[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 06-11-2003 21:23]
-edit-
Heej yvonne!
Dezelfde gedachte op hetzelfde moment!
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 06-11-2003 21:33]
Als het wordt "Evangeliseren" door Moslims? dan lijkt de titel de inhoud beter te dekken.
Voor de vaste C&H-ertjes in 't speciaal:
Onze eigen creatieveling Quasar_de_Duif heeft zich op een nieuw projectje gestort!
Speciaal voor de users die geregeld in C&H te vinden zijn heeft hij een feestdagen-icoontje gemaakt, helemaal in de stijl van het huidige icoontje van de desbetreffende user!
Tot nu zijn er C&H Feesticoontjes gemaakt voor o.a. Zakjapannertje, SportsIllustrated, Ryan3, Pyl, Pro_Jeex, parabola, Freako en fotoloog.
==> Sint- en Kersticoontjes: klaar terwijl u wacht # 6
Sta je er niet tussen en wil je er ook één, klik dan snel even op bovenstaande link en geef het aan
Het gaat weer helemaal off-topic namelijk, de discussie of "ongelovigen" wel of niet in de hel komen, lijkt me niet echt in het topic passen.
Thanks
quote:Ik heb het gezien. Maar 't ging niet zó erg offtopic dat editten oid nodig was. Heb wel even een waarschuwing erbij geplaatst. 'k Hou het in de gaten.
Op woensdag 12 november 2003 09:00 schreef Christine het volgende:
Kan een modje even kijken naar de laatste pagina's van dit topic:
"Evangeliseren" door Moslims?Het gaat weer helemaal off-topic namelijk, de discussie of "ongelovigen" wel of niet in de hel komen, lijkt me niet echt in het topic passen.
Thanks
quote:Het topic is inmiddels gesloten, dus misbruik ik dit topic maar even om Quasar_de_Duif hartelijk te danken. Ik waardeer vooral de erkenning die blijkt uit het op eigen initiatief maken van het icoontje, en ik vind het nog goed gelukt ook. Dank u, heer vredesvogel
Op vrijdag 7 november 2003 19:14 schreef Natalie het volgende:
Attentie! Attentie!Voor de vaste C&H-ertjes in 't speciaal:
Onze eigen creatieveling Quasar_de_Duif heeft zich op een nieuw projectje gestort!
Speciaal voor de users die geregeld in C&H te vinden zijn heeft hij een feestdagen-icoontje gemaakt, helemaal in de stijl van het huidige icoontje van de desbetreffende user!
Tot nu zijn er C&H Feesticoontjes gemaakt voor o.a. Zakjapannertje, SportsIllustrated, Ryan3, Pyl, Pro_Jeex, parabola, Freako en fotoloog.
==> Sint- en Kersticoontjes: klaar terwijl u wacht # 6Sta je er niet tussen en wil je er ook één, klik dan snel even op bovenstaande link en geef het aan
Ik zal het icoontje niet gebruiken (afkeer van feestdagen), maar waardeer het gebaar enorm
quote:Dank, heer Parabola.
Op donderdag 13 november 2003 16:03 schreef Parabola het volgende:[..]
Het topic is inmiddels gesloten, dus misbruik ik dit topic maar even om Quasar_de_Duif hartelijk te danken. Ik waardeer vooral de erkenning die blijkt uit het op eigen initiatief maken van het icoontje, en ik vind het nog goed gelukt ook. Dank u, heer vredesvogel
Ik zal het icoontje niet gebruiken (afkeer van feestdagen), maar waardeer het gebaar enorm
![]()
is er al een centraal topic over woI? of heeft iemand een ander idee waar ik ze kan plaatsen?
't Zou helemaal toppie zijn als je ook achtergrond info bij de foto's hebt
quote:ik heb gisteren, omdat er geen mod meer aanwezig was er maar een topic voor geopend, ik ben de achtergrond info nog aan het uitzoeken
Op vrijdag 28 november 2003 09:57 schreef Natalie het volgende:
Wat mij betreft mag je er aan apart topic voor openen zoals je dat ook bij het Keizer Wilhelm II-topic hebt gedaan.'t Zou helemaal toppie zijn als je ook achtergrond info bij de foto's hebt
quote:Toppie! Ik zag 'm inderdaad.
Op vrijdag 28 november 2003 15:33 schreef _The_General_ het volgende:ik heb gisteren, omdat er geen mod meer aanwezig was er maar een topic voor geopend, ik ben de achtergrond info nog aan het uitzoeken
En verwijder jij TS zijn lange, beargumenteerde verhaal omdat je het afdoet als -blaat-? Het lijkt er meer op dat je er gewoon niets beargumenteerd tegen in te brengen hebt.
Hele slechte moderatie dat.
De reactie die volledig verwijderd is was compleet gewijd aan 't feit dat hij vindt dat ík niet goed reageer op zijn topic. Gezien de aanvallen op het beleid, mij persoonlijk én mijn vriend is dit verwijderd. Daarbij voegde het ook nog eens niets toe aan het topic en was daarom dus offtopic.
Moderatie is ervoor om het topic te laten lopen, niet om de mod in kwestie de grond in te boren.
Als jij dat slechte moderatie vindt, dan vraag ik me af of jij afgeven op de mods ontopic vindt.
Simpel gezegd: nee, dat is niet ontopic.
Daarbij, als je de FOK!regels kent dan wéét je dat het quoten van lange stukken tekst niet gewaardeerd wordt. Dus ja, dan haal je het weg in je reactie óf quote in gedeeltes.
Waarom er 'blaat' stond? Verwacht je nu echt dat ik serieus in ga op uit de lucht gegrepen kritiek en persoonlijke aanvallen?
Daarbij stond er een nette reactie onder, waar geen woord over gerept wordt.
Nee, Robert_Jensen, dit heeft niets met moderatie te maken.
Modereren is zorgen dat het topic netjes verloopt zonder gescheld en sneren over en weer. En dankzij de TS ging dat toch even behoorlijk de verkeerde kant op.
Laten we hopen dat het vanaf nu beter gaat.
-edit- taalfout
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 28-11-2003 17:19]
Ik vond TS een duidelijk, onderbouwd en beargumenteerd verhaal neerzetten zonder flames of wat dan ook, maar wel met kritiek. En dat was ECHT geen schelden.
quote:De TS zit in de post met het interview te schelden op users die 't niet met hem eens zijn.Nee, dat zie je niet meer, want dat is gisteren al reeds verwijderd.
Op vrijdag 28 november 2003 16:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
Schelden? Kom op zeg. Als dat al schelden is dan wil ik niet weten hoe makkelijk jij wel niet beledigd raakt.
quote:Nogmaals, ik zeg nergens dat de TS geen goede openingspost heeft. Het zijn alleen de reacties van anderen die niet in zo een goede aarde vallen. Goed, die zijn nu weg.
Ik vond TS een duidelijk, onderbouwd en beargumenteerd verhaal neerzetten zonder flames of wat dan ook, maar wel met kritiek. En dat was ECHT geen schelden.
Daarbij de note dat reacties over moderatie niet in een topic thuishoren. En daarbij (zoals je kan zien) heb ik mij verder niet met het topic bemoeid. Ik ga mijn neus niet in zaken steken waarvan ik weet dat mijn kennis daar niet goed genoeg voor is.
Mijn enige zorg is dus dat het topic rustig en vriendelijk verloopt.
En dan wordt mij het verwijt voor de voeten gegooid dat ik niet reageer en enkel orde in 't geheel probeer te brengen?
Zo werkt het niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 28-11-2003 17:20]
Blijf met je poten van een leuk topic af.
Je refereert naar dit topic in literatuur.
Terwijl ik een topic open over Roy Liechtenstein.
Ga terug onder je tegel man.
quote:in De rijke historie van RJP
Op maandag 8 december 2003 14:59 schreef Natalie het volgende:
Zucht, mensen kunnen we allemaal ook even normaal reageren zonder dit gedoe?
Ontopic of ik ga vegen. Laatste waarschuwing.
Even serieus, het sneren is idd tijdenlang een essentieel onderdeel van RJP geweest, tot groot vermaak van de deelnemers. Ik lees ook nu (in het rijke historie topic) de snerende bijdragen van mijn mede(-oud)-RJP-ers met een brede grijns op de lippen. Ik wil je als TS dan ook vragen om uiterst terughoudend te zijn met het vegen in dit topic, zeker zolang het sneren beperkt blijft tot dat kleine groepje fanatieke (ex-)RJP-ers.
Sommige van deze stoffige heren mogen van hun geneesheren geen platen meer plaatsen of raden. Het schijnt zelfs dat een enkeling bij het horen van het woord 'boter' al neusgeluiden gaat maken.Voor hen is in het rijke historie topic een laatste strohalm in bange dagen. Neem ze dat niet af.
-edit-
Om je tegemoet te komen zal ik mijn reactie (en jouw reactie erop) in het topic weghalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 08-12-2003 17:03]
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:01 schreef Natalie het volgende:
Parabola, ik kan niet zeggen dat ik sta te springen, maar jij bent de Topicstarter en als jij liever hebt dat het blijft staan, dan laat ik het staan.
Ik geef de 'fakkel' aan jou. Houd 't in de de hand, oké?-edit-
Om je tegemoet te komen zal ik mijn reactie (en jouw reactie erop) in het topic weghalen.
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:16 schreef Parabola het volgende:
, ook namens de geneesheren van enkele niet nader te noemen RJP-veteranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |