abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 april 2000 @ 21:16:00 #1
3174 Fok!Eiland-Autoriteiten
Respect Our Authority ;-)
pi_88857
We hebben een deadline vastgesteld: zaterdag 22 april is de officiele opening van Fok!Eiland (tenminste, als er geen onverwachte problemen opduiken, maar daar gaan we niet vanuit)

Dit is het vervolg op deel 7: i/s/Forum16/HTML/001582.html

En dan nu de links:
Voor info over Fok!Eiland: http://fokeiland.cjb.net of als die niet werkt: http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/
Voor info over het Fok!Pension op Fok!Eiland: http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/pension.html

en voor ik het weer vergeet, het e-mailadres:Als er vragen, ideeën of verzoeken over/voor Fok!Eiland zijn, stuur die dan naar het volgende adres: fok-eiland@watwashetookalweer.nl

De kamers in het Fok!Pension zijn gratis, net zo als de meeste andere dingen op Fok!Eiland.
Je mag zelf je eigen kamer uitkiezen zolang de voorraad strekt

En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE

verder heb ik dit stukje nog even gekopieerd:
Ik hoor jullie al denken, wat is die broekie ineens veranderd! Dat komt doordat ik flink op mijn kop heb gekregen van de andere Fok!Eiland-Autoriteiten, ik moest niet zo streng meer zijn. Nou heb ik dit altijd ten bate van Fok!Eiland gedaan, maar goed, ik zal wat minder streng zijn. Maar kom na afloop niet bij mij klagen als Fok!Eiland net zo snel en tragisch afloopt als Pension Zeerust (No personal offence, Calypso, je bent en blijft mijn grote voorbeeld).
Zo, dat wou ik ff kwijt.

Met andere woorden, als jij ook graag een baan/functie op Fok!Eiland wilt hebben, of als je gewoon een goed idee hebt voor iets dat nog op Fok!Eiland erbij moet komen volgens jou, zet dat dan (liefst op een vriendelijke manier als het ff kan ) hier neer, en dan zal ik het overleggen met de rest van het team.
Zo, dat was het

Ronald "Broekie" Broekhuizen
Joey Romijn & De rest van het Fok!Eiland-team

[Dit bericht is gewijzigd door Fok!Eiland-Autoriteiten (Datum 16 April 2000).]

  vrijdag 14 april 2000 @ 21:19:00 #2
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88858
En dan nog even de rest van de laatste post:

GGUSTY: ik heb nog eens nagedacht over die plannen van je. Een nachtclub is er in principe al, er is namelijk een Fok!Cafe/Stamkroeg/Pub. Maar goed, wat dacht je ervan om de Fok!Sport/Fitnesscentre-houdster te worden?

Broekie

[Dit bericht is gewijzigd door Broekhuizen (Datum 14 April 2000).]

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:01:00 #3
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_88859
mag ik ook op het eiland ?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:14:00 #4
3174 Fok!Eiland-Autoriteiten
Respect Our Authority ;-)
pi_88860
Je mag alvast een kamer reserveren in het Fok!Pension, en als je dat wilt alvast zeggen wat je eventueel wilt gaan doen op Fok!Eiland.

Zo is er bijvoorbeeld al een bakker, een burgemeester, een dieren/huisarts, en als het goed is een Fok!Sport/Fitnesscentre-houdster.

Maar je mag zelf nog niet op Fok!Eiland, aangezien het nog niet officieel geopend is, en je dan dus de bouwvakkers e.d. in de weg zou lopen.

Broekie

[Dit bericht is gewijzigd door Fok!Eiland-Autoriteiten (Datum 14 April 2000).]

pi_88861
wil bij deze graag kamer 1.26 reserveren. Ook wil wel voor Fok!Eiland een eigen TV zender verzorgen...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:49:00 #6
3174 Fok!Eiland-Autoriteiten
Respect Our Authority ;-)
pi_88862
Kamer 1.26 voor koei, staat genoteerd.

Over dat TV station moet ik dus overleggen met de rest van de Fok!Eiland-Autoriteiten.

Broekie

  zondag 16 april 2000 @ 14:27:00 #7
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88863
Koei, het is 1.25 geworden, kamer 1.26 is een aangepaste kamer, voor invaliden

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
  zondag 16 april 2000 @ 17:43:00 #8
3014 GGUSTY
Ergens toch wel liev
pi_88864
Goed... ga ik die Fok!sport/fitnesscentre wel leiden, alleen ben ik bang dat ik dan de hele dag bezig ben met het sporten zodat ik er niet aan toe kom om de medeFok!kers wegwijs te maken... Mag ik ook een persoonlijke assisent en een secretares (man'lijk dus haha) tot mijn beschikking hebben...??? Ps: er moeten ook zonnebanken komen en sauna's. Maar daar zorgen jullie wel voor bij jullie bouwplannen he...????
"What one's good at, one must do" So I'm still here to bother you...
pi_88865
* VixenFromHell zal de mensen en dieren gezond houden!.

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 16 april 2000 @ 18:27:00 #10
3014 GGUSTY
Ergens toch wel liev
pi_88866
Lichamelijk of geestelijk gezond..???
"What one's good at, one must do" So I'm still here to bother you...
  zondag 16 april 2000 @ 18:32:00 #11
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88867
GGUSTY: Er komt vanalles in dat centrum, zowel binnen als buiten. Bijvoorbeeld tennisbanen, basketbaldinges, en nog meer van die dingen, en natuurlijk ook een sauna. Een zwembad is er echter niet in het Fok!Sport/Fitnesscentre, want er is al een Fok!Zwemparadijs.

En over die mannelijke partner, je hebt gelijk, zo'n groot centre kan je niet in je eentje leiden. Dus, als er nog mannen zijn die GGUSTY graag een handje willen helpen, graag.

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_88868
* Bijou wil wel voor de onzin zorgen op het eiland.....
pi_88869
Hmm, is dit een algemeen fokeiland?? Of is het een onzinfokeiland?? Als het laatste het geval is dienen de onzinforumfokaandeelhouders eerst toestemming geven. (voor info over de aandeelhouders moet je maar ff in een vroeg topic van het forum kijken)
  zondag 16 april 2000 @ 18:47:00 #14
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88870
quote:
op 04-16-2000 om 06:40 PM schreef lost95 het volgende:
Hmm, is dit een algemeen fokeiland?? Of is het een onzinfokeiland?? Als het laatste het geval is dienen de onzinforumfokaandeelhouders eerst toestemming geven. (voor info over de aandeelhouders moet je maar ff in een vroeg topic van het forum kijken)


Watte? Ikke niet helemaal snappuh.

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_88871
quote:
op 04-16-2000 om 06:40 PM schreef lost95 het volgende:
Hmm, is dit een algemeen fokeiland?? Of is het een onzinfokeiland?? Als het laatste het geval is dienen de onzinforumfokaandeelhouders eerst toestemming geven. (voor info over de aandeelhouders moet je maar ff in een vroeg topic van het forum kijken)

mag ik ff ????
dank u...

  zondag 16 april 2000 @ 18:51:00 #16
3014 GGUSTY
Ergens toch wel liev
pi_88872
Helemaal mee eens, broekie!!! Dussie... wie durft de uitdaging aan...??? Moet er alleen wel ff bij zeggen dat... ach laat maar... anders vinden jullie me strax nog te veeleisend!!!
"What one's good at, one must do" So I'm still here to bother you...
pi_88873
quote:
op 04-16-2000 om 06:32 PM schreef Broekhuizen het volgende:

Een zwembad is er echter niet


pi_88874
quote:
op 04-16-2000 om 06:58 PM schreef Guus Muisarm het volgende:



ah Guus, pakken we toch ff een scheppie en maken we ons eigen zwembad??? en btw: * Bijou dacht dat een eiland doorgaands aan water ligt... moeten we dan nog een zwembad hebben als we al strand hebben???.

  zondag 16 april 2000 @ 19:16:00 #19
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88875
Volgens mij kunnen jullie niet lezen.

Er staat namelijk dat er niet nog een zwembad in het Fok!Sport/Fitnesscentre komt, omdat er al een Fok!Zwemparadijs is. ER IS DUS AL EEN ZWEMBAD!

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_88876
Bijou , lieverd , hoe wil jij een waterpoloveld uitzetten in zee met doelen enzo , waar moet het scheidsrechtertje lopen ? Denk je dat het makkelijk gooien is in de golven ?

IK EIS EEN WEDSTRIJDBAD

pi_88877
quote:
op 04-16-2000 om 07:16 PM schreef Broekhuizen het volgende:

Volgens mij kunnen jullie niet lezen.


Volgens mij weet jij het verschil tussen een zwemparadijs en een wedstrijdbad niet.

  zondag 16 april 2000 @ 19:26:00 #22
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_88878
In dat zwemparadijs zit ook een wedstrijd bad.

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_88879
Ok ok jongens, jullie hebben allebei gelijk...

Broekie: excuses dat ik niet goed heb gelezen...

En Guus, schat, ik wist niet dat je er een wedstrijdbad van wilde maken... maar dan kunnen we nog wel samen een eigen zwembadje graven, toch???

  zondag 16 april 2000 @ 20:54:00 #24
3014 GGUSTY
Ergens toch wel liev
pi_88880
en een golfbad...???
"What one's good at, one must do" So I'm still here to bother you...
pi_88881
En als we dan toch bezig zijn met verzoeken: zo'n stoere grote waterkrokodil in het zwembad???

PLEEEEAAAAASSEE??

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')