abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14184914
Waarom heeft deze band nog geen eigen topic?? Ze zijn toch wel bekend genoeg dacht ik zo

Geweldige muziek maken ze, lekkere catchy rocknummers, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven

Misschien kennen jullie het nummer Beat City wel van ze

[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 27-10-2003 22:58]

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14185672
http://www.theraveonettes.com/index_flash.html

De website met flink veel Flash en Windowsmedia fragmentjes van hun muziek.

yankee charlie dinges
pi_14186094
Dirty Eyes (Sex Don't Sell) vind ik een heerlijk nummer. Met dat lekkere surfriffje er in.

De hele cd is overigens leuk, zeker als je van de jaren 60 sound houdt. Ik hoor van sommige mensen dat ze het wat monotoon vinden. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik vind dat de plaat een hele lekkere productie en sound heeft en dat compenseert de wat mindere nummers wel.

Hmmzz....
pi_14186575
Ken alleen de 'Whip It On' EP, erg leuk. Qua meer van hetzelfde doen ze mij wel wat denken aan bijv. de Thermals... Eigenlijk lijkt het allemaal op elkaar maar stiekem toch weer niet
yankee charlie dinges
pi_14188951
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
Dirty Eyes (Sex Don't Sell) vind ik een heerlijk nummer. Met dat lekkere surfriffje er in.

De hele cd is overigens leuk, zeker als je van de jaren 60 sound houdt. Ik hoor van sommige mensen dat ze het wat monotoon vinden. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik vind dat de plaat een hele lekkere productie en sound heeft en dat compenseert de wat mindere nummers wel.

Shoegazer he.
pi_14202470
Hun eerste plaatje was prachtig, naja vooral nummer 1 en nummer laatste dan.
Hun tweede chain gang vond ik al minder worden maar nog steeds heel prima te verteren.
Maar live (op lowlands), gatver wat een herrie die gitaren, dat past echt niet bij ze zeker niet bij die nieuwe cd.
[url=http://rockandroll.community.nl/weblog/pages.php?page=Downloads]Lots of punk/garage/rock Downloads[/url]
  zondag 15 februari 2004 @ 16:46:46 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_17198057
Gister naar Tivoli geweest naar the Raveonettes...

Eerst moesten we ons door ht voorprogramma heen worstelen. Geen idee wat het was maar het was helemaal niks. Waarschijnlijk zouden ze meteen kunnen hebben getekend bij Excelsior als het nederlands zou zijn geweest... alleen de laatste 2 nummers waren wel goed.

The raveonettes dan... live doen ze het met z'n 4en, de echte Raveonettes naast elkaar met gitaar en bas, dan een extra gitarist en drummer erbij. Het was echt supergoed... af een toe een heerlijke bak herrie, een muur van interfererend gitaargeluid, precies wat je wilt dus. Ze speelden zo'n beetje de volledige albums, en vooral in de toegift de hardere noisenummers zodat het nog een poosje napiepte in je oren nadat het podium alweer afgebroken was.

pi_17200741
ik vond het een van de minst leuke acts op Pukkelpop..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')