quote:Als dat zo is, dan zijn we een van de laatste betaaldvoetbalclubs in nederland die in de problemen komt. Vergelijkbare clubs als Utrecht, Twente, Vitesse enz enz zijn allemaal al aan de beurt geweest en enkel door goed beleid en het niet blind kopen van te dure spelers heeft Roda tot op dit moment het hoofd boven water kunnen houden.
Op donderdag 13 november 2003 16:57 schreef Afunados het volgende:[..]
Mijn laatste opmerking hierover: Geniet nog één ā twee jaar van dit "prestatievoetbal", ook jullie zullen eraan geloven(sowieso zal de selectie erop achteruitgaan)
Met andere woorden Roda heeft t nog goed voor elkaar wat beleid betreft. Met beide beentjes op de grond blijven staan en voorbereidingen treffen voor het geval het moeilijk wordt.
quote:Het is inderdaad slim dat ze al maatregelen nemen, maar afgaande op die maatregelen, lijkt het me duidelijk dat ook Roda financieel krap zit.
Op donderdag 13 november 2003 17:01 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Als dat zo is, dan zijn we een van de laatste betaaldvoetbalclubs in nederland die in de problemen komt. Vergelijkbare clubs als Utrecht, Twente, Vitesse enz enz zijn allemaal al aan de beurt geweest en enkel door goed beleid en het niet blind kopen van te dure spelers heeft Roda tot op dit moment het hoofd boven water kunnen houden.
Met andere woorden Roda heeft t nog goed voor elkaar wat beleid betreft. Met beide beentjes op de grond blijven staan en voorbereidingen treffen voor het geval het moeilijk wordt.
Misschien zal zich dat geen(ernstige) financiële problemen met zich meebrengen(door verkoop Sonkaya bijv.), maar er zal toch nog extra gesneden worden in de spelersgroep. Die twee Brazilianen, die verdienen veel te veel geld. Let maar op: of ze gaan weg, of ze zullen ook moeten inleveren..
Gevolg: Selectie zal minder worden en jullie zullen afzakken tot een club in het linkerrijtje..
quote:en hier gaat er iets fout denk ik? linkerrijtje?
Op donderdag 13 november 2003 17:06 schreef Afunados het volgende:[..]
Gevolg: Selectie zal minder worden en jullie zullen afzakken tot een club in het linkerrijtje..
quote:Hehe, de kritische lezer
Op donderdag 13 november 2003 17:07 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en hier gaat er iets fout denk ik? linkerrijtje?
Moet uiteraard rechterrijtje zijn..
quote:Misschien ziet ie ons al degraderen en in het linkerrijtje van de eerste divisie komen he
Op donderdag 13 november 2003 17:06 schreef Afunados het volgende:[..]
Het is inderdaad slim dat ze al maatregelen nemen, maar afgaande op die maatregelen, lijkt het me duidelijk dat ook Roda financieel krap zit.
Misschien zal zich dat geen(ernstige) financiële problemen met zich meebrengen(door verkoop Sonkaya bijv.), maar er zal toch nog extra gesneden worden in de spelersgroep. Die twee Brazilianen, die verdienen veel te veel geld. Let maar op: of ze gaan weg, of ze zullen ook moeten inleveren..
Dat spelers zullen moeten gaan inleveren is niet meer dan logisch, de gouden tijden zijn voorbij en dat beseffen de meeste gelukkig ook. Dat wil zeggen dat ze bij vergelijkbare clubs zowiezo niet meer kunnen gaan verdienen dan roda ze kan bieden. En voor spelers die weggaan komt er altijd wel weer een ander, bovendien zijn er zat spelers beschikbaar die voor een gereduceerd salaris ook graag willen komen. Snap daarom ook niet eigenlijk dat jou club(als je het zo mag noemen
) nog steeds niet echt noemenswaardig heeft aangekocht
quote:Dat kwam voornamelijk door een goede scouting en zeer korte beleidslijnen waardoor er zeer slagvaardig op de transfermarkt kon worden opgetreden. Maar aangezien Nol en Theo er mee ophouden aan het einde van her seizoen........ik ben er een beetje bang voor.
Op woensdag 19 november 2003 10:37 schreef Deefje het volgende:
Roda zal altijd een subtopper blijven in Nederland. Dit hebben we mede te danken aan het goede management bij Roda JC. Als voorbeeld neem ik maar de tijden op Kaalheide. Een niet erg hoge begroting, maar toch ieder jaar meestrijden om Europees voetbal!!!
quote:Toch?
Op woensdag 19 november 2003 10:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Dat kwam voornamelijk door een goede scouting en zeer korte beleidslijnen waardoor er zeer slagvaardig op de transfermarkt kon worden opgetreden. Maar aangezien Nol en Theo er mee ophouden aan het einde van her seizoen........ik ben er een beetje bang voor.
quote:Ja, alhoewel ik denk dat Nol achter de schermen nog genoeg zal doen voor Roda.
Op woensdag 19 november 2003 17:21 schreef Afunados het volgende:
Toch?
quote:
Dordrecht wil Van Dijk, Tchoutang naar BergenDordrecht heeft zich gemeld bij Roda JC voor Gregoor van Dijk. Van Dijk is bij Roda JC overbodig geworden en mag van trainer Wiljan Vloet verhuurd worden.
De kans dat de middenvelder echter de overstap maakt naar Dordrecht is klein, aangezien de ploeg uitkomt in de eerste divisie. Een andere oud-Roda-speler heeft wel een nieuwe club. Bernard Tchoutang gaat aan de slag bij het Belgische Bergen.
Bron: L1
quote:Ach, dat horen we al 5 jaar ieder jaar weer dus zal zo vlot wel niet lopen
Op woensdag 19 november 2003 10:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Maar aangezien Nol en Theo er mee ophouden aan het einde van her seizoen........
Maar goed, zie je maar weer wat een mickey mouse competitie het eigenlijk is, de nr 5 wint van de nr 2 in een uitwedstrijd met maar liefst 1-5
.
Utreg is de volgende
quote:Gerrie heeft dit seizoen bijna net zoveel doelpunten gemaakt als in zijn hele carriere (in de competitie danwel)
Op zaterdag 22 november 2003 21:02 schreef Kaalhei het volgende:
Goed gedaan Ger!
code:bron: www.vi.nlPASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten
1989/90 Roda JC 11 0 Eredivisie
1990/91 Roda JC 3 0 Eredivisie
1991/92 Roda JC 24 0 Eredivisie
1992/93 Roda JC 27 0 Eredivisie
1993/94 Roda JC 31 0 Eredivisie
1994/95 Roda JC 33 1 Eredivisie
1995/96 Roda JC 32 1 Eredivisie
1996/97 Roda JC 33 1 Eredivisie
1997/98 Roda JC 30 1 Eredivisie
1998/99 Roda JC 22 0 Eredivisie
1999/00 Roda JC 21 0 Eredivisie
2000/01 Roda JC 19 0 Eredivisie
2001/02 Roda JC 16 0 Eredivisie
2002/03 Roda JC 22 0 Eredivisie
2003/04 Roda JC 10 3 Eredivisie
Totaal 334 7
Heeft hij zaterdag die column van Ivar Hoekstra gelezen in De Limburger?
quote:column?
Op zondag 23 november 2003 09:37 schreef zjroentje het volgende:
Waar is Gerrie in godsnaam mee bezig.Heeft hij zaterdag die column van Ivar Hoekstra gelezen in De Limburger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |