Live wel... maar tabletop?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef Zjenitha het volgende:
Vampire the Masquerade live en tabletopp vind ik echt het einde, heeft iemand van jullie dat ook weleens gedaan? (rollenspel)
Clan Deava is gaaf! Een perfecte combinatie van Brujah en Toreador.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Live wel... maar tabletop?
Waar ik overigens extreem van baal is dat ommezwaai van de WoD laatst.
Van Vampire The Masquerade naar Vampire The Requiem.
Drastisch gesnij in de clans en zo (clan Daeva?)
Did you say... Eindhoven?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
\
Verder speel ik een keer in de maand in Eindhoven in een grote LARP met zo'n 25 vaste spelers en een avondgemiddelde van (naar ik schat) 15 man(waarvan 40% vrouw is overigens).
En we gaan ook over op Requiem, het systeem is beter, de clans zijn meer open en de covenants bieden weer leuke mogelijkheden. Het is een veel meer open systeem en meer gericht op een leuk karakter idee in plaats van eerst een clan te kiezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laadscherm en click, geen beeld meer
iemand anders zelfde probleem met oplossing toevallig?
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
Yep, we stappen nu wel over naar Requiem, maar als je wil kan ik je het mail-adres van onze ST geven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Did you say... Eindhoven?
Ze plannen voor de setting geloof ik een maand of vier in, dus je hebt nog wel even tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat vast bij dat klote spookhotel (wel gaaf)
Enne... dna moet ik wel eerst ff requiem leren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I must be doing something wrong...
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz... in dat hotel he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I must be doing something wrong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
graag gedaan nou hope dat die et bij mij verder wilt doen zodra k die cd gebakken hebquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ah kijk
Gracias!
Nopequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:02 schreef Chevalric het volgende:
*grin* Ook je eerste humanitypuntje kwijt?
jah, hoe krijg je trouwens die humanity punten eigenlijk terug?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:02 schreef Chevalric het volgende:
*grin* Ook je eerste humanitypuntje kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Made Made Dane
Moet jij ook alquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben iig alweer een stukje verder.
Daar waar ik vast zat... damn, dat is wel een enorm mooie quest hoor! *veegt mond af*
Alleen nu heb ik net iets gedaan wat tegen mijn Toreador-natuur ingaat, maar goed.... all for a good cause I hope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moet jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat iedereen dat vroeger of later moet doen... maar voor een Torrie is dat natuurlijk wel enorm vervelend he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Echt super veel plezier, want het is gewoon zo leuk als iedereen zijn karakter gewoon goed neerzet. Alleen alle ruzietjes die dan onderling onstaan zijn al geweldigquote:Op donderdag 18 november 2004 18:55 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga half februari met een aantal vrienden in een huisje in de Ardennen een weekendje Live Vampire Roleplaying doen. We hebben daartoe een paar gewone sessies gespeeld om een gevoel te krijgen voor de wereld en als intro op het verhaal van dat weekend
Ik heb geweigerd, een Toreador doet dat gewoon nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat vroeger of later moet doen... maar voor een Torrie is dat natuurlijk wel enorm vervelend he
hint: daemon+safediscquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef RAVW het volgende:
Ik ben even bezig met een Backup te draaien voor dit spel, maar nu had ik volgens sommige bronnen vernomen dat je Alcohol120 1.9.2.1705 moest hebben en dan de CD op 4 x branden.
Maar dat gaat niet ik kom niet lager dan 8 X.
Iemand die mij het even kan uitleggen?
Alcohol120% heb ik en die ISO heb ik er ook al van gemaakt.
Alleen het branden wil niet gaan.
Nee dat hoeft niet, ik kan hem gewoon spelen dat is geen probleem Want je kan ook met Alcohol 120% een image aanmaken maar dta wil ik niet ik wil gewoon een backup van mijn org cd makenquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef Demon-X het volgende:
[..]
hint: daemon+safedisc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |