-edit-
Het topic hoort inderdaad in LIT. Dus ik verplaats hem.
Lieve Natalie, kun je die reactie van lolsnol wegpleuren voor me? Vind het nogal onsmakelijk en ongepast
Alvast bedankt.
Edit: Thx, je bent alleen de 'niet' vergeten
nu denkt ie misschien dat we juist wel in onzin zitten ![]()
-> Ook weer gebeurd, geen dank ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 19-01-2004 10:16]
quote:Gedaan
Op maandag 19 januari 2004 10:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
Turkse buren, wat kunnen wij doen?Lieve Natalie, kun je die reactie van lolsnol wegpleuren voor me? Vind het nogal onsmakelijk en ongepast
Alvast bedankt.
Edit: Thx, je bent alleen de 'niet' vergeten
nu denkt ie misschien dat we juist wel in onzin zitten
-> Ook weer gebeurd, geen dank
quote:Archeologie staat zo ongeveer gelijk aan het bestuderen van culturele overblijfselen. In die zin is het dus zowel Cultuur als Historie. Ik vermoed dat dát de reden is waarom yvonne hem hierheen heeft verplaatst.
Op zondag 18 januari 2004 20:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik had liever wetenschappelijke antwoorden op mijn vraag, kan het misschien weer terug?Waarom zitten archeologische vondsten onder de ...
quote:Nadat de TS met een voorbeeld kwam werd de vraag ook beantwoord dus hij staat hier goed denk ik
Op maandag 19 januari 2004 11:39 schreef Natalie het volgende:[..]
Archeologie staat zo ongeveer gelijk aan het bestuderen van culturele overblijfselen. In die zin is het dus zowel Cultuur als Historie. Ik vermoed dat dát de reden is waarom yvonne hem hierheen heeft verplaatst.
Zullen we 't nog even aankijken? Als 't niet beter gaan dan zal ik 'm voor je naar WFL zwiepen, oké?
quote:Persoonlijk vind ik de openingspost nu niet dermate wetenschappelijk geschreven, anders zou ie wellicht prima in WFL gepast, maar wat mij betreft blijft ie fijn in C&H. Staat hier prima
Op dinsdag 20 januari 2004 20:15 schreef Dagonet het volgende:Nadat de TS met een voorbeeld kwam werd de vraag ook beantwoord dus hij staat hier goed denk ik
.
Zo in zijn algemeenheid is het natuurlijk een lastige vraag om te beantwoorden.
quote:Vergeten te editten?
Op dinsdag 20 januari 2004 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
Discussie over integreren gaat nooit over Chinezeneditje nodig voor abuser stacheldraht
Dank.
quote:Done.
Op zondag 25 januari 2004 21:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Natalie of Yvonne, kan een van jullie even de eerste reactie in het volkeren tournament weghalen? Een vervelend jongetje dacht grappig te zijn.Dank.
ONZ, GC, kop, munt, thee, koffie, wijn, bier.
Keuzes, keuzes.
Het is een zwaar leven
Slotje graag hierop. Een user haalt het topic onnodig weer omhoog en kan voor verwarring zorgen voor andere users.
Tack.
quote:Done by yvonne
Op dinsdag 27 januari 2004 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Hoe zou Amerika eruit hebben gezien...ONZ, GC, kop, munt, thee, koffie, wijn, bier.
Keuzes, keuzes.
Het is een zwaar leven [afbeelding]
quote:en
Op woensdag 28 januari 2004 04:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De Invloedrijkste personen v/d historie TournamentSlotje graag hierop. Een user haalt het topic onnodig weer omhoog en kan voor verwarring zorgen voor andere users.
Tack.
quote:Ook reeds opgelost
Op woensdag 28 januari 2004 10:31 schreef pro_jeex het volgende:
[THEMA] De Drie KoninkrijkenKan deze bij de faq's geplaatst worden?
Thanks
quote:Thanks
Op woensdag 28 januari 2004 10:49 schreef Natalie het volgende:[..]
Done by yvonne
[..]en
[..]Ook reeds opgelost
quote:Prima.
Op woensdag 4 februari 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
Holocaust en de Katholieke kerkik heb ff de titel gefixed
quote:Je hebt gelijk.
Op woensdag 4 februari 2004 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Bij de FAQ staan de reeksen uit C&H maar het vermaarde Personenassociatiespel staat er tot onze grote treurnis niet bij vermeld
quote:dank u
Op woensdag 4 februari 2004 18:02 schreef Natalie het volgende:[..]
Je hebt gelijk.
Ik dacht er vorige week nog aan om hem toe te voegen, maar 't was me helemaal ontschoten. Hij staat er inmiddels bij.
*bloemetjes strooit* Ik voel een liefde tussen deze twee fora opbloeien *wierookje aansteekt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |