abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14170304
Ik ben gezellig met mijn moeder aan het kletsen(aan de telefoon), en ondertussen met onze lieve hamster aan het spelen, die los rond liep in die kamer.
Vriendlief wist dat ook, en had hem ook opgepakt enz.

Later komt hans de kamer weer binnen en kijkt in de spiegel hoe zijn kleding staat, net dat hans zich wil omdraaien, rent Ursus (de hamster) naar hem toe, en dat hans zijn voet net neerzet zit de hamster eronder!!!!. Ik helemaal gillen Hans helemaal geshockeerd, allebei huilen, daar lag onze lieve hamster. Helemaal geplet en bewoog niet meer, ik helemaal hysterisch... Ik Hans troosten. Hamstertje lach echt geplet op de grond, ik raakte het arme beessie aan met betraande ogen. Staat ie op!! Rent weer verder!!!!!!!!!!!!!!
Wij keken opgelucht en geschrokken hoe Ursus weer vrolijk rondliep!!! Ik hou hem nu in de gaten of er echt niks mis met hem is. Hij loopt gewoon zoals ie altijd loopt. En doet alsof er niks aan de hand is...

Hans was ook niet met zijn volle gewicht op hem gaan staan,.. (hij wou net zijn voet neerzetten, maar stond er dus wel een beetje op ...) en Ursus zag er gewoon echt dood uit. Zijn pootjes helemaal raar, oogjes open, en was echt helemaal stil. En nu leeft ie gelukkig nog!!!!
We zijn echt helemaal opgelucht en blij...
Maar jezus, wat schrik je je dood zeg op zo'n moment....

The captain of your brainship is drunk.
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:03:13 #2
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_14170358
misschien was het zo'n verdedigingstactiek van dat beesje, net doen of dattie dood is alssie aangevallen wordt......
Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:03:14 #3
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_14170359
dat hebben we ook wel eens met de pootjes van de hond of kat
piepen en schrikken
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:03:38 #4
17698 nappel
raar menneke..
pi_14170369
..Jezus..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_14170380
Sukkel, kijk dan ook waar je gaat staan. Je weet dat je een klein huisdier hebt dan moet je niet zo lomp door het huis banjeren.

dat ie nog leeft.

M'n signature, wat doe je :{
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:04:10 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14170385
Wat een geweldig verhaal
Had die hamster je toch effe mooi te pakken he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14170391
awww ... ik kan me voorstellen dat je je dan echt een ongeluk schrikt zeg

gelukkig lijkt 't allemaal mee te vallen

maandag 27 oktober 2003 @ 13:04:31 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_14170393
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:00 schreef Swatkat het volgende:
Je hamster schrok zich inderdaad bijna dood. Zou ik ook doen als er iemand op me ging staan
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_14170398
Heb ik ook eens gehad. Viel de hamster van de bank af. Hij lag op zijn zij, ogen ope, en bewoon verder niet meer. Ik dacht ook dattie het gehad had... een 10/15 sec later staat hij op en rent gewoon weer rond...

Rare beeste

Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_14170434
Eh, misschien dat jullie schrokken, maar probeer je even in de geest van dat beestje te verplaatsen: die zal misschien wel letterlijk van zijn/haar stokje gegaan zijn...

Gaat het weer een beetje met het beestje?

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_14170441
The Funniest Animals On The Planet
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_14170494
Wij hadden een keer dat de hamster half in zijn voederbak hing en half erbuiten hij bewoog niet meer en ademde niet meer.

ik tegen hem aantikken en niks hoor geen geluid, geen beweging.

Dus ik een zak pakken om hem te gaan begraven hij was tenslotte al weer een dikke 2 jaar.

Opeens na een minuut of tien begint ie weer te rennen.

Heel vreemd kan iemand dit verklaren was ie aan het mediteren ofzo... D

Dit is inmiddels een half jaar terug en hij leeft nog steeds...

Vreemd vreemd vreemd

maandag 27 oktober 2003 @ 13:09:53 #13
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_14170512
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:00 schreef Swatkat het volgende:
[...]
En wat heeft Jezus te maken met het feit dat jij niet kijkt waar jij je voetjes neerzet?
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:10:35 #14
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_14170526
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:04 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Heb ik ook eens gehad. Viel de hamster van de bank het buro af. Hij lag op zijn zij, ogen ope, en bewoon verder niet meer. Ik dacht ook dattie het gehad had... een 10/15 sec later staat hij op en rent gewoon weer rond...

Rare beeste

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_14170534
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:09 schreef jpolderman het volgende:
Wij hadden een keer dat de hamster half in zijn voederbak hing en half erbuiten hij bewoog niet meer en ademde niet meer.

ik tegen hem aantikken en niks hoor geen geluid, geen beweging.

Dus ik een zak pakken om hem te gaan begraven hij was tenslotte al weer een dikke 2 jaar.

Opeens na een minuut of tien begint ie weer te rennen.

Heel vreemd kan iemand dit verklaren was ie aan het mediteren ofzo... D

Dit is inmiddels een half jaar terug en hij leeft nog steeds...

Vreemd vreemd vreemd

Waarsch. dacht ie "shit, ze hadden 3 jaar garantie " en sprong die weer verder
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:11:34 #16
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_14170545
Gaaf zon hamster veerkrachtig ook!
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_14170570
ongeveer twee maanden geleden, mijn zusje had zo'n woestijnratje, een gerbil, ik had hem in mijn handen, deed hem in zo'n bal (waarin hij kan lopen) want ik wilde het aan een vriend van me laten zien, bijt ie plots eventjes in mijn vinger, ik schrik, laat de bal vallen, met beest erin. Iedereen schrok zich de tering. Het beest spartelt als een gek. We staan alle versteld te kijken, opeens stopt ie met spartelen. ligt er heel vaag bij, mn zusje pakt m op, blijkt ie van achter verlamd te zijn geraakt, hebben we het maar af moeten maken.

Maar dat was dus ook even goed schrikken ja!

"Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist" [T. Maassen]
  FOK!fossiel maandag 27 oktober 2003 @ 13:13:15 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14170582
Is dat zo'n dwerghamster?
Ik heb ook zo'n beest gehad en die kon zichzelf echt ontiegelijk plat maken, niet normaal.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14170585
Die hamster wou gewoon ff metj e dollen...

Blij dattie nog leeft

pi_14170597
Wauww!! wat een schrik, gek beest!
pi_14170638
Ohw dat beest ie zowiezo een rare Is nergens bang voor, laat zich overal van afvallen. (is ook vaak genoeg van een stoel gevallen etc... )

Ja mijn vriend voelde zich ook enorm schuldig. Maargoed dat beessie kan best snel rennen, en hij zag ervoor dattie nog bij mij zat te rommelen.

Oja,.. wat ook raar is.... Hij is aan het verkleuren (ja niet sinds net hahaha, maar sinds een paar weken) hij had een bruin/grijze vacht, en nu word ie spierwit met grijswit !!! (of krijgen die beestjes standaard een wintervachtje *is onze eerste hammie*

The captain of your brainship is drunk.
pi_14170674
Het lijkt inderdaad dat hij zich 'dood' hield. In de natuur komt gevaar immers vaak van boven, dus dat zit er gewoon in bij zo'n beestje.

Maar waarom koop je niet zo'n ren-bal voor je hamster? Kan het iig niet nog eens gebeuren.

pi_14170694
Een hamster die Ursus heet vind ik dan wel weer grappig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_14170723
Ghe wij hebben eauk hamsters hier maar die worden gebruikt als voetsel voor de slangen in het terrarium. Btw, zo'n beestje kost nix en ze neuken zich een ongeluk ;-)
Ik haat de belastingdienst
pi_14170745
bedankt, ik heb vandaag voor het eerst weer gelachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')