abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:22:26 #1
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14200885
ik zoek al een tijdje muziek, die alleen beats bevatten, maar ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen.

het is beat zoals in het begin van "Not gonna get us" van TaTu.
goeie bass&beat dus, maar dat is mij nog niet gelukt om te vinden omdat ik niet eens weet waar ik naar moet zoeken.

ik meen dat ze dat wat ik zoek ook gebruiken in getunede auto's op tentoonstellingen.

Dèh witte toh nieh!
pi_14200970
zoek op kazaa op instrumental, daar kom je meestal wel een eind mee. Mijn favoriete is instrumental industrial, zijn zeer strakke beats. Let wel op dat je geen copyrighted materiaal download he!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:28:44 #3
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_14201081
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Let wel op dat je geen copyrighted materiaal download he!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14201090
Dat om car hifi te tunen, gebruiken ze bijv subwoofer tests voor. Download dat maar 's.

en

quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:22 schreef Witte-Tonnie het volgende:
goeie bass&beat dus
Zoek je voor drum & bass. Check het DnB topic even en je komt vanzelf op leuke nummertjes!

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 28-10-2003 16:30]

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:30:32 #5
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14201126
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:28 schreef MaartenHG het volgende:
Dat om car hifi te tunen, gebruiken ze bijv subwoofer tests voor. Download dat maar 's.
subwoofertests heb ik al eens gehad, maar das echt alleen maar zware tonen waar je niet voor je plezier naar luisterd.... tis wel leuk voor n keer, maar toch.

ik zoek dus echt iets zoals in eerder genioemde titel.

Dèh witte toh nieh!
pi_14201134
quote:
ik zoek al een tijdje muziek, die alleen beats bevatten, maar ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen.

goeie bass&beat dus, maar dat is mij nog niet gelukt om te vinden omdat ik niet eens weet waar ik naar moet zoeken.

ik meen dat ze dat wat ik zoek ook gebruiken in getunede auto's op tentoonstellingen.

bedoel je soms drum&bass? dat is een compleet genre, zoek er maar is op. Maar dat is niet alleen ritme. Verder kan je nog minimalisme techno proberen, plasticman ofzo. Weinig meer hoor je daar als beats.
pi_14201172
Dj Vince & Dj Zany - More Bazz, gegarandeerd dat je ramen uit je auto klappen als je die hard draait.
pi_14201173
quote:

Ik denk dat ik weet wat je zoekt. Probeer Bonobo, Nightmares on Wax of DJ Shadow eens. Je kan ook eens kijken naar electronica muziek (Adam Freeland!). Gewoon alleen breaks.
¨The better you look, the more you see.¨
pi_14201195
Zoeken op THX-tests met 'bepaalde programma's' wil ook wel helpen.
pi_14201488
koop een drumstel en een basgitaar
pi_14201563
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Let wel op dat je geen copyrighted materiaal download he!
Op alles zit copyright. Copyright is niet iets wat op papier geregeld wordt of zo, het is het recht van de maker, schrijver of componist om te beslissen over zijn creatie. Als je iets maakt, rust er meteen automatisch copyright op. Het is trouwens wel mogelijk om als auteur je auteursrecht/copyright op te zeggen geloof ik, en dan komt je creatie in het publieke domein terecht.

Ofwel: ook op muziek die je gewoon mag downloaden en uploaden rust copyright!

Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
  FOK!fossiel dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:50:47 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14201688
Koop een drumcomputer .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: