quote:
Big Brother komt mogelijk volgend jaar terug op de buis met een speciale All-Stars-Editie. In de nieuwe serie geen verse deelnemers, maar bekende en excentrieke BB-bewoners van de afgelopen jaren! Denk daarbij aan Kelly, Ruud, Sabine en Koos. De opvallende come-back van het programma wordt volgens geruchten in medialand op dit moment door Endemol voorbereid.In Belgie wordt nu al zo'n All-Stars-Big Brother uitgezonden. Met veel succes. De shows op Kanaal II worden goed bekeken. HMG-programmabaas Leo van der Goot liet begin dit jaar weten dat BB in Nederland waarschijnlijk pas weer in januari 2004 zou terugkeren. Maar de website van BB is nog steeds niet actief. Ook zijn er geen oproepen geweest voor nieuwe deelnemers. Mocht BB begin volgend jaar terugkeren, dan moet het dus wel een All-Stars-Editie betreffen. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek zou volgens de geruchten afgelopen zomer al gesproken hebben met ex-BB-bewoners over een come-back in het nieuwe programma.
In een reactie laat Endemol weten dat er 'helaas nog geen duidelijkheid is over een terugkeer van Big Brother'. Maar Medianieuws Weblog denkt dat Endemol de terugkeer pas laat zal bekendmaken. Daarbij is het ook nog mogelijk dat BB-All Stars pas vanaf september 2004 op de buis komt. Met de vertrouwde gezichten van vroeger denkt Endemol van haar ingedutte televisieklapper weer een hitsucces te maken. Daar zou het bedrijf wel eens gelijk in kunnen hebben...
quote:Ik geef het door.
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef schatje het volgende:
Static, mag deze dan ook weer open alsjeblieft: Big Brother All Stars *jouw top 12*
quote:Thanks
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef static het volgende:[..]
Ik geef het door.
Of bewoners die er in de andere afleveringen als eerste werden uitgestemd.
Maar Ruud die naast Kelly in bed ligt te ruften is natuurlijk wel leuk.
Ik kan mij nog heel goed het gevoel herinneren wat ik BB1 had..... wow wat is dit! Gewoon ook de hele hype eromheen, iets compleet nieuws in TV-nederland. Na meerdere versies is het leuke / nieuwe en spannende er gewoon af.
Toen was het leuk om naar te kijken!
Maar nu.......
quote:Mengen met de mensen van De Bus bedoel je?
Op maandag 27 oktober 2003 18:33 schreef tong80 het volgende:
Sjekkie, Job, Coen, Ruth...etc erin zou veel leuker zijn.Of bewoners die er in de andere afleveringen als eerste werden uitgestemd.
Maar Ruud die naast Kelly in bed ligt te ruften is natuurlijk wel leuk.
quote:Ja, is toch veel spannender ?
Op maandag 27 oktober 2003 18:40 schreef UFOtje het volgende:[..]
Mengen met de mensen van De Bus bedoel je?
quote:Arme kindjes bezoeken in het ziekenhuis, en vervolgens bij hen onder de dekens gaan liggen
Op maandag 27 oktober 2003 18:47 schreef berney het volgende:
Krijgen we knuffelRuud ook weer eens te zien. ken ie er weer een slaatje uit slaan,. .
Maar idd, er een slaatje uitslaan, de geldwolf.
quote:Ik denk niet dat ie het lang volhoud dit keer.
Op maandag 27 oktober 2003 18:55 schreef schatje het volgende:[..]
Arme kindjes bezoeken in het ziekenhuis, en vervolgens bij hen onder de dekens gaan liggen
![]()
![]()
.
quote:Geef 'm 's ongelijk!
Op maandag 27 oktober 2003 18:55 schreef schatje het volgende:[..]
Dat besef ik me nu ineens .
Of Expeditie Robinson meets Big Brother .
quote:BB-logo met Lego bouwen
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inderdaad, geen arm en rijk. Dat was vorig jaar ook niet meer leuk.
Maar ook niet 1 weekopdracht, dat was zo schamel.
Rijk en arm vond ik wel aardig eigenlijk.
quote:Dat was toch een kerstboom? Het BB-logo moesten ze borduren en toen waren die patronen niet aan te slepen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:21 schreef schatje het volgende:
BB-logo met Lego bouwen.
Big Brother 5
"The revenge of Ruud"
"Koken met Kelly"
"The return of Bibianca""
"The battle of the giants"
"De knuffeleditie"
quote:Gebroken rijst is zo zielig!
Op woensdag 29 oktober 2003 10:31 schreef starbuck het volgende:
"Koken met Kelly"
quote:
Tientallen oud-bewoners van Big Brother staan gespannen te trappelen van ongeduld. Ze wachten allemaal op het telefoontje van Hummie van de Tonnekreek, de grote baas van het Endemol-project. Sinds het nieuws over de mogelijke komst van een Big Brother All Stars via deze site bekend werd gemaakt, hangen de bewoners van eerdere series gespannen bij elkaar aan de telefoon. Ben jij al gebeld?De telefoon gaat momenteel weer continue bij de ex-BB-deelnemers thuis, waaronder ook bij mij, stelt oud-bewoner Laurens (BB4) op een internetforum. Volgens hem hebben mensen van elke BB-periode met elkaar contact gehad. Ik sprak Hieke (BB2) vandaag en die had gister met Bianca (BB2) en nog een aantal van hun editie gesproken. Gek eigenlijk dat ook onder ons spanning en onduidelijkheid de boventoon voeren, zegt een overenthousiaste Laurens. Ikzelf probeer zoveel mogelijk contact te houden met de bedenkers en de makers. Ik merk toch dat het weer kriebelt en dat iedereen er wel weer voor in is, ik ook zeg ik heel eerlijk. Ik heb ook Margriet gesproken, Jeanette (winnares BB4), en nog vele anderen, ook maken we onszelf een beetje gek, althans ik!
Het nieuws houdt ook oud-bewoner Stefan bezig. Hij denkt echter dat bewoners die "mislukt" zijn in hun verwoede poging om een herkenbare Nederlander te worden, het nieuwe BB5 met beide handen zullen aangrijpen . Waarom zou iemand die de media ooit haatte er weer in willen? En waarom dromen bewoners steeds weer terug aan die tijd. Okay. het was leuk maar GO ON! Als er dan toch een BB5 komt laat het dan knallen: ruzie, ongecensureerde sex, hoppa!, besluit Stefan.
RTL Boulevard en Show van Nederland pikten de geruchten over de terugkeer van BB op, maar konden ook al geen bevestiging van Endemol krijgen. Winnaar Bart (BB1) klapte wel uit de school: We wilden eigenlijk pas over enkele maanden met dit nieuws naar buiten komen, zei hij bij RTL Boulevard. BB All Stars komt er dus wel degelijk.
Ik vind dat 'hete Hieke' een revanche mag krijgen samen met loverboy Ferdi
(niet die rocker maar diegene van die Jazz-club)
quote:ED!
Op donderdag 30 oktober 2003 19:40 schreef ee-04 het volgende:
die ene gestoorde gozer moet terug, die het huis niet uit wilde toen ie was weggestemd, hij was vethoe heet hij ook al weer?!
quote:Nee, die mag wegblijven.
Op donderdag 30 oktober 2003 19:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
ED!
De telefoon gaat momenteel weer continue bij de ex-BB-deelnemers thuis, waaronder ook bij mij, stelt oud-bewoner Laurens (BB4) op een internetforum. Volgens hem hebben mensen van elke BB-periode met elkaar contact gehad. Ik sprak Hieke (BB2) vandaag en die had gister met Bianca (BB2) en nog een aantal van hun editie gesproken. Gek eigenlijk dat ook onder ons spanning en onduidelijkheid de boventoon voeren, zegt een overenthousiaste Laurens. Ikzelf probeer zoveel mogelijk contact te houden met de bedenkers en de makers. Ik merk toch dat het weer kriebelt en dat iedereen er wel weer voor in is, ik ook zeg ik heel eerlijk. Ik heb ook Margriet gesproken, Jeanette (winnares BB4), en nog vele anderen, ook maken we onszelf een beetje gek, althans ik!
Het nieuws houdt ook oud-bewoner Stefan bezig. Hij denkt echter dat bewoners die "mislukt" zijn in hun verwoede poging om een herkenbare Nederlander te worden, het nieuwe BB5 met beide handen zullen aangrijpen . Waarom zou iemand die de media ooit haatte er weer in willen? En waarom dromen bewoners steeds weer terug aan die tijd. Okay. het was leuk maar GO ON! Als er dan toch een BB5 komt laat het dan knallen: ruzie, ongecensureerde sex, hoppa!, besluit Stefan.
RTL Boulevard en Show van Nederland pikten de geruchten over de terugkeer van BB op, maar konden ook al geen bevestiging van Endemol krijgen. Winnaar Bart (BB1) klapte wel uit de school: We wilden eigenlijk pas over enkele maanden met dit nieuws naar buiten komen, zei hij bij RTL Boulevard. BB All Stars komt er dus wel degelijk.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door TvS, mediajournalist :: 15:07 ::
http://medianieuws.web-log.nl/
quote:Dubbel.
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:30 schreef Sanne het volgende:
Oud-BB'ers in rep en roer door Big Brother 5
--------------------------------------------------------------------------------
-knip-
Als ik het servetje met het emailadres van die gast van endemol nog kan vinden mail ik hem maandag wel even.
quote:En?
Op zaterdag 8 november 2003 11:39 schreef APK het volgende:
Maandag wordt de beslissing genomen of ze het gaan doen of niet.Als ik het servetje met het emailadres van die gast van endemol nog kan vinden mail ik hem maandag wel even.
quote:Ja, dat wil ik ook graag weten
Op dinsdag 11 november 2003 06:26 schreef Hunter het volgende:[..]
En?
quote:Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen.
Op dinsdag 11 november 2003 06:26 schreef Hunter het volgende:
En?
quote:Ik heb gevraagd mij op de hoogte te houden, dus als er nieuws is meld ik het.
sorry, nog steeds niets bekend.groeten,
(naam)
quote:Ik twijvel ook een beetje of het leuk kan worden.
Op vrijdag 14 november 2003 21:57 schreef BazP het volgende:
Pffff niet weer he! ik bedoel een keer met ruud en bart en sabine was het leuk, maar daarna pffff hopeloos
helaas
quote:Wat is jouw bron?
Op vrijdag 14 november 2003 22:38 schreef Sanne het volgende:
Het gaat niet door...helaas
quote:Geen Big Brother All Stars
Op vrijdag 14 november 2003 22:41 schreef APK het volgende:[..]
Wat is jouw bron?
Betrouwbare bronnen melden ons dat er geen versie van Big Brother All Stars komt. Omdat Masterplan is geflopt zou men begonnen zijn aan een campagne rondom Big Brother All Stars zodat kijkers warm blijven voor een realife programma. Of er een BB 5 komt is nog helemaal niet zeker, daar is nog niets over bekend en zal ook nog wel even duren voordat we weten of het op de buis komt. Masterplan is geflopt en was een ontzettend duur programma dus de makers van BB kijken nu wel uit om direct een Big Brother versie te maken. De toekomst is dus nog erg onzeker.
quote:Tania
Op zaterdag 15 november 2003 09:26 schreef Hunter het volgende:
En even ter verduidelijking: dat bericht is weer afkomstig van Tania
quote:Aah, die is dus gewoon niet uitgenodigd wegens verregaande lelijkheid.
Op zaterdag 15 november 2003 12:10 schreef Sanne het volgende:
Belgische Tania uit BB 3 APK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |