quote:28 november was dat... Maar als je hem in Nederland wilt kopen, moet je goed zoeken. Dixons schijnt hem te krijgen...
Op zondag 7 december 2003 16:24 schreef Emc_NL het volgende:
Trackmania is gold.
Ik weet alleen niet wanneer de exacte release is.
Ik heb de volledige versie nu een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Er zitten erg coole blokken in het spel en de standaard puzzels en races zijn vaak ook een stuk ingewikkelder als in de demo. Het is wel wat moeilijker geworden, maar dat vind ik zeker niet verkeerd.
Het enige minpuntje aan de volledige versie is dat er nog niet echt veel mensen online spelen. De tracks die online worden gespeeld zijn dan wel weer erg cool.
quote:klinkt goed
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Natuurlijk zit er ook een multiplayer mode in het spel. Deze kan via het internet, LAN of met meerdere spelers op 1 pc worden gespeeld. In de multiplayer krijg je totale vrijheid voor het bouwen van je banen. Deze banen worden dan met de andere spelers uitgewisseld. Aangezien de trackfiles zo'n 20 kb groot zullen zijn, gaat dit snel en krijg je in de multiplayer steeds nieuwe tracks te zien.
Ik moet zeggen dat het spel wel lang leuk blijft. Ik speel het eigenlijk iedere dag wel even online en ben ook nog wel eens met de singleplayer bezig.
quote:gamershell is niet echt overzichtelijk vind ik, de demo is er nog wel te vinden, maar dan hier: Trackmania demo
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Op dit moment is er een beta demo in omloop. Deze demo is te downloaden van Gamershell.
Hou er rekening mee dat het nog een beta versie is en dat er dus nogal veel bugs in het spel zitten. Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.
en hier nog een Trackmania demo ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 07-01-2004 18:43]
quote:Da's mooi dat ie niet tegenvalt. Ik ken het spel ook al een tijdje en heb de beta (die er voor de demo nog was) en de demo uitgespeeld (alles met gouden medailles - minstens). Het is idd een goed spel dat zeker een langere tijd speelbaar blijft. Denk er ook over om 'm te halen
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef kipknots het volgende:
Het spel is nu ook officieel in nederland uit. Ik heb hem zelf bij de music store opgehaald, bij de dixons hebben ze hem ook nog wel liggen.Ik heb de volledige versie nu een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Er zitten erg coole blokken in het spel en de standaard puzzels en races zijn vaak ook een stuk ingewikkelder als in de demo. Het is wel wat moeilijker geworden, maar dat vind ik zeker niet verkeerd.
Het enige minpuntje aan de volledige versie is dat er nog niet echt veel mensen online spelen. De tracks die online worden gespeeld zijn dan wel weer erg cool.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:18 schreef kipknots het volgende:
Nog maar 1 te gaan
Heb nog geen goud op race, wel 3 zilver, bij de puzzels 2 goud, heb nu 4 moeilijkere puzzels.
Vind het vooral echt gaaf dat je vanuit de editor inzoomt en vanaf daar meteen gaat racen ipv lang laden en wachten!
quote:Nee, dat is de beta. Dat is de versie die download-baar was voordat de demo uitkwam. In de beta stonden de tracks zo in één lijst, voor Challenges en voor Tracks. In de demo is het weer onderverdeeld in moeilijkheidsgraden. De lijstjes in de demo worden dan ook niet lang ofzo, want als je van een moeilijkheidsgraad ze op goud hebt uitgespeeld (of soms op minder) dan komt er al een level vrij voor de volgende moeilijkheidsgraad. En ja, het is een spel waarbij je levels vaak moet proberen om gold te halen. Het is echter wel mogelijk, 't is mij bij de beta en de demo gelukt iig. Soms moet je gewoon ff anders denken, dat wil soms ook nog wel eens het probleem zijn
Op donderdag 8 januari 2004 11:36 schreef BdR het volgende:[..]
is dat de demo? ik heb slechts 4 race tracks beschikbaar. Of moet je een bepaald aantal uitspelen met "gold" voordat ze verschijnen? Ik heb wel een aantal bronze en silver en zelfs 1 gold gehaald. Om "gold" te behalen op race tracks is vaak frustrerend moeilijk..
quote:Anders denken bij puzzels helpt, maar bij race?
Op donderdag 8 januari 2004 21:17 schreef Simeon het volgende:[..]
Nee, dat is de beta. Dat is de versie die download-baar was voordat de demo uitkwam. In de beta stonden de tracks zo in één lijst, voor Challenges en voor Tracks. In de demo is het weer onderverdeeld in moeilijkheidsgraden. De lijstjes in de demo worden dan ook niet lang ofzo, want als je van een moeilijkheidsgraad ze op goud hebt uitgespeeld (of soms op minder) dan komt er al een level vrij voor de volgende moeilijkheidsgraad. En ja, het is een spel waarbij je levels vaak moet proberen om gold te halen. Het is echter wel mogelijk, 't is mij bij de beta en de demo gelukt iig. Soms moet je gewoon ff anders denken, dat wil soms ook nog wel eens het probleem zijn
Maakt het nog uit welke auto je hebt?
quote:Anders denken bij puzzels helpt, maar bij race?
Op donderdag 8 januari 2004 22:04 schreef pirke het volgende:[..]
Ja, bij allebei de modes kun je door ff anders na te denken er best seconden afhalen en zo toch de (eerst onmogelijk lijkende) gouden medaille in de wacht slepen.
Maakt het nog uit welke auto je hebt?
Wat betreft de demo en de beta niet natuurlijk want daarbij heb je gewoon maar één type auto. Bij het echte spel heb je wel meerdere auto's en die rijden wel op een andere manier. Het is volgens mij zo (voor zover ik weet) dat je per type landschap (desert, woods, snow) ook een andere auto hebt maar dat kan ik zo niet controleren want ik heb het volledige spel (nog) niet.
quote:In het volledige spel heb je drie auto's, per landschap 1. Je kunt dus zelf niet kiezen waarmee je rijdt.
Op donderdag 8 januari 2004 22:31 schreef Simeon het volgende:
Wat betreft de demo en de beta niet natuurlijk want daarbij heb je gewoon maar één type auto. Bij het echte spel heb je wel meerdere auto's en die rijden wel op een andere manier. Het is volgens mij zo (voor zover ik weet) dat je per type landschap (desert, woods, snow) ook een andere auto hebt maar dat kan ik zo niet controleren want ik heb het volledige spel (nog) niet.
Zijn er nog mensen hier met de volledige versie? En onder welke naam speel je online?
Oja, dat stipje in de verte ben ik ![]()
Hier kan je een replay downloaden van die sprong.
Heb hem gesaved als oplossing voor die puzzel, weet iemand in welk bestand hij dan staat?

Er staan dus al twee nieuwe track pieces op de screen. Hopen dat er meer leuke bij komen.
quote:die stijle helling is 1 nieuwe trackpiece, maar welke zie je nog meer dan?
Op dinsdag 20 januari 2004 22:42 schreef kipknots het volgende:
Er staan dus al twee nieuwe track pieces op de screen. Hopen dat er meer leuke bij komen.
quote:Rechtsachter op het plaatje zie je een tunnel
Op dinsdag 20 januari 2004 23:09 schreef BdR het volgende:[..]
die stijle helling is 1 nieuwe trackpiece, maar welke zie je nog meer dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |