had dan ook eik. niet verw8 dat er iets collectible zou zijn aan de verpakking maar gewoon aan de "inhoud". zijn de extra`s n beetje te pruimen??quote:Op maandag 17 mei 2004 14:38 schreef kinky_queen het volgende:
kep de dvd net binnen () en er is niets 'collectible' aan de packaging, het is gewoon een clamshell.
Wat wel collectible is, is het scrapbook wat in de verpakking zit.
![]()
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had dan ook eik. niet verw8 dat er iets collectible zou zijn aan de verpakking maar gewoon aan de "inhoud". zijn de extra`s n beetje te pruimen??
ga m denk ik aan t einde van deze week bestellen, zodat ie ong. n weekje later binnen is------> tijdens me vakantie![]()
![]()
probeer een btje de schijn op te houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:20 schreef AntiChrist het volgende:
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?![]()
ik begrijp dan ook niet kinky *kuch* drag *kuch* queen er mee moet
Dat kartonnen hoesje eromheen, toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:38 schreef kinky_queen het volgende:
kep de dvd net binnen () en er is niets 'collectible' aan de packaging, (...)
Ja, maar dat is niet geweldig hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:45 schreef pazuzu het volgende:
Dat kartonnen hoesje eromheen, toch?
ja waarom meen je dan dat ik m heb besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?![]()
Nou, ik vind het prachtig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet geweldig hoor
![]()
Misschien krijgt hij, net als bijvoorbeeld Donnie Darko, pas echt aandacht nu hij op dvd verkrijgbaar is. Er zit nu in ieder geval een betere promotiemachine achter omdat iemand ook echt de moeite heeft gedaan om er een mooi dvd-setje van te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:06 schreef kinky_queen het volgende:
van www.dvdempire.com
Bestselling Pre-Orders
1. Lord Of The Rings, The: The Return Of The King (Widescreen)
2. Bubba Ho-Tep: Collector's Edition
3. Buffy The Vampire Slayer: Season Six
4. Star Wars Trilogy (Widescreen)
5. Hidalgo (Widescreen)
6. Starsky & Hutch (Widescreen)
7. Hellboy
8. Enemy Below, The
9. Wizards
10. Cocoon
Hij doet het goed voor een film die amper in de bioscoop heeft gedraaid!
ARMY OF DARKNESS hetzelfde gevalquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien krijgt hij, net als bijvoorbeeld Donnie Darko, pas echt aandacht nu hij op dvd verkrijgbaar is.
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ARMY OF DARKNESS hetzelfde geval
zou mooi zijn...
![]()
prijzen weet ik nooit...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Wepeel2 het volgende:
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.
hier is hij 16 euroquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.
No way. De eindconfrontatie was juist geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:32 schreef Najra het volgende:
Tja de helft van de film vond ik uitstekend. Tegen het einde werd ie toch wel behoorlijk slecht.
het is dan nog altijd Bruce 'God' Campbellquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:18 schreef Wepeel2 het volgende:
No way. De eindconfrontatie was juist geweldig.
Mijn vriendin was er ook benieuwd naar. Misschien kan ik haar nu ook eindelijk wat respect voor Bruce 'The Man' Campbell bij brengen.![]()
Ey als er iemand THE Man is, dan is het toch wel God! Dus vanzelfsprekend dat ik dat bedoelde.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het is dan nog altijd Bruce 'God' Campbell [afbeelding]
[afbeelding]
Mooi als dat zo doorgaat, gaat Bubba Nosferatu ook doorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
Van www.playusa.com :
Top sellers
1 Friends - The Series Finale (2004) (Limited Edition)
2 Bubba Ho-Tep: Collector's Edition (2003)
3 The Lord of the Rings: The Return of the King (Widescreen)
4 Underworld (Extended Unrated 2 Disc Edition) (RCE)
5 Paycheck (Widescreen)
6 Scary Movie 3 (Widescreen)
7 Torque (Widescreen)
8 Big Fish (2003) (RCE)
9 Smallville - Complete Second Season (6 Discs)
10 Shrek / Shrek 3-D : Limited Edition (2 Discs)
![]()
En misschien daarna ook nog Bubba Sasquatchquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Mooi als dat zo doorgaat, gaat Bubba Nosferatu ook door(aangezien het van de DVD verkopen van Bubba Ho-Tep lag of hij uit zou komen of niet
)
En dan Bubba vs Alien vs Jason vs Predator vs ASHquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
En misschien daarna ook nog Bubba Sasquatch
lekker danquote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Bubba Ho-Tep: Limited
Collector's Edition Region 1
We are temporarily out of stock of this title. We do hope to be able to
dispatch this item to you on the 31/5/2004.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming
shipment.
Please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other
items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to
this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay
may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
http://www.cd-wow.com/myorders.php
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|