Dat ze maar vette bands laten komen.
quote:ja precies
Op zondag 25 januari 2004 20:50 schreef Ixnay het volgende:
Wat voor kleur het bandje heeft zal me eigenlijk niks interesseren, ik knip het toch meteen af als ik thuiskom.Dat ze maar vette bands laten komen.
quote:Ik hoorde het op het ANP-nieuws!!!! Lijkt me een zekerheidje...
Op dinsdag 27 januari 2004 14:36 schreef tuky het volgende:
hoorde van een vrindin op school vandaag dat Faitless al vast staat!
![]()
Ik ga!
quote:ga je nou omdat Faithless komt????
Op woensdag 28 januari 2004 10:34 schreef MegaMarc het volgende:[..]
Ik hoorde het op het ANP-nieuws!!!! Lijkt me een zekerheidje...
Ik ga!
maargoed, ik ga. Nu alleen hopen op een goeie line up maar die was vorig jaar ook prima
quote:Ik hoop wel dat ze ook nog buiten Lowlands op gaan treden....
Faithless op Lowlands!Aanstaande zaterdag start alweer de ticketverkoop voor de twaalfde editie van A Campingflight To Lowlands Paradise. In tegenstelling tot voorgaande jaren kunnen we nu al een eerste hoofdact voor het festival bekend maken: Faithless! Een echte topper, met hun laatste album Outrospective uit 2001 werd Faithless de populairste live dance-act ter wereld. Triomfantelijke concerten op onder meer Pinkpop en Rock Werchter waren eerder hiervan het bewijs. De band, geformeerd rond de 'onzichtbare` producer Rollo Armstrong, dj Sister Bliss en de charismatische frontman Maxi Jazz, komt in het voorjaar met een nieuw album en zal op Lowlands haar enige Nederlandse festivalconcert van 2004 geven.
Overigens zou het best kunnen dat er in de komende dagen nog meer namen voor Lowlands bekend worden gemaakt. Luister deze week maar aandachtig naar 3FM, want daar zullen naast nog enkele namen ook de eerste gratis Lowlandskaarten prijs worden gegeven!Zoals elk jaar kan je een gewone drie dagen-kaart kopen of een combi-ticket. Een drie dagen-kaart voor Lowlands geeft die drie dagen toegang tot het festival. Een combi-ticket geeft 3 dagen toegang tot het festival en tot Six Flags Holland tijdens het festivalweekend. Een ticket is altijd inclusief kamperen en de pendelbus tussen het treinstation en het festivalterrein. Nieuw is dat je ervoor kan kiezen om met je combi-ticket tijdens het seizoen, op een andere datum naar keuze, 1 dag naar Six Flags Holland te gaan in plaats van tijdens het festivalweekend. Zo hoef je dus geen act te missen!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2004
Vrij 20, za 21 en zo 21 augustus 2004, evenemententerrein Six Flags Holland, Biddinghuizen.
Entree: E 110,- (excl. servicekosten) of combiticket E 128,- (inclusief 3 dagen toegang tot Six Flags Holland tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Six Flags Holland op een datum naar keuze in 2004 met uitzondering van donderdag 19 augustus.)
quote:wheheh dan ben ik op de donderdag van lowlands jarig
Op zaterdag 10 januari 2004 13:51 schreef Roellio het volgende:
Goddamn, dude !!!Ik bedenk me net dat ik op 21 augustus jarig ben.
Ik ben jarig op lowlands zaterdag.
Doe mij maar wat meer lekkere punk en metal ![]()
Maar goed, er zullen genoeg mensen wel blij mee zijn en het is alweer 2 jaar geleden dat ze voor het laatst op een festival stonden in nederland volgens mij...
quote:ja feestmutsen en bier zelf meenemen svp
Op woensdag 28 januari 2004 18:12 schreef rubbereend het volgende:
hallo jarigen dan, meld maar ff waar jullie staan dan kom ik jullie wel feliciteren en een biertje drinkenmoeten we de feestmutsen zelf meenemen??
quote:oke krijg je van mij een biertje, camping 1 einde van het pad daar ergens waar een paar rubberboten liggen
Op woensdag 28 januari 2004 18:54 schreef sunbloem het volgende:[..]
ja feestmutsen en bier zelf meenemen svp
Ik zal op donderdagavond wel met een feestmuts oplopen
Ik zal vast opvallen
quote:volgens mij begon de verkoop later dan aankomende zaterdag
Op woensdag 28 januari 2004 22:28 schreef Ndy het volgende:
ik ga zaterdag al lekker mn kaartje halen kan voor mij nie vroeg genoeg zijn lowlands
quote:Volgens mij komt iig Faithless...
Op woensdag 28 januari 2004 20:41 schreef LadyGoth het volgende:
Ik weet nog niet wat er komt, maar kheb er wel al zin in
quote:*pakt de metro er bij*
Op donderdag 29 januari 2004 11:47 schreef sunbloem het volgende:[..]
volgens mij begon de verkoop later dan aankomende zaterdag
die dingen zitten weken in mn tas ![]()
blz 16 (woensdag 28 januari uitgave)
'Fainthless op lowlands'
...Lowlands vindt dit jaar eerder plaats van 20 tot 22 augustus. Zaterdag start de voorverkoop...
zaterdag
Wel zwaar ok dat Faithless komt. Ik heb ze, ondanks alle festivals die ik bezocht hebben pas 2 jaar geleden op Werchter voor het eerst gezien.
en vond het toen enorm cool. Stoppen ze ineens met touren. ![]()
Maar dit jaar ga ik zeker kijken.
quote:geheheh okej okej
Op donderdag 29 januari 2004 13:08 schreef Ndy het volgende:[..]
*pakt de metro er bij*
*blader blader*
*pakt de goede metro er bij*
*blader blader*die dingen zitten weken in mn tas
blz 16 (woensdag 28 januari uitgave)
'Fainthless op lowlands'
...Lowlands vindt dit jaar eerder plaats van 20 tot 22 augustus. Zaterdag start de voorverkoop...
zaterdag
quote:Heb een paar weken geleden al besloten om weer te gaan. Ik heb vorig jaar verstek laten gaan, maar de de 3 jaar daarvoor wel geweest.
Op woensdag 28 januari 2004 17:11 schreef rubbereend het volgende:
ga je nou omdat Faithless komt????
Faithless stond wel op mijn verlanglijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |