abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:29:10 #126
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14195976
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:25 schreef L.Denninger het volgende:

Ben je ook trots op je schoenmaat ?

LOL!
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:30:09 #127
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14196002
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:28 schreef Svensson het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk met je eens...
Ik denk ook wel eens van een kerel: Zo, die gast ziet er goed uit! Dat wil niet zeggen dat ik 'm aantrekkelijk vind, of er sexueel opgewonden van raak. Eerder van: Ik kan me voorstellen dat meiden hem een lekker ding vinden.

Ik zou 't eerder vreemd vinden als je als jongen nog nooit een andere jongen hebt gezien waarvan je misschien het vermoeden had dat ie er beter uitzag dan jij

(Of je moet wel zo vreselijk arrogant zijn om te denken dat je de knapste gozer ter wereld bent )

zzz
pi_14196014
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:28 schreef Magistic het volgende:
Met dat kinderen adopteren bedoel ik:

Kinderen hebben recht op een normale jeugd.
Een vader en een moeder.

En jij bepaalt dat een vader en een moeder normaal is?

Zoals jij het zegt moet je alcohol- of drugsverslaafden ook kinderen afpakken, of mensen die hun kinderen geestelijk of lichamelijk mishandelen, of mensen die hun kinderen excessief veel laten doen in huis, of ouders waarvan een van de twee gehandicapt raakt, of gezinnen waar een ouder overlijdt, of.....

Get the point?

If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:30:33 #129
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_14196017
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:28 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En heyyyyyy !!!

We've got a winner !!!

Daarom is pedofilie ook niet verboden.

KINDERVERKRACHTERS daarentegen worden direkt opgesloten.

ja maar het is maatschappelijk niet echt geaccepteerd (en terecht), misschien moeten de homo's in dit topic die zo fel zijn daar eens naar gaan kijken, voor ze zich gediscrimineerd voelen
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:31:06 #130
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_14196038
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:25 schreef L.Denninger het volgende:

En hoe kun je nou trots zijn op je heteroseksualiteit ..?
Trots zijn kan alleen op iets waar je zelf moeite voor gedaan hebt.
Hard gewerkt, lang geoefend...

Ben je ook trots op je schoenmaat ?

Oké je hebt een punt, misschien is trots dan niet het juiste woord. Dan kan ik beter zeggen: Ik ben blij dat ik heterosexueel ben.
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:32:30 #131
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_14196074
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:31 schreef Svensson het volgende:

[..]

Oké je hebt een punt, misschien is trots dan niet het juiste woord. Dan kan ik beter zeggen: Ik ben blij dat ik heterosexueel ben.

Yea, what he said
Narcist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:32:54 #132
31101 _Led_
pi_14196083
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:29 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Zo al die mensen die trots zijn op hun vrienden die iets bereikt hebben, al die ouders die trots zijn dat hun zoon een kind krijgt, allemaal onzin dus?

Trots op vrienden die iets bereikt hebben ?
prima.

Trots op je zoon omdat ie het in het leven ver genoeg heeft geschopt om een kind te kunnen krijgen ?
vrij normaal.

Trots op vrienden die schoenmaat 42 hebben ?
raar.
Trots op vrienden omdat ze hetero zijn ?
raar.

zzz
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:33:35 #133
64742 Dolfijn
Volkomen onschuldig
pi_14196096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:28 schreef Svensson het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk met je eens...
Ik denk ook wel eens van een kerel: Zo, die gast ziet er goed uit! Dat wil niet zeggen dat ik 'm aantrekkelijk vind, of er sexueel opgewonden van raak. Eerder van: Ik kan me voorstellen dat meiden hem een lekker ding vinden.

Ok, laat ik het anders zeggen, ik heb weleens gevoelens voor een meisje gehad
En ik heb me daar zéker nooit voor geschaamd.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:28 schreef Magistic het volgende:
Met dat kinderen adopteren bedoel ik:

Kinderen hebben recht op een normale jeugd.
Een vader en een moeder.

Ik zat erop te wachten
Het woord 'normaal'
Ik ben lief. Ik ben een schatje. Ik ben soms wat kattig. Ik ben leergierig. Ik ben eigenwijs. Ik ben een zeurkont. Ik ben muziekgek. Ik ben ik, ik ben Carla, en zo zul je mij moeten accepteren.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:33:46 #134
31101 _Led_
pi_14196101
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:31 schreef Svensson het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ook.

Maar da's net zoiets als
"ik ben blij dat ik niet in china geboren ben want ik spreek geen chinees"

zzz
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:37:50 #135
28908 Magistic
pi_14196183
Kinderen die opgevoed worden door homo's missen moederliefde...

En iemand zei dat zoals ik het zei dan ook maar kinderen van drugs en drankverslaafden moesten afpakken.

Nou ik ben er helemaal voor! Een kind laat je toch niet in zo'n omgeving opgroeien? Dan deug je toch niet

Narcist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:38:39 #136
64742 Dolfijn
Volkomen onschuldig
pi_14196205
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:37 schreef Magistic het volgende:

En iemand zei dat zoals ik het zei dan ook maar kinderen van drugs en drankverslaafden moesten afpakken.

Nou ik ben er helemaal voor! Een kind laat je toch niet in zo'n omgeving opgroeien? Dan deug je toch niet

En een kind die door 2 vrouwen opgevoed wordt dan?
Ik ben lief. Ik ben een schatje. Ik ben soms wat kattig. Ik ben leergierig. Ik ben eigenwijs. Ik ben een zeurkont. Ik ben muziekgek. Ik ben ik, ik ben Carla, en zo zul je mij moeten accepteren.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:39:02 #137
31611 Svensson
pi_14196216
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ook.

Maar da's net zoiets als
"ik ben blij dat ik niet in china geboren ben want ik spreek geen chinees"

Nee zo simpel ligt het helaas niet...
Ik ben ervan overtuigd dat je het als hetero veel makkelijker hebt dan als homo, qua acceptatie op allerlei gebieden. Ik denk ook dat mijn ouders (en dan vooral m'n vader) het er niet makkelijk mee zouden hebben en dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:39:35 #138
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14196232
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:15 schreef Dolfijn het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wie er homo is of niet??
Jullie gebruiken het nu als een scheldwoord, een belediging!
Dat is iets waar ik wél van moet kotsen

Ik zeg niet dat het goed is, maar homo is een heel vaak gebruikt scheldwoord, vooral als je kijkt naar middelbare scholen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:39:58 #139
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_14196242
quote:

Dus als de moeder van een kind direct na de geboorte overlijdt, mag de vader het kind niet verder opvoeden aangezien het kind dan moederliefde mist?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:41:08 #140
64742 Dolfijn
Volkomen onschuldig
pi_14196268
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:39 schreef Varr het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het goed is, maar homo is een heel vaak gebruikt scheldwoord, vooral als je kijkt naar middelbare scholen.

En omdat het zo makkelijk geaccepteerd wordt, is het goed?
Omdat het vaak gebruikt wordt, is het goed?
pi_14196293
quote:

Dat klopt. In zo'n omgeving hoor je je kinderen niet op te laten groeien (denk maar eens na waarom ik zulke dingen nou juist aanhaal... ). Helaas gebeurt dat op veel plaatsen wel. Op verschrikkelijk veel plaatsen zelfs. Maar lees de HELE post eens, dan snap je waarom het niet haalbaar is. Nooit. Als je moeder sterft halen we je uit huis, want anders mis je dadelijk moederliefde.

En twee lesbies dan?

Waar leg je dan de grens? Mag je als ouder van een kind vragen dat hij zijn eigen geld verdient? Mag je van een kind vragen dat hij/zij het huishouden doet omdat mama gehandicapt is en papa moet overwerken om alles gedaan te krijgen?

Gezinnen zijn er op 100.000 verschillende manieren. Homo-gezinnen zitten daar ook bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Gump op 28-10-2003 13:43]

If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:42:09 #142
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14196300
Dat een homopaar een kind moet kunnen addopteren lijkt mij normaal, maar dat dat kind het moeilijk gaat krijgen op school is een feit. Daarom vraag ik me af of het wel zo'n slim plan is...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:42:20 #143
31611 Svensson
pi_14196306
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:39 schreef Ype het volgende:

[..]

Dus als de moeder van een kind direct na de geboorte overlijdt, mag de vader het kind niet verder opvoeden aangezien het kind dan moederliefde mist?

Dat is anders, dan heb je bijna geen andere keus. Wat hij bedoelt, is homoparen die er bewust voor kiezen om een kind te nemen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:42:42 #144
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14196324
quote:

"Vaderliefde" is beter dan helemaal geen liefde. Heb je enig idee hoeveel kinderen er ter adoptie worden aangeboden?

En de vergelijking drugsverslaafde <-> homo is zo belachelijk dat ik daar niet eens op inga.

Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:42:49 #145
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14196329
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:41 schreef Dolfijn het volgende:

[..]

En omdat het zo makkelijk geaccepteerd wordt, is het goed?
Omdat het vaak gebruikt wordt, is het goed?

quote:
Ik zeg niet dat het goed is
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:43:58 #146
31101 _Led_
pi_14196360
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:39 schreef Svensson het volgende:

[..]

Nee zo simpel ligt het helaas niet...
Ik ben ervan overtuigd dat je het als hetero veel makkelijker hebt dan als homo, qua acceptatie op allerlei gebieden. Ik denk ook dat mijn ouders (en dan vooral m'n vader) het er niet makkelijk mee zouden hebben en dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Ja, maar nu ga je cirkel-redeneren
Je maakt het moeilijker voor homo's omdat je zelf geen homo zou willen zijn omdat homo's het moeilijker hebben
zzz
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:44:24 #147
28908 Magistic
pi_14196375
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:39 schreef Ype het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een ander verhaal. Natuurlijk kan dat wel.
Maar homo's kunnen geen kinderen krijgen, dus waarom een kind in zo'n omgeving zetten terwijl hij ook kan opgroeien in een gezin met een vader EN een moeder.
Narcist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:45:26 #148
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14196402
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:44 schreef Magistic het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een ander verhaal. Natuurlijk kan dat wel.
Maar homo's kunnen geen kinderen krijgen, dus waarom een kind in zo'n omgeving zetten terwijl hij ook kan opgroeien in een gezin met een vader EN een moeder.

Omdat het geen fuck uitmaakt. En omdat er niet genoeg (m/v) gezinnen zijn die willen adopteren!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:45:54 #149
31101 _Led_
pi_14196417
quote:

Precies,
dus bij alle gescheiden gezinnen halen we de kinderen weg en brengen ze onder bij gezinnen waar pa+ma nog wel bij elkaar zijn !

En zodra 1 van de ouders overlijdt - hoppaaaa, kinderen weghalen !

zzz
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:46:25 #150
64742 Dolfijn
Volkomen onschuldig
pi_14196436
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:42 schreef Varr het volgende:
Dat een homopaar een kind moet kunnen addopteren lijkt mij normaal, maar dat dat kind het moeilijk gaat krijgen op school is een feit. Daarom vraag ik me af of het wel zo'n slim plan is...
Een vriendin van mij heeft 2 moeders.
Ze kan het met allebei evengoed vinden, en heeft een geweldige thuissituatie!
Ook is ze hartstikke trots op allebei... op ouderavonden staat ze erop dat ze er allebei zijn, zodat ze kennis kunnen maken met alle ouders..
En zo hoort het

En wordt ze ermee gepest? Nee!
Dat ligt eraan hoe je je zelf opstelt..

Iemand die te dik is, een bril draagt, een beugel heeft, stinkt, rare kleren heeft, niet mee durft te roken, niet durft te spijbelen, de beste van de klas is etcetera etcetera loopt ook kans om gepest te worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')