quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik geloof jullie allemaal direct, als jullie zeggen dat je gelijk na een bevalling zo'n sterk gevoel hebt...ik heb zoiets nu dus al met mn nichtjes...die twee zijn zo lief en mooi en noem maar op...en ik wil er alles voor doen...vanaf hun geboorte ben ik verliefd op ze en ik wil zo vaak mogelijk bij ze zijn...ik wil alles wel voor ze doen! En dat doe ik dus ook! Ik ben trots op ze
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:57 schreef Spindizzy het volgende:Heb ik ook met mijn nichtje
Das mijn grote kleine meid
![]()
quote:Dit is mijn nichtje Brechtje (of Brecht)
Op maandag 27 oktober 2003 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Het is een onvoorwaardelijk gevoel, en ze hoeven me maar aan te kijken en ik smelt...het is bijna niet uit te leggen wat zo'n hummeltje met je doet, ook al ben ik "maar" hun tante
Ze is in juni 2 jaar geworden en we hebben de grootste lol met zijn tweetjes Gelukkig woont ze vlakbij dus ik zie haar ook behoorlijk vaak.
Brechtje is leuk, wat een lachebekkie!
Deze foto is al vaker voorbij gekomen in dit forum, binnenkort krijg ik nieuwe (en jullie dus ook!)
Dit ben ik met mn oudste nichtje Esmee, nu 8,5 maand. Hier is ze ongeveer een half jaar
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 27-10-2003 22:32]
quote:ja...ze is vanmiddag om half twee opgenomen...ze kwam ook niet meer aan maar viel juist af, dus dat is ook niet goed. Ik ga eerst richting bedje, er komen z.s.m. nieuwe foto's!!!
Op maandag 27 oktober 2003 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Tess
Ik ben ook trotse tante van Eva en Iris. En in februari komt er nog een neefje/nichtje bij (van de andere kant). Zo bijzonder om tante te worden vind ik. De eerste weken ging ik ook (bijna) dagelijks kijken dat Eva geboren was. Heerlijk hoor zo'n kleintje om lekker te verwennen!
Hier een foto van de 3 kleinkinderen van mijn ouders:
quote:Ze krijgt vandaag en morgen allerlei onderzoeken en vanmiddag heeft ze een sonde gekregen om even aan te sterken. Ze krijgt van de week waarschijnlijk ook nog contrastvloeistof in dr lichaampje om zo te proberen achterhalen waar het probleem zit. Als er iets met haar maagklepje is dan wordt ze geopereerd.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:43 schreef Karin het volgende:
Hoe is het nu met Tess? Want ontzettend zielig zo'n kleintje nu al in het ziekenhuis. Ik hoop dat het wat simpels is wat zonder een operatie is te verhelpen.
Ik vind het echt zo zielig, maar ik hoop dat dit iets oplevert. Ze heeft er nu hoop ik wat minder besef van omdat ze nog maar 2,5 maand is. En het scheelt natuurlijk dat de ouders er 24 uur per dag bij mogen (wat trouwens wel een opgave is, als je eigenlijk gewoon lekker thuis van je kindje wil gaan genieten, na de bevalling hebben moeder en kind ook al bijna 2 week in het ziekenhuis moeten blijven)
Leuk dit topic, allemaal erg leuke nichtjes/neefjes!
Ik kan er nog (net) niet over meepraten hoe het is om tante te zijn, maar als het goed is komt daar vandaag verandering in Mijn zus ligt momenteel in het ziekenhuis. Ze zijn vanmorgen op half negen begonnen met inleiden. Hoe lang dat kan duren weet ik niet en ze belt ook pas wanneer het kind er is, dus het is allemaal erg spannend
Maar ik zal hier zo snel mogelijk een foto spammen van mijn (nu nog toekomstige) nichtje of neefje
Ik ben zelf de trotse tante van Jelle (2, bijna 3) en Lisa (net 1), de kindjes van mijn zus
Zal snel eens een leuke foto plaatsen
quote:Yep
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Oe spannend! Toen mijn schoonzus 's ochtends was ingeleid hebben we ook de hele dag lopen ijsberen!! Laat je het ons zo snel mogelijk weten?
Helaas kan ik er vanavond niet meer heen (tenzij ze nu eens op gaat schieten ), maar morgen ga ik zeker op visite
En daarna zullen de foto's snel volgen
quote:Ja, ik zou ook wel graag even willen gaan kijken, maar aangezien mijn zus in Schiedam woont en ik in Den Bosch én ik morgen moet werken, lijkt me dat niet zo'n geweldig plan
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:09 schreef Karin het volgende:
Ow wat spannend Fannetje! Dat mijn zus mij belde dat ze naar het ziekenhuis ging de eerste keer (omdat haar vliezen gebroken waren) heb ik ook de hele dag vreselijk de zenuwen gehad. Tis toch je zus he die het moet ondergaan.
Gelukkig mochten wij 's nachts naar het ziekenhuis toe om even te kijken toen Eva geboren was. Dat was wel heel erg fijn.
Maar morgenmiddag (lang leve de vrije woensdagmiddag) ga ik meteen hoor
MIJN NICHTJE IS GEBOREN!!!!!!!!
Ze heet Mirte (ik weet niet of ik dat goed gespeld heb), weegt maar liefst 4250 gram en is om 17.13 geboren
Whaaa, ik ga er zometeen heen!!!!
Gefeliciteerd! Hup, gauw erheen!
Ik kan weer even vooruit.
Ik weet nog dat ik op m'n werk een telefoontje van m'n ma kreeg, dat ik oom was geworden.
Ik zweefde door het bedrijf, iedereen trots vertellend wat er was gebeurd.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van 3 zei vanmiddag dat ie me lief vindt.
quote:JAAAAAAAAAAAAA!! Hier ook gefeliciteerd met je nichtje!
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:20 schreef Fannetje het volgende:
Als je het over de duvel hebt...MIJN NICHTJE IS GEBOREN!!!!!!!!
![]()
![]()
Ze heet Mirte (ik weet niet of ik dat goed gespeld heb), weegt maar liefst 4250 gram en is om 17.13 geboren
Whaaa, ik ga er zometeen heen!!!!
OE! OE! OE! Dan ben ik óók tante!!
1 op komst!
GEWELDIG!
Is er al nieuws over Tess?
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
14! Oh, dat zijn een heleboel kleffe knuffelsIs er al nieuws over Tess?
We kunnen steeds niemand te pakken krijgen...Mn vriend en ik hebben het vandaag een paar keer geprobeerd op ons werk, maar niemand nam op. We zullen zo na het eten nog es proberen...
Esmee krabbelt ook weer bij. Alleen nu liggen dr ouders plat. Aangezien "mn" meissie al weer in was voor grapjes, keek ze nu vol ongeloof naar haar papa. Die stoeit altijd met haar alsof het een lieve lust is, maar nu dus niet...hihi. Je zag haar kijken: Waarom rent papa normaal wel zo gek achter me aan en waarom nu alleen maar naar de wc? Hihi...
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:53 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een opluchting dat het wel mee blijkt te vallen, en dat ze weer naar huis mag morgen
Ik ben gisteren en eergisteren bij mn nichtje gaan kijken. Wát een schatje zeg
Ik ben helemaal verliefd
Ze liggen nu inmiddels in het kraamhotel en alles gaat prima
Wat fotootjes:
Die rechter ben ik dus!
quote:Haha, inderdaad ja
Op donderdag 30 oktober 2003 19:15 schreef clauwheee het volgende:
Wat een schatje!! En wat een trotse gezichten allemaal
quote:Mja, geen idee...
Op donderdag 30 oktober 2003 19:18 schreef Spindizzy het volgende:
Waarom heb ik opeens het vermoeden dat Mirte gigantisch, gruwelijk verwend gaat worden
Wat een rust hier! Nichtjes en neefjes spammen mag hoor!
Met Tess gaat het eigenlijk nog steeds niet geweldig.. Vanmiddag kreeg ze er alweeer last van... Je ziet het ook gewoon aan haar gezichie, het is zo zielig...
Dus dan kom ik hier wel naar die van jullie kijken, echt cute
quote:Is er al verbetering?
Op zondag 2 november 2003 18:11 schreef clauwheee het volgende:
Met Tess gaat het eigenlijk nog steeds niet geweldig.. Vanmiddag kreeg ze er alweeer last van... Je ziet het ook gewoon aan haar gezichie, het is zo zielig...
quote:Het gaat goed met Mirte
Op dinsdag 4 november 2003 19:15 schreef clauwheee het volgende:
Hey Fannetje, hoe is het met Mirte? Alweer nieuwe foto's?
Ze hebben nu lekker een weekje uitgerust in het kraamhotel en gaan morgen naar huis. Foto's van dag 1 zijn er genoeg (http://www.xs4all.nl/~frankhen/), maar nog niets van de tweede t/m achtste dag. Wel gemaakt, maar nog niet online gezet Dus nog eventjes geduld
Nee met Tess gaat het nog steeds niet goed, ze spuugt nog steeds veel, de medicijnen die ze inmiddels 5 week heeft slaan nog steeds niet aan en ze is nog niet weer gegroeid..ze was vanochtend op het bureau geweest en daar waren ze ook niet echt tevreden...als het deze week niet snel beter wordt dan denk ik dat Tess er nog lang last van zal hebben, en de komende tijd het ziekenhuis nog wel vaker van binnen zal zien..
quote:Ja...
Op dinsdag 4 november 2003 19:52 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, arme Tess
quote:En met de Oom van Mirte ook...
Op dinsdag 4 november 2003 19:22 schreef Fannetje het volgende:
Het gaat goed met Mirte
quote:Een echte trotse oom
Op dinsdag 4 november 2003 23:34 schreef Tackleberry het volgende:[..]
En met de Oom van Mirte ook...
Vandaag zijn Brecht en ik weer 's naar de speeltuin geweest:
quote:lievvvvvvv
Op woensdag 5 november 2003 18:23 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Een echte trotse oom
![]()
Vandaag zijn Brecht en ik weer 's naar de speeltuin geweest:
[afbeelding]
Een echte trotse oom ook hierboven trouwens!
Deze trotse tante hoort net dat het nog steeds niet goed gaat met Tess...ut arme kind...Ze komt ook nog steeds niet aan
Esmee komt ook niet van de grieperij af, en was ook al afgevallen, niks voor haar haha. Maar goed dat ze het kan hebben! Ze moest maandag naar het bureau en zelfs die stonden er van te kijken: "Zo, die is afgevallen!"
Zo'n ontzettend lief meisje, zo jammer van de ouders
* Blue Thunder is vandaag voor de 1e keer oom geworden.
Mijn neef Coen is 3109 gram schoon aan de haak. Vanmorgen om 9:28 met de keizersnee gehaald na een nachtje pijn aan mama gegeven. en GOD wat ben ik blij dat ie niet op zijn vader lijkt
quote:Gefeliciteerd!
Op zaterdag 8 november 2003 12:49 schreef Blue Thunder het volgende:
Woeha, dit is de eerste keer dat ik in Ouder(s) post!* Blue Thunder is vandaag voor de 1e keer oom geworden.
Mijn neef Coen is 3109 gram schoon aan de haak. Vanmorgen om 9:28 met de keizersnee gehaald na een nachtje pijn aan mama gegeven.
en GOD wat ben ik blij dat ie niet op zijn vader lijkt
van welke kant ben je nu oom?
Het nichtje van Jerney is ook mooi. Hoe heet ze?
Blue Thunder: gefeliciteerd!
Nog geen nieuws over Tess?
quote:Wat leuk!! Die tv-uitzending van een tijdje terug was dus een oude opname
Op zaterdag 8 november 2003 13:56 schreef Blue Thunder het volgende:
Nanda's kant. Bianca is bevallenschrikken hè
en eerlijk gezegd dacht ik dat jullie eerder zouden zijn...
quote:ah dat heb je dus ook gezien
Op zaterdag 8 november 2003 14:11 schreef moussy het volgende:[..]
Wat leuk!! Die tv-uitzending van een tijdje terug was dus een oude opname
![]()
en eerlijk gezegd dacht ik dat jullie eerder zouden zijn...
![]()
Wij hadden ook wel gedacht dat we eerder zou zijn. Dat was dus nogal een domper understatement
quote:Héél stoer!! Ik doe het haar niet na
Op zaterdag 8 november 2003 14:22 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
ah dat heb je dus ook gezien
Stoer he, van mijn schoonzussie
Die opnames waren in januari en ze is besmet (
) in februari toen mijn schoonouders in aussie waren.....
quote:Kan ik me best voorstellen. Vooral , omdat dat andere ook al "afgenomen" was. Trekt Nan het een beetje? Kan me het vorige verdriet nog zo goed herinneren
Wij hadden ook wel gedacht dat we eerder zou zijn. Dat was dus nogal een domper understatement
Je weet in ieder geval wat je te doen staat, een meid of een tweeling bakken dan zijn jullie daar eerder mee
quote:Nou ze had het er wel ff moeilijk mee en we gaan idd voor een meid (tegen de tijd dat we er voor gaan
Op zaterdag 8 november 2003 14:27 schreef moussy het volgende:[..]
Héél stoer!! Ik doe het haar niet na
[..]Kan ik me best voorstellen. Vooral , omdat dat andere ook al "afgenomen" was. Trekt Nan het een beetje? Kan me het vorige verdriet nog zo goed herinneren
Je weet in ieder geval wat je te doen staat, een meid of een tweeling bakken dan zijn jullie daar eerder mee
![]()
quote:Nee, dat zal wel aan de foto liggen
Op zaterdag 8 november 2003 14:03 schreef Spindizzy het volgende:
Zie ik nou goed dat Mirte rood haar heeft?En wat lief dat piepkleine armbandje...
En dat armbandje is lief ja
quote:schiet ook niet op bij jullie wij willen ook oom en tante worden
Op zaterdag 8 november 2003 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
Nou ze had het er wel ff moeilijk mee en we gaan idd voor een meid (tegen de tijd dat we er voor gaan
nog ff niet
maare gefeliciteerd hoor met julie neefie
Nou Tess gaat nog niks beter, en dinsdag moet ze andermaal naar het ziekenhuis... Het is echt niet leuk meer... Je ziet die aanvallen gewoon opkomen, en het grootste gedeelte van de voedingen komen ook nog eens terug..terwijl het eigenlijk zo'n vrolijk meissie is..als ze even geen last heeft bloeit ze helemaal op... Ik hoop echt zo dat het eens beter wordt en ze weten wat ze er aan kunnen doen...
Leuk al die ooms en tantes hier!!!!!
quote:Ja...ook voor de ouders hoor..ze willen zo graag iets voor die kleine doen..en Tess is tijdens die kleine momenten gewoon zo'n vrolijk babytje..maar ja, je ziet dr koppie gewoon vertrekken als ze last heeft, en komt nauwelijks aan. Ik hoop zo dat ze es een keer iets vinden of doen wat helpt... Dat maagklepje moet ze misschien over heen groeien, en daar hebben wel meer babytjes last van. Alleen die zuuraanvallen..das echt niet te doen voor zo'n kleintje...Het komt er echt op neer dat ze aanvallen heeft van zuur die erger zijn dan puur azijn...en ja daar wordt haar slokdarmpje dan ook nie weer beter van lijkt me.
Op zondag 9 november 2003 20:54 schreef Karin het volgende:
Wat ontzettend vervelend voor TessIk hoop echt dat ze er snel wat aan kunnen doen, zo zielig die kleintjes die ziek zijn.
quote:Arme Tess, vind het zo zielig voor dat meisje
Op zondag 9 november 2003 20:37 schreef clauwheee het volgende:Nou Tess gaat nog niks beter, en dinsdag moet ze andermaal naar het ziekenhuis... Het is echt niet leuk meer... Je ziet die aanvallen gewoon opkomen, en het grootste gedeelte van de voedingen komen ook nog eens terug..terwijl het eigenlijk zo'n vrolijk meissie is..als ze even geen last heeft bloeit ze helemaal op... Ik hoop echt zo dat het eens beter wordt en ze weten wat ze er aan kunnen doen...
quote:Ja inderdaad... Nou morgen moet ze weer heen dus..nieuwe ronde nieuwe kansen...en hoop
Op maandag 10 november 2003 09:08 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Arme Tess, vind het zo zielig voor dat meisje
Hoop dat ze er gauw iets tegen kunnen doen zodat ze zich weer kan bezighouden met een grote. vrolijke meid worden zoals het hoort.
[Dit bericht is gewijzigd door hace_x op 10-11-2003 22:54]
Maar bij het wegrijden is het...daaaaaag Eric (de vriend dus...)
En ze wordt alleen maar liever en ze doet het ook zo goed! Mijn ooit party-beest-zus is ineens een zorgzame moeder die een uur heeft staan huilen toen ze de haar de eerste keer bij een oppas achterliet, Lotus beviel het ook niet die heeft het grootste gedeelte van de nacht gehuild. Toen ik dat hoorde maar geopperd dat ze haar de volgende keer wel bij mij mag brengen ofzo... vink nie errug. afgelopen zaterdag weer lekker geknuffeld achter in de piercingwinkel... stel je voor zo'n klein hummeltje tussen al die stoere dingen!
[Dit bericht is gewijzigd door Jelief op 14-11-2003 23:32]
quote:Dat hoop ik ook
Op vrijdag 14 november 2003 23:21 schreef Jelief het volgende:
Ik hoop van harte dat ik nu heel erg mag en kan gaan tante zijn (kromme zin ja).
quote:eg wel, en op de een of andere manier voelt het speciaal dat Lotus de dochter van de dochter van de dochter van mijn oma is.. De matriarchale lijn is voortgezet zeg maar... (oma is overleden van de zomer dus ik ben nog een beetje sentimenteel)
Op vrijdag 14 november 2003 23:25 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dat hoop ik ook
Tante zijn heerst
quote:Dat is ook speciaal
Op vrijdag 14 november 2003 23:34 schreef Jelief het volgende:
eg wel, en op de een of andere manier voelt het speciaal dat Lotus de dochter van de dochter van de dochter van mijn oma is.. De matriarchale lijn is voortgezet zeg maar... (oma is overleden van de zomer dus ik ben nog een beetje sentimenteel)
quote:op zo'n stoere griet mag je inderdaad wel trots zijn ja! Wat een lief koppie!
Op maandag 10 november 2003 22:38 schreef hace_x het volgende:
Ik ben een hele trotse oom: Mijn nichtje Litske
quote:Het spugen gaat gewoon niet over...dat heeft te maken met dr maagklepje. Ze hebben ons verteld dat dat nog wel een half jaar kan duren. Tot haar maagklepje volgroeid is zeg maar. Het schijnt dat meer baby's daar last van hebben. Haar zuuraanvallen lijken minder te worden, en de ene dag gaat het beter dan de andere. Tis eigenlijk nog steeds een beetje afwachten, ik hoop dat die aanvallen steeds minder worden!
Op zondag 16 november 2003 20:54 schreef Karin het volgende:
Clauwhee hoe is het nu met Tess?
Esmee sukkelt ook nog steeds, had gister ineens weer 39.9, en had er duidelijk last van...Ik denk dat het met dr tandjes heeft te maken, die willen er maar niet door! Ze is nu al negen maand en heeft er nog geen één. Hoop dus dat dat het is...
quote:Zit in de familie
Op maandag 17 november 2003 13:05 schreef Jelief het volgende:[..]
op zo'n stoere griet mag je inderdaad wel trots zijn ja! Wat een lief koppie!
Ze lijkt trouwens enorm op haar moeder (mijn zus) toen die klein was:
Grijze foto is dus een hele oude foto van m'n zus
(en ja, deze foto is een stukkie ouder dan die eerdere met de nieuwe jas)
Tess is alweer afgevallen
Ze was gister op het consultatiebureau en daar waren ze dus niet tevreden over, ze kan ook niet blijven afvallen natuurlijk...
Mn schoonzus had het ziekenhuis daarop weer gebeld, maar die deden er nogal laconiek over. Ze heeft wel weer een afspraak geregeld, volgende week dinsdag. Als ze niet tevreden is gaat ze op zoek naar een ander ziekenhuis...
Ik ben helemaal sneu nu mn twee lieve meissies blijven sukkelen...
Iemand leukere berichies over jullie kleine oogappeltjes??
Met Tess en Esmee gaat het beter!!!!! Tess spuugt natuurlijk nog wel maar ze heeft minder pijn, en Esmee heeft een hardnekkig virus gehad waar ze van aan het herstellen is! Nu hopen dat het goed blijft gaan!
Het is hier wel een beetje rustig de laatste tijd...
quote:Eindelijk wat beter nieuws
Op woensdag 26 november 2003 10:39 schreef clauwheee het volgende:
Met Tess en Esmee gaat het beter!!!!! Tess spuugt natuurlijk nog wel maar ze heeft minder pijn, en Esmee heeft een hardnekkig virus gehad waar ze van aan het herstellen is! Nu hopen dat het goed blijft gaan!
Heb net van Brecht een hele mooie tekening voor mijn verjaardag gekregen.
Met Mirte gaat het ook goed. Ze moet wel naar de fysio, omdat door de vacuumbevalling ze haar nekje niet naar links kan draaien.
Ook moest ze een keer extra wegen, aangezien ze de eerste keer niet was aangekomen. Maar dat was nu allemaal goed, ze was zelfs 4 ons aangekomen in één week tijd
quote:
Op woensdag 26 november 2003 10:39 schreef clauwheee het volgende:
Welkom!!! Wat een mooi verhaal... Je mag het hier zo vaak als je wilt over ze hebben hoor!Met Tess en Esmee gaat het beter!!!!! Tess spuugt natuurlijk nog wel maar ze heeft minder pijn, en Esmee heeft een hardnekkig virus gehad waar ze van aan het herstellen is! Nu hopen dat het goed blijft gaan!
Het is hier wel een beetje rustig de laatste tijd...
Dank je wel, en hoop dat het nu alleen maar beter gaat met je kleine nichtje....
[Dit bericht is gewijzigd door mussie op 30-11-2003 11:30]
M'n andere zus van 25 is in verwachting en is uitgerekend op 27 januari 2004 ..
Nu maar hopen dat alles goed gaat...
Ze groeit echt als kool!
quote:ik ben verder ook hélemaal niet trots ofzo... * Jelief vraagt zich af hoe dit topic ook weer heet!
Op maandag 1 december 2003 10:37 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een mooie meid! Prachtige grote ogen
Waar zijn al die trotse ooms en tantes nu????
Mn vriend en ik hebben afgelopen weekend een nieuwe digitale camera gekocht, dus binnenkort frisse nichtjes foto's!
Esmee is alweer tien maand...snel na de jaarwisseling wordt mn meissie alweer een jaar. Met haar tien maand is ze overal vrij rap in, ze gaat veelvuldig en zelfstandig staan en tis een kwestie van tijd dat dit bijdehandje zo een keer wegloopt. Ze zegt al een tijdje papa en mama en is samen met mijn andere nichtje het liefste en grootste lachebekkie op de wereld!!!!!!
Met één ding is ze dus absoluut niet snel: ze heeft nog niet een tandje!!!
Tess is nu 4 maand en wordt alweer een heel meissie. Ze heeft nu geen zuuraanvallen meer, wel spuugt ze nog veel. Vanochtend bijvoorbeeld kwam de hele fles terug. Ze komt nauwelijks aan... Voor de rest ist een supermeissie: vrolijk en superlief!!!
Danosa waar ben je? Jij bent het toch die mijn schoonzusje kent?
quote:Ja het gaat zeker snel...ik had mijn nichtje dus ook 2,5 week niet gezien (is voor mij erg lang) en nu stond en stapte ze ineens!! Snel doen hoor!!!
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef Jelief het volgende:
dat is nou het grote probleem ik heb het zo druk met mijn eigen leven dat het lijkt of ik een bezoekje aan mijn zus en Lotus er ergens tussen moet passen toch maar gauw weer op bezoek gaan want ze alweer bijna 3 maanden oud en het gaat zo hard!
Wat goed van dr!!! Grote meid hoor!
Ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooo blij
quote:Gefeliciteerd!
Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef Mysterygirl het volgende:
Eindelijk kan ik hier meepraten
IK WORD TANTEBen zoooooooooooooooooooooooooooooooooo blij
Wanneer?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:08 schreef Jelief het volgende:
hee gefeli, bereid je maar vast voor, het is echt heeel erg leuk!
Ben nog nooit zo blij geweest. Ben in de zevende hemel
quote:het wordt nog erger....
Op woensdag 17 december 2003 13:46 schreef Mysterygirl het volgende:
Nou duurt nog wel ff hoor. Als het goed is 19 augustus. Ze is 5 weken zwanger nu.Ben nog nooit zo blij geweest. Ben in de zevende hemel
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:34 schreef Jelief het volgende:[..]
het wordt nog erger....
Veel erger.
Mijn broertje is nu dertien en houd zich (nog) niet erg bezig met meisjes... (gelukkig?)
Mijn ene schoonzusje heeft het al helemaal uitgedokterd..., daar komt over een jaar of acht pas een kleine (ze is nu trouwens 21 of 22) Eerst verder studeren (vind ik ook wel logisch) en dan eerst een jaar of zeven de carierre-vrouw uit hangen. Wat haar andere helft er van vind kan 'r niks schelen volgens mij, eerst gaat ze het maken....(ahum)
En het andereschoonzusje (20) denkt er nog niet echt over na... wil liever ook eerst weer een vriendje (wat dan ook wel zo handig is....... ), en verder studeren. (terwijl zij waarschijnlijk een betere carierre gaat krijgen dan de ander, maakt het háár weer geen zak uit
)
Ik mag er dus van uit gaan dat Wilyan niet echt leeftijdgenootjes in de direkte familie krijgt, dus lekker spelen met neefjes en nichtjes zal er voor hem niet inzitten...
Nou eh.... Tot over een jaar of acht dan maar he!!!!!!!
quote:Ook geen vriendinnen met kotertjes die je tot neefje/nichtje kunt bombarderen? Want die beschouw ik ook gewoon zo
Op woensdag 17 december 2003 17:17 schreef Jonnetje het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet, dat ik hier binnenkort écht mee kan gaan praten.......![]()
quote:Hey JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NATUURLIJK!!!!!
Op woensdag 17 december 2003 17:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ook geen vriendinnen met kotertjes die je tot neefje/nichtje kunt bombarderen? Want die beschouw ik ook gewoon zo
Wanr eigen kotertjes hebben is hartstikke leuk hoor, maar neefjes en nichtjes mag je volproppen met koek en snoep. En verwennen en absoluut niet opvoedkundige dingen leren
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:16 schreef Jonnetje het volgende:
Ah zoals zij dus probeerde Jipje te leren om zijn eten er uit te sputteren. Kan ik dat dus straks ook bij die van hun gaan proberen?!?!?!
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:43 schreef ruk het volgende:
Jep, ik ben trotse oom van 2 nichtjes, en 1 neefje.
Hoi!
Ik vergeet trouwens helemaal dat ik nog wat te vertellen heb over mijn oudste neef(je). Hij is 19 en is afgelopen jaar geslaagd voor zijn havo. hij had besloten dat hij eerst een jaartej wilde werken en dan weer leren ofzo. Nou is hij zo'n alternatief/rock/raar geval. zijn haar sit in korte dreads met rode puntjes en hij draagt meestal een spijkerbroek met veel scheuren. Nou ging ie solliciteren bij een callcenter werd eerst aangenomen maar na drie dagen kon hij vertrekken...
zijn commentaar: Tja ze accepteerden daar niet hoe ik ben....
Ja jongen je leert het nog wel eens, het is makkelijker om je een beetje aan de maatschappij aan te passen dan te verwachten dat de maatschappij zich aan jou aanpast. (deze wijze les heb ik hem maar onthouden ik heb het al eens verbruit bij hem door hem een kus te geven...
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:17 schreef Jelief het volgende:
ik heb het al eens verbruit bij hem door hem een kus te geven...
En wat zielig voor Tess dat ze alweer naar het ziekenhuis moet (en dat net voor kerst...)
Dit is Christan (3, midden) met zijn neefjes Jarrett (5, links) en Bradley (8, rechts). Het zijn de zoontjes van mijn nichtje, en hoewel ze elkaar graag afmaken zijn ze altijd heel erg lief voor Christan. Ze vliegen altijd meteen op hem af, knuffelen en spelen met hem
Het zijn echt lieverds
Nou die gozertjes mogen er ook zijn hoor, wat een stel knapperds!!! En lekkere lachebekkies!!
Tess moest vandaag weer naar het ziekenhuis, ik zal zo es informeren...
Een paar fotootjes:
Mirte voor het eerst een dagje bij opa en oma:
Hoera! Ik ben voor het eerst op vakantie:
Zo'n eerste vakantie is ook best vermoeiend:
Ik zat verkeerd, morgen moet Tess naar het ziekenhuis. Komt vast door de watten in mn hoofd (dank u, griep)
Ik wil meer foto's
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:00 schreef jessie het volgende:
Volgens mij had ze vorige keer al gezegd dat ze niet rood was staat me bij. Het is inderdaad een heerlijk droppie.
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:31 schreef Noca het volgende:
Mooie foto's!!Die van Esmee en Tess zijn het mooist natuurlijk
had ie me helemaal niet verteld dat ie hier ook stiekem mee kijkt!!
Dit is mijn lieve neefie van 5 jaar zoals je ziet een echte dondersteen en uitslover net als zijn mamma
quote:Ja leuk he, hij heb elke dag een ander kleurtje errug handig die kleur gel die je er zo uit wast
Op dinsdag 23 december 2003 12:13 schreef clauwheee het volgende:
Hehe grappig kereltje, leuk haar!!
Mn andere schoonzussie is in mei uitgerekend, misschien dan een jochie!
Clauwheee is zo blij met al die zwangere tantes en schoonzussies!
Heb mijn nichtjes ook weer lekker veel geknuffeld met kerst!!!
Hartstikke leuk deze trotse ooms en tantes topic.
Ik ben ook een trotse tante
Heb 1 neefje. Hij wordt over vijf weken drie jaar. Op mijn verjaardag!!!
Noah
quote:Jeuj weer een trotse tante!
Op woensdag 31 december 2003 19:56 schreef CeeJee66 het volgende:
Hallo allemaal,Hartstikke leuk deze trotse ooms en tantes topic.
Ik ben ook een trotse tante![]()
Heb 1 neefje. Hij wordt over vijf weken drie jaar. Op mijn verjaardag!!![afbeelding]
Noah
Lekker ding hoor haha
quote:wat een mooi ventje!
Op woensdag 31 december 2003 19:56 schreef CeeJee66 het volgende:
Hallo allemaal,Hartstikke leuk deze trotse ooms en tantes topic.
Ik ben ook een trotse tante![]()
Heb 1 neefje. Hij wordt over vijf weken drie jaar. Op mijn verjaardag!!![afbeelding]
Noah
die koekjes denk ik ...
Zo spannend, en zo vreemd. M'n zus krijgt gewoon een kindje. .
quote:gefeli!
Op maandag 12 januari 2004 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Yes! Ik wordt tante!
Mijn lieve nichtje met blonde staartjes ..okay, of neefje zonder blonde staartjes wordt zo rond 17 september verwacht.Zo spannend, en zo vreemd. M'n zus krijgt gewoon een kindje.
.
Volgens mij had ik het een en ander al meegekregen via een ander topic
clauwheee is in alle topics een fanatiek lurker
[Dit bericht is gewijzigd door Jelief op 13-01-2004 23:41]
Hoe oud is ze nu?
EDIT: hey nu heb je de pics weggehaald...
[Dit bericht is gewijzigd door Jelief op 13-01-2004 23:51]
Dit topic mag niet teveel wegzakken he???
Nou ik weet zelf ook ff niet meer of ik het al verteld had , maar Tess heeft iets met de zuurtegraad en haar maapgklepje werkt niet goed. Nadat ze in het ziekenhuis heeft gelegen en nu steeds ouder wordt gaat het steeds beter. Ze krijgt speciale voeding, het spugen blijft nog wel aanwezig af en toe maar ze groeit in ieder geval!!
Mijn andere nichtje, Esmee zit de laatste tijd ook erg met dr gezondheid te klungelen. De schat wordt 11 februari alweer 1!!! Ze heeft echter nog steeds geen tandjes, waar ze ontzettend veel last van heeft. Ze is ook vaak erg benauwd en heeft afgelopen week haar derde anticiotica gehad. Haar luchtwegen zaten helemaal vol. Ze heeft een speciaal inhalatieapparaat gekregen met medicijnen erin. Vanochtend is ze weer voor controle bij de huisarts geweest als het goed is, dus ik zal zo es bellen.
Voor de rest doen ze het allebei hartstikke goed hoor, en ik kan oprecht zeggen dat ze allebei lieve en supervrolijke meissies zijn!!
quote:Sneeuwbaby!
Op donderdag 22 januari 2004 20:06 schreef clauwheee het volgende:Esmee:
[afbeelding]
Wat een lieverds
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:14 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Sneeuwbaby!
![]()
![]()
Wat een lieverds
Ja die sneeuwfoto vind ik zo leuk, ze zit er echt zo van: ik kan helemaal geen kant op maar ik vind het wel leuk hoor papa en mama!! (biggg smile!! )
quote:Ik hoor regelmatig dat mijn nichtje eist dat mama haar jas aandoet want ze wil dan naar Tante B
Op donderdag 22 januari 2004 20:20 schreef clauwheee het volgende:[..]
ik ben zo verliefd op ze!!
Ja die sneeuwfoto vind ik zo leuk, ze zit er echt zo van: ik kan helemaal geen kant op maar ik vind het wel leuk hoor papa en mama!! (biggg smile!!
)
En Brecht had ook zo'n sneeuwpak, maar dan in het wit. Was ze altijd net Yeti, de Verschrikkelijke Sneeuwbaby
Haha Yeti...
Esmeetje zelf is erg moe van alle kuren, maar erg lief en flink zei mn tante...de schat..
Duimen jullie mee, zodat het volgende week weg is?? Ik wil mijn beide nichtjes wel een keer huisarts- en ziekenhuisvrij!!!
quote:he wat rot zeg, prednison is niet niks hoor! en over die amandeltjes er zo vroeg uit.. ik lag met mijn eerste verjaardag in het ziekenhuis, het bot achter mijn oren was aan het rotten(graatje erger dan ontstoken) daar was ik aan geopereerd en toen hebben ze meteen mijn amandelen weggehaald, ik ben er groot mee geworden (misschien iets te groot?).
Op donderdag 22 januari 2004 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Nou..ik belde net even met mn tante en de huisarts was niet tevreden...esmee is erg benauwd en ze hebben dr onderzocht en de anticioticakuur was voor de derde keer niet aangeslagen...nu krijgt ze prednisolon (!), over een week moet ze terug komen en als het dan niet weg is of verbeterd is moet ze naar het ziekenhuis en misschien moeten haar amandeltjes er dan al wel uit (zo vroeg!!??!!)Esmeetje zelf is erg moe van alle kuren, maar erg lief en flink zei mn tante...de schat..
Duimen jullie mee, zodat het volgende week weg is?? Ik wil mijn beide nichtjes wel een keer huisarts- en ziekenhuisvrij!!!
quote:ow wat een heerlijk ventje!
Op vrijdag 23 januari 2004 22:18 schreef krazny het volgende:
Mijn neefje Rick:Heel mooi ventje en ALTIJD vrolijk
Ze zijn super lief alle drie
sorry, heb geen digi foto's
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:45 schreef gimme.shelter het volgende:Het leven is toch mooi!
Ik heb tegenwoordig elke dag Brecht op de chat Ze kan niet lezen of schrijven maar ze moet en zal elke dag ff "Tante B tiepuh"
Alle ooms en tantes!! waar zijn jullie??
Esmeetje wordt morgen 1!!!! We hebben net die coole ballenbaan voor dr gekocht, deze had ik een paar keer in het speeltuinbankje voorbij zien komen. Helemaal blij!! En nu hopen dat Esmeetje het ook leuk vind
Zullen er wel weer fotootjes verschijnen he?
Hoest met Tess?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:17 schreef Spindizzy het volgende:Gefeliciteerd Esmee
Zullen er wel weer fotootjes verschijnen he?
Hoest met Tess?
Ja ik verheug me helemaal op morgen, ze krijgt een hele grote nijntje taart, want ze is helemaal gek van nijntje, haha
Met Tess gaat het goed! Ze groeit zowel in de lengte als de breedte erg goed en zit weer helemaal lekker in dr vel!
Esmeetje gaat ook een stuk beter, ze is van de prednisolon af en heeft het lang niet meer zo benauwd
Een kleine indruk van mijn (nu toch al wel weer) grote meid dr eerste verjaardag:
Wouwie! Eeen ballenbaan!
Nee pap, zo moet dat toch niet!
Zo lief en vrolijk ziet dit meisje er op haar eerste verjaardag uit:
Stoer he!
clauwheee weet maar niet hoe ze die foto's kleiner krijgt?
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 12-02-2004 22:45]
quote:Zijn toch niet zo heel groot?
Op donderdag 12 februari 2004 22:44 schreef clauwheee het volgende:
clauwheee weet maar niet hoe ze die foto's kleiner krijgt?
En wat een leuke foto's! Die grote lach van der
valt nog mee met de grootte van de foto's geloof ik
quote:Nee klopt, valt nog mee
Op donderdag 12 februari 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Zijn toch niet zo heel groot?
En wat een leuke foto's! Die grote lach van der
Ja haha, ze hield niet meer op met lachen, ze vond alles wel zo verschrikkelijk stoer!
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:[..]
Nee klopt, valt nog mee
Ja haha, ze hield niet meer op met lachen, ze vond alles wel zo verschrikkelijk stoer!
heb nog wel veel meer foto's, zal af en toe nog wel es wat spammen
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:52 schreef clauwheee het volgende:heb nog wel veel meer foto's, zal af en toe nog wel es wat spammen
Was Tess er ook?
quote:Nee, Esmeetje is van mijn kant van de familie, en Tessie van vriendjes kant
Op donderdag 12 februari 2004 22:57 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Goed plan
Was Tess er ook?
quote:Ah oke.
Op donderdag 12 februari 2004 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Nee, Esmeetje is van mijn kant van de familie, en Tessie van vriendjes kant
Tess gaat nog steeds wel lekker?
Ja met Tess gaat het gelukkig nog steeds lekker, ik denk dat ze nu wel over het ergste heen is. Dat hopen we tenminste! Ze zit goed op gewicht, en zit bovenin de curve qua lengte!
Esmee, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een mooie ballenbaan en wat een mooie taart!!
snel weer van het computerlokaal naar college gaat
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 13-02-2004 15:25]
Ze is inmiddels 3,5 maand oud en het gaat allemaal prima. Ze heeft een tijdje fysiotherapie gehad omdat ze haar hoofd niet goed kon draaien, maar dat gaat inmiddels ook weer goed. Ze is nu een vrolijke lachebek, die qua gewicht en lengte netjes op de curve zit.
Pasfotootje van een week of twee terug:
En ik ga op zoek naar wat andere fotootjes
Fijn om te lezen dat alles goed gaat met Tess en Esmee, clauwhee!
Wat een leuk koppie heeft ze
Mirte is dol op haar knuffelschaap:
Mirte aan het zwemmen met haar tante (ik dus )
En ze kreeg ook nog een nieuw activity centre!
quote:Oe lekker genieten morgen!! Jaaaa goedzo, jij mag dan ook komen spammen!!!
Op vrijdag 13 februari 2004 17:21 schreef Jelief het volgende:
ow wat een boel mooie plaatjes weer!
Clauwhee gefeli!
morgen krijg ik Lotus bij mij thuis om op te passen... heb mijn vriend al ingeseind dat de digicam thuis moet blijven...
ow ennu die babygym van Mirte is goed! die hebben we op het werk ook en de kids zijn er erg zoet mee.
quote:Ik moest effe goed kijken. Mirte leek net op mijn Joshua aan de zijkant.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:46 schreef Fannetje het volgende:
En hier nog wat fotootjes van ongeveer 3 weken geledenMirte is dol op haar knuffelschaap:
[afbeelding]
Wat wordt Mirte al groot! Leuk schaapie En wat leuk Fannetje dat je met haar gezwommen hebt.
Ik ben dinsdag ook weer tante geworden. Hij heet Thijs, is 3280 gram en is om 14.10 met een geplande keizersnee geboren. Alles gaat heel goed met moeder en zoon. Het is echt een heel mooi ventje
ik wacht nog even met foto's spammen, weet niet of zijn ouders dat wel een goed idee vinden
Ik kan niet wachten.
quote:Ja! Dat ben ik! Wat leuk dat je dat zegt!
Op zaterdag 14 februari 2004 10:55 schreef akkien het volgende:
clauwee, ben jij dat op die foto onder je naam? In dat geval lijtk esmee sprekend op je, zelfde vorm ogen enzo.
Lewis, ja lachebekkie he..En daardoor ook heel goed te zien: 1 jaar en nog geen tandjes!!
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 14-02-2004 12:24]
quote:nu wel!
Op zondag 15 februari 2004 17:46 schreef clauwheee het volgende:
Hey Jelief ik zie die foto's niet!!??
quote:Jaaaa
Op zondag 15 februari 2004 22:33 schreef Jelief het volgende:[..]
nu wel!
Hebben jullie lol gehad de hele dag? Wat een leuk meisje is het
Ik ga woensdagmiddag weer oppassen...
quote:mijn zus was erg blij met mij, in tegenstelling tot bij haar schoonmoeder begint Lotus niet te huilen als ze van mama naar mij gaat en weer naar mama en weer naar mij (snapt u het nog?) Oftewel Lotus vindt mij lief!
Op maandag 16 februari 2004 14:59 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Jaaaa
Hebben jullie lol gehad de hele dag? Wat een leuk meisje is het
Ik ga woensdagmiddag weer oppassen...
quote:
Op maandag 16 februari 2004 15:06 schreef Jelief het volgende:Oftewel Lotus vindt mij lief!
![]()
quote:Thanx! Ik zal zorgen dat de digicam opgeladen is. Het is wel weer 's tijd voor een nieuwe fotoshoot
veel plezier woensdag, Spin...
Ow Spindizzy, leuk!! Veel plezier alvast, en tuurlijk willen we weer en meer foto's!
Ik ga hopelijk ook nog weer een paar spammen binnenkort, even vriendje lief aankijken zo. Ik kan ze niet zelf van de camera halen enzo
Foto van gisteren toen we wat zijn wezen drinken:
Knoppies drukken!
Poetsen
Foto's van het oppasavontuur vandaag
Bij tante B lunchen en naar buiten kijken wat de katten uitvreten:
Met tante B de stad in, bij de konijntjes kijken (dierenwinkel) daarna naar de speeltuin:
Naar huis, sinaasappeltje eten en gekietelt worden:
Puzzeltje maken
En toen naar bed voor een middagdut. Pyamaatje aan, boekje voorlezen (2X) en naar in bed.
Megumi, welkom Ook zal zo'n poepie
quote:Ik vind het geweldig
Op donderdag 19 februari 2004 13:55 schreef clauwheee het volgende:En jij natuurlijk ook
quote:Ja dat snap ik..vorig jaar toen Esmee nog heel klein was hebben mn vriend en ik ook elke donderdag op dr gepast. Tot september, toen kon het niet meer omdat we allebei een half jaar moesten gaan stage lopen..heb de laatste keer toen echt gehuild omdak het zo jammer vond! Terwijl ik dr nu wel bijna elke week zie
Op donderdag 19 februari 2004 13:59 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik vind het geweldig
stage is nu ook afgelopen, maar het meiske vind het kinderdagverblijf zo leuk, met al die andere kindertjes....dus daar gaat ze nu donderdags heen
quote:Dat snap ik best
Op donderdag 19 februari 2004 14:23 schreef clauwheee het volgende:
heb de laatste keer toen echt gehuild omdak het zo jammer vond!
quote:Ja leuk he, zo'n pret met die kleintjes. Esmee is nog maar net 1, maar ze is helemaal door het dolle heen als mn vriend en/of ik eraan komen. Moet ik ook nog eerlijk bekennen dat ze vriendlief nog leuker vind ook, want daar doet ze alleen maar gek mee, en dat weet zo'n kleintje dondersgoed. Clauwheee was vaak voor de praktische dingen-->luiers verschonen e.d. en vriendlief voor de fun..haha
Op donderdag 19 februari 2004 14:28 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dat snap ik best
Ik vind het echt heerlijk om haar over de vloer te hebben. Ze komt ook vaak tussen de middag hier eten en als ik de stad inga kom ik langs haar huis dus dan haal ik haar vaak op om mee te gaan. We hebben gewoon altijd een hoop pret met zijn tweetjes
quote:Omkopen werkt
Op donderdag 19 februari 2004 14:35 schreef clauwheee het volgende:
Clauwheee was vaak voor de praktische dingen-->luiers verschonen e.d. en vriendlief voor de fun..haha
Heeft iemand al ergens vernomen of er bij Tong al wat gebeurd is?
Gefeliciteerd Phil! Wat een prachtig gewicht voor een tweeling, goed zegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:40 schreef phileine het volgende:
Ik ben voor de derde en vierde keer tante geworden vandaag!!
Morgen was de keizersnede gepland, maar het tweetal besloot gewoon dat ze 02-03-04 een mooiere datum vonden. Ze zijn allebei rond de 48 centimeter en bijna 6 pond. Prima dus voor 36 weken zwangerschap.
Ze heten Ben Christiaan en Lily Charlotte en ik hoop ze binnenkort te gaan bewonderen.
kijk dat zijn de dingen waar we oom en tante voor zijn; lekker trots zijn!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef clauwheee het volgende:
Ikke ben vandaag erg trots op Esmee! Op een en dezelfde dag is ze gaan lopen en haar eerste tandje is er ein-de-lijk door!! 13 maand en ze had er nog geen 1
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:01 schreef Jelief het volgende:
[..]
kijk dat zijn de dingen waar we oom en tante voor zijn; lekker trots zijn!
mooi he clauwhee zo'n hummeltje op die wankele pootjes...
en pas op vanaf nu kan ze bijten!
![]()
mmm aanslag op je portomonnee dus... tenminste, ik moet mij altijd erg beheersen om niet halve winkels leeg te kopen....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
knip... Vriendje en ik kunnen dan weer gaan aftellen, en worden dan voor de derde keer binnen anderhalf jaar oom en tante!!![]()
![]()
Ja zeg hou opquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:59 schreef Jelief het volgende:
[..]
mmm aanslag op je portomonnee dus... tenminste, ik moet mij altijd erg beheersen om niet halve winkels leeg te kopen....
Ja...... Oompie Kasper is heelquote:Op zondag 14 maart 2004 15:37 schreef Spindizzy het volgende:
Oh, wat een leuke oom! Doe moet je te vriend houden hoor. Die gaat je leren voetballen en Nintendo-en enzo. En dat moet jij op jouw beurt weer leren aan je eventuele broertje(s) en/of neefjes
heee dit lees ik nu pas, heel hartelijk gefeliciteerd!! hoe gaat 't nu met ze? heb je ze al gezien?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:40 schreef phileine het volgende:
Ik ben voor de derde en vierde keer tante geworden vandaag!!
Morgen was de keizersnede gepland, maar het tweetal besloot gewoon dat ze 02-03-04 een mooiere datum vonden. Ze zijn allebei rond de 48 centimeter en bijna 6 pond. Prima dus voor 36 weken zwangerschap.
Ze heten Ben Christiaan en Lily Charlotte en ik hoop ze binnenkort te gaan bewonderen.
Die bedoelde ik ook, maar wist niet hoe je het schreefquote:Op maandag 15 maart 2004 11:48 schreef Wilyan het volgende:
Hij gaat me -denk ik- later wel leren Pleej-steesjon-nen
Whaahhaaa las ik ook net!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:21 schreef Jelief het volgende:
Spin!!!!!
waar zijn de foto's? ik las in 't speeltuinbankje dat je het leuk hebt gehad....
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:21 schreef Jelief het volgende:
Spin!!!!!
waar zijn de foto's?
Geweldig is dat he! Wacht maar, er komt nog het moment dat ze zich in je armen stort, jij verzucht dat je haar hebt gemist en ze zegt: "ikke jou ook"quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef clauwheee het volgende:
En weet je..ze kwam zo ongeveer op me af rennen...en pakte me met dr armpjes zo stevig vast... zucht....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk Brecht, kippen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:35 schreef Jelief het volgende:
Ik merk op het werk ook dat die kleintjes zo ontzettend hard gaan, komen ze een week niet kunnen ze ineens los zitten of beter nog na het weekend....
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:19 schreef jessie het volgende:
Wat ziet het er gezellig uit Spindizzy. Leuk he als ze met zo'n serviesje bezig zijn.
Met 6 miljoen scheppen suikerquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef jessie het volgende:
En je blijft thee drinken die er helemaal niet in zit
Dat is er weer 1 voor op het prikbordquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:30 schreef Jelief het volgende:
En mocht jij het knutselwerk aan de muur hangen spindizzy?
Ow je lief de volgende keer wat strenger aankijken hoor! Wij willen foto's!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:36 schreef Jelief het volgende:
Ik geloof dat mijn lief de camera mee neemt dus dat zit er niet zo in denk ik ...
volgende keer weer.
*Zich helemaal bij aansluit*quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef Spindizzy het volgende:
Lief nummer 1 hoort niet zomaar de camera mee te nemen als lief nummer 2 op bezoek komt
Jaaa, leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga nog even kijken of ik de site van mijn broer kan terugvinden, zodat jullie wat foto's kunnen bekijken
kuch.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:10 schreef gothic-blackie het volgende:
echt supervaak zie ik m niet (ruw geschat 1 keer in de week, en dan alleen als hun bij opa en oma op bezoek komen, daar woont tante nog) omdat ik hun niet lastig wil vallen.
Ja, het is een lekker dikzakjequote:Op woensdag 24 maart 2004 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Oh wat wordt ze al groot! Lekkere stevige meid
Ze lacht me gewoon uit daar...quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:36 schreef Fannetje het volgende:
Lachen!
Jawel, ze gaan goed! Esmee heeft wel vaak antibiotica, ze weten niet precies waar het van komt. Ze is ook het ziekenhuis geweest. Beetje een sukkelaarstertje, zit veel vol enzo. Maar daarnaast..superlieve en vrolijke meissies!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:30 schreef Jelief het volgende:
Clauwhee, gaat alles nu goed met Tess en Esmee, die waren toch zo ziek enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |