We find the King (Bruce Campbell) as an elderly resident in an East Texas rest home, who switched identities with an Elvis impersonator years before his death, then missed his chance to switch back. Elvis teams up with Jack (Ossie Davis), a fellow nursing home resident who thinks that he is actually President John F. Kennedy, and the two valiant old codgers sally forth to battle an evil Egyptian entity who has chosen their long-term care facility as his happy hunting grounds
De officiele site + trailer : http://www.bubbahotep.com
Het lijkt me zelf een zeer melige film met een Bruce Campbell die goed op dreef is
Het verhaal doet me een beetje denken aan jeepers creepers, maar deze lijkt me toch wel een stuk leuker.
"Don't make me use myself on you!"
Check in de trailer vooral Elvis met ze looprekje
[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 28-10-2003 19:02]
Bruce Campbell Rulez trouwens als Elvis
quote:Hij heeft ook nog in Amsterdam gedraaid (tijdens het fantastische film festival)
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:39 schreef dapluiz het volgende:
Ja ik zit er ook al een tijdje op te wachten, dan wel DVD, dan wel in de bios, en hij draait al een tijdje, maar niet in europa
Ik wist niet dat hij al gedraaid had. Volgens mij is er nooit een officiele distribiteur voor gevonden?
quote:Vitagraph draait de film in een paar bioscopen in de USA het is eigenlijk belachelijk dat het zolang heeft moeten duren, de film haalde overal prijzen weg dus zou je denken dat distribiteurs hem wel op zouden pikken maar nee.. die zijn te druk bezig met remakes op te pikken...
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:30 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik wil hem ook graag zien.Ik wist niet dat hij al gedraaid had. Volgens mij is er nooit een officiele distribiteur voor gevonden?
quote:Grom.
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:50 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Ach ja het heeft natuurlijk wel als voordeel dat ik 1 van de weinigen in nederland ben die kan zeggen ik heb Bubba Ho-Tep in de bios gezien
Maar als hij nu in de vs wordt vertoond, dan zal de dvd-release nog wel even op zich laten wachten. Een regio2 dvd-release zal helemaal een wonder zijn.
Hopelijk verschijnt er toch plotseling een keer een divx versie op internet.
quote:Gaat meteen zoeken, want ik heb em ook gemist
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:06 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
.
Hopelijk verschijnt er toch plotseling een keer een divx versie op internet.
quote:ik kan je verzekeren dat die er niet op staat
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:13 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Gaat meteen zoeken, want ik heb em ook gemist
quote:Ik ook!
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:50 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Vitagraph draait de film in een paar bioscopen in de USA het is eigenlijk belachelijk dat het zolang heeft moeten duren, de film haalde overal prijzen weg dus zou je denken dat distribiteurs hem wel op zouden pikken maar nee.. die zijn te druk bezig met remakes op te pikken...
ach ja het heeft natuurlijk wel als voordeel dat ik 1 van de weinigen in nederland ben die kan zeggen ik heb Bubba Ho-Tep in de bios gezien
quote:ow was jij dat die naast me zat te slapen
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:34 schreef Ash het volgende:[..]
Ik ook!
quote:Ik ook! *Stampvoet flink mee*
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:01 schreef dapluiz het volgende:
tsk, ik wil m ook zien! *stampvoet*
Bruce Campbell:
quote:Ik kan hem echt niet vinden. Helaas.
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:13 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Gaat meteen zoeken, want ik heb em ook gemist
Maar wel een screener versie van Cabin Fever gevonden.
quote:hehe die heb ik ook gevonden al had ik hem al een keer gezien (coole film trouwens)
Op woensdag 29 oktober 2003 00:34 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik kan hem echt niet vinden. Helaas.
Maar wel een screener versie van Cabin Fever gevonden.
Was de sneak vorig jaar tijdens het Fantastische Film Festival.
quote:hehe die onderste poster heb ik gesigneerd in mn kamer hangen
Op zaterdag 17 januari 2004 12:29 schreef kinky_queen het volgende:
heeft iemand al wat info over wanneer hij uitkomt in internet op dvd?
quote:Wil ook wel een paar posters voor je signeren hoor...
Op zaterdag 17 januari 2004 12:58 schreef AntiChrist het volgende:[..]
hehe die onderste poster heb ik gesigneerd in mn kamer hangen
maar wanneer die op DVD komt..??? i dunno verder weinig over gehoord
quote:mwah vind het leuker als iemand het doet, die ook echt bij de film hoorde
Op zaterdag 17 januari 2004 13:03 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Wil ook wel een paar posters voor je signeren hoor...
quote:Zegt me nix
Op zaterdag 17 januari 2004 13:57 schreef AntiChrist het volgende:[..]
mwah vind het leuker als iemand het doet, die ook echt bij de film hoorde
hij is nu gesigneerd door don cascarelli
quote:laat me je geheugen effe opfrissen
Op maandag 19 januari 2004 18:12 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Zegt me nix
Bubba Ho-tep is opgepikt door MGM studio's voor een DVD uitgave met een release date van 25 mei (R1 that is)
meer info hier
quote:Cool.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:58 schreef AntiChrist het volgende:
yep er is een god![]()
Bubba Ho-tep is opgepikt door MGM studio's voor een DVD uitgave met een release date van 25 mei (R1 that is)
meer info hier
quote:mijn god, moest dat nu zo lang duren?
Op zaterdag 14 februari 2004 16:58 schreef AntiChrist het volgende:
yep er is een god![]()
meer info hier
quote:zeg effe offtopic heb jij een lijstje met welke films jij hebt?
Op zaterdag 14 februari 2004 17:15 schreef kinky_queen het volgende:[..]
mijn god, moest dat nu zo lang duren?
quote:ja, jij ook?
Op zaterdag 14 februari 2004 19:18 schreef AntiChrist het volgende:[..]
zeg effe offtopic heb jij een lijstje met welke films jij hebt?
quote:ik heb alleen mijn dvdprofiler
Op zaterdag 14 februari 2004 19:43 schreef kinky_queen het volgende:[..]
ja, jij ook?
Deze dus!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:
We've got word from our nefarious and sundry industry sources on some great MGM titles that are on the way for later this year. They've confirmed that the Bubba Ho-Tep: Special Edition is coming for 5/25.
van de Digitalbits.com
[off-topic]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:44 schreef dapluiz het volgende:
Mocht wel eens tijd worden ook zeg
die linkjes naar play werken nooit goedquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef Timo20 het volgende:
ga m ook bestellen als ie uit komt op dvd (vandaag over 10 dagen)
is er trouwens verschil tussen deze versie en deze versie??? Want bij de versie van de laatste link zit er ook nog n scrapbook bij?? deze ga ik sowieso bestellen
pot********quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die linkjes naar play werken nooit goed
[afbeelding]
op cdwow:quote:Special Features
Deleted Scenes
2 Audio Commentaries
4 Featurettes And Much More!
quote:Special Features:
Commentary by Bruce Campbell, Ossie Davis, and Bob Ivy
Commentary by the director, executive producer, and story writer
Commentary by Bruce Campbell as 'Elvis' and bodyguards
Theatrical trailer(s)
Deleted scenes and moments
Behind-the-scenes featurette
"How to Make a Mummy" featurette
Creating the Music of Elvis: Interview with Brian Tyler and Don Coscarelli
Animated photo gallery
Limited collectible packaging
12-page scrapbook/behind-the-scenes photos with personal comments from Bruce Campbell and Don Coscarelli and a two-page letter from Campbell to his fans
Ow die van mij is al in parijs (met fedex verstuurd) ik verwacht hem maandag dusquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Het zal dezelfde zijn hoop ik?
ik zal het eerdaags wel zien, play zegt dattie opgestuurd is.
(ik hattum eigenlijk vandaag wel verw8)
d8 dat ie pas de 25e uitkwam???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:17 schreef kinky_queen het volgende:
Het zal dezelfde zijn hoop ik?
ik zal het eerdaags wel zien, play zegt dattie opgestuurd is.
(ik hattum eigenlijk vandaag wel verw8)
de meeste pre-orders worden eerder verzonden...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
d8 dat ie pas de 25e uitkwam???
08/05/2004 Bubba Ho-Tep: Collector's Edition (2003) (R1) £14.99 Posted on 11/05/2004quote:Op zondag 16 mei 2004 22:26 schreef Timo20 het volgende:
d8 dat ie pas de 25e uitkwam???
oh aight....quote:Op zondag 16 mei 2004 22:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de meeste pre-orders worden eerder verzonden...
had dan ook eik. niet verw8 dat er iets collectible zou zijn aan de verpakking maar gewoon aan de "inhoud". zijn de extra`s n beetje te pruimen??quote:Op maandag 17 mei 2004 14:38 schreef kinky_queen het volgende:
kep de dvd net binnen () en er is niets 'collectible' aan de packaging, het is gewoon een clamshell.
Wat wel collectible is, is het scrapbook wat in de verpakking zit.
![]()
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had dan ook eik. niet verw8 dat er iets collectible zou zijn aan de verpakking maar gewoon aan de "inhoud". zijn de extra`s n beetje te pruimen??
ga m denk ik aan t einde van deze week bestellen, zodat ie ong. n weekje later binnen is------> tijdens me vakantie![]()
![]()
probeer een btje de schijn op te houdenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:20 schreef AntiChrist het volgende:
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?![]()
ik begrijp dan ook niet kinky *kuch* drag *kuch* queen er mee moet
Dat kartonnen hoesje eromheen, toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:38 schreef kinky_queen het volgende:
kep de dvd net binnen () en er is niets 'collectible' aan de packaging, (...)
Ja, maar dat is niet geweldig hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:45 schreef pazuzu het volgende:
Dat kartonnen hoesje eromheen, toch?
ja waarom meen je dan dat ik m heb besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben je ervan bewust dat Bubba Ho-Tep alleen voor echte mannen is?![]()
Nou, ik vind het prachtig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet geweldig hoor
![]()
Misschien krijgt hij, net als bijvoorbeeld Donnie Darko, pas echt aandacht nu hij op dvd verkrijgbaar is. Er zit nu in ieder geval een betere promotiemachine achter omdat iemand ook echt de moeite heeft gedaan om er een mooi dvd-setje van te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:06 schreef kinky_queen het volgende:
van www.dvdempire.com
Bestselling Pre-Orders
1. Lord Of The Rings, The: The Return Of The King (Widescreen)
2. Bubba Ho-Tep: Collector's Edition
3. Buffy The Vampire Slayer: Season Six
4. Star Wars Trilogy (Widescreen)
5. Hidalgo (Widescreen)
6. Starsky & Hutch (Widescreen)
7. Hellboy
8. Enemy Below, The
9. Wizards
10. Cocoon
Hij doet het goed voor een film die amper in de bioscoop heeft gedraaid!
ARMY OF DARKNESS hetzelfde gevalquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien krijgt hij, net als bijvoorbeeld Donnie Darko, pas echt aandacht nu hij op dvd verkrijgbaar is.
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ARMY OF DARKNESS hetzelfde geval
zou mooi zijn...
![]()
prijzen weet ik nooit...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Wepeel2 het volgende:
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.
hier is hij 16 euroquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De R3 versie van die film is trouwens niet meer bij cdwow verkrijgbaar. Heb jij enig idee waar hij ook tegen een redelijke prijs online verkrijgbaar is? Kan alleen maar prijzen boven de 20 dollar vinden, terwijl hij bij cdwow ik geloof 13 dollar was.
No way. De eindconfrontatie was juist geweldig.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:32 schreef Najra het volgende:
Tja de helft van de film vond ik uitstekend. Tegen het einde werd ie toch wel behoorlijk slecht.
het is dan nog altijd Bruce 'God' Campbellquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:18 schreef Wepeel2 het volgende:
No way. De eindconfrontatie was juist geweldig.
Mijn vriendin was er ook benieuwd naar. Misschien kan ik haar nu ook eindelijk wat respect voor Bruce 'The Man' Campbell bij brengen.![]()
Ey als er iemand THE Man is, dan is het toch wel God! Dus vanzelfsprekend dat ik dat bedoelde.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het is dan nog altijd Bruce 'God' Campbell [afbeelding]
[afbeelding]
Mooi als dat zo doorgaat, gaat Bubba Nosferatu ook doorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
Van www.playusa.com :
Top sellers
1 Friends - The Series Finale (2004) (Limited Edition)
2 Bubba Ho-Tep: Collector's Edition (2003)
3 The Lord of the Rings: The Return of the King (Widescreen)
4 Underworld (Extended Unrated 2 Disc Edition) (RCE)
5 Paycheck (Widescreen)
6 Scary Movie 3 (Widescreen)
7 Torque (Widescreen)
8 Big Fish (2003) (RCE)
9 Smallville - Complete Second Season (6 Discs)
10 Shrek / Shrek 3-D : Limited Edition (2 Discs)
![]()
En misschien daarna ook nog Bubba Sasquatchquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Mooi als dat zo doorgaat, gaat Bubba Nosferatu ook door(aangezien het van de DVD verkopen van Bubba Ho-Tep lag of hij uit zou komen of niet
)
En dan Bubba vs Alien vs Jason vs Predator vs ASHquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
En misschien daarna ook nog Bubba Sasquatch
lekker danquote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Bubba Ho-Tep: Limited
Collector's Edition Region 1
We are temporarily out of stock of this title. We do hope to be able to
dispatch this item to you on the 31/5/2004.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming
shipment.
Please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other
items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to
this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay
may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
CD WOW! Customer Service
http://www.cd-wow.com/myorders.php
nee en dat had je ook beter kunnen latenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef AntiChrist het volgende:
Heb ik jullie wel eens gepest met het feit dat ik deze poster op mijn kamer heb hangen vorig jaar laten signeren door de regisseur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:"Bubba Ho–Tep" (now showing at select cinemas across the UK) is without a doubt one of the year‘s most enjoyable movies and, according to our exclusive chat with director Don Coscarelli, fans of this tale of an aged Elvis battling an Egyptian mummy can expect to see the King of Rock n Roll taking on some more supernatural foes in a follow–up.
We asked him outright if he and leading man Bruce Campbell are set to bring the rumoured "Bubba Nosferatu: Curse of the She Vampires" to the silver screen anytime soon; "My sources say yes. Things are looking quite good. MGM was very happy with the results in the States, the UK‘s looking very solid, there‘s a lot of fan interest in it – and Bruce would love to play some more of the old hound dog! So there‘s a good chance we actually will make that film." However don‘t expect filming to kick off any time soon as Coscarelli has yet to come up with anything other than the title, "There is no story (yet) so we‘re gonna try and cook up something good hard to say (when), but as soon as we can."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |