abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14200640
Ok.. schop me er maar uit als er al zo'n topic bestaat, ik kon hem niet vinden.

Wat concreet mijn vraag is:

Wie heeft er ervaring met depressies ten gevolge van de pil. Ik slik zelf de microgynon 30 en ben het al een jaar helemaal zat.
Wie kent dit, en wie heeft er een oplossing.

Ja stoppen met de pil is het makkelijkste, maar ik heb het nodig om de hevigheid opte vangen, anders pleur ik flauw van het bloedverlies.
dus hopelijk hebben jullie goede ideeen!

bedankt!

just be who you want to be
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:15:34 #2
22592 crew  Ole
pi_14200673
Misschien is de nuvaring iets voor je? iemand ervaring met de nuva ring?

[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 28-10-2003 16:16]

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_14200692
Een gesprek met een dokter?
...
pi_14200798
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:16 schreef Kos het volgende:
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_14200889
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:16 schreef Kos het volgende:

Zijn er geen andere aanleidingen om je depri te voelen, ben je misschien tussen de 20 en 25 en bezig met een ommezwaai in je leven.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_14201038
Microgynon 30 is een soort standaardpil. Er bestaan tig soorten pillen voor verschillende kwaaltjes of eventuele nare bijwerkingen die je van een soort pil kan krijgen.

Het beste is dus om even naar je dokter toe te gaan en navragen welke andere pillen of methodes er zijn om die depressie tegen te gaan.

In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:31:06 #7
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_14201142
Ik had het ook van de pil. Ik heb legio van die dingen geprobeerd en met sommige werd het wel draagbaar. Maar nog steeds een soort van waas om mijn gevoel. Ik heb helaas nooit een goede gevonden, want werd ik er niet min of meer depri van, dan kreeg ik doorbraakbloedingen. Maar het is voor iedereen verschillend, dus uitproberen is de enige manier. Leg wel goed de klachten uit aan de huisasrts, en laat je eventueel doorverwijzen naar de geneacoloog.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_14201300
Ben wel 21, maar heb dit nu al zolang. Elke keer met de stopweek, drama, kan de hele dag wel janken. De andere 3 weken gaat wel opzich, maar heb ook veel last van hoofdpijn, moeheid. Heb me al overal op laten testen, en er is niks aan de hand. Kan geen andere oorzaak vinden waar ik neerslachtig van zou worden.
Heb al homeopathische pilletjes gebruikt, helpt opzich wel, maar ik moet er wel een zooitje van slikken en het is duur.

De nuva ring spreekt me wel aan, ga maar eens een afspraak maken met de dokter.

pi_14201486
Idem hier, hoewel ik niet direct kan zeggen dat ik er depri van wordt.
(ook microgynon 30).
Word er allen heel vlak van, net of ik aan de antidepressiva zit.
Da´s naar, want ik ben best een vrolijk mens

Ben nu een maandje gestopt en weer helemaal mezelf.
Maar doodbloeden is natuurlijk ook weer niks.
Zou toch ff met de dok gaan kletsen, wie weet is zo´n hele lichte beter voor je.

pi_14201613
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:43 schreef Beesje het volgende:
Idem hier, hoewel ik niet direct kan zeggen dat ik er depri van wordt.
(ook microgynon 30).
Word er allen heel vlak van, net of ik aan de antidepressiva zit.
Da´s naar, want ik ben best een vrolijk mens

Ben nu een maandje gestopt en weer helemaal mezelf.
Maar doodbloeden is natuurlijk ook weer niks.

*Shake hands*.

Net gisteren ongesteld geworden *op eigen kracht*, maar wat een drama, ik loop leeg.
Op zich voel ik me wel oké, al de hele pilloze maand.
Terwijl ik hem dus slikte voor mijn gemoedstoestand en de boel wat te regelen/verminderen qua bloedverlies.
Ik heb het een jaar geslikt, en ik was het gewoon zat.

Ik denk dat je eens van pil moet wisselen, misschien dat het helpt, andere hormonen verdeling wellicht?
Even naar je huisarts dus, klinkt afgezaagd, ik weet het

pi_14201838
Daar ben ik dus zo bang voor, dat ik helemaal leegloop. Dat had ik al voor ik begon, maar ik slik hem nu al een aantal jaar, geen idee hoe het nu is.
Ik heb het er met mijn vriend over gehad, die vind het geen probleem om het met een condoom te doen, maar ik weet zeker dat ik dan binnen de kortste keren zwanger ben.. want als je op het moment supreme bent en nergens een condoom in de buurt.... poeh, dat gaat moeilijk worden, als je al jaren zonder doet.
Het zijn principes dat weet ik, maar ik wil het risico ook net lopen, dus ga ik naar iets anders op zoek.
Misschien een tijdje een diana35, of een 3 fasenpil?
pi_14201917
Ik had vroeger de Diane 35, en ik zit nu een maand zonder. En I feel great! Maja, ik moet toch wat aan anticonceptie doen, want die condooms, da's 3x niks, dus ik ga vanaf overmorgen aan de pleisterpil. Ik post nog wel over mijn ervaringen las ik er een tijdje mee bezig ben.
pi_14202047
Ik slik het ook... schijnt daje stemmingswisselingen kan krijgen, maar dat heb je normaal toch ook als je ongesteld bent? Ik heb nergens last van. (voor zover ik weet)
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:05:45 #14
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_14202073
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:14 schreef greesy het volgende:
Ok.. schop me er maar uit als er al zo'n topic bestaat, ik kon hem niet vinden.

Wat concreet mijn vraag is:

Wie heeft er ervaring met depressies ten gevolge van de pil. Ik slik zelf de microgynon 30 en ben het al een jaar helemaal zat.
Wie kent dit, en wie heeft er een oplossing.

Ja stoppen met de pil is het makkelijkste, maar ik heb het nodig om de hevigheid opte vangen, anders pleur ik flauw van het bloedverlies.
dus hopelijk hebben jullie goede ideeen!

bedankt!

Microgynon 30. Breek me de bek niet open. Dat is de eerste pil die ik heb gebruikt en na een half jaar vroeg ik me af waar die onverklaarbare huilbuien vandaan kwamen. Gewoon midden op straat beginnen te janken zonder aanleiding. Totdat mijn moeder vroeg: hoelang gebruik jij die pil eigenlijk al? Tadaa, hét antwoord. Bedankt ma!

Ik wilde het verhaal van de huisarts er nog bij vermelden, maar dat zal ik je besparen. Het bleek in ieder geval dat deze pil voor mij te licht was en daardoor die huilbuien veroorzaakte. Ik heb intussen nog Femodeen gehad, maar die bleek mijn menstruatieperiode steeds te verkorten, dus dat schoot ook niet op. Nu heb ik Marvelon en geen problemen meer.

"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
pi_14202196
Ik had dat ook toen ik Microgynon 30 gebruikte.
Heel vaak jankerig en ook heel mutserige paniekaanvallen enzo.
Terwijl ik een zeer nuchter en evenwichtig persoon ben.
Nu slik ik Neocon, dat is een hele zware pil, een zgn. tweedegeneratiepil.
Nog steeds heb ik wel het idee dat ik niet helemaal mezelf ben op de een of andere manier, maar jankbuien heb ik niet meer. Wel doorbraakbloedingen, maar dat had ik met beide pillen.
pi_14202482
Hebben jullie door de microgynon 30 ook geen zin in sex???
Ben ik erg benieuwd naar, of de microgynon er iets mee te maken heeft.

Thnx alvast.

pi_14206240
er is een overvloed aan anticonceptietopics en piltopics, over de pil bestaat een centraal topic, dus daar eventjes verder graag.
[Centraal Topic] De pil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')