quote:Jammer dat je tegenwoordig kort haar hebt.
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:04 schreef Summoner het volgende:
Een zekere graad van formaliteit is natuurlijk in het geval van een brief / email naar een docent of iets dergelijks best noodzakelijk, maar als ik in een winkel of aan de telefoon met "u" aangesproken word, gaan m'n haren overeind staan. Ik zeg dan ook meteen dat ik dat niet wil hebben, want ik word er zowaar agressief van.
quote:Klopt, dan spreken ze je veel sneller als "u" aan. Vroeger was het nog gewoon "jij daar" of "stuk schorem". Oh, de nostalgie...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:05 schreef Seborik het volgende:
Jammer dat je tegenwoordig kort haar hebt.
quote:Cher
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat zeggen ze tenminste. Ik weet ook niet of het waar is. Er zijn vast uitzonderingen.
quote:je wordt echt oud he!
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:34 schreef Zander het volgende:[..]
Ha, en ik zag nog zo tegen mijn verjaardag op..
oh wacht, ik ook, een kleine 2 weken later
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:28 schreef Wodan het volgende:
Kennen jullie D-Side al, de nieuwste baardloze boyband?
quote:Ja, en op de 14e staan ze in Vera, morgen maar even kaartjes bestellen denk ik.
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:01 schreef Wodan het volgende:
Hadden we niet ooit een luistersessie van Kashmir? Die staan 12 november in de Melkweg.
quote:Dan zou je ook eens naar Mad Season moeten gaan luisteren (doet Layne Staley aan mee)
Op woensdag 29 oktober 2003 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede morgen muziek, ik heb vandaag/gisteren wat muziek van sonic youth en alice in chains geluisterd, want daar had ik nog niks vanEn vandaag ben ik helemaal in een vrolijke bui want we hebben een bedrijfs uitje en ik ben wakker geworden met een cake album die helemaal in mijn kop genesteld is.
quote:Maar Muad, ik hou nog wel van je !
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:14 schreef MuadDib het volgende:[..]
en misschien is de vragensteller wel een zuiderbuur
het is pas erg als je in #muziek wordt uitgemaakt voor grijsaard...
Ik werk met te pletter en ik heb zin in vakantie. Tot zover mijn dag.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar Muad, ik hou nog wel van je !
quote:Dank je.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:33 schreef SunChaser het volgende:voor Jane
Ik zal inderdaad Hey Jude ff opzetten. Take a sad song, and make it better, nietwaar?
Welterusten!
quote:Het is gewoon een simpele HLO (hoge laboratorium onderwijs) Ik heb er alleen lab-tech van gemaakt, ik doe officieel medische biochemie, en ja daar zit een, al is het klein, stukje werking van medicijnen in. Maar voornamelijk allerlij laboratorum geneuzel ( * Bosbeetle zit diep in gen manipulaties
Op woensdag 29 oktober 2003 09:46 schreef Wodan het volgende:
Bosbeetle, wat krijg je bij die lab-tech? Krijg je daar ook instructies over medicijnen e.d.?
En ik ben wakker geworden met he nanana (keniaans of iets dergelijks) van trebble, het bandje dat stenders op het moment vreselijk zit te promoten... dus mijn vraagje aan muziek weten jullie nog grappige fijne heftige wereldmuziek (kan ik ook eens mee doen aan de wereldmuziek hype )
Gisteren naar een concert van gitaarvirtuoos Allan Holdsworth geweest. De man heeft echt jaloers-makende skills op de gitaar en een geheel eigen kijk op het instrument. Wel erg inspirerend om naar te kijken en te luisteren, maar ook een beetje frustrerend omdat je weet dat je zo'n hoog niveau alleen kunt bereiken door elke dag uuuuren achter elkaar te oefenen. Ik denk dat ik maar een andere hobby ga nemen, postzegels verzamelen of zo.
quote:Dus je hoort het nummer op elke plaats, op elke tijd, door wie dan ook?
Op donderdag 30 oktober 2003 11:28 schreef Seborik het volgende:
Het wordt ook gefloten door mensen en gezongen in de gangen.
quote:Ja.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus je hoort het nummer op elke plaats, op elke tijd, door wie dan ook?
quote:Ik krijg altijd een beetje de kriebels van wereldmuziek. Maar misschien in Manu Chao en dat soort muziek iets voor u?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
wereldmuziek
quote:Ik heb al een dag of drie Girl From Ipanema in mijn hoofd. Wat op zich ook geen al te aangename ervaring is.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:28 schreef Seborik het volgende:
Nena en Kim Wilde achtervolgen me. Ik hoor het nummer overal. Het wordt ook gefloten door mensen en gezongen in de gangen. Het is eng.
Verder ben ik vandaag helemaal gaan flippen over het feit dat er in dit huis niemand schoonmaakt. Ik ben als een ware schoonmaakfeeks door het huis gaan rennen en heb iedereen die thuis was aan de schoonmaak gezet. Ben inmiddels zelf klaar met de vloer dweilen en de afwas van drie weken wegwerken. Ik mag nu heerlijk alle trappen gaan schoonmaken en de gangen dweilen. Gelukkig zit iemand anders tot zijn ellebogen in de plee... .
Maargoed. Alsof het zo moeilijk is om eventjes je eigen bord en beker af te wassen als je ze gebruikt hebt, en als je de hele vloer ondergooit met kruimels, dat het misschien wel handig is als je die even bij elkaar veegt.
En H., mijn huisgenoot op klompen, heeft onze stofzuiger uitgeleend, waardoor ik zelf spontaan bijna astma krijg als ik in mijn eigen kamer zit.
[/frustratie.]
quote:manu Chao vind ik wel garpig maareh nee wereldmuziek is eigenlijk ook niets voor mij, anders had ik me er wel meer in verdiept.
Op donderdag 30 oktober 2003 12:07 schreef Z het volgende:[..]
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van wereldmuziek. Maar misschien in Manu Chao en dat soort muziek iets voor u?
trouwens ben ik de enige die het woord wereldmuziek gelijk associeerd met 80jarige cubanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |