quote:mooi gezegd
Op zaterdag 1 november 2003 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
[..]De goden zijn met U, heren. Helaas niet met mij, want mijn kamer ziet er nogsteeds uit alsof een kudde kamelen er een potje rugby heeft gespeeld.
quote:Ja, dat heb ik ook. Dan wil ik hem luisteren ook en des te meer hopen de frustraties zich op.
Op zaterdag 1 november 2003 17:38 schreef Theeboon het volgende:[..]
Ik word altijd gek als ik een CD niet kan terugvinden. Dit jaar vond ik er nog 1tje terug na een absentie van een half jaar ofzo, heeeelemaal blij
Zander's probleem ken ik overigens niet, want ik doe m'n cd's altijd direct terug in het doosje. Netjes enzo, precies zodat ze er recht in liggen. Iemand wees me pas op deze behoorlijk neurotische gewoonte, maar gaf later zelf ook toe dat hij het ook deed.
quote:Ik neem weleens zo'n mapje met cds mee in de trein, zodat ik kan kiezen wat ik wil draaien. Vrees dat het daar mis is gegaan.
Op zaterdag 1 november 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:
Zander's probleem ken ik overigens niet, want ik doe m'n cd's altijd direct terug in het doosje.
Ik ben sowieso wel een chaoot als 't op cds opruimen aankomt, m'n hele buro staat vol met 'wolkenkrabbers' (lees: stapels cds die terug op de plank moeten).
quote:Dat doe ik ook wel es maar dan raak ik het mapje vervolgens kwijt en ben ik helemaal een wrak omdat er meerdere cd's in zo'n mapje zitten
Op zaterdag 1 november 2003 19:17 schreef Zander het volgende:
Ik neem weleens zo'n mapje met cds mee in de trein, zodat ik kan kiezen wat ik wil draaien. Vrees dat het daar mis is gegaan.
Ja, 't leven van een muziekfanaat gaat ook niet over rozen.
quote:Dat was vorige week toch ook het geval?
Op zaterdag 1 november 2003 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
De goden zijn met U, heren. Helaas niet met mij, want mijn kamer ziet er nogsteeds uit alsof een kudde kamelen er een potje rugby heeft gespeeld.
quote:Een goede vriend van mij heeft ooit zo'n mapje in trein laten liggen, dat is dus 30 cd's weg
Op zaterdag 1 november 2003 19:17 schreef Zander het volgende:[..]
Ik neem weleens zo'n mapje met cds mee in de trein, zodat ik kan kiezen wat ik wil draaien. Vrees dat het daar mis is gegaan.
quote:The horror... the horror...
Op zaterdag 1 november 2003 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Een goede vriend van mij heeft ooit zo'n mapje in trein laten liggen, dat is dus 30 cd's weg
quote:een, heel klein, voordeel is je habt alle originele hoesjes nog wel thuis liggen
Op zaterdag 1 november 2003 21:55 schreef Theeboon het volgende:[..]
The horror... the horror...
quote:Dat vind ik juist 't irritante/frustrerende eraan. Je hebt de hoesjes, maarja...
Op zaterdag 1 november 2003 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
een, heel klein, voordeel is je habt alle originele hoesjes nog wel thuis liggen
quote:de rest kun je dan nog branden maar toch het blijft kut, gelukkig is het mij nog nooit gebeurt.
Op zaterdag 1 november 2003 22:24 schreef Theeboon het volgende:[..]
Dat vind ik juist 't irritante/frustrerende eraan. Je hebt de hoesjes, maarja...
laats had ik alle primus cd's in zo'n hoesje zitten stel je voor zeg in één klap een collectietje weg
maarja dat is natuurlijk puur hypothetisch
trouwens als jullie liever niet hebben dat ik in dit topic post moeten jullie dat ff laten weten
quote:Hmm? Wat maakt dat nu uit? Iedereen mag hier posten hoor.
Op zaterdag 1 november 2003 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens als jullie liever niet hebben dat ik in dit topic post moeten jullie dat ff laten weten
Ik heb nooit aan dat soort hoesjes gedaan en de discman gebruik ik tegenwoordig ook nooit meer...
quote:maarja dan krijgt dit topic zo'n hoog onzin gehalte
Op zaterdag 1 november 2003 23:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Hmm? Wat maakt dat nu uit? Iedereen mag hier posten hoor.
ik trandenceer de lulkoek namelijk niet zo makkelijk
I'm a motherfuckin' P.I.M.P....
Sinds ik 's ochtends weer naar 3FM luister loop ik echt met de gekste liedjes in mijn hoofd rond. Ga weg! GA WEG, zeg ik je!!!
Ik ben nog nooit echt een cd kwijtgeraakt, gelukkig. Nou ja, behalve dan de cd's die zijn gestolen toen iemand in mijn bungalow had ingebroken op vakantie op Gran Canaria Wel heb ik op één of andere manier altijd heel veel moeite om mijn Wingspan cd te vinden. Hij valt niet op tussen de andere of zo, ik weet niet wat het is, maar ik kijk er iig altijd eerst 4x overheen.
quote:Oh, DAN krijgt dit topic zo'n hoog onzin gehalte
Op zaterdag 1 november 2003 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
maarja dan krijgt dit topic zo'n hoog onzin gehalte
wat is It Ain't Easy van Bowie een lekker nummer, en wat is in the Fishtank van Motorpsycho met Jaga Jazzist een fijne plaat om mee wakker te worden
quote:Ah, die moet ik nog steeds gaan kopen, bedankt voor de reminder.
Op zondag 2 november 2003 13:09 schreef PogueMahone het volgende:
in the Fishtank van Motorpsycho met Jaga Jazzist
quote:Ik ook, of nee, (hint hint) ik ben over 2 weken jarig
Op zondag 2 november 2003 13:17 schreef Zander het volgende:
Ah, die moet ik nog steeds gaan kopen, bedankt voor de reminder.
quote:Een perfecte reden om met Vork een cd-winkel in te duiken.
Op zondag 2 november 2003 13:30 schreef Vork het volgende:[..]
Ik ook, of nee, (hint hint) ik ben over 2 weken jarig
quote:Ha, ik ben ook over twee weken jarig, maar ik heb al om die "Let it be.. naked" cd van de Beatles gevraagd.
Op zondag 2 november 2003 13:30 schreef Vork het volgende:
Ik ook, of nee, (hint hint) ik ben over 2 weken jarig
ik ga u overigens al weer verlaten, de Talking Heads, Steely Dan, Oasis en nog zoveel meer moois liggen op mij te wachten (met een stapel huiswerk )
prettige zondag!
Wel super-asociaal, en we werden nog geflitst ook, maar goed..
quote:Toch niet net geflitst op het hardste punt hoop ik
Op zondag 2 november 2003 15:10 schreef Zander het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het best wel heerst om midden in de nacht over een verlaten snelweg te scheuren terwijl Iron Maiden's "Rime of the Ancient Mariner" snoeihard aanstaat?Wel super-asociaal, en we werden nog geflitst ook, maar goed..
quote:Die gewoonte heb ik ook
Op zaterdag 1 november 2003 19:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Zander's probleem ken ik overigens niet, want ik doe m'n cd's altijd direct terug in het doosje. Netjes enzo, precies zodat ze er recht in liggen. Iemand wees me pas op deze behoorlijk neurotische gewoonte, maar gaf later zelf ook toe dat hij het ook deed.
Maar nooit een CD kwijt. Hoewel ik wel vaak heb dat je ze na het beluisteren naast de speler zet omdat je spoedig van plan bent hem nog een keer te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |