Misschien hoort deze vraag wel thuis in het "video/tv" forum, maar als men dan zo vriendelijk zou willen zijn om hem te verplaatsen?
Ik ben op zoek naar de release date van de ZOO TV DVD. Natuurlijk heb ik de video al (als rasechte fan), maar ik kijk toch wel erg uit naar de release op DVD. Ik weet dat hij al een paar keer uit had moeten zijn, maar telkens uit gesteld is.
Is er nu al een definitieve release datum voor deze (door mij) fel begeerde DVD?!
Alvast bedankt.
quote:zo kan je wel op elke vraag antwoorden he
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:07 schreef agnestor het volgende:
google.nl?
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=zooland+dvd+release&btnG=Google+zoeken&lr=
Van de bootlegs had ik al gehoord en daarover is zat te vinden via (o.a.) Google, maar ik ben toch echt in afwachting van de echte DVD.
quote:Helemaal mee eens ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:09 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik wacht ook met smart op de DVD. De video heeft niet echt een geweldige geluidskwaliteit.
En dan ook nog eens het feit dat er wellicht nog interessante extra's op komen te staan.
Dus een exacte releasedate lijkt me nog niet bekend.
quote:psies.
Op zaterdag 1 november 2003 21:03 schreef calvobbes het volgende:
Het is volgens mij eerste nog de vraag of die uberhaupt wel eens op de DVD komt.Dus een exacte releasedate lijkt me nog niet bekend.
quote:Mee eens, Zoo klinkt niet goed, maar Popmart ook niet...Ze zijn dan wel beiden HiFi stereo, maar het klinkt bagger.....Boston en Rattle and Hum klinken perfect..........
Op donderdag 30 oktober 2003 19:09 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik wacht ook met smart op de DVD. De video heeft niet echt een geweldige geluidskwaliteit.
quote:Hoe kom je daar bij?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:48 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ik weet dat hij al een paar keer uit had moeten zijn, maar telkens uit gesteld is.
Maar goed, het duurt nog wel een tijd voordat er een DVD komt:
quote:http://www.atu2.com/news/article.src?ID=3212
O'Hanlon, then, is the man to ask whether or not the Zoo TV Sydney and PopMart Mexico City videos will ever be issued on DVD: "I really hope so," he says, "but we're not doing anything on that as yet."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |