abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14320918
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:
Netjes enzo, precies zodat ze er recht in liggen.
Daar heb ik ook last van. .
Geeft een voldaan gevoel.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 2 november 2003 @ 15:38:13 #202
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14321316
Hallo, ik ben er ook weer. Ben aan het herstellen van een gestoord, intensief weekend vol drank en goede muziek.
  zondag 2 november 2003 @ 15:39:34 #203
3878 Vork
Manisch creatief
pi_14321343
Hmm *tjolk tjolk*
Dry Roasted Peanuts .
pi_14321416
Heb mijn broer gister wel even verrast door een schijfje voor zijn verjaardag te compileren met 80s classics die hij niet allemaal kende

Hier is ook veel te veel drank geconsumeerd, 3 dagen achter elkaar.. zinloos eigenlijk Begin me nu eindelijk weer een beetje normaal te voelen. Voortaan weer een groot glas water klaarzetten op mijn nachtkastje!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14328758
Ik ga me voorbereiden op twee dagen school. Daarna verhuis ik weer de kroeg in... Ach, zinloos? Don't think, drink!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14328935
de kroeg! Dat is een goed idee!

* MuadDib maakt zich op voor een bezoekje aan cafe Quibus...

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_14341262
Nou Muadpils, je kan ook overdrijven...
  Moderator maandag 3 november 2003 @ 13:50:12 #208
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14344240
Hmmm zelfs lekker werken tijdens mijn stage lukt al niet vandaag Kut netwerkschijven oflijn

maarja hier zal ik maar mee moeten leren leven

en ik heb ook nog dat Goodnight Saigon nummer in mn kop, omdat ze die zaterdag bij kopspijkers in de supermarktoorlog versie hadden

Van wie is dat nummer ook al weer billy joel ofzo "and we will all go down together"

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 13:58:45 #209
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14344459
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
en ik heb ook nog dat Goodnight Saigon nummer in mn kop, omdat ze die zaterdag bij kopspijkers in de supermarktoorlog versie hadden
het kan erger hoor. bv "the vengabus is coming..."
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_14345095
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Van wie is dat nummer ook al weer billy joel ofzo "and we will all go down together"
Jep, ons aller Billy. . Succes verder...
pi_14352812
Hallo Muziek. Ik ben ook weer thuis van de universitaire crèche met barstende koppijn en 2 uur extra wijsheid. Sommige professoren weten echt veel. Daar kan ik uren naar luisteren. Helaas duurt zo'n college maar 2 uur en krijg je slechts 8x onderwijs van die persoon.

Geweldig.

pi_14352935
Wat is het hier weer mooi schoon.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14353320
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:22 schreef Zander het volgende:
Wat is het hier weer mooi schoon.
Monitor ontvet?
pi_14353371
Zander, ken je Masada Guitars al?
pi_14353727
Zag 'm laatst bij de Plaatboef liggen, maar nog niet gekocht. Zo veel cds, zo weinig tijd (of maak daar eigenlijk maar 'geld' van.. ). Ik zit eigenlijk nog steeds op een "Electric Masada" - cd te wachten.
pi_14353755
Die tweede cd van The Circle Maker komt het dichtst in de buurt van het electric Masada gebeuren, maar helaas nog geen echte release.
pi_14353900
'The Circle Maker' heb ik als mp3s (*schaam..*), maar dat zijn inderdaad wel mooie cds. Misschien dat ik maar eens fanatiek Zorn ga verzamelen als mijn John Coltrane - collectie compleet is (nog maar zo'n zestig cds te gaan.. )
pi_14353946

Het lijkt wel of al die jazz-artiesten moeilijk te verzamelen zijn vanwege de zeer uitgebreide collecties.

maandag 3 november 2003 @ 20:08:00 #219
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14355896
Goedenavond Muziek!

Btw Zander, n.a.v. deze post:
Ik bedoelde dus niet dat jij een lulhannes bent, he? Eigenlijk zeg ik dat iedereen, inclusief ikzelf, hier een lulhannes is vergeleken met jou als het op muziekkennis aankomt. En terwijl ik dit opschrijf besef ik dat anderen dit nu als flame van mijn kant kunnen opvatten....
Nou ja, Seb & Sum, ik merk het wel als ik geband word.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_14356241
Ik wist niet dat jij dat was, Jane.
pi_14356426
Heheh, zo had ik 't ook helemaal niet gelezen, hoor.

En natuurlijk vind ik het stiekem altijd wel leuk als mensen zeggen dat ik er 'verstand van heb', al zijn er ook genoeg muziekgenres waar ik weer totaal geen kaas van heb gegeten. Zo weet ik zeker dat Seb veel meer van klassieke muziek weet dan ik, en Summoner veel meer over metal. Om maar een voorbeeld te noemen

Maar 't was wel leuk geweest als we als Fok!team aan zo'n quiz mee hadden kunnen doen (ik zie de quizmaster al: "En, waar kennen jullie elkaar van?"), maar aan de uitzenddata te zien zullen de opnames wel allang geweest zijn.

maandag 3 november 2003 @ 20:30:12 #222
1986 Jane
pi_14356522
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:19 schreef Seborik het volgende:
Ik wist niet dat jij dat was, Jane.
Wat? Een lulhannes? Ja joh, je moest eens weten!

Maar goed, aangezien Joepie het kennelijk anders gelezen had, wilde ik e.e.a. toch even rechtzetten.

maandag 3 november 2003 @ 20:35:05 #223
1986 Jane
pi_14356640
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:26 schreef Zander het volgende:
Maar 't was wel leuk geweest als we als Fok!team aan zo'n quiz mee hadden kunnen doen (ik zie de quizmaster al: "En, waar kennen jullie elkaar van?"), maar aan de uitzenddata te zien zullen de opnames wel allang geweest zijn.
Was idd wel leuk geweest en als de mogelijkheid zich nog een keer voordoet wil ik best meedoen hoor. Misschien om wat kennis van oude foute muziek in het team te brengen?
  maandag 3 november 2003 @ 21:45:04 #225
1986 Jane
pi_14358764
Ik zal er naar kijken Seb. Maareh.........

De Fok! Muziek Awards - Deel 1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')