Geweldige muziek maken ze, lekkere catchy rocknummers, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Misschien kennen jullie het nummer Beat City wel van ze
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 27-10-2003 22:58]
De website met flink veel Flash en Windowsmedia fragmentjes van hun muziek.
De hele cd is overigens leuk, zeker als je van de jaren 60 sound houdt. Ik hoor van sommige mensen dat ze het wat monotoon vinden. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik vind dat de plaat een hele lekkere productie en sound heeft en dat compenseert de wat mindere nummers wel.
quote:Shoegazer he.
Op maandag 27 oktober 2003 23:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
Dirty Eyes (Sex Don't Sell) vind ik een heerlijk nummer. Met dat lekkere surfriffje er in.De hele cd is overigens leuk, zeker als je van de jaren 60 sound houdt. Ik hoor van sommige mensen dat ze het wat monotoon vinden. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik vind dat de plaat een hele lekkere productie en sound heeft en dat compenseert de wat mindere nummers wel.
Eerst moesten we ons door ht voorprogramma heen worstelen. Geen idee wat het was maar het was helemaal niks. Waarschijnlijk zouden ze meteen kunnen hebben getekend bij Excelsior als het nederlands zou zijn geweest... alleen de laatste 2 nummers waren wel goed.
The raveonettes dan... live doen ze het met z'n 4en, de echte Raveonettes naast elkaar met gitaar en bas, dan een extra gitarist en drummer erbij. Het was echt supergoed... af een toe een heerlijke bak herrie, een muur van interfererend gitaargeluid, precies wat je wilt dus. Ze speelden zo'n beetje de volledige albums, en vooral in de toegift de hardere noisenummers zodat het nog een poosje napiepte in je oren nadat het podium alweer afgebroken was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |