abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14299537
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 16:21 schreef AlbertCamus het volgende:
Albert Camus kwam om bij een auto-ongeluk.
Bah, wat een ranzig cliché.
Toen hij in die auto stapte was hij al op sterven na dood. Eén longontstekinkje nog en dan was het afgelopen geweest met hem...
quote:
En de lauwe Hagenees is trouwens alweer 18 geworden ! .

.

Ah, feliciteer hem dan maar en steek er nog 1 op.
quote:
* AlbertCamus verhult zich weer even in de rook van een Javaanse jongen.
.
Dat zou ik ook maar doen, want... enfin ik zal het maar niet uitleggen.
I´m back.
  zaterdag 1 november 2003 @ 17:55:33 #152
71205 AlbertCamus
Mag geen suiker.
pi_14301798
Nog een paar bekende rokers uit de geschiedenis.

.
Koning Arthur.
.
Tokugawa Iieyasu.
.
Jeanne d'Arc.

.

[i]" Il y a dans les hommes plus de choses à admirer que de choses à mépriser."[/i]
pi_14303116
Heb je ook plaatjes van zwart geasfalteerde longen in je verzameling?
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:55:15 #154
71205 AlbertCamus
Mag geen suiker.
pi_14303187
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb je ook plaatjes van zwart geasfalteerde longen in je verzameling?
Natuurlijk, laten we wel wezen.

Ik lach erom. Ha ! .

[i]" Il y a dans les hommes plus de choses à admirer que de choses à mépriser."[/i]
pi_14305048
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:55 schreef AlbertCamus het volgende:

[..]

Natuurlijk, laten we wel wezen.

[afbeelding]

Ik lach erom. Ha ! .

Op jou is de uitdrukking "een tevreden roker is geen onruststoker" volledig van toepassing
Maar ik ga het toch proberen; als je nou diep in je hart kijkt, zou je dan niet dolgraag verlost willen zijn van deze verschrikkelijke verslaving?
Je dénkt namelijk dat je het roken lekker vind maar in werkelijkheid is het de verslaving/ het nicotinemonstertje in je hoofd die je doet geloven dat je het lekker vind
Ik ben 7 maanden geleden gestopt en ik voel me echt stukken beter, fitter,gezonder en veel minder gespannen
Roken veroorzaakt juist spanning, terwijl rokers denken dat het de spanning doet verminderen
Ook financieel is het een verrijking
1 januari 2004?
  zaterdag 1 november 2003 @ 23:58:33 #156
71205 AlbertCamus
Mag geen suiker.
pi_14310572
-edit-
pi_14311785
Ik betwijfel of die figuren die jij optrommelt hebben gerookt!Er was in hun tijd toch nog geen tabak bekend??Alleen Jeanne d Arc,die heeft zichzelf in gerookt!!
Of hebben die andere figuren ook een rokende eind bestemming gehad???
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_14312310
Kijk nu je nog nergens last van hebt kan ik je houding ten opzichte van de antirooker begrijpen.

Wacht maar wacht jongen als je longen beginnen te piepen en
je s ochtens aan het hoesten bent om die roggel eruit te tuffen.
en als je ligt te kriperen van de kanker... dan zal je spijt hebben
van je discussie....ik hoop dat je hem dan nog herinnerd.

Maar weet je...... dan is het al telaat.

Maar goed ik hoor je denken.... ik had het toch gezellig altijd....dus wat maak mij die paar extra jaartjes nou uit.

Realiseer je wel dat het enige wat je hebt je gezondheid is.
voor de rest heb je nixs.

dus het heeft nix met zwak of sterk te maken... maar met logisch nadenken....en de consequenties zien van je acties. maar ja dat vermogen heb je je zelf afgeleerd...om te kunen blijven roken. kop in het zand en we roken weer....

Wil ik het ook nog over genieten hebben... want wat jij eigenlijk doet
is je lichaam zijn shot geven dat voelt even goed maar dan wil het meer
net als met eten geeft roken een honger gevoel maar dan naar te roken.

Dat noem ik niet genieten... namelijk jij verlost je zelf van een onaangenaam "honger gevoel" zodat je daar na weer goed voelt
dat is de ketting reactie. die begon van de eerst sigaret die je ooit opstak.

Genieten is voldoening krijgen uit een actie die je hebt gedaan waar je trots op kan zijn. Nu los je alleen maar een onaangenaam gevoel op
wat je tevens zelf veroorzaakt.

en een keuze maken die stom is omdat je je zelf in de vingers snijdt
dat kan je natuurlijk wel sterk noemen..maar ja je ben zo sterk als je zwakste schakel is!. Gaap

pi_14323976
Door dit topic krijg ik bijna zin om mij maar weer dagelijks in het rookritueel te storten.

Ik vermoed trouwens dat Multatuli himself een fervent roker was. . En hij was ook al feminist.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_14324097
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:37 schreef RaisinGirl het volgende:
Door dit topic krijg ik bijna zin om mij maar weer dagelijks in het rookritueel te storten.

Ik vermoed trouwens dat Multatuli himself een fervent roker was. . En hij was ook al feminist.

Zie je nu wel dat je dom bent, RaisinGirl. .
I´m back.
pi_14324235
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alles in 't nette he, en even goede vrienden.
pi_14324313
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet zo knorrig, Ryan. Probeer die sigaren van je voor de verandering eens te róken, dan voel je je vast beter.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_14324431
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:49 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Alles in 't nette he, en even goede vrienden.

Je bent nogwel zo'n intelligente jonge vrouw. Kijk maar even in R&P. Heb vandaag alarmerend nieuws gekregen...
I´m back.
pi_14324994
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent nogwel zo'n intelligente jonge vrouw. Kijk maar even in R&P. Heb vandaag alarmerend nieuws gekregen...

Ik heb het gelezen Ryan, dat is inderdaad alarmerend. Een paar jaar geleden overleed de tweelingbroer van mijn moeder aan een hartstilstand, dat vond ik toen heel confronterend (het had ook mijn moeder kunnen zijn, denk je dan).

Sommige mensen gaan juist, omdat ze niet willen erkennen dat ze bang zijn om dood te gaan, doen alsof dat niet zo is door heel ongezond te leven; recalcitrant gedrag dus, waar ik al eerder op wees. Mijn vader kucht al jaren lang bijzonder zorgwekkend. Ik was niet van plan ook zo te worden. .

pi_14325085
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:16 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen Ryan, dat is inderdaad alarmerend. Een paar jaar geleden overleed de tweelingbroer van mijn moeder aan een hartstilstand, dat vond ik toen heel confronterend (het had ook mijn moeder kunnen zijn, denk je dan).

Sommige mensen gaan juist, omdat ze niet willen erkennen dat ze bang zijn om dood te gaan, doen alsof dat niet zo is door heel ongezond te leven; recalcitrant gedrag dus, waar ik al eerder op wees. Mijn vader kucht al jaren lang bijzonder zorgwekkend. Ik was niet van plan ook zo te worden. .

Nee, dan is het goed. .

(Ik heb mijn vader zien doodgaan na 6 jaar verlamming en afasie in een rolstoel, omdat ie zo'n fijne stoere vent was z'n hele leven. Ontnuchterend hoor).

I´m back.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:57:27 #166
35279 Parabola
Sapere aude
pi_25470748
Ach, het is een algemeen kenmerk van verslaafden dat ze hun verslaving (die per defitinie niet rationeel is) rationaliseren. De een zegt 'ik kan stoppen wanneer ik wil', de ander zegt dat ie morgen stopt en weer een ander overschreeuwt zijn eigen onzekerheid door te stellen dat ie de dood in zijn gezicht uitlacht. En zo heeft iedere verslaafde zijn eigen woorden om zichzelf voor de gek te houden, daarmee zichzelf dubbel voor de gek houdend. Door zijn eigen woorden te kiezen lijkt het immers nog sterker op een eigen beslissing, waar het feitelijk het verslavende goedje is dat de beslissing neemt.

De menselijke psyche is een mooi ding. Stel je toch eens voor dat je je pijnlijk bewust zou zijn van de irrationaliteit van al je handelingen. Het leven zou er ondraaglijk van worden, je zou een hekel aan je zelf krijgen. Dit soort trucjes die ons brein met ons speelt, is natuurlijk vooral bedoeld om het leven draaglijk te houden.

Oh, en AlbertCamus, mocht je toch ooit besluiten te stoppen, dan kan je het altijd nog gooien op de wens om tot een flinke verhoging van je lichaamsgewicht te komen, zodat je, naast de kanker, ook de hart- en vaatziekten met open vizier tegemoet kunt. Succes.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:01:51 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25470805
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:57 schreef Parabola het volgende:
Ach, het is een algemeen kenmerk van verslaafden dat ze hun verslaving (die per defitinie niet rationeel is) rationaliseren. De een zegt 'ik kan stoppen wanneer ik wil', de ander zegt dat ie morgen stopt en weer een ander overschreeuwt zijn eigen onzekerheid door te stellen dat ie de dood in zijn gezicht uitlacht.
En weer anderen stoppen wanneer ze er genoeg van hebben.
quote:
En zo heeft iedere verslaafde zijn eigen woorden om zichzelf voor de gek te houden, daarmee zichzelf dubbel voor de gek houdend. Door zijn eigen woorden te kiezen lijkt het immers nog sterker op een eigen beslissing, waar het feitelijk het verslavende goedje is dat de beslissing neemt.
De redenen om vast te blijven houden aan een verslavend goedje (Zoals bij roken ik wordt er zo lekker rustig van etc.) berust idd op placebo-effecten.
quote:
De menselijke psyche is een mooi ding. Stel je toch eens voor dat je je pijnlijk bewust zou zijn van de irrationaliteit van al je handelingen.
Dat ben ik ook wel hoor, maar ik ervaar het niet als pijnlijk. Als al mijn handelingen rationeel zouden zijn, zou ik me geen mens meer voelen.
quote:
Het leven zou er ondraaglijk van worden, je zou een hekel aan je zelf krijgen.
Want?
quote:
AlbertCamus, mocht je toch ooit besluiten te stoppen, dan kan je het altijd nog gooien op de wens om tot een flinke verhoging van je lichaamsgewicht te komen
Ook dat is niet zeker. Ik ben zelf juist een paar kilo kwijtgeraakt na stoppen met roken..
pi_25470974
Eigemlijk moeten wij als niet rokers blij zijn met de rokende medemens. Vroeger dacht ook ik dat rokers de maatschappij geld kosten, maar uit recent onderzoek blijkt dat rokers juist een kleinere "aanslag" plegen op de gezondheidszorg. Gemiddeld gesproken gaan zij relatief snel dood aan "goedkope" ziektes waaraan meestal toch niets meer aan te doen is.

Gedurende hun leven wordt de staatskas wel gespekt door de accijnsen die de rokers opbrengen, deze lopen in de miljarden euro's.

Voorstel voor een tekst op een pakje sigaretten:

Roken kan het overheidstekort ernstig doen dalen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_25471006
Roken is lekker en leerzaam, lieve mensen!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:33:52 #170
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_25471312
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:57 schreef AlbertCamus het volgende:

[..]

Ja, want roken is een groot genot. Als je je dat genot ontneemt uit angst voor KANKER, (en ik zie mij geen andere reden), ben je een zwak mens.
Wat dacht je van stank in je huis, stank uit je strot, gele tanden, een verrimpelde oude lelijke huid, gele vingers en nagels......moet ik nog meer nadelen opnoemen NAAST een verhoogde kans op kanker, hartaanval?

Echt waar, wat ben jij een sukkel, en volgens mij ben je gewoon iemand die heel graag wilt stoppen, maar daar niet voor uit durft te komen omdat hij gewoon niet KAN stoppen en dus maar zulke loze uitspraken gaat doen..... Wat ben jij een zielig mannetje, ik kots gewoon van je
pi_25473072
Hoe meer nadelen het roken heeft, hoe zwakker het is om ermee te stoppen; da's zo'n beetje de stelling van de topicopener, The_M. Maar je bent misschien te opgefokt om dat te begrijpen. Onruststoker.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:10:45 #172
81576 The_M
pi_25473497
Steeds weer een excuus verzinnen zodat je denkt dat er goede redenen zijn om niet te stoppen, dat is pas zwak....

De stelling dat mensen die stoppen zwak zijn omdat ze bang zijn voor kanker slaat toch werkelijk nergens op??? Ben je ook zwak als je MET parachute uit een vliegtuig springt omdat je bang bent te pletter te vallen
pi_25473679
Je bent niet echt slim hè? Maar dat klopt ook wel want de meeste slimme mensen die ik ken zijn tevens al jaren tevreden rokers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2005 14:23:44 ]
pi_25474189
Weet je waar ik altijd een goed humeur van krijg, beeer?
Een niet-roker die vroegtijdig sterft. Dat vind ik zò grappig! , , .

Eigenlijk is het heel wrang natuurlijk .
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:08:24 #175
81576 The_M
pi_25474253
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:22 schreef beeer het volgende:
Je bent niet echt slim hè? Maar dat klopt ook wel want de meeste slimme mensen die ik ken zijn tevens al jaren tevreden rokers.
Nee, ROKEN, dat is slim
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:11:17 #176
81576 The_M
pi_25474283
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:03 schreef Gellius het volgende:
Weet je waar ik altijd een goed humeur van krijg, beeer?
Een niet-roker die vroegtijdig sterft. Dat vind ik zò grappig! , , .

Eigenlijk is het heel wrang natuurlijk .
Dat zegt genoeg denk ik
pi_25476143
Ja inderdaad.

Als ik vroegtijdig te sterven kom te liggen zal ik naast het noodlot grondig te vervloeken niet kunnen nalaten toch een gnffl te gniffelen omwille van de ironie van het nooit gerookt hebben.

Niemand zal begrijpen waarom ik met zo'n brede glimlach op m'n smoelwerk opgebaard zal liggen.
pi_25476609
Je zou veiligheidshalve kunnen beginnen met roken, beeer. Het is lekker hoor!
pi_25476659
Ja maar het is zo verdomd ongezond.
pi_25477320
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:26 schreef Gellius het volgende:
Het is lekker hoor!
Drogreden. Er zijn genoeg lekkere en niet-verslavende dingen in het leven.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_25477411
Ongetwijfeld. Je hebt mij niet horen zeggen dat beeer zich tot het roken zou moeten beperken.
pi_25477590
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:24 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld. Je hebt mij niet horen zeggen dat beeer zich tot het roken zou moeten beperken.
Nee, maar wat is dan nog de toegevoegde waarde van roken?
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_25477597
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:52 schreef AlbertCamus het volgende:
Vaak lees ik verhaaltjes van mensen die gaan stoppen met roken, en die leggen dat dan uit als een soort "kracht", een soort sterker zijn dan de verslaving.

Echter, een kracht waar zij zéker niet sterker dan zijn, is de angst voor KANKER en dergelijke vergelijkbare nare dingen die men kan krijgen van het roken.

Ik echter, ben een écht sterk mens. Ik verfoei de krachten van de kanker, en lach de mogelijke dood recht in zijn gezicht uit. Ik ben sterker dan dat, dus ik rook vrolijk door. .

Rokers, wees trots op jezelf. .
Hey, je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt. Ik heb er alleen wel bezwaar tegen als je mij lastig valt met de stank van sigaretten, want ik vind het bepaald geen genot om in sigarettenrook rond te zwerven.
pi_25481726
En anderen vinden het weer geen genot om parfum, deodorant of aftershave te moeten ruiken. Als je er niet van houdt, ga dan ergens anders staan.
pi_25483878
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:22 schreef beeer het volgende:
Dat zegt meer over jou, en jouw kennissenkring dan over de gemiddelde roker... Ik durf te wedden dat de gemiddelde roker een IQ heeft van onder de 90...
Power perceived is power achieved.
pi_25483953
"Ownage".

* Gellius droogt zijn tranen.

Maar we geraken offtopic: de stelling is dat het onsterfelijk (...) zwak is om te stoppen met roken, want het gaat zèker in deze tijden niet aan om in het zicht van het gevaar een spier te verrekken of een stap opzij te doen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Gellius op 12-03-2005 01:17:19 ]
pi_25484097
Inderdaad. Ik zou zelfs willen zeggen dat je door te stoppen met roken, indirect het internationale terrorisme steunt--of in elk geval in de strijd tegen het internationale terrorisme dwarsligt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2005 01:22:00 ]
  zaterdag 12 maart 2005 @ 01:52:02 #188
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25484580
'You're either with us or against us.'
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:33 schreef Gellius het volgende:
Hitler was overigens één der meest vooraanstaande niet-rokers, wist je dat? Ik heb het altijd een vreselijke kerel gevonden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 12 maart 2005 @ 02:36:25 #189
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_25485031
Is het erg als ik denk dat die zwartgeblakerde longen eigenlijk best karakter tonen?

Ja, ik ben ook een roker, en besef tevens dat de mens zichzelf vanalles wijs maakt om maar de mentale rust te bewaren.

In de psychologie noemen ze dat dissonantie-reductie.

Balen dat andere mensen zo'n last hebben van mijn roken.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 12 maart 2005 @ 02:40:23 #190
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25485048

"Vooral doorgaan"
...dass wir fliegen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 02:41:41 #191
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_25485055
Overigens zijn er uitzonderingen, de vriendin van m'n vader had ooit een oude man aan het meetinstrument, z'n longen werden gecheckt en hij had een prachtige curve, het enige wat ze kon zeggen was: "Blijf in godsnaam roken, het gaat PRIMA met u!"

Seriously, misschien is 't wel wat anders dat longkanker veroorzaakt, zoals de stress vanwege het roken omdat je denkt dat je er aan kapot gaat?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  Moderator zaterdag 12 maart 2005 @ 08:59:39 #192
5428 crew  miss_sly
pi_25485825
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:26 schreef Gellius het volgende:
Je zou veiligheidshalve kunnen beginnen met roken, beeer. Het is lekker hoor!
De grootste leugen die rokers zichzelf bijven wijsmaken: het is lekker.
Het is helemaal niet lekker, het is vies, maar je moet jezelf toch een goede reden blijven geven om te roken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25485930
Ik belde mijn vader op om hem te vertellen dat ik gestopt was met roken .... hij noemde me een quitter
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25485942
En mensen die roken hebben over het algemeen een hoger iq ...?
Roken bevorderd ook het geheugen maar dan enkel tijdelijk, tijdens en net na het roken ... ik bedoel dat je dan meer kunt onthouden, niet dat het onthouden ook maar tijdelijk is ...
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:40:07 #195
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25529858
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 09:27 schreef HopelesslyForever het volgende:
En mensen die roken hebben over het algemeen een hoger iq ...?
Roken bevorderd ook het geheugen maar dan enkel tijdelijk, tijdens en net na het roken ... ik bedoel dat je dan meer kunt onthouden, niet dat het onthouden ook maar tijdelijk is ...
Dat is ontzettend interessant - welke bronnen raadpleeg jij precies?
pi_25539108
Wat nou zwakte?

Niet iedereen stopt vanwege angst voor KANKER, maar misschien willen mensen op hun werk ook wel gewoon op de bovenste verdieping komen zonder bijna dood neer te vallen van de ademnood.

Ikzelf heb ook een tijg gerookt, van mn 15e tot en met mn 18e.Vroeger zei ik ook altijd tegen mezelf dat ik niet voor de rest van mn leven zou roken en dat ik op mn 18e alang weer gestopt zou zijn.
Ik ben nu dus 18, en net gestopt.
Rookte sowieso al niet veel. Ik ben een maand ziek geweest (non stop verkouden) en op een gegeven moment lag ik dus een week in bed. Ik kon echt niets meer doen en heb dus ook een week niet gerookt.

Toen ik weer beter was, vroeg ik mezelf, is het wel zo verstandig om weer te beginnen? Ik heb het niet nodig, heb een week niet gerookt. Dus ik heb gewoon niet verder gerookt (op een jointje in het weekend na).

Nu ik een tijd niet gerookt heb voel ik me veeeel gezonder. Heb meer energie en voel me veel beter.
Maar...

Ik mis het roken soms wel. Kon ik maar roken zonder verslaafd te zijn. Er is namelijk helemaal niks mis met roken, behalve die verslaving he.
Roken is heerlijk om even lekker tot rust te komen, dat mis ik nu een beetje.
Het moet echter wel zo blijven dat je rookt om tot rust te komen en niet dat je rookt omdat je anders onrustig bent.

Misschien is het wel zwak van rokers om niet gewoon te stoppen. Als het je niet bevalt dan begin je toch gewoon weer met roken? (En met stoppen bedoel ik dus wel minimaal 2 weken niet roken).
Erg zwak om het niet eens te proberen.

Anyways, ik ga ff een waterpijp kopen....
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:02:16 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25539168
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef FLipKick het volgende:

Nu ik een tijd niet gerookt heb voel ik me veeeel gezonder. Heb meer energie en voel me veel beter.
Maar...
Ik vond the best part vooral dat mijn reuk en smaak beter werd. Gezien ik van veel en lekker eten houd, komt dat goed uit.
quote:
Ik mis het roken soms wel. Kon ik maar roken zonder verslaafd te zijn. Er is namelijk helemaal niks mis met roken, behalve die verslaving he.
Roken is heerlijk om even lekker tot rust te komen, dat mis ik nu een beetje.
Dat komt niet zozeer door het roken of de nicotine, maar doordat je door je sigaret gedwongen werd om even rust te nemen. Probeer zelf iets te vinden om even rust te nemen, daar heb je echt geen sigaret voor nodig, er zijn zoveel andere manieren.
pi_25539188
Oh en BTW, ik ga hier niet lopen verkondigen dat omdat ik kan stoppen, iedereen kan stoppen.
Dat is namelijk Bullshit. Ik zeg niet dat Iemand moet stoppen, ik ga nog steeds met mijn rokers vrienden om en doe niet moeilijk als hun gaan roken etc. Ook al moet ik daarvoor naar buiten in de vrieskou.

Niet iedereen kan stoppen punt uit. Als stoppen gemakkelijk was dan rooktte niemand.
pi_25539254
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vond the best part vooral dat mijn reuk en smaak beter werd. Gezien ik van veel en lekker eten houd, komt dat goed uit.
[..]

Dat komt niet zozeer door het roken of de nicotine, maar doordat je door je sigaret gedwongen werd om even rust te nemen. Probeer zelf iets te vinden om even rust te nemen, daar heb je echt geen sigaret voor nodig, er zijn zoveel andere manieren.
Hey dat van reuk en geur is idd erg fijn.

Laat het me ff uitleggen. Ik rooktte altijd voor het slapengaan een sigaret met een erg mooi muziekje.
Ik ben nogal een filosofisch en gevoelig persoon. Het was voor mij dan ook altijd erg leuk om onder het genot van een sigaret savonds laat de geur van natuur te ruiken en te kijken naar de sterren.
Nu doe ik dat soms ook maar het is toch niet hetzelfde...

Verder wil ik wel nog is een sigaret roken. Als ik bijvoorbeeld voor school weer is 2 weken mezelf de tering in werk en uteindelijk om 5 uur sochtends pas klaar ben.
Misschien dat ik dan nog een sigaretje buiten rook ofzo.

Ik weet van mezelf dat ik een erg groot doorzettingsvermogen heb. Als ik iets wil, dan gebeurt het...
pi_25539271
Ik ben nu ook nog een roker, maar ik ga binnenkort stoppen. Ik ben nu nog jong (20) en ik rook al een geregelde tijd, dus als er een moment is om te stoppen, is dat nu.

Ik zie er alleen wel zwaar tegenop...
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')