Later komt hans de kamer weer binnen en kijkt in de spiegel hoe zijn kleding staat, net dat hans zich wil omdraaien, rent Ursus (de hamster) naar hem toe, en dat hans zijn voet net neerzet zit de hamster eronder!!!!. Ik helemaal gillen Hans helemaal geshockeerd, allebei huilen, daar lag onze lieve hamster. Helemaal geplet en bewoog niet meer, ik helemaal hysterisch... Ik Hans troosten. Hamstertje lach echt geplet op de grond, ik raakte het arme beessie aan met betraande ogen. Staat ie op!! Rent weer verder!!!!!!!!!!!!!!
Wij keken opgelucht en geschrokken hoe Ursus weer vrolijk rondliep!!! Ik hou hem nu in de gaten of er echt niks mis met hem is. Hij loopt gewoon zoals ie altijd loopt. En doet alsof er niks aan de hand is...
Hans was ook niet met zijn volle gewicht op hem gaan staan,.. (hij wou net zijn voet neerzetten, maar stond er dus wel een beetje op ...) en Ursus zag er gewoon echt dood uit. Zijn pootjes helemaal raar, oogjes open, en was echt helemaal stil. En nu leeft ie gelukkig nog!!!!
We zijn echt helemaal opgelucht en blij...
Maar jezus, wat schrik je je dood zeg op zo'n moment....
dat ie nog leeft.
gelukkig lijkt 't allemaal mee te vallen
quote:Je hamster schrok zich inderdaad bijna dood. Zou ik ook doen als er iemand op me ging staan
Op maandag 27 oktober 2003 13:00 schreef Swatkat het volgende:
Rare beeste
Gaat het weer een beetje met het beestje?
ik tegen hem aantikken en niks hoor geen geluid, geen beweging.
Dus ik een zak pakken om hem te gaan begraven hij was tenslotte al weer een dikke 2 jaar.
Opeens na een minuut of tien begint ie weer te rennen.
Heel vreemd kan iemand dit verklaren was ie aan het mediteren ofzo... D
Dit is inmiddels een half jaar terug en hij leeft nog steeds...
Vreemd vreemd vreemd
quote:En wat heeft Jezus te maken met het feit dat jij niet kijkt waar jij je voetjes neerzet?
Op maandag 27 oktober 2003 13:00 schreef Swatkat het volgende:
[...]
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:04 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Heb ik ook eens gehad. Viel de hamster van de bank het buro af. Hij lag op zijn zij, ogen ope, en bewoon verder niet meer. Ik dacht ook dattie het gehad had... een 10/15 sec later staat hij op en rent gewoon weer rond...Rare beeste
quote:Waarsch. dacht ie "shit, ze hadden 3 jaar garantie
Op maandag 27 oktober 2003 13:09 schreef jpolderman het volgende:
Wij hadden een keer dat de hamster half in zijn voederbak hing en half erbuiten hij bewoog niet meer en ademde niet meer.ik tegen hem aantikken en niks hoor geen geluid, geen beweging.
Dus ik een zak pakken om hem te gaan begraven hij was tenslotte al weer een dikke 2 jaar.
Opeens na een minuut of tien begint ie weer te rennen.
Heel vreemd kan iemand dit verklaren was ie aan het mediteren ofzo... D
Dit is inmiddels een half jaar terug en hij leeft nog steeds...
Vreemd vreemd vreemd
Maar dat was dus ook even goed schrikken ja!
Ja mijn vriend voelde zich ook enorm schuldig. Maargoed dat beessie kan best snel rennen, en hij zag ervoor dattie nog bij mij zat te rommelen.
Oja,.. wat ook raar is.... Hij is aan het verkleuren (ja niet sinds net hahaha, maar sinds een paar weken) hij had een bruin/grijze vacht, en nu word ie spierwit met grijswit !!! (of krijgen die beestjes standaard een wintervachtje *is onze eerste hammie*
Maar waarom koop je niet zo'n ren-bal voor je hamster? Kan het iig niet nog eens gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |