er een paar doorstromen. Nelisse voor weinig weggedaan, en dalijk laten ze Van Dieren weer lopen. Stom als je 't mij vraagt.

  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2001 @ 19:54:01 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_983460
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:31 schreef Zapper het volgende:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Roda JC over de overgang van Ramon van Haaren
naar de Rotterdamse club.
Bij de aankoop van Jan van Halst door Ajax zei Piet Keizer : "Een garantie voor middelmaat."

Coen Moulijn denkt nu hetzelfde.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 juni 2001 @ 21:32:42 #32
11721 scheur
maar toch.....................
pi_984184
v.Haaren?????????? Nou ja, vooruit dan. Ik zie trouwens dat Dudek is aangeboden bij Barcelona en dat "men" druk doende is om die Japanner naar Rotterdam te halen. Leuk, echt zo'n speler waarmee het legioen tevreden is. Rotterdam en Pearl Harbour hebben toch wel wat gemeen. Ofzo.

  woensdag 6 juni 2001 @ 22:01:22 #33
374 beelzebub
master of disaster
pi_984355
Nakata?

Hij doet 't wel goed in m'n Championship Manager '99

pi_984414
Roma wou Nakata betrekken met een Trasfer/ruil met Buffon van Parma (en nog 2 Roma spelers), dat gata niet door, maar Arsenal schijnt Nakata graag te willen hebben....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:14:16 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_984419
Nakata vind ik trouwens een hele leuke speler. Maar is die niet veel te duur voor Feyenoord?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:18:06 #36
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984445
Die japanner is Sjinji Ono, schijnt een erg goede speler te zijn
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:19:08 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_984449
Heh jammer, naja daarom heet het ook Transfer geruchten

Is Ono een spits, of zo'n jonkie?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:24:22 #38
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984479
Ono is middenvelder, japans international. Ik dacht 22 ofzo.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 juni 2001 @ 22:30:08 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_984517
Z'n moeder is diepgaande middenvelder in het japanse dames-elftal, Yoko Ono of zoiets ?!


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:31:03 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_984525
Ow owkee ik denk dat ik hem wel ken
aanvallend middenvelder dan toch zeker?
Ook leuk voor het aantal Feyenoord shirts die in Japan plotseling over de toonbank gaan vliegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 juni 2001 @ 22:33:27 #41
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_984543
Dat schijnt er ook wel wat mee te maken hebben... Toen Nakata in Italie ging spelen zat er toch een sponsor aan vast die er op stond dat ie regelmatig speelde? kan ik me nog vaag iets van herrineren iig..
pi_984572
quote:
De transfer van Jurek Dudek lijkt de soap van de zomer te gaan worden. Waar het vorige week nog zeker leek dat de Pool volgend jaar op Highbury voor Arsenal zou keepen lijkt nu het Camp Nou weer de thuishaven van Dudek te kunnen worden. Dudek's zaakwaarnemer Jan de Zeeuw was gisteren in Barcelona om zijn pupil opnieuw bij de Catalanen aan te prijzen, zo meldt het Spaanse blad Sport vandaag. Fiorentina-doelman Francesco Toldo heeft nog altijd de beste papieren om de nieuwe nummer 1 van de Paars-Blauwen te worden. Niettemin is Dudek een aantal jaar jonger en een stuk goedkoper. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
*Bron: FeyenoordNet.nl
Fijn, gaan ze straks maanden onderhandelen met weet ik veel hoeveel clubs en uiteindelijk verkopen ze hem niet.
Of wel, maar dan zijn al je aankopen die je wilt doen al verkocht aan andere clubs....
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_988272
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 19:53 schreef beelzebub het volgende:

[..]

Beter opletten, want meneer Rsaza kwam van de Graafschap en speelde al wat jaren in NL.

Beter voor de continuiteit van de club als ze een jongere gast hadden gehaald, hij is al 28. Zo'n Jochemsen, Van Vossen en Jan de Visser liepen ook al tegen de eind 20, begin 30 aan, en zo heb je geen 'wisselgeld' bij een evt. doorverkoop. Wanneer halen ze daar in Rotterdam eens wat jongere talenten, of laten er een paar doorstromen. Nelisse voor weinig weggedaan, en dalijk laten ze Van Dieren weer lopen. Stom als je 't mij vraagt.


Klopt zeker, maar v Haren is overgenomen voor 5 miljoen en is toch wel een aardige speler.
Ja de Misser en Jochemsen...dat zijn een beetje de zorgenkindjes van Feyenoord geworden als je het mij vraagt.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:09:39 #44
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_988518
Mijn cluppie FC Den Bosch heeft inmiddels zijn eerste topaankoop gedaan om zich volgend jaar in de eredivisie te handhaven:

FABIAN DE FREITAS

Wat wel een gerucht is dat Den Bosch bezig is om WIM JONK te contracteren!

Anthony Lurling schijnt al rond te zijn met Feyenoord! Heeft zijn huis in Heerenveen al te koop gezet!

Back in town
pi_988893
De Graafschap heeft Peter van Vossen en Dennis Schulp aangetrokken. Van Vossen tekende donderdag in Doetinchem voor een jaar met een wederzijdse optie voor nog een jaar. Schulp zette zijn handtekening onder een vierjarig contract.

Van Vossen nam halverwege het seizoen ontslag bij Feyenoord. De 33-jarige Zeeuw miste respect bij zijn werkgever en kon de motivatie niet langer opbrengen. Schulp (21) speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor NEC. Hij was uitgeleend door Willem II.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_989826
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:09 schreef Elbutre het volgende:
Mijn cluppie FC Den Bosch heeft inmiddels zijn eerste topaankoop gedaan om zich volgend jaar in de eredivisie te handhaven:

FABIAN DE FREITAS

Wat wel een gerucht is dat Den Bosch bezig is om WIM JONK te contracteren!

Anthony Lurling schijnt al rond te zijn met Feyenoord! Heeft zijn huis in Heerenveen al te koop gezet!


Scholten heeft het ontkend, ze zijn alleen bezig met een verdediger. Ik hoorde enige tijd geleden de naam van Robert Roest al genoemd worden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 7 juni 2001 @ 19:41:03 #47
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_991004
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:09 schreef Elbutre het volgende:
Anthony Lurling schijnt al rond te zijn met Feyenoord! Heeft zijn huis in Heerenveen al te koop gezet!
Als Lurling idd naar feyenoord gaat, is de kans groot dat Jon Dahl Tomasson weggaat.. waarschijnlijk naar HSV
  donderdag 7 juni 2001 @ 21:12:51 #48
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_991560
Gerucht! PSV & REUSER

Zowel aan de kant van Ipswich Town als door Martijn Reuser is ontkend dat PSV een bod zou hebben gedaan op de middenvelder. De laatste dagen ontstond beroering rond Ipswich Town als gevolg van een hardnekkig gerucht dat PSV een miljoenenbod zou hebben gedaan op Reuser. Reuser zei van niets te weten, en ook absoluut niet weg te willen bij de Britse club. Ook de manager van Ipswich ontkende een toenadering van PSV.

Enkele Britse voetbalsites waaronder Sports.com meldden dat PSV een bod van 6 miljoen pond zou hebben uitgebracht op ex-Ajacied Martijn Reuser. De middenvelder die nu in Engeland speelt bij Ipswich Town, hielp zijn club naar een UEFA-Cup plaats, door in de laatste 12 wedstrijden 6 maal doel te treffen. De trainer van Ipswich, George Burley heeft echter al aangegeven dat hij Reuser niet wil verkopen, volgens hem is Ipswich geen verkopende club meer en wil het zijn sterkste spelers houden.

Reuser was bij de start van het seizoen geen basisspeler bij Ipswich, het laatste gedeelte van het veroverde hij echter weer een basisplaats en werd een sleutelspeler voor de 'Tractorboys'.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 8 juni 2001 @ 01:33:04 #49
374 beelzebub
master of disaster
pi_992668
Hmmz, volgens mij spelen die trainers ook Championship Manager.
pi_992698
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 01:33 schreef beelzebub het volgende:
Hmmz, volgens mij spelen die trainers ook Championship Manager.
Ik denk eerder OPTA en/of ProZone, 2 bedrijven die alles in statistieken uitdrukken...

Voor OPTA, zie http://www.planetfootball.com/ en dan het menu rechtsboven

(en dit is echt een aanrader)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 8 juni 2001 @ 14:55:14 #51
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_995564
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 21:12 schreef Zapper het volgende:
Gerucht! PSV & REUSER

Zowel aan de kant van Ipswich Town als door Martijn Reuser is ontkend dat PSV een bod zou hebben gedaan op de middenvelder. De laatste dagen ontstond beroering rond Ipswich Town als gevolg van een hardnekkig gerucht dat PSV een miljoenenbod zou hebben gedaan op Reuser. Reuser zei van niets te weten, en ook absoluut niet weg te willen bij de Britse club. Ook de manager van Ipswich ontkende een toenadering van PSV.

Enkele Britse voetbalsites waaronder Sports.com meldden dat PSV een bod van 6 miljoen pond zou hebben uitgebracht op ex-Ajacied Martijn Reuser. De middenvelder die nu in Engeland speelt bij Ipswich Town, hielp zijn club naar een UEFA-Cup plaats, door in de laatste 12 wedstrijden 6 maal doel te treffen. De trainer van Ipswich, George Burley heeft echter al aangegeven dat hij Reuser niet wil verkopen, volgens hem is Ipswich geen verkopende club meer en wil het zijn sterkste spelers houden.

Reuser was bij de start van het seizoen geen basisspeler bij Ipswich, het laatste gedeelte van het veroverde hij echter weer een basisplaats en werd een sleutelspeler voor de 'Tractorboys'.


Yuk!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:02:04 #52
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_995746
Hoe staat het met maxwell de braziliaan en AJAX ?
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:13:48 #53
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_995912
Das ook al rond.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_996171
Liverpool are on the verge of signing Chelsea midfielder Gustavo Poyet for £2m. The Uruguayan has also been linked with Fulham and Tottenham, but is said to prefer a move to Anfield. (Express, Guardian).

And Gerard Houllier could further bolster the Liverpool midfield if he can hijack Rangers' bid to land Derby's £7m-rated Seth Johnson. (Mirror).

Manchester United face competition from Inter Milan and Juventus for Kieron Dyer's signature. The Italian giants are prepared to pay £20m for the Newcastle star. (Star, Mirror)

And United boss Alex Ferguson has been alerted by news that Patrick Vieira is unsettled at Arsenal. Juventus are also interested in the French midfielder. (Independent)

Arsenal, who are worried they could lose Vieira, have lined up Bayern Munich's Owen Hargreaves as a possible replacement. But their £6.5m bid has been turned down. (Mail)

Incoming Middlesbrough boss Steve McClaren wants to make Derby's Malcolm Christie and Rory Delap his first acquisitions. He is prepared to table a £10m bid for the pair. (Star)

Aston Villa confirm they are in talks with West Ham about signing Frank Lampard. Villa have already had a £7m bid for the England midfielder turned down

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 juni 2001 @ 19:17:12 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_997540
Nivo-Sparta heeft Henk Pellegrom van het naburige v.v. Gameren benaderd, het gaat om luttele guldens, maar het schijnt nog deze week rond te komen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 juni 2001 @ 19:34:51 #56
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_997639
Bij Barcelona heeft Vice-President Jose-Luis Rovira gezegd dat de hele spelersgroep te koop staat.Dit na aanleiding van een zeer zwak seizoen.
Maar had Kluivert net niet zijn contract verlengt?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 juni 2001 @ 19:41:49 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_997684
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 19:34 schreef CAZZO het volgende:
Bij Barcelona heeft Vice-President Jose-Luis Rovira gezegd dat de hele spelersgroep te koop staat.Dit na aanleiding van een zeer zwak seizoen.
Zag het net op teletekst, indekken heet zoiets.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 juni 2001 @ 20:24:47 #58
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_997864
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 19:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zag het net op teletekst, indekken heet zoiets.



Ze zijn niet wijs daar...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 8 juni 2001 @ 20:28:42 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_997874
Zou leuk zijn als plotseling de laatste Catalaanse/Spaanse spelers door andere clubs worden opgekocht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 juni 2001 @ 21:39:47 #60
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1008758
Volgens NOS TT is het zo goed als zeker dat VoH naar PSV gaat...
Transfersom ligt tussen de 20 & 25 miljoen gulden.
En ik snap nog steeds niet wat PSV met die makker moet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 10 juni 2001 @ 21:47:09 #61
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1008807
Harry van Raay wel.En die is de oppergloeilamp.

En betalen graag,want Bruggink kregen ze daar ook al gratis.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_1008909
gustavo poyet van chelsea heeft getekend bij tottenham, de 33-jarige poyet is al de tweede aankoop van de spurs. Eerder hebben ze ook al de 34-jarige sheringham vastgelegd.
Tottenham gaat dus duidelijk "verjongen"
Forever and ever let's make this last forever!
pi_1008931
Ik zou het als VoH toch niet doen, want hij kan nog wel eens op de bank belanden daar.
Aangezien ze Bruggink, Kezman enzo hebben lopen en VoH ook niet altijd scoort en soms ook weleens een tijdje niet goed in zijn vel zit/ uit vorm is.
Dan gaat hij zeker bankzitten.

Aan de andere kant is het dan wel zijn stomme eigen schuld natuurlijk, moet je maar niet naar Psv gaan.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  maandag 11 juni 2001 @ 01:35:06 #64
374 beelzebub
master of disaster
pi_1010122
Ik denk om eerleijk te zijn dat Feyenoord een betere club voor VoH is. En dat hij ook beter voor F. is.
Maaar ja, 20 miljoen hebben ze niet zolang ze Tomasson en Dudek nog niet kwijt zijn.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:21:10 #65
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1021644
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met de japanse international Shinji Ono, de clubs moeten er nog wel uitkomen.

Dudek gaat mischien niet naar Arsenal, feyenoord vindt het bod van de engelsen te laag

AZ wil Rzasa

  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2001 @ 21:27:24 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_1021684
De zaakwaarnemer van David Mendes da Silva (Sparta) heeft vandaag met Newcastle gesproken.

18 jaar en adieu.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:29:19 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_1021695
quote:
Op zondag 10 juni 2001 21:39 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS TT is het zo goed als zeker dat VoH naar PSV gaat...
Transfersom ligt tussen de 20 & 25 miljoen gulden.
En ik snap nog steeds niet wat PSV met die makker moet
HAHAHA PSV is volgend jaar tenminste geen kampioen meer. tussen de 20 en 25 miljoen voor VoH, wat een !!
Daar is 16 miljoen voor Bob Peeters niks bij!!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:30:49 #68
374 beelzebub
master of disaster
pi_1021701
Mendes zien we na een mislukt Newcastle avontuur dus weer terug bij Feyenoord volgend jaar.

Om op de AZ tour te gaan, ik hoorde dat ze ook interesse hadden in Winter en Conolly. Of je daar de oorlog mee wint is een ander verhaal.

  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:30:57 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_1021703
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:21 schreef menjo het volgende:
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met de japanse international Shinji Ono, de clubs moeten er nog wel uitkomen.
Ik wilde het net zelf postten ja, ik vind het echt zo cool, een Japanner in Nederland. En dan nog een goede Japanner ook! Japanse voetballers roeleren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:37:26 #70
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1021749
Tomasson gaat waarschijnlijk ook vertrekken bij F'noord. Bovendien gaat F'noord Arsenal onder druk zetten(lache!!!) vanwege Dudek; die gaan ze nl. nu aanbieden bij Barcelona, die Toldo(60 mln) te duur vinden. Valt toch best wel mee, dacht ik.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:38:43 #71
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1021758
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:29 schreef speknek het volgende:

[..]

HAHAHA PSV is volgend jaar tenminste geen kampioen meer. tussen de 20 en 25 miljoen voor VoH, wat een !!
Daar is 16 miljoen voor Bob Peeters niks bij!!!


Speknek mag ik jou er op wijzen dat spitsen op doelpunten worden beoordeeld.
Dat Belgje Bob 8 deuken in een pakje boter heeft weten te schopen.
Dat Lange Jan 15 deuken in dat zelfde pakje heeft weten te schoppen.
En dat Jan ook nog 4 jaar jonger is en niet zo blessuregevoelig als die miskoop van Vitas.
En dat we lange Jan met lede ogen zien vertrekken naar Eindhoven,maar natuurlijk niet voor NIX
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2001 @ 21:39:54 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_1021763
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:37 schreef scheur het volgende:
Tomasson gaat waarschijnlijk ook vertrekken bij F'noord. Bovendien gaat F'noord Arsenal onder druk zetten(lache!!!) vanwege Dudek; die gaan ze nl. nu aanbieden bij Barcelona, die Toldo(60 mln) te duur vinden. Valt toch best wel mee, dacht ik.
60 miljoen voor een keeper ?

Geen geld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:41:38 #73
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1021778
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

60 miljoen voor een keeper ?

Geen geld.


O, ja en 2x per jaar nieuwe handschoenen. Wel bonnetjes bewaren en inleveren bij de voorzitter.
pi_1021782
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

60 miljoen voor een keeper ?

Geen geld.


Doet mij er maar 2
  dinsdag 12 juni 2001 @ 21:48:36 #75
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1021845
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:27 schreef tong80 het volgende:
De zaakwaarnemer van David Mendes da Silva (Sparta) heeft vandaag met Newcastle gesproken.

18 jaar en adieu.



Mendes moet 10 miljoen kosten.. leo beenhakker: "Toen ik dat hoorde dacht ik dat we het hadden over Diego Mendes da Silva"

en dan vinden ze het vreemd dat alle nederlandse talenten naar het buitenland vertrekken...

pi_1021967
Tomasson heeft een contractverlenging aangeboden gekregen van Feyenoord waar hij niet vies van was.
Ze gaan ervan uit dat hij blijft.

Tuurlijk zet Feyenoord Arsenal onder druk, als die pipo's lang wachten worden alle andere mensen die Feyenoord nog wil aankopen al verkocht aan andere clubs. (Vennegoor bv. aan waarschijnlijk P$V)
Logisch dat Feyenoord duidelijkheid van Arsenal wil.

Maar andere feyenoord nieuws.
Feyenoord heeft de Japanse middenvelder Shinji Ono
een contract voor 4 seizoenen aangeboden waar shinji mee instemde. Alleen de club moet nog akkoord geven maar dat gaat waarschijnlijk binnenkort gebeuren.
En das heel erg mooi want ik heb die gozer een paar keer zien voetballen en dat is echt een goede voetballer.

Rzasa mag waarschijnlijk naar meneer van Stee bij AZ nu van Haren van Roda JC is aangetrokken.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2001 @ 22:19:27 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_1022074
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 21:48 schreef menjo het volgende:

[..]

Mendes moet 10 miljoen kosten.. leo beenhakker: "Toen ik dat hoorde dacht ik dat we het hadden over Diego Mendes da Silva"

en dan vinden ze het vreemd dat alle nederlandse talenten naar het buitenland vertrekken...


Ja Beenhakker heeft in de laatste 20 jaar een aardig spoor van vernielingen achter zich gelaten.

Nederlands elftal, Volendam, Real Madrid, America, Ajax.

Hij ging naar Feyenoord, hij kwam eindelijk thuis.

hahahahahaha.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juni 2001 @ 11:46:04 #78
374 beelzebub
master of disaster
pi_1024551
Koeman heeft laten vallen dat hij behoefte had aan een 'type van Halst' en wat ervaren spelers. Ook de namen van Babangida en Winter doen de ronde in Arnhem.

En Gerald Sibon zou VoH kunnen gaan opvolgen in Twente.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 13-06-2001 12:25]

  woensdag 13 juni 2001 @ 14:36:54 #79
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1025731
"RKC en PSV bijna akkoord over Lamey" PSV Netwerk

Headlines Voetbalkrant
"BRAZILIAAN MAXWELL NAAR AJAX"
"PATRICK ANDERSSON VERTREKT BIJ BAYERN MÜNCHEN"
"FC TWENTE TREKT OOSTENRIJKSE SPITS AAN"
"NELSON VIVAS VAN ARSENAL NAAR INTERNAZIONALE"
"DRULOVIC MAAKT OVERSTAP VAN PORTO NAAR BENFICA"
"IGNACIO TUHUTERU NAAR FC GRONINGEN"
"FEYENOORD AKKOORD MET JAPANSE INTERNATIONAL"

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 14:38:58 #80
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1025747
Altijd lastig die namen van voetballers uit het buitenland...

Nieuw bij Ajax: Maxwell Scherrer Cabelino Andrade
Nieuw bij PSV: Jan Vennegoor Of Hesselink

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1025894
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 14:38 schreef Zapper het volgende:
Altijd lastig die namen van voetballers uit het buitenland...

Nieuw bij Ajax: Maxwell Scherrer Cabelino Andrade
Nieuw bij PSV: Jan Vennegoor Of Hesselink


Twente heeft Roland Kollman uit Oostenrijk aangetrokken als nieuwe spits.

Dat van Vennegoor is vrijwel zeker. Dus nog niet definitief.

Een Nederlandse club zit achter de braziliaan Adriano aan (nu spelend voor Flamengo). Aangezien het een linksbenige kopsterke centrum spits is gaan de braziliaanse kranten ervan uit dat het Feyenoord is.
Echter moet Adriano de flinke som van 18 Miljoen gulden kosten!!!

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:48:28 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1027577
Adriaanse op de wip?
Rijkaard in de wacht?

zou te mooi zijn voor Ajax....

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:53:41 #83
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1027602
Hoe zit het nou met de transfer van VoH naar PSV?
Zou voor vandaag bekend moeten worden toch?
En nergens kan ik het laatste nieuws vinden hierover!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1027720
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:48 schreef popolon het volgende:
Adriaanse op de wip?
Rijkaard in de wacht?

zou te mooi zijn voor Ajax....


Hehehe ze kunnen beter Beenhakker daar wegschoppen want die helpt alles nog meer naar de klote.

Maar van mij mag Beenhakker daar zeker blijven, hoe langer hoe beter.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:03:49 #85
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1027963
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:53 schreef Zapper het volgende:
Hoe zit het nou met de transfer van VoH naar PSV?
Die gaat definitief door. Was net op het nieuws.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:12:10 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028001

Het staat nu ook op Internet & TT.
VoH voor vijf jaar naar PSV, transfersom wordt niet genoemd.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:17:41 #87
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1028033
Offtopic: Zapper, kijk ff in mijn profiel als je Sub7 nog zoekt(of andere hackprogs)
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:19:39 #88
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028048
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:17 schreef Darklight het volgende:
Offtopic: Zapper, kijk ff in mijn profiel als je Sub7 nog zoekt(of andere hackprogs)
Thanx! Het betere komt uit het oosten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:24:32 #89
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:25:53 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028089
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:24 schreef Darklight het volgende:
Graag gedaan
Wel ff een virusscanner installen, of een firewall
Die heb ik al. Ik wil alleen ff iemand laten merken dat ie beter een
firewall kan installeren, een collega met weinig verstand van computers mét kabelinternet
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 20:27:04 #91
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028093
Dus Vennegoor is PSV'er
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1028372
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:27 schreef Zapper het volgende:
Dus Vennegoor is PSV'er
Ik hoop dat ze stoelverwarming hebben voor hem.
Drie spelers voor 1 positie. Hoe dom kan je zijn als VoH zijnde.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:36:32 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028380
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:35 schreef richardc het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze stoelverwarming hebben voor hem.
Drie spelers voor 1 positie. Hoe dom kan je zijn als VoH zijnde.


Feyenoord-supporter in frustratie
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:46:12 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_1028434
Ja sjit, Feyenoord heeft VoH niet gekocht, hoe kunnen ze met zichzelf leven!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:46:12 #95
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1028435
Stoelverwarming???
Ben meer geinterreseerd in de transfersom.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 13 juni 2001 @ 21:49:45 #96
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1028457
Zal wel rond de 20 miljoen zijn...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1028656
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:36 schreef Zapper het volgende:

[..]

Feyenoord-supporter in frustratie


Ik had hem inderdaad wel liever in Rotterdam gezien en niet bij P$V echter is hij ook weer niet super goed als je bedenkt dat Tomasson er dit seizoen evenveel heeft ingeschoten. En tomasson speelde vaak erg slecht.
Maar het zou de ideale spits geweest zijn. Plus het feit dat dit komt omdat ze zo met Arsenal lopen te ouwehoeren. Voor hetzelfde geld was Dudek al verkocht en had Feyenoord misschien Vennegoor kunnen halen.
Dat gaat er bij de Feyenoorders natuurlijk moeilijk in.

Van Raaij is trouwens wel een eikel zeg. Eerst zeggen dat VoH te duur is voor P$V, en dan toch kopen.

Misschien dat ze daarom de transfersom niet bekend maken. Ik denk dat Twente meer gekregen heeft voor VoH als we hier denken. P$V heeft dat geld natuurlijk makkelijk, maar het zou een gezichtsverlies voor van Raaij worden als dat zo is.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 11:46:10 #98
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1031300
Akkoord over transfer Lamey naar PSV

PSV heeft vandaag met RKC Waalwijk een akkoord bereikt over de transfer van Lamey naar PSV. De onderhandelingen met Lamey zelf zijn nog niet helemaal afgerond, maar dit lijkt slechts een formaliteit, aldus Van Raaij. De speler, die zijn jeugdopleiding genoot bij Ajax, zal net als Ten Rouwelaar en Robben nog een jaar bij zijn club blijven en pas in 2002 naar Eindhoven komen.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1032990
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
pi_1033050
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
Ga je gang...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_1033298
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Jawel, het zou weer eens niet zo zijn, psv heeft het geld om de spelers te binnen te halen die ze willen hebben. No matter what the price is.
Zo kan ik ook kampioen worden!
Ja het gaat dan op Man. United lijken...
Maarja P$V is sponsered by Man. United (en philips).

Maar laten we toch volgend seizoen afwachten.
Des te leuker is het als P$V geklopt wordt door een club als bv. RKC. Deze zijn financieel tot veel minder in staat maar hebben toch een leuk elftal.
Alhoewel P$V daar ook alweer met hun gore poten aanzitten.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:04:55 #102
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1033483
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:37 schreef richardc het volgende:

[..]

Ja het gaat dan op Man. United lijken...
Maarja P$V is sponsered by Man. United (en philips).

Maar laten we toch volgend seizoen afwachten.
Des te leuker is het als P$V geklopt wordt door een club als bv. RKC. Deze zijn financieel tot veel minder in staat maar hebben toch een leuk elftal.
Alhoewel P$V daar ook alweer met hun gore poten aanzitten.


Jankerd jank toch niet eens zo op PSV,wees blij dat die spelers behouden blijven voor het Nederelands voetbal.
Anders waren ze allang naar het buitenland gerend omdat ze daar iets meer geld betalen dan bij RKC.

Zo denkt toch iedere profvoetballer,ff een paar seizoenen mezelf in de kijker spelen bij een klein cluppie en dan snel het grote geld gaan scoren in het buitenland.Clubtrouw aan RKC kent niemand,op Petrovic na dan,maar die kan bijna met pensioen.

En de echte grote spelers kan PSV toch ook niet houden.Moet je kijken wat ze een moeite moesten doen om Van Bommel nog 1 jaar in Nederland te houden.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_1033506
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ga je gang...


Eh.... ik heb toch niet gezegd waar ik kampioen mee zou worden?

Maar goed, ze hebben weer al het geluk van de wereld.
Bij Feyenoord wil het nog niet echt vlotten.
Hoe staat het bij mijn grote lievelingsclub ajakkes?

pi_1034196
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:10 schreef Kleintje het volgende:

Hoe staat het bij mijn grote lievelingsclub ajakkes?


Haha Goeie dope gerookt?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1034230
En Veron van Lazio naar Man Utd, 82 miljoen.....

Man Utd gaat straks spelen met een zo goed als kaal middenveld met allemaal spelers die kwa spelertype ook wel op ekaar lijken, Scholes, Keane, Veron, Beckham....

Zal wat worden zeg...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1034306
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:04 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Jankerd jank toch niet eens zo op PSV,wees blij dat die spelers behouden blijven voor het Nederelands voetbal.
Anders waren ze allang naar het buitenland gerend omdat ze daar iets meer geld betalen dan bij RKC.

[blablabla]...knip... knip...[/blablabla]

En de echte grote spelers kan PSV toch ook niet houden.Moet je kijken wat ze een moeite moesten doen om Van Bommel nog 1 jaar in Nederland te houden.


Blij wezen omdat Nederlands talent straks op de bank belandt als misschien wel 3e keus?!?!?
Rot toch op man! Die gozer had gewoon niet naar PSV moeten gaan maar naar bv. een Feyenoord of gewoon bij Twente moeten blijven waar hij gewoon basisspeler is.

Van Bommel? Hahaha die gozer kan niet eens een bal met zijn rechter aannemen alles moet met zijn linker.

Ik ben gewoon anti-P$V mag dat dan ook al weer niet meer?
Ga zelf zitten janken man omdat niet iedereen voor P$V is....

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:22:28 #107
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1034602
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 21:36 schreef Zapper het volgende:

[..]
Feyenoord-supporter in frustratie


nogmaals.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:33:13 #108
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_1034717
jezus wat zijn al die neuzen jalours nu dat PSV lekker loopt..

face it, PSV heeft gewoon weg beste beleid op het moment, daarom kiest iedere speler met maar een greintje talent voor PSV als ie de keus heeft uit PSV of een andere willekeurige nl club..

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_1034755
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:22 schreef Zapper het volgende:

[..]

nogmaals.


Zapper, ik veeg alleen zijn ongegronde kritiek van tafel over Nederlands Talent.

Nogmaals vind ik het jammer dat hij niet naar rotjeknor komt, maar bedenk dat je hem niet mag zien als een spits die alles erin schiet ofzo. Misschien had hij bij Feyenoord inderdaad de zoveelste geweest die op die positie faalde. Maar hij zou in iedergeval basis speler zijn. Bij Psv is hij dat zeker niet.
Dat is alles. En ik ben gewoon anti-P$V en Pro Feyenoord.

Dat heeft verder geen reet te maken met frustraties, hooguit met het feit dat ik Nederlands talent liever zie voetballen, waar dan ook. Het liefst in eigen competitie, maar als die gasten naar het buitenland willen gaan gaan ze toch wel.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_1034829
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:33 schreef KELDER het volgende:
jezus wat zijn al die neuzen jalours nu dat PSV lekker loopt..

face it, PSV heeft gewoon weg beste beleid op het moment, daarom kiest iedere speler met maar een greintje talent voor PSV als ie de keus heeft uit PSV of een andere willekeurige nl club..


Jalours...je bedoelt Jaloers denk ik....
Beleid? Van van Raaij zeker
Dat heeft niet zoveel met beleid te maken maar met geld denk ik.

Psv is een beetje de positie aan het overnemen wat Ajakkes ooit gehad heeft toen ze de CL wonnen.
Ajakkes had toen precies hetzelfde.
Een speler kon dan bv. kiezen uit Feyenoord, Psv of Ajakkes en ging dan naar Ajakkes.
Nu heeft Psv deze rol.

Maar laten we het seizoen maar eens gaan bekijken, misschien blijkt P$V toch niet zo geweldig te zijn als sommige mensen denken.
Want ze zijn er nu wel met de schaal vandoor gegaan, maar Feyenoord stond voor de blessure golf (voor de winterstop) dus wel gewoon eerste en niet P$V. En Feyenoord is zijn selectie ook aan het versterken om dat soort dingen niet meer uit handen te hoeven geven.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:50:03 #111
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1034865
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:44 schreef richardc het volgende:

[..]

Jalours...je bedoelt Jaloers denk ik....

En Feyenoord is zijn selectie ook aan het versterken om dat soort dingen niet meer uit handen te hoeven geven.


Strontjaloers ja. No money in rotterdam

Komen ze met een of andere Japanse soushi-bakker aanzetten die na een half jaar wergrent van de heimwee.
En over die blessure-golf ,lag toch alleen aan het missen van Bosvelt,Paultje in de ziektewet en feyenoord pakte geen punt meer.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 14 juni 2001 @ 20:50:20 #112
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1034868
Dat VoH op de bank komt te zitten kán natuurlijk, maar dan ligt het wel
aan hem zelf. Want: De beste spelers staan in de basis.
En concurrentie hoort bij een topclub als PSV, en is alleen maar goed voor een speler.
Vennegoor of Hesselink heeft een goede keuze gemaakt door voor PSV te kiezen,
wie wil er nou niet bij de beste club van Nederland spelen? Inderdaad.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1035392
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:50 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Strontjaloers ja. No money in rotterdam

Komen ze met een of andere Japanse soushi-bakker aanzetten die na een half jaar wergrent van de heimwee.
En over die blessure-golf ,lag toch alleen aan het missen van Bosvelt,Paultje in de ziektewet en feyenoord pakte geen punt meer.


Nou dat lag natuurlijk niet aleen aan Paultje.
Die Japanner schijnt een behoorlijk goede voetballer te zijn. Oordeel daar liever over na 1 of 2 seizoenen, dan weten we waar we over praten.
Nu weet je dat niet. Probeer het dan ook niet.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_1035442
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 20:50 schreef Zapper het volgende:
Dat VoH op de bank komt te zitten kán natuurlijk, maar dan ligt het wel
aan hem zelf. Want: De beste spelers staan in de basis.
En concurrentie hoort bij een topclub als PSV, en is alleen maar goed voor een speler.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, echter alleen niet op het punt van wat jij noemt de concurrentie tussen die spelers. Dat staat niet altijd gerand voor verbetering van een speler. Dat kan ook juist leiden tot het afzakken en wegkwijnen van een goede voetballer. Het ligt altijd nog aan wat de trainer denk dat de beste man is.

We zullen het komend seizoen allemaal te weten komen of zijn keus inderdaad goed was.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2001 @ 14:20:35 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_1037500
van Bronckhorst waarschijnlijk naar Arsenal.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1037540
Regi Blinker gaat van RBC naar Sparta.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 juni 2001 @ 14:36:52 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_1037556
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:31 schreef richardc het volgende:
Regi Blinker gaat van RBC naar Sparta.
Vanwaar die smilie ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 16 juni 2001 @ 14:43:22 #118
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1037575
na het aantrekken van collen mogen rzasa, tininho en gyan vertrekken bij feyenoord, er zullen denk ik volgend seizoen wel wat jeugdspelers naar het eerste elftal verhuizen om de bank op te vullen.

verder schijnt er nu echt serieuze belangstelling van diverse clubs voor brett emerton te zijn.

pi_1037581
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vanwaar die smilie ?



Omdat Sparta waarschijnlijk (even onder voorbehoud) in de Eredividie blijft.
En ik vind het als feyenoordsupporter leuk om Regi in de eredivisie te zien spelen en niet onzichtbaar in de Toto Divisie. Daarom de smile.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:04:30 #120
374 beelzebub
master of disaster
pi_1037630
Feijnoord moet Persie in de basis zetten komend seizoen.
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:06:16 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1037636
quote:
Op zaterdag 16 juni 2001 14:43 schreef menjo het volgende:
verder schijnt er nu echt serieuze belangstelling van diverse clubs voor brett emerton te zijn.
De halve Premier League klopt bij Feijenoord op de deur ja.

Drukke tijden voor de koffie- en theejuf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 16 juni 2001 @ 15:08:06 #122
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1037640
ze moeten gewoon 50 miljoen vragen voor emo, voor dat geld mag ie wel weg van mij..
  zaterdag 16 juni 2001 @ 16:37:53 #123
3744 Kleintje
op en top!
pi_1037991
Feyenoord moet die jonkies houden.
Lekker ervaring laten opdoen in de CL en in de eredivisie. Dan worden ze wat waard en dan pas verkopen. Laat ze eerst maar echt wat presteren. Trots zijn op de jeugd!
  zondag 17 juni 2001 @ 12:00:23 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1040204
Stankovic van Lazio Roma naar Fiorentina.
"Giovanni van Bronckhorst mogelijk naar Arsenal."
"Real Mallorca interesse in Erik Gerets"
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 17 juni 2001 @ 12:02:02 #125
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1040207
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:32 schreef DIGGER het volgende:
En Veron van Lazio naar Man Utd, 82 miljoen.....

Man Utd gaat straks spelen met een zo goed als kaal middenveld met allemaal spelers die kwa spelertype ook wel op ekaar lijken, Scholes, Keane, Veron, Beckham....

Zal wat worden zeg...


Nee bij Leeds hebben ze allemaal een lekker andere koppie...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 17 juni 2001 @ 12:37:29 #126
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1040312
Wenger: 'it's likely we look elsewhere for a keeper'
  maandag 18 juni 2001 @ 14:29:42 #127
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1045149
"Frank de Boer mogelijk terug naar Nederland"

BARCELONA - Als de KNVB daadwerkelijk achter Frank de Boer staat, moet de bond de mogelijke schorsing voor de verdediger van FC Barcelona wegens een te hoog nandrolongehalte niet overnemen van de Europese voetbalunie UEFA. Daardoor kan hij in de Nederlandse competitie spelen. De international hoopt dat de KNVB de mooie woorden omzet in daden.

"Ze roepen steeds: we staan achter hem, we steunen hem en we geloven hem. Dat moeten ze dan maar laten zien. De Spaanse bond moet een schorsing wel overnemen, maar de KNVB kan een standpunt innemen en mij in Nederland laten voetballen. Ik zit hier echt over te denken."

De KNVB houdt zich op de vlakte. Directeur betaald voetbal Henk Kesler vindt dat de speler eerst het "juridische traject moet afleggen. Maar we steunen hem waar we kunnen." Waaruit de steun blijkt, is vooralsnog onduidelijk.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 18 juni 2001 @ 15:35:28 #128
374 beelzebub
master of disaster
pi_1045457
Als de KNVB dat doet zullen er wel gepaste sancties of andere pesterijtjes volgen door de UEFA.

"Mendes da Silva betrokken in een ruil met van Halst en Nieuwenburg"
"Van Galen(die van AZ) niet naar Feyenoord"
"Van Halst naar GBA"
"Machlas naar Fulham"
"Ziege van Liverpool naar de Spurs/Celta/Valencia"
"Ravanelli van Lazio naar Derby County"
"Caniggia van Dundee naar de Rangers"
"Thuram naar Lazio of Juve, geen belangstelling van buiten Italie volgens een woordvoerder van Parma"
"Fortune van ManU naar Brescia"
"Ginola van Aston villa naar Leicester"
"Anelka mogelijk terug naar Real"
"Sinclair weg bij West Ham"

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 19-06-2001 18:09]

  maandag 18 juni 2001 @ 17:34:07 #129
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1046060
quote:
Op maandag 18 juni 2001 14:29 schreef Zapper het volgende:
"Frank de Boer mogelijk terug naar Nederland"
* Machiel hoopt dat ie dan naar Ajax gaat Zie ik wel zitten hij in t centrum in de verdedeging Chivu voor vast op links Barça zal ookwel meewerken 1 jaar wel betalen niet spelen vinden ze ook niets denk ik.

Gellukig voor Barça mocht ie trouwens gisteren wel spelen tegen Valencia gaf de assist op Rivaldo die hem op de mooist denkbare manier met een omhaal in t net ramde

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 19 juni 2001 @ 13:20:47 #130
374 beelzebub
master of disaster
pi_1050329
"Romario voor 1 jaar naar Inter"

Dit gerucht ging afgelopen seizoen al. Wat hij daar moet is me een raadsel, met een Vieri, een weer fitte Ronaldo, Sukur, Salas en Recoba valt er weinig eer te behalen.

"Dennis Wise van Chelsea naar Leicester"

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 19-06-2001 18:10]

  dinsdag 19 juni 2001 @ 13:48:34 #131
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1050468
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 13:20 schreef beelzebub het volgende:
"Romario voor 1 jaar naar Inter"

Dit gerucht ging afgelopen seizoen al. Wat hij daar moet is me een raadsel, met een Vieri, een weer fitte Ronaldo, Sukur, Salas en Recoba valt er weinig eer te behalen.


Salas? Die zit toch echt bij Lazio Roma...
Sukur is voor de tweede keer geflopt in Italië, Recoba is duurbetaald maar zonder rendement en nog steeds onder druk van de paspoortenaffaire. Vieri mag blijven maar flirt, zoals altijd, met Jan en alleman en of Ronnie's knie het houdt is hoogst twijfelachtig.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 19 juni 2001 @ 14:01:29 #132
374 beelzebub
master of disaster
pi_1050540
Sorry, was nog een beetje

En jij mag Ronnie zeggen?

Maarre Romario in Italie, nb bij Inter, gaat dat wat worden? Nog 1 keer z'n kunstjes laten zien aan Europa en het in 2002 afameken met Ronaldo in Japan en Zuid-Korea, 't zou wat zijn.

  Trouwste user 2022 dinsdag 19 juni 2001 @ 16:05:56 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_1051188
van Bronckhorst gaat dus voor 5 jaar naar Arsenal.

Voor om en nabij de 25 miljoen.

Niet gek voor een ex-RKCer.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1051861
* Wise naar leicester city!! *
Forever and ever let's make this last forever!
  dinsdag 19 juni 2001 @ 18:20:59 #135
374 beelzebub
master of disaster
pi_1052112
"Salas van Lazio naar Real"
"Pellegrino van Valencia naar Aston Villa"
"Tugay van de Rangers naar de Blackburn Rovers, maar er zijn nog problemen omtrent de werkvergunningspapieren"
"Montella van Roma naar Inter"
"Laslandes van Bordeaux naar Sunderland"
"Fatih Terim heeft nu ook zelf bevestigd dat hij graag Filippo Inzaghi erbij zou willen hebben"
"Lizarazu willen ze niet kwijt bij Bayern, maar hij zelf is niet zo gelukkig in Munchen en wil bij een goed aanbod weg."
"Geremi van Real naar Arsenal"
"Dennis Irwin van ManU naar Middlesborough"
"Stijn Vreven van Utrecht naar Derby County"

"Sol Campbell in een vrije transfer van de Spurs naar Inter, waar hij volgens de geruchten een vijfjarig contract kan tekenen en fl 900.000,- per week! kan verdienen" (Volgens mij is dat al gauw 40 miljoen per jaar, maar ik verspreid deze geruchten niet. )

Met de transfer van Thuram naar Juve issie Rio Ferdinand gepasseerd als duurste verdediger ter wereld, liefst 90 miljoen zou hij kosten. Veel voor een speler van 29 jaar, maar goed.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 04-07-2001 19:18]

pi_1053824
*campbell naar barcelona*

rexach: "ik heb zo het gevoel dat hij hier een contract tekent"

Forever and ever let's make this last forever!
  woensdag 20 juni 2001 @ 13:35:29 #137
374 beelzebub
master of disaster
pi_1056313
Goedemiddag, tijd voor verse roddels en geruchten.

Zenden mogelijk naar Newcastle"
"Saviola niet naar Barcelona, vanwege nieuwe bestuursverkiezingen River Plate"
"Cuper wil Canizares meenemen naar Inter"
"Kluivert toch naar Engeland(ManU??)"
"Tacchinardi naar Inter, aangezien het al eerder niet boterde tussen hem en Lippi"
"Yorke geruild tegen Dyer plus 8 miljoen pond bijbetaling van ManU"
"Hitzfeld als opvolger van Ferguson?"
"Pearce van West Ham naar Manchester City als playing-coach"
"Juventus onderhandeld met Nedved"
"Everton heeft een bod voor Radzinski bij Anderlecht neergelegd"

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 20-06-2001 23:16]

  woensdag 20 juni 2001 @ 13:38:09 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_1056336
Kluivert bij ManU? Het zou wel super zijn samen met v. Nistelrooij, maar wat doen ze dan met Cole en Yorke?

Ook rond: Gio (Bronckhorst) naar Arsenal

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 juni 2001 @ 13:46:42 #139
4593 Marty
Digi-babe
pi_1056413
Euhm.. misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar vorige week hoorde ik dat van der Sar bij Juve weg gaat..
Is dit waar en wie weet hier meer over?
Forza Juve!
  woensdag 20 juni 2001 @ 14:37:46 #140
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1056741
Dan zal ie wel naar Arsenal gaan ook en gerucht Al dacht ik dat ie eerst kampioen wilde worden met Juve
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 20 juni 2001 @ 23:13:09 #141
374 beelzebub
master of disaster
pi_1059421
Nog wat verse geruchtjes voor het slapen gaan.

"Signori naar Juve"
"Keeper Wright van Ipswich naar Arsenal, overgang Dudek op losse schroeven"
"Inzaghi en Milan gaan dinsdag praten"
"Olympiakos wil Jardel"

"Cuper vrijdag gepresenteerd bij Inter"
"Transfer Lizarazu naar ManU nog niet van de baan"
"Nerlinger van Dortmund naar Rangers"
"Terim wil de Braziliaan Gamarra van Flamengo zo snel mogelijk vastleggen"

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 04-07-2001 19:20]

pi_1063904
-Real aast nog immer op Zidane
-Rui Costa naar Lazio? Volgens Cragnotti ist alleen nog aan Fiorentina, mbt hun vraagprijs.
-Rosu (Roemeens international) van Numancia naar Middlesbrough?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 22 juni 2001 @ 00:16:01 #143
9926 Jenga
maar dan anders
pi_1064848
"Keeper Magnus Hedman naar Fiorentina" (geen nieuwe kans voor Dudek)
Deze sjors is niet de enige eikel
  vrijdag 22 juni 2001 @ 01:06:01 #144
374 beelzebub
master of disaster
pi_1065024
Voetbalvrienden, de laatste voor deze week, dinsdag ben ik terug, met verse en sappige roddeltjes. Uw reporter.

"Grote Kanu naar Deportivo la Coruna"
"Hodgson zegt contract op bij Kopenhagen en verkast naar Udinese"
"Dennis de Nooijer naar RKC"
"Van de Gaag naar Maritimo(Por)"
"Carlo l'Ami van Excelsior naar Feyenoord, Malkowksi volgt de omgekeerde route"
"Diomede van Liverpool naar Sedan"
"Lazio roert zich ook weer, bod op Rivaldo, Mihaijlovic ruilen voor Torricelli van Fiorentina, en eventueel Simone Inzaghi voor Nuno Gomes ruilen."
"Micoud weg bij Parma, Nakata in zijn plaats"
"Fiorentina wil Rivaldo, maar wegens geldgebrek zullen ze Rui Costa dan van de hand moeten doen"
"Bobby Robson wil Juninho(die van Atletico, Middlesbrough en nu spelend bij Vasco) naar Newcastle halen"

In Italie word er veel geruild. Lazio is helemaal een handelshuis geworden, ik weet niet eens meer wie er nog wel en niet spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 29-06-2001 22:29]

  vrijdag 22 juni 2001 @ 01:08:07 #145
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1065030
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 01:06 schreef beelzebub het volgende:
"Dennis de Nooijer naar RKC"
Hoe kom je daaraan als ik vragen mag?
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 22 juni 2001 @ 01:20:45 #146
374 beelzebub
master of disaster
pi_1065069
Ik heb zo m'n bronnen, af en toe ga ik naar de mosselbar met de heren Lens, Janssen en Linse, dan hoor je welles wat. Soms verzin ik zelf wat, om wat overbodige spelers kwijt te raken/stallen. Zoals deze:
"Hersi verhuurd aan Heerenveen of Twente"

Maar bovenal, het zijn natuurlijk geruchten, ik heb 'm niet op de parkeerplaats in Waalwijk gezien. Komkommertijd voor de voetbalfan zeg maar, hehehe.

  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juni 2001 @ 19:25:41 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_1069305
Volgens z'n zaakwaarnemer ( ene Miglaccio ) gaat Zidane op zeker van Juventus naar Real Madrid.

Hoeveel schuld had Real ook al weer ? 500 miljoen ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1069341
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 19:25 schreef tong80 het volgende:
Volgens z'n zaakwaarnemer ( ene Miglaccio ) gaat Zidane op zeker van Juventus naar Real Madrid.

Hoeveel schuld had Real ook al weer ? 500 miljoen ?


Ik dacht niets meer, nadat ze dat ene trainingscomplex verkocht hadden aan de gemeente voor bijna een miljard, zodat de gemeente het weer verkopen kan om er huizen op te laten bouwen. something like that...

Geld was iig niet het probleem mbt Zidane, zei Real al vanaf het begin van de speculaties. 'Alles is te koop, alles heeft z'n prijs' kwam het soortemet op neer.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 24 juni 2001 @ 13:57:43 #149
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1077962
Marc Wilmots terug naar Schalke 04!!!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1078685
Wat verse geruchten en er zitten een paar zeer opvallende/interessante tussen:

-Internationale zal, bij monde van voorzitter Moratti, een bod van liefst 20 miljoen pond uitbrengen op Mark Viduka, de Autralische spits en international van Leeds. Ondertussen is de kans groot dat Vieri terugkeert naar Juve.

-Vieira heeft toegegeven Arsenal te willen verlatne omdat ie na 5 jaar bij de Gunners zoekende is naar ene nieuwe uitdaging. Clubs die hem maar al te graag willen hebben en op hem azen: Real, Juve, Barca, Man Utd

-Pires vervolgens heeft herhaald wat ie al eerder aangaf toen er gespeculeerd werd over een vertrek van Vieira: 'Als Vieira weg gaat, teken ik voor Valencia'

-Zenden staat in de belangstelling van Newcastle, Deporivo la Coruna en Parma

-Porto probeert Jardel (Nu Galatasaray) terug te krijgen, maar Marsielle wil ook met gemak 12 miljoen pond neerleggen voor Jardel. Benfica heeft echter een contract met Jardel welke aangeeft dat Benfica (tot 1 juli) de 1e optie heeft op jardel, maar benfice speelt en geen Europees voetbal dit seizoen en heeft financiele problemen.

-Betreffende Zidane en Real: Florentino Perez reacted with delight on Saturday after Juventus midfielder Zinedine Zidane confirmed he wants to join Real Madrid. "Now he must speak to Juve and find out what the club's response is to a possible transfer," said the Bernabeu president.

-Craig Bellamy voor 6 miljoen pond van Coventry naar Newcastle?

-Over Ronaldo: Valencia confirmed on Saturday that former coach Hector Cuper has offered them Ronaldo in exchange for Santiago Canizares, Ruben Baraja and Kily Gonzalez. "We are a bit concerned about his continuous battle with injury," said Valencia president Pedro Cortes
Het lijkt dus niet door te gaan, maar geeft wel aan dat Cuper niet zo heel veel vertrouwen in Ronaldo heeft momenteel.

-Thomas Gaardso naar Ipswich?

-Petit mag van Barca in gesprek met Sir Alex Ferguson, over een overgang naar Man Utd. petit moet 7 miljoen pond kosten. Chelsea wil petit graag hebben maar Man Utd lijkt hem dus voor de neus van de Blues weg te kapen. Ook Kevin Hofland, van P$V, zou door Ferguson binnengehaald proberen te worden (oa met het oog op het vertrek van Dennis Irwin).

-Izzit van Leicester naar Celtic?

-Dario Silva (Urugayaanse Spits en International van Malaga) naar Aston Ville (voor 9 miljoen pond)? Ook inter en PSG lonken naar de spits.

-Spurs zouden verdediger Duberry willen overnemen van Leeds voor een bedrag rond de 5 miljoen pond. Dit met het oog op het aanstaande vertrek van Campbell

-Volgens Fiorentina vice-president Mario Sconcerti, die in barcelona is om de deal met Toldo helemaal af te ronden, wil lazio Rivaldo overnemen van Barcelona. lazio schijt te bekijken wat ze moeten neertellen voor de Braziliaan, wat volgens de kenners rond de 80 miljoen dollar zou moeten zijn.

-Arsenal onderhandelt nog steeds met en over Dudek

-Barcelona wil Jimmy Floyd Hasselbaink van Chelsea. De geruchten gaan dat Rexach een deal voorbereidt met Patrick Kluivert erbij, een ruil dus. Ook Newcastle United zou Kluivert willen. Rexach lijkt cash (of Hasselbaink) te willen voor Kluivert, die nu nog 1 jaar te gaan heeft onder z'n huidige contract maar anders eventueel volgend jaar dus voor nop zou kunnen vertrekken.

Tot zo ver de transfernieuwtjes/geruchten

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 24 juni 2001 @ 19:58:02 #151
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1079384
quote:
Op vrijdag 22 juni 2001 01:20 schreef beelzebub het volgende:
Ik heb zo m'n bronnen, af en toe ga ik naar de mosselbar met de heren Lens, Janssen en Linse, dan hoor je welles wat. Soms verzin ik zelf wat, om wat overbodige spelers kwijt te raken/stallen. Zoals deze:
"Hersi verhuurd aan Heerenveen of Twente"
En toch heeft Twente interesse in Hersi.
En ook gaan er waarschijnlijk weer een paar miljoen retour naar Eindhoven:Van der Weerden in beeld bij FC Twente
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 24 juni 2001 @ 21:39:57 #152
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1079751
Dudek toch misschien naar Arsenal; Wenger heeft enkele dagen uitstel aan het bestuur gevraagd. Bovendien heeft die keeper van Ipswich niet zoveel zin om de concurrentie met Seaman aan te gaan. Laat Dudek nou gewoon gaan!!!!!!!!
  zondag 24 juni 2001 @ 21:45:33 #153
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1079791
Klees net op Global Soccer Transfers, dat Feyenoord in onderhandeling is met Inter inzake Dudek. Ook goed.
  maandag 25 juni 2001 @ 14:52:23 #154
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1083961
Van Der Weerden van PSV naar Twente,iemand belangstelling voor Hulshoff???
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  maandag 25 juni 2001 @ 15:11:47 #155
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1084078
quote:
Op maandag 25 juni 2001 14:52 schreef CAZZO het volgende:
Van Der Weerden van PSV naar Twente,iemand belangstelling voor Hulshoff???
Chrisje is een mooie speler voor Twente. Verder gaat Dudek echt niet naar Inter, die hebben Frey en dara zijn ze tevreden over. De naam van Kolkka wordt ook in verband gebracht met Twente, zou een halve dependance worden met Leegte, Doelen, Chrisje en Kolkka. PSV zou, naar verluidt, de Senegalees Fadiga (oud Club Brugge) willen kopen van Auxerre, maar alleen wanneer er iemand vertrekt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_1084184
Petit gaat dan toch naar Chelsea (voor 21 miljoen piek) en de deal van Barca met Toldo schijnt ineens toch nog niet rond te zijn, Barca vindt de 55 miljoen piek te veel en bekijkt nu oa of het mogelijk is om Mickael Landreau van Nantes over te nemen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 28 juni 2001 @ 17:20:23 #157
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1107682
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_1108183
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
Zou de onderzoekscommissie van de FFF dat ook aan de voorzitter van Marseille vragen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 28 juni 2001 @ 18:51:58 #159
374 beelzebub
master of disaster
pi_1108399
Jaja, daar ben ik weer, met wat zinnige en uiteraard ook onzinnge berichten. Ter lering ende vermaak.

"Ziege van Liverpool naar Schalke"
"Rui Costa van Fiorentina naar Real Madrid(ipv Zidane)"
"Jardel naar Olympique Marseille, voor een zak geld en Leroy Perez"
"Kanoute van West Ham naar Fulham"
"Salas van Lazio naar Inter"
"Carew naar Arsenal, evt in ruil voor Kanu"
"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
"Nikiforov naar Olympiakos"
"Carsten Jancker naar Fulham"
"Fronseca transfervrij van Juve naar de Rangers"
"Ince van Middlesbrough naar Brescia"
"Khalilou Fadiga van Auxerre naar PSV"
"Rene van Dieren verhuurd aan Fortuna door Feyenoord"
"Stubbs van Celtic naar Everton"
"Cambell beslist dit weekend over z'n toekomst. Interesse is bekend van Arsenal, Barca en Inter."
"Guardiola naar Arsenal als vervanger voor Viera"
"Ayala mogelijk naar ManU"
"Rigobert Song van West Ham naar Lens"
"Real heeft Kluivert gevraagd om geen nieuw contract te tekenen, volgende zomer is hij transfervrij om dan Real te joinen. Als Kluivert niet bijtekent wil Barca hem dit jaar voor veel geld van de hand doen, Newcastle en Chelsea zijn mogelijk geinteresseerd.
"Shota Arveladze naar Galatasaray"
"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"

  donderdag 28 juni 2001 @ 18:55:32 #160
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1108431
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:
"Jordi naar Bolton Wanderers / Southampton / Middlesbrough / Tottenham Hotspur / Espanyol / Paris Saint Germain "
Zow, die krijgt het druk.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1108512
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:

"Ajax, la Coruna, Parma en Newcastle hebben bij Barca geinformeerd naar de prijs van Zenden"


Geruchten ja....waar zou de A'damse club het geld vandaan moeten halen. Maarja ze dachten waarschijnlijk, informeren kan altijd en daar zal het dan waarschijnlijk ook wel bij blijven.
quote:
"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
Jammer jongens, dan zal je toch echt wel meer als 35 Miljoen moeten lappen.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_1110437
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
Mareille heeft een dag of 10 gelee al te horen gekregen dat het inmiddels allemaal alweer dik OK was, de club degradeerd dus niet en Tapie heeft de touwtjes weer stevig in handen daaro.

btw: Tis uitverkoop in Firenze

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1110468
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Maar ik dacht dat die toko daar in Marseille zo failliet als de tering was.
Wie legt me dit ff uit?
Olympique en Standard hebben dezelfde eigenaar volgens Belgische teletekst. Hij had dus 96,7 mln kunnen kosten, dan nog maakte het niets uit.
pi_1111632
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 17:20 schreef CAZZO het volgende:
Olympique Marseille heeft voor pak hem beet 900 miljoen belgische franken(F45 miljoen) Daniel van Buyten gekocht van Standard Luik.
Ik zie alle Engelstalige media berichten over een bedrag van 7.7 miljoen pond, wat me wel logischer lijkt, 45 miljoen is wel erg veel voor van Buyten. Hij wordt zo btw wel weer met zijn voormalige trainer, Ivic, herenigd

Verder dreigt er een ruzie tussen Fulham en West Ham United over Frederic Kanoute, afgelopen seizoen naast Di Canio in de spits spelend bij West Ham, wat nu een roerige zomer kent sinds het plotselinge vertrek van Trainer Rednap.
Kanoute wil weg bij West Ham vanwege die onrust en omdat ie dus het gevoel heeft dat dat voor komend seizoen niet veel goed betekent (Pearce en Lampard zijn al weggegaan ook). Hij wil dolgraag naar Fulham toe, voor 8 kiljoen pond, alwaar Jean Tigana coach is, en Tigana was al eerder trainer van Kanoute. West Ham weigert echter te spreken over een transfer.

Als laatste kan ik nu nog melden dat volgens Galatasaray de deal over Jardel met Marseille gemaakt is. Jardel zal naar de Zuid Franse club gaan voor 6 miljoen pond, plus 2 spelers (Sebastien Perez en Jerome Leroy). Dit weekend moet de deal afgerond zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 29-06-2001 02:49]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 29 juni 2001 @ 18:35:53 #165
374 beelzebub
master of disaster
pi_1115735
En weer een verse lading:

"Oliveira van Bologna naar Derby"
"Mendoza van Club Brugge, en Kiero Dyer van Newcastle naar Leeds"
"Barca geinteresseerd in Kahn, ook al is hij niet te koop, volges voorzitter Beckebauer"
"Nu Veron is vrijgesproken, mogelijk toch naar ManU"
"Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool" (Is het nog betrouwbaar zakendoen met Arsenal???)
"Torma van Roda naar Groningen"
"Saviola voor 52 miljoen van River Plate naar Barca, ook al is het eerste bod afgeslagen"
"Djorkaeff wil Kaiserslautern verlaten, omdat hij niet meer met de trainer kan werken. De club ziet hem echter als een belangrijke speler en wil 'm niet laten gaan."

"Interesse voor Rui Costa breidt uit, na Real, Milan en Lazio, hebben ook Parma en Juventus zich gemeld."
"Hadji van Coventry City naar Aston Villa, Joachim bewandeld de omgekeerde weg"
"Inter beweerd Campbell vastgelegd te hebben"
"Gareth southgate van Aston Villa heeft de clubs voor het uitkiezen, hij kan naar Middlesbrough, de Spurs en Celtic."
"Parma verkoopt Buffon aan Juventus"
"Liverpool legt binnenkort Sergio Conceicao van Parma vast"

  vrijdag 29 juni 2001 @ 21:46:25 #166
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1116648
Volgens de Daily Mirror gaat Emerton naar Leeds. Waarom is trouwens die transfer van Jochemsen hier niet genoemd?? Oh ja, 't was geen gerucht......
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:17:07 #167
3744 Kleintje
op en top!
pi_1117357
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 18:51 schreef beelzebub het volgende:

"Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen"
"John Metgod komend jaar hoofdtrainer bij Fortuna Sittard"


Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:19:57 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_1117374
quote:
Emerton voor 22 miljoen naar Arsenal. Ook Leeds en Liverpool zijn geinteresseerd, naar verluidt heeft Leeds 2 miljoen Euro meer geboden dan Liverpool"
quote:
Volgens de Daily Mirror gaat Emerton naar Leeds
quote:
Emerton naar Inter. Volgens z'n zaakwaarnemer heeft Feyenoord een bod van fl 15 miljoen van Liverpool reeds afgeslagen
Make up your mind!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:24:09 #169
374 beelzebub
master of disaster
pi_1117398
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 00:17 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Waar heb je deze "geruchten" vandaan? Ben ik ff benieuwd naar.


Altijd wel geinig om te stoken in het Feyenoordkamp.

Snuffel eens rond op http://www.feyenoord.netwerk.to

  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:32:55 #170
3744 Kleintje
op en top!
pi_1117466
Ik zie nergens iets staan over John Metgod.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 00:33:29 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_1117473
Die stond vandaag in de krant
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 01:04:32 #172
374 beelzebub
master of disaster
pi_1117595
Van Buyten leverde Charleloi 2 jaar geleden fl 800.000,- op. Hij moet wel erg gegroeid zijn als voetballer in die 2 jaar, een waardestijging van 6000%!.

Vergeet die aandelen, onroerend goed en oude auto's, investeer in voetballers.

pi_1118027
Arco Jochemsen naar FC Utrecht... hier ben ik in ieder geval zeer blij mee, want die Jochemsen kon bij Feyenoord niets laten zien. Maar in Utrecht kan dat anders zijn.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  maandag 2 juli 2001 @ 19:27:11 #174
374 beelzebub
master of disaster
pi_1129583
"Shevchenko naar de Spurs, verenigd met Rebrov, voor 80 miljoen." Dat geld heeft Milan hard nodig, na de transfer van F. Inzaghi.
"Nicky Butt van ManU naar Newcastle"
"Viera vooralsnog te duur voor Manu, naar verluidt fl 68 miljoen"
"Kieron Dyer van Newcastle naar Leeds"
"Turu flores van Deportivo naar Sporting Lissabon"
"Steffen Iversen van de Spurs ruilen tegen Sevchenko"
"Kovacevic van Juve naar Valencia"
"Martin Laursen van Parma naar Lazio, Paolo Negro volgt de omgekeerde weg" Saillant, want Parma heeft Laursen afgelopen zaterdag pas aangetrokken van Verona.
"Robert Roest van Fortuna naar Utrecht"
"Van der sar naar Barca, als Buffon van Parma komt"
"Rui Costa voor 50 miljoen naar Real"
"Dijkhuizen van Utrecht naar Emmen/Cambuur"
"Bobson verkocht aan NAC, Hersi verhuurd voor 1 jaar"
"Ajax zit achter het Deense talent Lars Jacobsen aan"
  woensdag 4 juli 2001 @ 10:15:15 #175
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_1139816
Update:

- Officieus nieuws: Zidane voor 168 miljard Lire naar Madrid.
- Officieel nieuws: Sheva verlengt contract bij Milan tot 2006.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 juli 2001 @ 19:36:54 #176
374 beelzebub
master of disaster
pi_1143682
"Conolly naar AZ"
"Berger van Liverpool naar de Rangers"
"Ziege nu ook in de belangstelling van de Spurs"
"Joa Pinto van Porto naar Benfica (transfervrij)"
"Julio Cesar van Real naar Benfica/Liverpool"
"Toldo nu naar Inter, Frey volgt de omgekeerde route naar Fiorentina"
"Muzzi van Udinese naar Fiorentina/Parma"
"Zidane naar Real"
"Vieri naar Juve, Inter zou dan Trezeguet in ruil willen"
"Van Hooijdonk voorlopig niet naar Feyenoord, zolang hij geen achterstallig salaris heeft ontvangen, en z'n tekengeld van z'n transfer Vitesse-->Benfica"
"Als van Hooijdonk niet lukt, wil Feyenoord de Griek Anastasiou van Roda vastleggen."

De klucht rondom Sol Campbell is voorbij, hij kon naar Bayern, Inter, Barca, ManU, maar kiest voor een vrije transfer naar aartsrivaal Arsenal.

Opmerkelijk: Amoroso van Parma naar Dortmund, voor 55 miljoen, maar Parma heeft de rechten over Evanilson gekregen plus 17 miljoen bijbetaling. Dus ook al speelt-ie bij Dortmund, als je hem wilt hebben, moet je onderhandelen met Parma.

pi_1143804
Roest naar Utreg, is nu zeker.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 4 juli 2001 @ 20:09:29 #178
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1143842
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 20:00 schreef DIGGER het volgende:
Roest naar Utreg, is nu zeker.
Welkom thuis!

  woensdag 4 juli 2001 @ 20:13:13 #179
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1143858
Dit was vast wel genoemd maar toch even voor de zekerheid:
quote:
Juan Sebastian Veron has revealed that he will join Manchester United from Lazio in a £23.4million deal next week.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 14:21:24 #180
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_1161129
vers van de pers

Strasbourg of RKC voor Dennis de Nooijer
Borussia Dortmund wil Van der Sar
Lazio aast nu op Mendieta
Taffarel keert terug bij Parma
Pierre van Hooijdonk: "Ik wil bij Benfica blijven"
Zinedine Zidane naar Real Madrid, transferbedrag tussen 165 en 180 miljoen gulden.

(pers = http://www.voetbalonline.nl/ )

a.k.a. Sikko
  zaterdag 7 juli 2001 @ 14:23:44 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1161138
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 14:21 schreef Dieptriest het volgende:
Zinedine Zidane naar Real Madrid, transferbedrag tussen 165 en 180 miljoen gulden.
het kan dus nog gekker,

'k word af en toe treurig van die astronomische bedragen ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 14:45:11 #182
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1161246
Neeeeeeeeee niet Sar naaar Borusia! Nightmare
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 7 juli 2001 @ 14:46:06 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1161251
Edwin von der Sahr ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 7 juli 2001 @ 17:44:55 #184
374 beelzebub
master of disaster
pi_1162225
"Ruil Kanu(+ 1 andere speler) voor Hofland, plus bijbetaling van Arsenal"
"Simao van Barca naar Benfica/Sporting"
"Mendieta naar Real/Lazio. Prijs zal rond de 100 miljoen of meer liggen"
"Parlour van Arsenal naar West Ham"
"Xavier van Everton naar Sunderland"
"Maarten Schops van RKC naar GBA"
"McManaman van Real naar Arsenal"
"Cannavaro van Parma kan naar Lazio, Inter en Roma. Lazio zou in ruil Cladio Lopez hebben aangeboden."
"Maikel Aerts van Den Bosch naar Wolverhampton"
  zondag 8 juli 2001 @ 20:57:47 #185
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_1169891
Van der Sar naar Liverpool (Bron: BBC Teletekst)
a.k.a. Sikko
  zondag 8 juli 2001 @ 21:04:16 #186
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1169941
vaag.. ik dacht dat ze wel tevreden waren met westerveld.
  zondag 8 juli 2001 @ 23:57:40 #187
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_1171260
quote:
Op zaterdag 07 juli 2001 14:46 schreef popolon het volgende:
Edwin von der Sahr ?
  maandag 9 juli 2001 @ 00:13:53 #188
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1171358
quote:
Op zondag 08 juli 2001 21:04 schreef menjo het volgende:
vaag.. ik dacht dat ze wel tevreden waren met westerveld.
Met de nadruk op WAREN.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  maandag 9 juli 2001 @ 17:02:09 #189
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_1175318
  • Zidane definitief naar Real Madrid, voor slechts 154 miljoen gulden.
  • Vitesse wil Babangida hebben
  • [Dit bericht is gewijzigd door Zapper op 09-07-2001 19:30]

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      maandag 9 juli 2001 @ 20:19:39 #190
    1078 Machiel
    Ookwel Machielovic
    pi_1177061
    quote:
    Op zondag 08 juli 2001 21:04 schreef menjo het volgende:
    vaag.. ik dacht dat ze wel tevreden waren met westerveld.
    Goed gedacht Zie net op t sportjournaal dat Westerveld getekend heft voor een verlenging van z'n contract met een jaar namelijk Bericht in dit topic paste hier iig goed Geen ven der Sar bij Liverpool dus
    It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
    pi_1178303
    Zidane van Juve naar Real voor slechts 154 miljoen. Meteen de duurste speler allertijden.

    En dan nog dit: Sandor van der Heide wordt door Cambuur verkocht aan Waldhof Mannheim. Na 2 weken Duitsland wil Sandor echter dolgraag terug naar Nederland. Enkele clubs melden zich (o.a. Sparta) maar aan wie wordt hij doorverkocht? Juist Cambuur!

    Surfin' Afghanistan
      dinsdag 10 juli 2001 @ 12:13:35 #192
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_1180646
    De Spaanse tv meldt dat Nedved naar Juventus gaat, omdat Zidane weg is, en Davids geschorst.
    I intend to live forever, or die trying.
      dinsdag 10 juli 2001 @ 12:49:12 #193
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1180871
    "Gilles de Bilde kandidaat om nieuwe spits van Anderlecht te worden"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_1180882
    Ik Denk Dat Goku De Nieuwe Trainer Wordt Van

    FC Super Saiyan,

    En Dat Gohan De Nieuwe Top Spits Wordt Met Zo'n 100

    Doelpunten Per Seizoen....

    Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
      woensdag 11 juli 2001 @ 19:55:32 #195
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1190718

    "Joonas Kolkka mogelijk naar Celtic"

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      donderdag 12 juli 2001 @ 19:13:19 #196
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1196739
    - Veron dan toch naar Man U
    - Nedved naar Juventus
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_1196782
    Panis naar McLaren
    [b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
      vrijdag 13 juli 2001 @ 13:23:12 #198
    374 beelzebub
    master of disaster
    pi_1200807
    "Ivanisevic tekent 1-jarig contract bij Hajduk Split"
    "Bierhoff naar Fulham/West Ham"
    "Viera naar Real Madrid"
    "Seedorf naar Olympique Marseille"
    "Mehrad Minavand van Sturm Graz naar Roda JC"
    "Aron Winter transfervrij naar Malaga"
    "Boban van Milan naar Hajduk Split"
    "Abel Balbo van Roma naar Boca"
    "Babangida naar Sparta/Vitesse"
      vrijdag 13 juli 2001 @ 18:53:42 #199
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1202326
    "Van Halst naar Quick '20"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 15 juli 2001 @ 19:56:01 #200
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1211142
    "FC Groningen wil Robert Fuchs overnemen van PSV"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 15 juli 2001 @ 19:58:15 #201
    3069 Bug
    No use for an undertitle
    pi_1211163
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2001 18:53 schreef Zapper het volgende:
    "Van Halst naar Quick '20"
    Gaat niet door, hij komt waarschijnlijk wel naar de oefenwedstrijd Quick '20 - Ajax kijken.
      zondag 15 juli 2001 @ 19:59:14 #202
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_1211173
    Seedorf naar Olympique? Echt?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 16 juli 2001 @ 21:33:17 #203
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1218553
    Braziliaan Leandro Bonfim naar PSV"

    Braziliaanse media melden dat PSV de talentvolle aanvallende middenvelder Leandro Bonfim van Vitoria heeft gekocht voor zo'n 5 miljoen dollar. Zowel Vitoria als PSV kunnen nog niets bevestigen over een transfer van de 17-jarige Braziliaan, die al speelde in nationale juniorenelftallen. Leandro zou pas begin volgend jaar naar PSV komen, wanneer hij zijn 18e verjaardag viert.

    Celtic ziet af van Kolkka

    De Schotse kampioen Glasgow Celtic ziet af van het aantrekken van linkervleugelspeler Joonas Kolkka. Kolkka trainde de afgelopen dagen op proef mee met de Schotse ploeg, waarvoor hij zelfs nog uitkwam in een oefenwedstrijd tegen Queens Park Rangers. Kolkka kon de clubleiding echter niet voldoende overtuigen de juiste speler voor de club te zijn. Kolkka keert nu gewoon weer terug bij de selectie van PSV.

    BRON:

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      donderdag 19 juli 2001 @ 20:21:47 #204
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1237704
    PSV en PAO bereiken overeenstemming over Kolkka


    PSV en PAO(Panathinaikos) hebben volgens verschillende nieuwsbronnen een overeenstemming bereikt over de transfersom van Joonas Kolkka. De Fin zal waarschijnlijk naar Griekeland vertrekken voor 1,8 miljoen pond. De linkshalf van PSV is vandaag in Griekenland om medisch gekeurd te worden, als de keuring goed en zonder probleme8n verloopt zal binnen enkele dagen de transfer officieel afgerond worden. De Finse international mag bij PSV vertrekken omdat hij dit seizoen volgens trainer Erik Gerets te weinig aan spelen zou toekomen.

    Nu PAO de opvolger van Giorgos Karagounis in huis heeft met Kolkka, zal Karagounis naar Internazionale mogen vertrekken van zijn club.

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      vrijdag 20 juli 2001 @ 02:27:54 #205
    374 beelzebub
    master of disaster
    pi_1239813
    "Hans Vonk naar Peruggia"
    "Van der Sar gesignaleerd in ArenA, als-ie tekent gaat reservekeeper Lobont misschien naar Udinese"
    "Babangida bijna rond met Vitesse"
    "Riquelme van Boca naar Barca, desnoods pas in december"
    "Carew van Valencia naar Juve" Hij wil trouwens geen Carew meer op z'n shirt, maar z'n tweede achternaam, 'Alieu'. Betekent kracht in het Ghanees dacht ik.
    "Kluivert kan z'n contract die tot 2002 loopt verlengen tot 2005. Als-ie niet tekent kan hij naar ManU, Liverpool en Real." Nu kan Barca nog pinping voor 'm vangen.
    "Lebeouf van Chelsea naar Olympiakos"
    "Fortune van ManU naar Bolton"
    "Nuno Gomes van Fiorentina naar AEK"
    "Kanu van Arsenal naar Olympiakos"
    "Guardiola naar West Ham/Atletico"
    "Leandro naar Philips SV, zodra hij 18 wordt"
    "Fuchs van Philips Eindhoven naar Groningen"
    "Rene van Dieren op huurbasis van Feyemoord naar Fortuna, Robin van Persie voor 1 jaar naar satteliet Excelsior"
    "Machlas op huurbasis naar PAOK"
    "Bierhoff en Chamot van Milan naar Marseille. Chamot kan ook nog naar de Spurs"
    "Sieb 'de grabbelaar' Dijkstra naar Roda/Borussia Monchengladbach" (Als 2de keeper uiteraard)
    "Dean Gorre van Huddersfield naar Barnsley"
    "Wallace van de Rangers naar Bolton"
    "Van Halst naar Sparta"
    "Manager David O'Leary van Leeds mogelijk op termijn naar Man. United"
    "Fulham zag al 3 spitsen voor hun neus weggekaapt worden, Jan Koller, Frederic Kanoute en Bierhoff, nu zijn de pijlen gericht op Hakan Sukur"
    "Liverpool, Arsenal, Newcastle en Blackburn hebben Emerton al gescout, wachten op meer ontwikkelingen"

    En nog wat soapachtige nieuwtjes:
    "Jardel wil zelf niet naar Marseille, Juve, Inter en Lazio in de wachtkamer"
    "Kily Gonzales heeft vanmorgen de training huilend verlaten, nadat hij hoorde dat hij verkocht was aan Lazio, mogelijk een ruil met Salas
    "Een kennis van Viera zou een invloedrijk persoon binnen ManU hebben getipt dat hij voor een lagere prijs te krijgen was, aangezien hij wegwilde bij Arsenal"

    De transfer van Mendieta naar Lazio kent nog een aardig detail, er zit nl. een anti-Real beding in. Als hij binnen 2 jaar verkast naar de koninklijke, dan moet Lazio 25 miljoen extra betalen, bovenop de 105 miljoen.

    pi_1243782
    Team swap tussen Giancarlo Fisichella - Jarno Trulli.
    Alex Yoong naar Minardi.
    [b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
      maandag 23 juli 2001 @ 11:51:04 #207
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_1258372
    Aron Winter verhuurt aan Sparta,wordt het toch nog wat daar in Rotterdam.
    En waar gaat Richard Witscge heen?
    May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
      dinsdag 24 juli 2001 @ 10:50:33 #208
    13556 PokerFace
    Soy un perdedor...
    pi_1265642
    Volgens 'Kaiser Franz' nog een Japanner naar Feyenoord, dit maal een verdediger...
      dinsdag 24 juli 2001 @ 13:25:03 #209
    1078 Machiel
    Ookwel Machielovic
    pi_1266363
    BABAngida komt volgend seizoen uit voor Vitasse
    It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
      woensdag 1 augustus 2001 @ 12:04:45 #210
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1310090
    Edwin van der Sar naar Fulham
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      woensdag 1 augustus 2001 @ 20:53:03 #211
    14282 Xenium
    Buenos Días
    pi_1312904
    quote:
    Op maandag 23 juli 2001 11:51 schreef CAZZO het volgende:
    Aron Winter verhuurt aan Sparta,wordt het toch nog wat daar in Rotterdam.
    En waar gaat Richard Witscge heen?
    Die zit nu in de A-Selectie bij Ajax.
    Oet Moen!
      woensdag 1 augustus 2001 @ 21:52:36 #212
    374 beelzebub
    master of disaster
    pi_1313067
    Witschge zit inmiddels bij het tweede elftal Xenium.
      woensdag 1 augustus 2001 @ 22:10:40 #213
    14282 Xenium
    Buenos Días
    pi_1313115
    Owwww... Sorry mijn fout!!! Ik heb niks gezecht
    Oet Moen!
      woensdag 1 augustus 2001 @ 23:26:22 #214
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_1313498
    Bron: En.nl
    quote:
    NYON - Boudewijn Zenden vertrekt zo goed als zeker bij Barcelona. De aanvaller heeft woensdag het trainingskamp van de Spaanse club in het Zwitserse Nyon verlaten om te onderhandelen met een andere club.

    Het zou daarbij volgens de Spaanse krant Marca gaan om Chelsea. De Engelse club heeft met De Goey, Bogarde, Hasselbaink en Melchiot al vier Nederlanders onder contract. Volgens Barcelona worden de gesprekken tussen Zenden en de nieuwe club in Brussel gevoerd. De clubs zelf zijn volgens Zenden, die geen clubnaam wil noemen, al rond.

    Managing director Colin Hutchinson van Chelsea bevestigde de belangstelling voor Zenden. "We zijn in gesprek met Barcelona, de speler, zijn vader en zijn advocaat. Misschien komen we eruit. Van een concrete overeenkomst is op dit moment echter nog geen sprake.'' Volgens vader Pier Zenden is een akkoord dichtbij.

    Chelsea trok voor het nieuwe seizoen voor zo'n 120 miljoen gulden al drie spelers aan: Frank Lampard, Emmanuel Petit en Williams Gallas. Voor een aanmerkelijk lager bedrag, zo'n 20 miljoen, vertrokken Dennis Wise, Gustavo Poyet, Bernard Lambourde en Frank Leboeuf. Voor de linkerflank, de favoriete positie van Zenden, haalde Chelsea een jaar geleden ook al Jesper Gronkjaer van Ajax. Beide spelers kunnen ook op de rechterkant uit de voeten.

    Vorig jaar probeerde Zenden al weg te komen bij Barcelona. Onder coach Ferrer stond hij afgelopen seizoen slechts vijf maal in de basis. Een overgang naar Lazio ketste op het laatste moment af. Newcastle toonde een paar weken geleden eveneens interesse, maar dat zag Zenden niet zitten. . 'Ook al heeft Louis van Gaal veel vertrouwen in mij, toch moet ik op niveau spelen om in aanmerking te blijven komen voor Oranje', motiveerde hij zijn keuze.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      woensdag 1 augustus 2001 @ 23:33:01 #215
    374 beelzebub
    master of disaster
    pi_1313536
    "Joey Gudjonson van RKC naar Parma"
    "Djorkaeff van Kaiserslautern naar Marseille"
    "Muzzi van Udinese naar Parma"
    "Repka en Torricelli naar Celtic"
    "Sunday Oliseh van Dortmund naar Betis Sevilla"
    "Manninger van Arsenal naar Fiorentina"
    "Kiko van Atletico naar Fiorentina"
    "Elvir balic op huurbasis van Real naar Fiorentina"
    "Vampeta van Inter naar Flamengo"
    "Guardiola naar Juve"
    "Dudek slaat aanbod Spurs af"
    "Zenden in gesprek met Chelsea"
    "Lamey mogelijk eerder dan volgend seizoen naar PSV"
    pi_1314567
    Marco van Basten wordt as.trainer van frank rijkaard bij sparta.
    The best off the best
      donderdag 2 augustus 2001 @ 15:03:19 #217
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_1317062
    Einde gerucht:

    Zenden naar Chelsea, hopla, alweer de 5e Nederlander in het vreemdelingenlegioen ...

    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_1332122
    ..of niet, want Bogarde msschien naar Celtic
    screw U guys...I'm goin' home
    pi_1332282
    Alesi naar Jordan voor rest van dit seizoen + volgend seizoen.
    [b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
      zondag 5 augustus 2001 @ 10:51:41 #220
    12045 Dieptriest
    Muziekkenner
    pi_1336510
    Gerald Sibon van Sheffield Wednesday naar FC Twente.
    a.k.a. Sikko
      zondag 5 augustus 2001 @ 19:36:53 #221
    14282 Xenium
    Buenos Días
    pi_1340481
    Witschge bijna rond met Alavés

    De kans is groot dat Richard Witschge de komende twee jaar de kleuren van Alavés verdedigt. De onderhandelingen tussen de bij Ajax op een zijspoor geraakte middenvelder en de ploeg van Jordi Cruijff zijn in een vergevorderd stadium. "Ik heb mijn eisen kenbaar gemaakt. Als ze daarop ingaan, ga ik er naar toe", aldus Witschge.

    Van 1991 tot 1993 kwam Witschge ook al uit in de Primera División. Destijds speelde hij veertig duels onder Johan Cruijff bij FC Barcelona. In tegenstelling tot enkele jeugdspelers van Ajax is de 31-voudige international, die in onmin leeft met Co Adriaanse, wel bereid om desnoods bij Haarlem zijn carrière voort te zetten. De Amsterdammers hebben een samenwerkingsverband met de eerstedivisionist. Zijn broer Rob is assistent-trainer bij de roodbroeken.

    Bron: voetbal.nl

    Oet Moen!
    pi_1340542
    Ik moet er alleen niet aan denken als die voor Haarlem gaat spelen
    Zo'n speler hoort nog minstens in de Ere-divisie te spelen.
    pi_1350879
    van www.voetbal.nl


    Milan trekt weer aan Beckham

    De geruchtenstroom rond de voetbaltoekomst van David Beckham steekt de kop weer op. Volgens Engelse bronnen heeft de glamourboy van Manchester United overeenstemming bereikt met AC Milan om in het seizoen 2002/2003 naar Lombardije te komen. Aan het einde van volgend seizoen is de rechtshalf van het Engelse nationale team transfervrij.

    De Milanezen zijn bereid Beckham een vijfjarig contract ter waarde van bijna tien miljoen euro voor te leggen.

      maandag 6 augustus 2001 @ 21:36:50 #224
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_1350960
    quote:
    Op zondag 05 augustus 2001 19:36 schreef Xenium het volgende:
    Witschge bijna rond met Alavés
    En voor de ajacieden onder jullie:

    Machlas naar Betis. Machlas zelf is al 2 weken rond, maar de clubs moeten er nog uit komen.

    pi_1361782
    quote:
    Op maandag 06 augustus 2001 21:26 schreef Duiveltja het volgende:
    van www.voetbal.nl


    Milan trekt weer aan Beckham

    De geruchtenstroom rond de voetbaltoekomst van David Beckham steekt de kop weer op. Volgens Engelse bronnen heeft de glamourboy van Manchester United overeenstemming bereikt met AC Milan om in het seizoen 2002/2003 naar Lombardije te komen. Aan het einde van volgend seizoen is de rechtshalf van het Engelse nationale team transfervrij.

    De Milanezen zijn bereid Beckham een vijfjarig contract ter waarde van bijna tien miljoen euro voor te leggen.


    http://nu.nl/document?n=38803

    AMSTERDAM - Voetbalvedette David Beckham is in beeld bij AC Milan. Milan-voorzitter Silvio Berlusconi heeft er veel voor over om Beckham naar Italië te halen. Volgens de Italiaanse krant Tuttosport wil mediamagnaat Berlusconi een recordbedrag neertellen voor de sterspeler van Manchester United.

    Om Beckham helemaal over de brug te krijgen, biedt Berlusconi aan Beckhams vrouw,
    Posh Spice, een televisieshow te presenteren.
    Berlusconi is in Italië eigenaar van 3 commerciële tv-zenders.


    -
    Ze krijgen Beckham echt niet weg bij Manchester....
    alhoewel, Posh heeft het altijd wel naar d'r zin in Milaan.

    I'm not a player for the bench.
      zaterdag 11 augustus 2001 @ 12:05:36 #226
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1388291
    quote:
    Op woensdag 08 augustus 2001 00:58 schreef Nikos_Lachgas het volgende:

    Om Beckham helemaal over de brug te krijgen, biedt Berlusconi aan Beckhams vrouw,
    Posh Spice, een televisieshow te presenteren.
    Berlusconi is in Italië eigenaar van 3 commerciële tv-zenders.


    Tjonge jonge!
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_1388376
    quote:
    Op maandag 23 juli 2001 11:51 schreef CAZZO het volgende:
    Aron Winter verhuurt aan Sparta,wordt het toch nog wat daar in Rotterdam.
    Gezien gisteravond (Sparta - Leeds) wordt het een vreselijk moeilijk, lang en lastig seizoen voor Sparta, die achterhoede is nog zo lek als een zeef, de spelers zijn onervaren en jong over het algemeen, ze zijn slecht op mekaar ingespeeld, er kwam geen fatsoenlijke voorzet aan en het enige wat ze wel goed beheersen is de techniek. Maar daarmee red je het niet.

    Sparta mist duidelijk een geroutineerde verdediger, iemand die meteen ook leider van het elftal is. Maar waar ze die nu nog zouden moeten halen...?

    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
      vrijdag 17 augustus 2001 @ 11:54:49 #228
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1429513
    -Henk Timmer naar Feyenoord.
    -"Fortuna aast op Jurgen Dirkx (PSV)"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_1431506
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2001 11:54 schreef Zapper het volgende:
    -Henk Timmer naar Feyenoord.
    -"Fortuna aast op Jurgen Dirkx (PSV)"
    Maak er maar van: Fortuna huurt Jurgen Dirkx
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_1439148
    Finidi George van Mallorca naar Ipswich Town
    pi_1454354
    Laatste transfer

    George Popescu (ex-PSV) van Galatasaray naar Lecce.

    Jammer maar helaas.

      vrijdag 24 augustus 2001 @ 11:42:19 #232
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1480001
    "Robert Fuchs mogelijk naar RKC"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zaterdag 25 augustus 2001 @ 23:43:30 #233
    13561 kUWn
    pizza, porno en passiviteit
    pi_1490753
    Jaap Stam
    Manchester --> Lazio, 55 miljoen
    Er is blijkbaar behoefte aan en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen...
      zondag 26 augustus 2001 @ 19:27:47 #234
    7569 merulez
    ergo sum cool
    pi_1495333
    quote:
    Op zaterdag 25 augustus 2001 23:43 schreef kUWn het volgende:
    Jaap Stam
    Manchester --> Lazio, 55 miljoen

    MANCHESTER - Manchester United heeft een aanbod van Lazio Roma geaccepteerd om Jaap Stam te verkopen. Dat bevestigde de Nederlandse international zondag in een interview met de Britse krant News of the World. "Het komt uit de lucht vallen, maar het is waar", aldus de verdediger.

    Stams zaakwaarnemer Ton van Dalen zei dat het nieuws inderdaad klopt, maar dat de speler nog niet met Lazio heeft gesproken. "Het is nog niet zeker dat hij naar Lazio gaat. Jaap heeft nog geen contact gehad en er is meer belangstelling voor hem. De kans is zeer klein dat hij bij Manchester blijft."

    Lazio Roma bracht zaterdag een bod uit op Stam. De Italiaanse topclub wil de Nederlandse verdediger zo snel mogelijk inlijven. Gesproken wordt van een transferbedrag van 18 miljoen pond, zo'n 62 miljoen gulden.

    Transfer

    Stam zei in News of the World dat Manchester hem toestaat met Lazio over een transfer te praten. "Ik heb nooit willen vertrekken, maar United is een bedrag overeengekomen met Lazio en het lijkt erop dat beide clubs graag een transfer willen bepraten. Ik heb geen andere keuze dan mijn opties te overzien."

    Stam heeft bij Manchester zijn plek in de basis verloren. De recente publicatie van zijn biografie 'Head tot Head' waarin hij trainer Alex Ferguson, enkele medespelers en de Engelse voetbalbond FA bekritiseert, heeft voor zoveel onrust gezorgd dat hij volgens de Britse media uit de gratie is geraakt.

    Contact

    Lazio zocht daarop contact met Manchester. Bij de loting voor de Champions League deze week in Monaco ontstond het eerste contact tussen beide clubs. Zeer waarschijnlijk zal er op zeer korte termijn een gesprek tussen Stam en Lazio plaatsvinden.

    Stam heeft enige haast. Dinsdag al gaat hij in voorbereiding met het Nederlands elftal voor de wedstrijd tegen Ierland. Het liefst wil hij de eventuele transfer voor die tijd hebben afgerond.

    Haast

    Ook Lazio heeft haast. Het wil graag dat de Nederlander nog kan meespelen in de Champions League, die half september begint. De inschrijving daarvoor sluit op korte termijn. Overigens zijn de Italianen in het Europese toernooi een van de tegenstanders van PSV, de vorige club van Stam.

    Stams biografie verstoorde de verhoudingen tussen de speler en zijn huidige club. Vooral Manchesters coach Alex Ferguson ergerde zich aan enkele passages.

    Basisplek

    Volgens soccer.com gaf hij Stam een boete van liefst 100.000 pond, zo'n 350.000 gulden. De verdediger verloor ook zijn plek in de basis. Ferguson zette hem woensdag tegen Blackburn Rovers op de bank en Stam speelt zondag ook niet tegen Aston Villa. Britse kranten melden dat hem ook het vice-aanvoerdersschap is ontnomen.

    Stam meldt in zijn boek dat Ferguson hem in zijn PSV-tijd voor een transfer benaderde zonder toestemming van de Eindhovense club. Toen Stam eenmaal bij Manchester zat, zou de Schotse trainer zijn spelers hebben opgedragen om tijdens Europacupwedstrijden zich in het vijandelijke strafschopgebied zoveel mogelijk te laten vallen om strafschoppen te versieren.

    Beschuldigingen

    Stam beschuldigt verder de Engelse voetbalbond FA, die Manchester in het seizoen 1999/2000 zou hebben gedwongen mee te doen aan het WK voor clubteams in plaats van aan de FA Cup. De verdediger vertelt ook openhartig over zijn teamgenoten, waarbij David Beckham, Dwight Yorke en de broers Gary en Phil Neville er niet altijd even fraai afkomen.

    Toen Stam hoorde dat het boek voor veel onrust zorgde, ging hij het gesprek aan met Ferguson. "Sir Alex was er niet blij mee, maar het was al te laat. De spelers waren helemaal niet boos. Ik denk dat mijn boek laat zien dat ook voetballers hele gewone mensen zijn. Het is een kijkje in de keuken van een grote club. Sommige dingen zijn volledig uit hun verband gerukt."

    Controversieel

    Volgens The Daily Mirror, die uitvoerig uit 'Head tot Head' citeerde, heeft Manchester de speler zelfs van de presentatie van zijn eigen boek geweerd. "Stams overtredingen zijn simpel. Hij is duidelijk, heeft een mening en is controversieel. Kardinale zonden in de wollige wereld van de Engelse Premiership, waar censuur aan de orde van de dag is", aldus de Mirror.

    Auteur Jeremy Butler van 'Head tot Head' denkt overigens dat zijn boek niet tot het waarschijnlijke vertrek van Stam heeft geleid. "Ik heb garanties dat het er niets mee te maken heeft, al lijkt het wel zo."

    Voor 4 jaar heeft ie inmiddels getekend

    [i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
      maandag 27 augustus 2001 @ 11:23:22 #235
    2625 menjo
    lo-fi till I die
    pi_1498834
    Liverpool wil Dudek, in dat geval gaat Babos naar Feyenoord
      Moderator maandag 27 augustus 2001 @ 11:33:35 #236
    8781 crew  Frutsel
    pi_1498878
    Laurent Blanc, frans international, verhuist van Internazionale, naar...JAWEL...

    MANCHESTER UNITED..

    [Dit bericht is gewijzigd door Frutsel op 27-08-2001 11:33]

      woensdag 29 augustus 2001 @ 16:16:40 #237
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1516495
    Oliver Bierhoff van AC Milan naar AS Monaco.
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      Moderator woensdag 29 augustus 2001 @ 16:38:54 #238
    8781 crew  Frutsel
    pi_1516730
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2001 16:16 schreef Zapper het volgende:
    Oliver Bierhoff van AC Milan naar AS Monaco.
    Arveladze van Ajax naar Betis Sevilla
      Moderator woensdag 29 augustus 2001 @ 16:57:35 #239
    8781 crew  Frutsel
    pi_1516879
    De bodem van de portemonnee bij promovendus Fulham is nog niet in zicht. Na onder meer het binnenhalen van Steve Marlet en Edwin van der Sar staat clubeigenaar en multimiljonair Mohamed Al Fayed op het punt om Josep Guardiola in te lijven.

    Dat onthulde de Spaanse tv-zender TVE. Guardiola maakte in april bekend Barcelona aan het eind van het seizoen te verlaten. Aan interesse bij topclubs was geen gebrek, struikelblok was echter het prijskaartje van de Spaanse spelbepaler.

    Voor Fulham lijkt geen prijs te hoog. De club die dit jaar promoveerde naar de Premier League trok deze zomer al zo'n 140 miljoen gulden (63,5 miljoen euro) uit voor nieuwe spelers. Fulham zou naar verluidt de transfervrije Guardiola bijna 7 miljoen gulden (ruim 3 miljoen euro) per jaar gaan betalen.

      woensdag 19 september 2001 @ 19:52:39 #240
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1679574
    Roda JC ontslaat trainer Jan van Dijk.
    Georges Leekens wordt de nieuwe coach...
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 7 oktober 2001 @ 20:03:08 #241
    13556 PokerFace
    Soy un perdedor...
    pi_1837979
    <effe omhoog...>

    Liverpool en Arsenal willen 10m BPond bieden voor Emerton.

    Vierra naar Juve <--> Davids naar Arsenal
    (Juve moet bijbetalen)

      dinsdag 9 oktober 2001 @ 12:29:34 #242
    374 beelzebub
    master of disaster
    pi_1852750
      dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:17:44 #243
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_1915931

    Groot nieuws!

    Harry van Raaij (PSV) wil Phillip Cocu terughalen naar Eindhoven!
    Zijn contract loopt volgend seizoen af, maar Cocu zal eerst met PSV gaan praten...

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_1917955
    Ach Cocu zal vast wel met PSV willen praten, maar ik geloof NOOIT dat 'ie terugkomt! FF gezellig bijkletsen met Ome Harry....

    But it's all 'bout the money, remember?

    pi_1924742
    Ajax heeft het oog laten vallen op een Zweeds talent van 15 jaar, als opvolger voor Zlatan.
      dinsdag 30 oktober 2001 @ 14:44:03 #246
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_2041861
    Sportweek:'Ronaldo mogelijk tijdelijk terug naar PSV

    In het sportweekblad 'Sportweek' wat elke dinsdag uitkomt valt vandaag een opmerkelijk verhaal te lezen over interesse van PSV in het tijdelijk terughalen van de Braziliaanse superster Ronaldo. De eerste stap daarvoor zou gezet zijn door PSV-voorzitter Harry Van Raaij die uitgenodigt was bij de rentree van Ronaldo op 20 September met zijn club Internazionale tegen Brasov. Na afloop van dat duel heeft Van Raaij een gesprek gehad met Ronald's zaakwaarnemer Giovanni Branchini, waar PSV een goede relatie mee heeft. Op dat moment was een tijdelijke overgang absoluut nog niet bespreekbaar omdat men er bij Inter vanuit ging dat Ronaldo binnen enkele weken weer op zijn oude niveau terug zou zijn en alle wedstrijden zou kunnen spelen voor de Italiaanse club.

    Nu, een ruime maand later, heeft Ronaldo nog maar weinig wedstrijden gespeeld vanwege de hevige concurrentie bij Inter een een lichte blessure die hij opgelopen had. Daarom nodigde PSV Branchini uit voor de thuiswedstrijd tegen Lazio in de Champions League om nogeens het een en ander te bespreken. Branchini gaf tijdens dat gesprek aan dat Inter wellicht wil kiezen voor een tijdelijke verhuring van Ronaldo maar dat vooral de supporters van Inter daar fel tegen zijn. Volgens Van Raaij is het de moeie waard om het te proberen ookal lijkt ook bij hem de kans klein.

    bron

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:46:28 #247
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_2045245
    Jack de Gier terug naar Nederland.

    Bericht op voetbalkrant.nl

    quote:
    Jack de Gier speelt de komende anderhalf jaar voor FC Twente. De 33-jarige spits bereikte dinsdag definitief overeenstemming met de club uit Enschede. Hij debuteert zondag tegen FC Utrecht. De Gier komt over van Dunfirmline uit Schotland.
    Miskoop. Had Youri Mulder gehaald
    A.M.A.B
      dinsdag 30 oktober 2001 @ 21:08:16 #248
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_2045436
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2001 20:46 schreef Cart_man het volgende:
    Jack de Gier terug naar Nederland.

    Bericht op voetbalkrant.nl
    [..]

    Miskoop. Had Youri Mulder gehaald


    Ja er is gebeld ja maar Schalke wou Youri niet laten gaan ivm met vele blessures in de schalkeselectie.
    May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
    pi_2046603
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2001 21:08 schreef CAZZO het volgende:

    [..]

    Ja er is gebeld ja maar Schalke wou Youri niet laten gaan ivm met vele blessures in de schalkeselectie.


    Mulder scoort in de CL, iets dat Lange Jan en Bruggink dit jaar niet voor elkaar kregen.
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
      woensdag 31 oktober 2001 @ 12:45:39 #250
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_2048127
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:

    [..]

    Mulder scoort in de CL, iets dat Lange Jan en Bruggink dit jaar niet voor elkaar kregen.


    Fout, fout, fout!

    Bruggink scoorde tegen Galatasaray.

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      vrijdag 2 november 2001 @ 20:33:58 #251
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_2069726
    02-11 FC TWENTE WIL WINSTON BOGARDE
    FC Twente is bezig om Winston Bogarde over te nemen van het Engelse Chelsea. Bogarde die na veel blessureleed niet meer kan rekenen op een basisplaats mag vertrekken bij de Londense club. Hoe de ex-international zelf tegenover de eventuele transfer staat is nog niet duidelijk.


    Winston is toch altijd geblesseerd net zoals van der Weerden.
    Fitte spelers graag.

    May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
    pi_2069905
    quote:
    Op vrijdag 02 november 2001 20:33 schreef CAZZO het volgende:
    02-11 FC TWENTE WIL WINSTON BOGARDE
    FC Twente is bezig om Winston Bogarde over te nemen van het Engelse Chelsea. Bogarde die na veel blessureleed niet meer kan rekenen op een basisplaats mag vertrekken bij de Londense club. Hoe de ex-international zelf tegenover de eventuele transfer staat is nog niet duidelijk.


    Winston is toch altijd geblesseerd net zoals van der Weerden.
    Fitte spelers graag.


    Bron ? en zo ja dat zou wel een verassende en goede aankoop zijn.
    pi_2073467
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 12:45 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    Fout, fout, fout!

    Bruggink scoorde tegen Galatasaray.


    Je hebt gelijk. Ik was er nota bene zelf bij. Stom.
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_2074552
    Bogarde is een landverrader. Een NSB'er. Er was een gerucht dat hij in het begin van het seizoen naar Feyenoord zou komen maar dat is (GELUKKIG) niet doorgegaan. Hij was namelijk eerst Rotterdamer maar is naar de jod#nstad gegaan. Hetzelfde geldt voor Knopper (was ook Feyenoorder) die is ook niet meer welkom. Althans voor mij niet !
      zaterdag 3 november 2001 @ 18:33:16 #255
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_2076722
    Bogarde naar FC Twente Ik zie het niet gebeuren..

    PSV volgt buitenlanders

    PSV heeft voor komend seizoen zijn zinnen gezet op enkele buitenlandse spelers, dat meldt het Eindhovens Dagblad vandaag. Het zou volgens uitspraken van de PSV coach gaan om voetballers met een goede reputatie in hun eigen land. Het Eindhovens Dagblad noemt zelf specifiek de naam van de belg Nico van Kerckhoven van Schalke 04 als één van de kandidaten.

    Bron: PSV Netwerk

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_2076866
    quote:
    Op dinsdag 09 oktober 2001 12:29 schreef beelzebub het volgende:
    [afbeelding]
    Dat word een regelrechte knaller volgend seizoen in de kuip voor feijemoord
      zaterdag 3 november 2001 @ 19:51:27 #257
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_2077258
    quote:
    Op zaterdag 03 november 2001 18:33 schreef Zapper het volgende:
    Bogarde naar FC Twente Ik zie het niet gebeuren..

    PSV volgt buitenlanders

    PSV heeft voor komend seizoen zijn zinnen gezet op enkele buitenlandse spelers, dat meldt het Eindhovens Dagblad vandaag. Het zou volgens uitspraken van de PSV coach gaan om voetballers met een goede reputatie in hun eigen land. Het Eindhovens Dagblad noemt zelf specifiek de naam van de belg Nico van Kerckhoven van Schalke 04 als één van de kandidaten.

    Bron: PSV Netwerk


    Nico wie???
    May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')