Beste angstige mensen, wat is er toch voor gemis in jullie leven dat jullie de allochtonen liefst van alles de schuld geven, vanwaar die onzekerheid over jezelf en die eeuwige angst?
Er zijn vele manieren om tot een positiever zelfbeeld te komen, probeer je bv eens op andere zaken te richten, dingen die je leven verrijken, ga studeren of interessante boeken lezen.
Ik vind het zo sneu, weet je zolangzamerhand weten de allochtonen zelf ook wel dat het juist de Nederlanders zijn die uitermate gebukt gaan onder allerhande complexen en onzekerheden, de groep zijn die zo op hen afgeven.
Heel veel sterkte gewenst.
quote:Hier ben je me kwijt.
Op maandag 04 juni 2001 04:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
<knippie.Ik vind het zo sneu, weet je zolangzamerhand weten de allochtonen zelf ook wel dat het juist de Nederlanders zijn die uitermate gebukt gaan onder allerhande complexen en onzekerheden, de groep zijn die zo op hen afgeven.
quote:Wat is nou het doel van deze post?
Ik heb hier geen fotos voor nodig, geen knipsels uit krantenartikelen, geen NOVA, een blik op de diverse topics (plus replys)op dit geweldige forum is voor mij voldoende om te zien hoe intolerant/angstig/boos en bevooroordeeld bepaalde Nederlanders nog altijd zijn t.o.v.allochtonen.Beste angstige mensen, wat is er toch voor gemis in jullie leven dat jullie de allochtonen liefst van alles de schuld geven, vanwaar die onzekerheid over jezelf en die eeuwige angst?
Er zijn vele manieren om tot een positiever zelfbeeld te komen, probeer je bv eens op andere zaken te richten, dingen die je leven verrijken, ga studeren of interessante boeken lezen.
Tot hier kan ik het goed volgen...
Ik vind het zo sneu, weet je zolangzamerhand weten de allochtonen zelf ook wel dat het juist de Nederlanders zijn die uitermate gebukt gaan onder allerhande complexen en onzekerheden, de groep zijn die zo op hen afgeven.
...maar nu snap ik het niet meer...
Ik denk dat dit Topic daar ook iets mee te maken heeft?
quote:Wil je nou dat iedereen massaal in snikken uitbarst ?
Beste angstige mensen, wat is er toch voor gemis in jullie leven dat jullie de allochtonen liefst van alles de schuld geven, vanwaar die onzekerheid over jezelf en die eeuwige angst?
Geloof me, met jou instelling, richting de allochtoon wordt je zelfs door hun ongeloofelijk hard uitgelachen.
Open een giro rekening t.b.v. de zielige allochtoon
waar mensen geld en hun geitewollen sokken op kunnen storten.
Jezus mina wat een halve zool, zoiets debiels heb ik nog nooit gelezen.
quote:we geven ze niet van alles de schuld alleen van de criminaliteit, intimidatie, bedreigingen e.d. waar zij zich daadwerkelijk schuldig aan maken..
lees toch eens een krant... of zijn die niet meer objectief in Nederland?
quote:de koran zeker? of een prekenbundel vol met tolerante teksten van de alom bekende imam uit Rotterdam
quote:ach, wat zijn de allochtonen toch weer zielig.... geen wonder dat zij zulk crimineel en asociaal gedrag vertonen, dat is natuurlijk onze eigen schuld
quote:jij ook
quote:tot je je eigen post bekeek zeker?
Op maandag 04 juni 2001 11:00 schreef Midioot het volgende:[..]
Wil je nou dat iedereen massaal in snikken uitbarst ?
Wat een load of crap zeg.
Allochtonen van alles de schuld geven, nogmaals ik kom niet verder als: what a unbelievable crap, ronduit zielig gewoon.Geloof me, met jou instelling, richting de allochtoon wordt je zelfs door hun ongeloofelijk hard uitgelachen.
Open een giro rekening t.b.v. de zielige allochtoon
waar mensen geld en hun geitewollen sokken op kunnen storten.Jezus mina wat een halve zool, zoiets debiels heb ik nog nooit gelezen.
Het valt mij ook wel op hoor.. niet alleen op het forum. er wordt veel gegeneraliseerd. Maar dat zullen allochtonen ook wel doen t.o.v. nederlanders... zit in de mens denk ik
Laten we nou eens niet denken in termen als allochtonen en autochtonen. Er zijn nou eenmaal goede en slechte mensen. Die heb je in elke cultuur. Natuurlijk zijn er criminele allochtonen, maar nederlandse vind je ook genoeg hoor
laten we het er gewoon op houden dat de mensheid verdorven is
quote:Ik ben het helemaal met Jerney eens denk ook dat teveel mensen denken in hokjesgeest waar mensen elkaar steeds op blijven labelen .
Op maandag 04 juni 2001 12:38 schreef jerney het volgende:[..]
tot je je eigen post bekeek zeker?
Het valt mij ook wel op hoor.. niet alleen op het forum. er wordt veel gegeneraliseerd. Maar dat zullen allochtonen ook wel doen t.o.v. nederlanders... zit in de mens denk ik
Laten we nou eens niet denken in termen als allochtonen en autochtonen. Er zijn nou eenmaal goede en slechte mensen. Die heb je in elke cultuur. Natuurlijk zijn er criminele allochtonen, maar nederlandse vind je ook genoeg hoorlaten we het er gewoon op houden dat de mensheid verdorven is
quote:Inderdaad, of uberhaupt minder intolerant
Op maandag 04 juni 2001 14:39 schreef MacBeth het volgende:
....als sommige allochtonen nou eens wat minder intolerant tegenover autochtonen worden....
De feiten liegen er niet om, of verdraait het CBS de cijfers ofzo. Ze maken 8% van onze bevolking uit maar zijn 50% van de gevangenis-bevolking hier (en het stijgt..). Over de sociale voorzieningen zal ik het maar niet hebben maar ik denk dat iedereen daar ook wel de grote lijnen van kent.
Discriminatie en Racisme zijn fout, dat zal en kan ik ook nooit ontkennen, maar het zijn signalen, signalen dat het fout gaat en niet zo verder kan. Je kan ook doen of alles rozengeur en maneschijn is, maar dat is niet zo.
quote:Het gaat om de oplossingen die je in gedachten hebt. Bij veel mensen blijkt maar al te duidelijk dat ze het liefst zien dat de immigratiestroom zwaar beperkt wordt en evt. dat allochtone criminelen uitgezet moeten worden. Tsja, dat komt gewoon niet menslievend over, temeer niet daar er soms toch hele andere oorzaken spelen dan hun 'onaangepastheid'.
Op maandag 04 juni 2001 15:59 schreef Dagootje het volgende:
De feiten liegen er niet om, of verdraait het CBS de cijfers ofzo. Ze maken 8% van onze bevolking uit maar zijn 50% van de gevangenis-bevolking hier (en het stijgt..). Over de sociale voorzieningen zal ik het maar niet hebben maar ik denk dat iedereen daar ook wel de grote lijnen van kent.
Wat wil je hier nou mee bereiken?
Wil je min of meer rechts vragen hun smoel te houden hier?
Discussieren over de multicult samenleving gebeurd op bijna ieder groot forum en zolang iedereen zijn mening beargumenteerd is er niks aan het handje.
Slotjuuuuuuuuh
quote:Heb je ze niet nodig, of kun je ze niet vinden?
Ik heb hier geen fotos voor nodig, geen knipsels uit krantenartikelen, geen NOVA,
quote:Ik vind dat wel meevallen. Maar als een topictitel die mening al bij jou kan vormen / bevestigen, zegt dat wel iets over jouw vooroordelen.
een blik op de diverse topics (plus replys)op dit geweldige forum is voor mij voldoende om te zien hoe intolerant/angstig/boos en bevooroordeeld bepaalde Nederlanders nog altijd zijn t.o.v.allochtonen.
quote:Met andere woorden: We moeten onze ogen sluiten voor de problemen die bepaalde allochtonen hier veroorzaken??
Beste angstige mensen, wat is er toch voor gemis in jullie leven dat jullie de allochtonen liefst van alles de schuld geven, vanwaar die onzekerheid over jezelf en die eeuwige angst?Er zijn vele manieren om tot een positiever zelfbeeld te komen, probeer je bv eens op andere zaken te richten, dingen die je leven verrijken, ga studeren of interessante boeken lezen.
Ga rustig slapen, Cosma-Shiva waakt over jullie. ??
quote:Stigmatisering van- en vooroordelen t.o.v de Nederlanders. Totaal ongepast stukje tekst van jou, ben ik ook niet gewoon van je.
Ik vind het zo sneu, weet je zolangzamerhand weten de allochtonen zelf ook wel dat het juist de Nederlanders zijn die uitermate gebukt gaan onder allerhande complexen en onzekerheden, de groep zijn die zo op hen afgeven.Heel veel sterkte gewenst.
quote:sja... ikzelf ben er ook wel voor dat criminele allochtonen het land uitgeflikkerd moeten worden. (eigenlijk het liefst alle criminelen in een groot gat pleuren, maar dat zie ik niet snel gebeuren
Op maandag 04 juni 2001 16:02 schreef Koekepan het volgende:[..]
Het gaat om de oplossingen die je in gedachten hebt. Bij veel mensen blijkt maar al te duidelijk dat ze het liefst zien dat de immigratiestroom zwaar beperkt wordt en evt. dat allochtone criminelen uitgezet moeten worden. Tsja, dat komt gewoon niet menslievend over, temeer niet daar er soms toch hele andere oorzaken spelen dan hun 'onaangepastheid'.
quote:Inderdaad.
Op maandag 04 juni 2001 16:20 schreef jerney het volgende:
sja... ikzelf ben er ook wel voor dat criminele allochtonen het land uitgeflikkerd moeten worden. (eigenlijk het liefst alle criminelen in een groot gat pleuren, maar dat zie ik niet snel gebeuren)
Ik word dat generaliseren alleen zo zat...
quote:Precies.
Op maandag 04 juni 2001 16:20 schreef jerney het volgende:
Ik word dat generaliseren alleen zo zat...
Voor de rest heb ik weinig met de "Cosma-Shiva method"...
Aan de andere kant zijn sommige mensen wel erg paranoïde: ze lijken elk moment een moslim-revolutie te verwachten en zouden zich het liefst met hun geweren ingraven en da's ook geen gezonde houding ,imo.
quote:Ja! Maar ze wonen toch zeker HIER!
Op maandag 04 juni 2001 14:47 schreef Wake-Up het volgende:
Uit het onderzoek geplaatst in een ander topic door Waspman blijkt toch overduidelijk dat het juist de allochtonen zijn die vinden dat de nederlandse cultuur een bedreiging is en verschillen onoverkomenlijk zijn.
Gelul altijd
quote:generalisatie topic van de linkse
Ik heb hier geen fotos voor nodig, geen knipsels uit krantenartikelen, geen NOVA, een blik op de diverse topics (plus replys)op dit geweldige forum is voor mij voldoende om te zien hoe intolerant/angstig/boos en bevooroordeeld bepaalde Nederlanders nog altijd zijn t.o.v.allochtonen.Beste angstige mensen, wat is er toch voor gemis in jullie leven dat jullie de allochtonen liefst van alles de schuld geven, vanwaar die onzekerheid over jezelf en die eeuwige angst?
Jullie zijn net zo erg als rechts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |