ik heb 17 dvd's te koop. ze zijn allemaal origineel, regio 2, Nederlands ondertiteld, nieuwstaat.
richtprijs staat erachter, maar ik heb liever een bod op het hele pakket in 1 keer, of in ieder geval meerdere dvd's tegelijk.
1.CBRT (promo met stukjes cabaret van oa freek de jonge, arie & silvester enz) -- 4
2.A Price above rubies -- 6
3.Contender (2dvd SE) -- 10
4.Deerhunter -- 8
5.Family Man -- 9(ook een foutje, had ik al verkocht)
6.Final Destination -- 9
7.Jackie Brown -- 9[/]
[s]8.L.A. Confidential -- 11
9.Liberty stands still -- 8
10.Meet the Parents -- 11
11.Men in Black (SE) -- 11
12.Night and the city -- 8
13.Perfect storm -- 11
14.Reservoir Dogs -- 8
15.Swordfish -- 10
16. Unbreakable -- 10
17.Wish you were dead -- 6
er komen nog wel verzend- en verpakkingskosten bij, 2 euro per dvd. bij meer dan 5 dvd's wordt het een pakketje en dan blijven de kosten daarvan 6 euro.
liefst alleen bieden in dit topic en (nog) niet via mail, om te voorkomen dat er vanalles door elkaar gaat lopen.
[Dit bericht is gewijzigd door flaphead op 27-10-2003 23:24]
http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4210
daar gaat nog 2,50 pond af (aan promo's) --> ongeveer 9 - 10 Euro INCLUSIEF verzendkosten
Zo zijn er nog wel wat meer hoor...
4 euro voor die CBRT dvd die je zelf prolly gratis hebt gekregen is ook een beetje jammer (bij de FRS kreeg je die tenminste een tijdje gratis als je een cabaret dvd kocht)
Patch > je hebt gelijk, klein foutje. Unbreakable moet nog in het lijstje komen te staan (richtprijs 10), en Face Value moet eruit.
ik wijzig de post straks meteen.
Maf > MIB en Swordfish voor 20e incl verzenden = verkocht!
neem even contact met me op via mail (zie profiel).
Quez > jackie brown en reservoir dogs voor 15 euro incl. > als je er 18 euro incl van wilt maken is ie verkocht.
op de pakketbiedingen ga ik nog even niet in...
[Dit bericht is gewijzigd door flaphead op 27-10-2003 15:10]
30 euro ex verzendkosten?
quote:swordfish is net al verkocht aan Maf, voor jackie brown en reservoir dogs is het nog even wachten op Quez...
Op maandag 27 oktober 2003 15:08 schreef ShaoliN het volgende:
8.Jackie Brown -- 9
11.Meet the Parents -- 11
15.Reservoir Dogs -- 8
16.Swordfish -- 1030 euro ex verzendkosten?
quote:MIB (bij play.com) en swordfish (bij cd-wow) komen samen uit op 12 pond = 16,80 Euro incl. En dan heb je ze NIEUW!
Op maandag 27 oktober 2003 15:04 schreef flaphead het volgende:
oke, dat er reacties kwamen op de prijzen was natuurlijk te verwachten als je een advertentie post op een forum... maar ik ben geen slechte jongen, dr valt best te onderhandelenPatch > je hebt gelijk, klein foutje. Unbreakable moet nog in het lijstje komen te staan (richtprijs 10), en Face Value moet eruit.
ik wijzig de post straks meteen.Maf > MIB en Swordfish voor 20e incl verzenden = verkocht!
neem even contact met me op via mail (zie profiel).Quez > jackie brown en reservoir dogs voor 15 euro incl. > als je er 18 euro incl van wilt maken is ie verkocht.
quote:Kmail je vanavond, zit nu op school.
Op maandag 27 oktober 2003 15:04 schreef flaphead het volgende:
oke, dat er reacties kwamen op de prijzen was natuurlijk te verwachten als je een advertentie post op een forum... maar ik ben geen slechte jongen, dr valt best te onderhandelenPatch > je hebt gelijk, klein foutje. Unbreakable moet nog in het lijstje komen te staan (richtprijs 10), en Face Value moet eruit.
ik wijzig de post straks meteen.Maf > MIB en Swordfish voor 20e incl verzenden = verkocht!
neem even contact met me op via mail (zie profiel).Quez > jackie brown en reservoir dogs voor 15 euro incl. > als je er 18 euro incl van wilt maken is ie verkocht.
En voor de pricewatcher in dit topic; ik vergelijk met FRS, niet met een of andere Engelse shop waar ik moeilijk moet doen.
Patch sorry, maar lager dan 10 euro incl verzendkosten ga ik niet...
quote:Unbreakable, ¤10 inlc. verzend kosten?
Op maandag 27 oktober 2003 17:07 schreef flaphead het volgende:
ok Maf.Patch sorry, maar lager dan 10 euro incl verzendkosten ga ik niet...
quote:Ok, kon het proberen.
Op maandag 27 oktober 2003 17:07 schreef flaphead het volgende:
ok Maf.Patch sorry, maar lager dan 10 euro incl verzendkosten ga ik niet...
Mnis > Unbreakable, ¤10 inlc. verzend kosten = verkocht! mail me even.
quote:10 euro incl en ik zeur echt gelijk niet meer
Op maandag 27 oktober 2003 18:54 schreef flaphead het volgende:
DeFlip > la confidentional voor 9 incl > als je er 11 euro incl van wilt maken is ie verkocht.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 18:57 schreef DeFlip het volgende:[..]
10 euro incl en ik zeur echt gelijk niet meer, het is dat ik het een mooi rond getal wil maken snappie
quote:wat een moeite, het is sneller besteld dan een retourtje FRS.
Op maandag 27 oktober 2003 16:39 schreef Maf het volgende:[..]
Kmail je vanavond, zit nu op school.
En voor de pricewatcher in dit topic; ik vergelijk met FRS, niet met een of andere Engelse shop waar ik moeilijk moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |