quote:Daar heb ik ook last van.
Op zaterdag 1 november 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:
Netjes enzo, precies zodat ze er recht in liggen.
Hier is ook veel te veel drank geconsumeerd, 3 dagen achter elkaar.. zinloos eigenlijk Begin me nu eindelijk weer een beetje normaal te voelen. Voortaan weer een groot glas water klaarzetten op mijn nachtkastje!
* MuadDib maakt zich op voor een bezoekje aan cafe Quibus...
maarja hier zal ik maar mee moeten leren leven
en ik heb ook nog dat Goodnight Saigon nummer in mn kop, omdat ze die zaterdag bij kopspijkers in de supermarktoorlog versie hadden
Van wie is dat nummer ook al weer billy joel ofzo "and we will all go down together"
quote:het kan erger hoor. bv "the vengabus is coming..."
Op maandag 3 november 2003 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
en ik heb ook nog dat Goodnight Saigon nummer in mn kop, omdat ze die zaterdag bij kopspijkers in de supermarktoorlog versie hadden
quote:Jep, ons aller Billy.
Op maandag 3 november 2003 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Van wie is dat nummer ook al weer billy joel ofzo "and we will all go down together"
Geweldig.
quote:Monitor ontvet?
Op maandag 3 november 2003 18:22 schreef Zander het volgende:
Wat is het hier weer mooi schoon.
Het lijkt wel of al die jazz-artiesten moeilijk te verzamelen zijn vanwege de zeer uitgebreide collecties.
Btw Zander, n.a.v. deze post:
Ik bedoelde dus niet dat jij een lulhannes bent, he? Eigenlijk zeg ik dat iedereen, inclusief ikzelf, hier een lulhannes is vergeleken met jou als het op muziekkennis aankomt. En terwijl ik dit opschrijf besef ik dat anderen dit nu als flame van mijn kant kunnen opvatten....
Nou ja, Seb & Sum, ik merk het wel als ik geband word.
En natuurlijk vind ik het stiekem altijd wel leuk als mensen zeggen dat ik er 'verstand van heb', al zijn er ook genoeg muziekgenres waar ik weer totaal geen kaas van heb gegeten. Zo weet ik zeker dat Seb veel meer van klassieke muziek weet dan ik, en Summoner veel meer over metal. Om maar een voorbeeld te noemen
Maar 't was wel leuk geweest als we als Fok!team aan zo'n quiz mee hadden kunnen doen (ik zie de quizmaster al: "En, waar kennen jullie elkaar van?"), maar aan de uitzenddata te zien zullen de opnames wel allang geweest zijn.
quote:Wat? Een lulhannes?
Op maandag 3 november 2003 20:19 schreef Seborik het volgende:
Ik wist niet dat jij dat was, Jane.
Maar goed, aangezien Joepie het kennelijk anders gelezen had, wilde ik e.e.a. toch even rechtzetten.
quote:Was idd wel leuk geweest en als de mogelijkheid zich nog een keer voordoet wil ik best meedoen hoor. Misschien om wat kennis van oude foute muziek in het team te brengen?
Op maandag 3 november 2003 20:26 schreef Zander het volgende:
Maar 't was wel leuk geweest als we als Fok!team aan zo'n quiz mee hadden kunnen doen (ik zie de quizmaster al: "En, waar kennen jullie elkaar van?"), maar aan de uitzenddata te zien zullen de opnames wel allang geweest zijn.
Tijd voor wat eigengeilerij:
[Fok!awards2003]nominaties onderdeel:Crew!
[Fok!awards2003]Nominaties onderdeel: forum
De Fok! Muziek Awards - Deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |