quote:Verpak het antwoord eens in spoiler tags.
Op zondag 26 oktober 2003 21:51 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ik weet het al
Of in het desbetreffende topic .
quote:Ik heb die schelpjesteller nog nooit iets zien toevoegen aan het programma.
Op zondag 26 oktober 2003 21:52 schreef Molletje het volgende:
Bjorn aan de macht, blij dat schelpjesraper weg is.
quote:Zo dat was weer een leuke aflevering vandaag hè.
Op zondag 26 oktober 2003 21:52 schreef cptmarco het volgende:
je had hem weer klaar staan?
quote:Idd, kan me echt niks van haar herinneren ook.. heeft ze eigenlijk ooit wel eens iets voor de camera gezegd?
Op zondag 26 oktober 2003 21:53 schreef ruby het volgende:[..]
Ik heb die schelpjesteller nog nooit iets zien toevoegen aan het programma.
quote:255 posts
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef Pitbulleke het volgende:
Hoe kan ik nou bijhouden wanneer we naar een nieuw topic hoppen? Elf pagina's max?
quote:na 255 posts
Hoe kan ik nou bijhouden wanneer we naar een nieuw topic hoppen? Elf pagina's max?
quote:Zelfs dat kan ik me niet herinneren. Dat zegt alweer genoeg.
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef Molletje het volgende:[..]
Idd, kan me echt niks van haar herinneren ook.. heeft ze eigenlijk ooit wel eens iets voor de camera gezegd?
quote:Bij 250 kun je hem alvast klaar zetten, 255 sluit ie
quote:haar afscheidsspeech was het meeste wat ze ooit gesproken heeft...
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef Molletje het volgende:[..]
Idd, kan me echt niks van haar herinneren ook.. heeft ze eigenlijk ooit wel eens iets voor de camera gezegd?
[Dit bericht is gewijzigd door Molletje op 26-10-2003 21:57]
quote:Deze stond vanmorgen al klaar.
Op zondag 26 oktober 2003 21:55 schreef schatje het volgende:
Bij 250 kun je hem alvast klaar zetten, 255 sluit ie.
quote:Lekker verbitterd en vol tranen
Op zondag 26 oktober 2003 21:55 schreef cptmarco het volgende:[..]
haar afscheidsspeech was het meeste wat ze ooit gesproken heeft...
De gemiddelde GTST actrice zou er jaloers op zijn .
Wie op normale manier de finale halen zullen raar staan te kijken als er ineens nog een finalist van dat duivelseiland komt.
quote:Niet lezen daar als je ook niet de volgende afvaller wil weten hoor!!
Op zondag 26 oktober 2003 21:53 schreef schatje het volgende:[..]
Verpak het antwoord eens in spoiler tags.
Of in het desbetreffende topic
.
quote:Mijn hemel haha dit is echt errug
Bij 250 kun je hem alvast klaar zetten, 255 sluit ie
quote:Oke.
Op zondag 26 oktober 2003 21:57 schreef -Mk- het volgende:
Niet lezen daar als je ook niet de volgende afvaller wil weten hoor!!
quote:thanks voor de waarschuwing... en nu maar hopen dat ik mijn nieuwsgierigheid in bedwang kan houden....
Op zondag 26 oktober 2003 21:57 schreef -Mk- het volgende:[..]
quote:Thanks
Ik vond Bjorn helemaal niet irritant vandaag. Wie ik irritant vond is Giovani, wat een verschrikkelijk mannetje is dat. BAH!
En echt beter dat Karen eruit is. Nu Franca en Ilona nog.......
Dat gezicht van Ilona.....echt prachtig! 6 Stemmen tegen Karen.....dat hadden ze niet verwacht!
Ilona is ook een kinderachtig mens hoor, ik stem op Bjorn en op het briefje staat in brugklas taal: !!!!BJORN!!!!
Franca is een vuile smiecht......echt die is niet te vertrouwen en bovendien is ze ook nog een ongelooflijke doos.
BETER dat BJORN er nog in zit. Echt Beter dat Iloan haar zin niet heeft gekregen.
En dan zit Karen te zeiken, het is een complot So what??? Dat is het spel toch, ze heeft het er zelf naar gemaakt! Enne zij deed toch zelf ook mee aan een complot? Een complot op Bjorn eruit te stemmen????
Dag Karen
Ow ja dat andere eiland vind ik dus helemaal niks....Ik vind ERUIT is ERUIT!!!!!!!
quote:Fuck... zeg dat nou niet. Moet ik me een week gaan beheersen
quote:Ik heb ook echt weer gelachen om hem, ik vind hem gewoon grappig. Zo iemand moet je gewoon op het eiland hebben, anders is het maar saai.....net als Robin, fantastische kerel!
Op zondag 26 oktober 2003 21:55 schreef Afwezig het volgende:
Ik vind trouwens dat Judge moet winnen. Alle dagen alleen maar lullen over eten. Fantastisch die kerel.
quote:Labiel kind, lijkt Diane van Big Brother wel
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Pitbulleke het volgende:
Maar is het jullie wel opgevallen dat Karen 6 mensen oversloeg bij afscheid nemen? En volgens mij vroeg ze echt aan mensen "heb jij op mij gestemd?" Pathetische vakantievierder
quote:Gelukkig weet ik het niet eens te vinden. En waag het niet de link te posten
quote:Stel je niet aan zeg.
Op zondag 26 oktober 2003 22:01 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Gelukkig weet ik het niet eens te vinden. En waag het niet de link te posten
quote:Kan me nu al niet meer beheersen geloof ik.. Hou vol josja, hou vol..
Op zondag 26 oktober 2003 22:00 schreef -Mk- het volgende:
Ik heb de spoiler in 2 delen gesplitst, zodat de eerste spoiler over Karen gaat, de 2e over de volgende afvaller.
quote:Ze vroeg het volgens mij alleen aan Jutta.
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Pitbulleke het volgende:
Maar is het jullie wel opgevallen dat Karen 6 mensen oversloeg bij afscheid nemen? En volgens mij vroeg ze echt aan mensen "heb jij op mij gestemd?" Pathetische vakantievierder
quote:Zo was het ook weer bedoeld hoor.
Op zondag 26 oktober 2003 22:09 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Nou sorry hoor
quote:Alleen jammer dat de vcorige afvallers er niet ook op mochten. Het leek me echt geweldig om die Simon ineens in de finale als winnaar terug te zien.
Op zondag 26 oktober 2003 22:11 schreef mbn het volgende:
Duivelseiland is trouwens een geniale toevoeging mijns inziens.
quote:Expeditie Robinson gaat er niet om dat je als een stille muis schelpjes zoekt en zo min mogelijk ruzie zoekt: je moet laten zien te kunnen survivallen en Karen was echt de Deborah van 2003: lekker vakantievieren en uit je neus vreten. Wat een afschuwelijk mens zeg. En dan ook nog moord en brand gillen over een complot: come on, ze vrat geen zak uit. En dan die pathetische peelsessies samen met Ryan waar ze ook al de vakantieganger uithing.
Op zondag 26 oktober 2003 22:08 schreef Molletje het volgende:
Ik snap die verbaasde reactie wel van Karen.
Ze heeft altijd geprobeerd zich op de achtergrond te houden en geen ruzie te krijgen. Niemand had ooit op haar gestemd geloof ik en als je dan in 1x 6 stemmen krijgt... ik zou ook wel raar opkijken.
quote:Als Bjorn dat te weten komt, dan laat hij zich de volgende keer wegstemmen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:11 schreef mbn het volgende:
Duivelseiland is trouwens een geniale toevoeging mijns inziens.
quote:Karen 2000 heeft wel op die manier gewonnen, oke dat was iets minder vakantie, maar die was ook erg stil.
Op zondag 26 oktober 2003 22:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Expeditie Robinson gaat er niet om dat je als een stille muis schelpjes zoekt en zo min mogelijk ruzie zoekt: je moet laten zien te kunnen survivallen en Karen was echt de Deborah van 2003: lekker vakantievieren en uit je neus vreten. Wat een afschuwelijk mens zeg. En dan ook nog moord en brand gillen over een complot: come on, ze vrat geen zak uit. En dan die pathetische peelsessies samen met Ryan waar ze ook al de vakantieganger uithing.
Ik was het roerend eens met Geert z'n woordenWat had ze eigk op dat eiland te zoeken...?
quote:Maar die was sociaal enorm goed in de groep geintegreerd.
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef -Mk- het volgende:[..]
Karen 2000 heeft wel op die manier gewonnen, oke dat was iets minder vakantie, maar die was ook erg stil.
quote:Dat is helemaal waar.
Op zondag 26 oktober 2003 22:17 schreef mbn het volgende:[..]
Maar die was sociaal enorm goed in de groep geintegreerd.
Goed, kom maar kom maarrrrr met dat antwoord
quote:Dat laatste lijkt me het meest voor de hand liggen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef elcastel het volgende:
Is er nou bekend wat er precies gebeurt met die mensen op dat duivelseiland ? Gaat daarvan iemand direct naar de finale of moet degene elke week een proef doen tegen een nieuwe afvaller of wat ?
Bjorn heeft dan wel een makkie mocht hij volgende week uitvallen.Een eerlijke strijd is het dan dus ook weer niet.
quote:Vintage Expeditie Robinson
Op zondag 26 oktober 2003 22:18 schreef -Mk- het volgende:[..]
Dat is helemaal waar.
.
Goed, kom maar kom maarrrrr met dat antwoord
quote:Dat vind ik dus ook, als het dan steeds op een fysieke proef aankomt, dan legt iedereen het af, tenminste dan heeft Björn teveel voordeel, beetje scheef in mijn ogen. Al is de nadruk op die strijd wel volgens het Robinson plaatje, ik vind dit wat makkelijk, althans zo lijkt het.
Op zondag 26 oktober 2003 22:20 schreef schatje het volgende:
Bjorn heeft dan wel een makkie mocht hij volgende week uitvallen.Een eerlijke strijd is het dan dus ook weer niet.
quote:Bij Björn komen die ondertitels beter naar voren bij die baard, bij anderen vallen ze weg in het witte zand.
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef computergirl het volgende:
Waarom wordt Björn als enige Belg eigenlijk ondertiteld? Ik vind zijn vlaams niet slechter te verstaan dan bv Geert.
Niets mis mee.. maar het viel me op... "yeah! party tonight!" en nog een handvol
quote:Wat hadden ze daar bij moeten zetten dan ??
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef -Mk- het volgende:
Karen was idd ook niet echt te verstaan.
quote:Judge kan dat ook erg goed hoor
Op zondag 26 oktober 2003 22:26 schreef Starfish het volgende:
Valt het jullie trouwens ook zo op dat die Belgen zo vaak complete Engelse uitspraken er in gooien?Niets mis mee.. maar het viel me op... "yeah! party tonight!" en nog een handvol
quote:Nouja, het zal dan wel geen fysieke proef worden.Ze zullen er wel iets op verzinnen
Op zondag 26 oktober 2003 22:23 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat vind ik dus ook, als het dan steeds op een fysieke proef aankomt, dan legt iedereen het af, tenminste dan heeft Björn teveel voordeel, beetje scheef in mijn ogen. Al is de nadruk op die strijd wel volgens het Robinson plaatje, ik vind dit wat makkelijk, althans zo lijkt het.
quote:Schelpen zoeken.
Op zondag 26 oktober 2003 22:30 schreef schatje het volgende:
Nouja, het zal dan wel geen fysieke proef worden.Ze zullen er wel iets op verzinnen.
quote:whahaha
Op zondag 26 oktober 2003 22:31 schreef elcastel het volgende:[..]
Schelpen zoeken.
mjwa, zodra het een geheugenproef wordt, zal bjorn het weer afleggen .
en speciaal voor schatje:
quote:Of een blaastest.
Op zondag 26 oktober 2003 22:38 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, zodra het een geheugenproef wordt, zal bjorn het weer afleggen
quote:Mag ik hem hebben??
Op zondag 26 oktober 2003 22:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
whahaha
.
mjwa, zodra het een geheugenproef wordt, zal bjorn het weer afleggen
.
en speciaal voor schatje:
quote:ja hoor, dan neem ik wel mijn icoontje van alleen heidi
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Mag ik hem hebben??
@elcastel: whahahahahaha .
quote:It's part of the game, meiske!
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef computergirl het volgende:
Waarom wordt Björn als enige Belg eigenlijk ondertiteld? Ik vind zijn vlaams niet slechter te verstaan dan bv Geert.
quote:Nee joh, neem jij hem dan maar.
Op zondag 26 oktober 2003 22:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja hoor, dan neem ik wel mijn icoontje van alleen heidi
.
@elcastel: whahahahahaha
.
Wat brutaal van mij
.
Sorry .
quote:ik vind alleen heide toch leuker
Op zondag 26 oktober 2003 22:45 schreef schatje het volgende:[..]
Nee joh, neem jij hem dan maar.
Wat brutaal van mij
![]()
.
Sorry
.
quote:Oké, vooruit dan.
Op zondag 26 oktober 2003 22:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind alleen heide toch leuker
.
neem!!!!!.
trouwens, ik vind m bij je passen, hun gezichten zijn qua visagie echt kunstwerkjes.
Thanks .
edit: hij is alleen te groot
.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-10-2003 22:58]
quote:alsje schatje
Op zondag 26 oktober 2003 22:48 schreef schatje het volgende:[..]
Oké, vooruit dan.
Thanks
.
ontopic: bjorn gaat er snel uit? .
aangezien hij toch niet lekker in de groep ligt...
Ik hoop echt dat Bjorn op z'n eigen manier, en zo goed als hij kan, z'n steentje kan blijven bijdragen aan de groep... en van mij mag Ilona als volgende weg.
Ik zie Karen trouwens niet voor het duivelse eiland kiezen... als ze al net zegt dat ze de meesten niet meer hoeft te zien van de groep, en ze het normaal vind mensen die om overduidelijke redenen, die zij blijkbaar niet snapt, gewoon niet eens een hand te geven na al die tijd samen te zijn geweest... gaat ze nooit meer geaccepteerd worden in de groep...
quote:Vrijwillig zie ik hem er niet naar toe gaan, ik denk dat hij, op de manier waarop hij nu bezig is, het goed gaat doen in de groep... ik hoop dat hij wat meer gewaardeerd gaat worden voor z'n solowerk...
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef mazaru het volgende:[..]
Als Bjorn dat te weten komt, dan laat hij zich de volgende keer wegstemmen.
Dat is echt spekkie voor zijn bekkie!
Helemaal alleen op zo'n eiland, alleen maar rekening houden met de golven!
Dat is echt zijn vakantie!
complot mn reet...ze deed niks, ze snapte niet eens dat het irritant was dat ze zich gingen afzonderen...zeker niks geleerd van de vorige robinson
verder zijn mannen gewoon rechtvaardiger, ze zien dat bjorn goed werk doet en gaan niet telkens op hem haaien maar kijken naar het belang van de groep
quote:Ja dat viel mij ook op. Maar ik hoor het de Nederlanders ook wel eens doen, maar inderdaad veel minder. Theorietje: ze hebben buiten de camera's veel contact met Maleisische artsen, masseurs, frietverkopers en dergelijke? Op vakantie in het buitenland begin je immers na een weekje vaak ook spontaan in het engels tegen je reisgezellen te spreken
Valt het jullie trouwens ook zo op dat die Belgen zo vaak complete Engelse uitspraken er in gooien?
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 27-10-2003 07:58]
quote:De weinige keren dát ze gepraat heeft.
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef -Mk- het volgende:
Karen was idd ook niet echt te verstaan.
Verder een topaflevering. .
Karin: Hoeveel stemmen had ik nu? 6?? Goh zo onverwacht ook hè. .
Zag ze niet aankomen die muts. .
Dát gezicht van Ilona. .
. toppie... dat Björn er niet uitgestemd werd maar haar vriendinnetje.
.
Nou baby straks kunnen jullie saampies op het duiveleiland slapen. .
quote:Idd. Kvind dat Björn in alle opzichten voldoet aan het beeld dat ik heb van Robinson (Crusoe).
Op maandag 27 oktober 2003 07:28 schreef Qarinx het volgende:
Het lijkt me echt geweldig als ze bijv. Björn wegstemmen volgende week.. hij dan op dan duivelseiland komt te zitten (die redt dat prima alleen).. Telkens wanneer er iemand weg moet, hij het duel wint... en uiteindelijk dus ook de hele Robinson.. voor iedereen onverwachts..hehe
Mensen worden gniepig wanneer ze merken dat iemand hun helemaal niet nodig heeft. Vooral de vrouwen schijnen hier dus supergevoelig voor te zijn. Tja da's ook een hele gewaarwording dat je ineens gemist kan worden als kiespijn.
Kdenk dat op één of andere manier de meeste mensen dus ook mannen het nodig hebben/vinden dat iemand afhankelijk van ze is want dat geeft macht (zie bijv. Giovannini met z'n etens/pot).
Björn doorbreekt dat beeld totaal: hij kan het prima alleen en staat daardoor qua overleving sterk. Probleem is alleen dat de groep je dan wel kapot wil maken. DuivelsEiland is een mooie oplossing !!!!
P.s. Björn is eik in mijn ogen nog heel erg sociaal, vooral dat ie het nog steeds kan opbrengen om met een ander rekening te houden. Denk zelfs dat hij in de vrouwentijd boven zichzelf is uitgestegen.
quote:Yep en was trouwens perfect camera werk.
Op maandag 27 oktober 2003 08:05 schreef berney het volgende:
....
Dát gezicht van Ilona..
. toppie... dat Björn er niet uitgestemd werd maar haar vriendinnetje.
.
....
Tja ms wordt het voor Ilona tijd om Björn 's door zijn baardje te kroelen. "Kom meiske, zo erg is dat toch nie."
quote:Helemaal mee eens! Leuk om te zien dat hoe verder we in de serie komen, steeds meer mensen inzien dat die rare man met de baard eigenlijk een van de leukste personen van het eiland is. Oké hij is soms wel erg directief - hoe die gisteren ook als een waanzinnige door dat woud trok op zoek naar het nieuwe kamp, maar reken maar dat die anderen gewoon als een stel snotsnurkers wat apatisch naar die kaart stonden te kijken! - maar daarin doet hij altijd wel het goede voor de groep. Hij maakt alleen wel een fout door zich nu zo dienend op te stellen tegenover "Giovanni, the man" met dat voedsel halen enzo. Al met al vind ik hem een soort ehm Jutta (geen konkelaar) van de mannen maar dan actiever (zoals alle mannen, met uitzondering van Judge maar dat is eigenlijk een vrouw) en oké met een wat markanter voorkomen. Ik hoop dat ie na ER nog eens terugkomt, in Villa Velderhof ofzo bij gebrek aan Paradijsvogels, Showroom of De Stoel
P.s. Björn is eik in mijn ogen nog heel erg sociaal, vooral dat ie het nog steeds kan opbrengen om met een ander rekening te houden. Denk zelfs dat hij in de vrouwentijd boven zichzelf is uitgestegen.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:22 schreef QnmS het volgende:[..]
Yep en was trouwens perfect camera werk.
Echt helemaal top om te zien hoe totaal ongeloof zich van iemand meester kan maken. Vooral toen ze om haar heenkeek om te kijken wie allemaal (wel) op haar maatje gestemd had (zowat allemaal dus muts !!).
Ik heb echt heerlijk genoten gisteren
Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ???
Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
Stuk schijnheil wat hebben jullie drie dan gedaan tegen Björn? Dat was zeker géén complot. .
.
Die Franca is helemaal lekker bezig, . Mag van mij nog wel eerder weg dan Ilona. Om stiekum toch op Björn te stemmen zeg na die avond met Giovanie en Bjorn.
quote:Neeeeeeeeeeeeeej, Björn moet nu gaan winnen.
Op maandag 27 oktober 2003 09:09 schreef pro_jeex het volgende:
Hopelijk is Bjorn er gauw uit!
quote:Inderdaad.. briljant!
Op maandag 27 oktober 2003 08:44 schreef Christine het volgende:
Karen was er nog zó zeker van dat Bjorn naar huis zou moeten... niet dus
Ik denk dat de groep op zich de eigenaardigheden van Björn op een gegeven moment wel leren te waarderen en zich er minder aan gaan storen. Ze weten dat hij een beetje vreemd is, maar ondanks dat is hij wel een belangrijk persoon binnen de groep. Dat ziet de rest ook wel.. Karen daarentegen ging erg vreemd gedrag vertonen op het moment van de samensmelting. Zich afzonderen en alleen maar luieren.. ze heeft zich dus erg vergist als ze dacht dat de rest dat wel zou pikken.
quote:Dat onderschrijft mijn theorie dus!!!
Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ??? Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
quote:Inderdaad.. dat deel snapte ik ook al niet. Hoewel ik ze wel hamburgers op zo'n plaat zag bakken, maar op het moment dat ik ze die diepvries friet zag pakken dacht ik wel even "Hoe komen ze aan een frituurpan dan?"
Op maandag 27 oktober 2003 09:11 schreef QnmS het volgende:
Nog FF wat anders. Bij hun ''vreetpartij' zg ik de frites & hamburgers in (zeg maar) MacDonalds verpakkingen zag. Terwijl ik me toch echt meen te herinneren dat Geert/Björn (half)voorgebakken friet uit de koeling mee hadden genomen.Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ???
Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
quote:Deze is zooo gaaf
Op maandag 27 oktober 2003 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Zo van : "nee, dit kan niet...dit meen je niet... wat is hier aan de hand "
quote:Bakjes waren los gekocht, en er zal naast een bakplaat ook wel een frituur hebben gestaan.
Op maandag 27 oktober 2003 09:28 schreef Qarinx het volgende:
Inderdaad.. dat deel snapte ik ook al niet. Hoewel ik ze wel hamburgers op zo'n plaat zag bakken, maar op het moment dat ik ze die diepvries friet zag pakken dacht ik wel even "Hoe komen ze aan een frituurpan dan?"
Ik vind het echt geweldig dat iemand die niks doet en alleen maar over eten zeurt er zo lang in kan blijven. Stiekem bescheet ik hem wel even dat ie de onderwaterproef nog zou winnen ook, hij bleef best lang zitten!
quote:Geert en Ryan, dat scheelde trouwens echt niets... Ik vind dat Ryan de laatste paar afleveringen minder in de picture is... en eigenlijk is hij best okay zo.
Op maandag 27 oktober 2003 09:30 schreef Pitbulleke het volgende:
Hahaha ja Judge die âh âh Dûhaaaaag zingtIk vind het echt geweldig dat iemand die niks doet en alleen maar over eten zeurt er zo lang in kan blijven. Stiekem bescheet ik hem wel even dat ie de onderwaterproef nog zou winnen ook, hij bleef best lang zitten!
quote:Ik zit wel te wachten op het moment dat die twee heren ook één bed gaan delen
Geert en Ryan, dat scheelde trouwens echt niets... Ik vind dat Ryan de laatste paar afleveringen minder in de picture is... en eigenlijk is hij best okay zo.
quote:Haha, is me niet opgevallen trouwens.
Op maandag 27 oktober 2003 09:35 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik zit wel te wachten op het moment dat die twee heren ook één bed gaan delenDie Ryan kruipt Geert bijkans in z'n kont, twee afleveringen geleden hoorde je hem zo'n beetje na elke zin ook "hè Geert?" zeggen bah bah bah
Het mes wat Bjorn in zijn rug dacht te krijgen kwam zomaar in karen d'r rugje terecht.
In eerste instantie dacht ik eruit is eruit, maar even nadenkende is het toch wel een fraai concept, elke week een battle tussen de afvallers, dat verhoogd de spanning. Alleen mag er dan wel wat zendtijd bij, twee battle's en een eilandraad, dan blijft er weinig tijd over voor het gewone eilandleven.
quote:Vanavond..
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef amaranta het volgende:
ships.
ik heb de aflevering van gister gemist,
en mn pa heeft het verkeerde opgenomen
weet er iemand wanneer dit nou herhaald wordt?
quote:ah, vetjes, en hoe laat?
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef Qarinx het volgende:[..]
Vanavond..
quote:En anders de update voor de volgende aflevering, a.s. zondag dus.
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef Qarinx het volgende:
Vanavond..
quote:Ik zou zo'n pa er meteen uitstemmen
ik heb de aflevering van gister gemist, en mn pa heeft het verkeerde opgenomen
quote:Volgens mij heeft hij gewoon een goede conditie. En hij is erg gedreven altijd tijdens een proef (en overtuigd van zichzelf
Op maandag 27 oktober 2003 10:36 schreef Coelho het volgende:
Waar ik enorm van stond te kijken is dat Ryan 2.45 minuten onder water kon blijven. Zou je gaswisseling ook lager worden naarmate je stofwisseling minder wordt (vanwege weinig voedsel?).
quote:ik ga zelf al het huis uit en ik neem de videorecorder gewoon mee
Op maandag 27 oktober 2003 10:40 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ik zou zo'n pa er meteen uitstemmen
quote:Niet, want er is geen herhaling vanavond?
Op maandag 27 oktober 2003 10:41 schreef amaranta het volgende:
maar eh, hoe laat vanavond?
ER = Emergency Room
quote:ik denk tijdens het nachtprogramma dat ze bedoelde
Op maandag 27 oktober 2003 10:45 schreef Elevation het volgende:[..]
Niet, want er is geen herhaling vanavond?
ER = Emergency Room
quote:Huh, oh naja.. pech dan... ik dacht dat ze het altijd een dag later herhaalden.
Op maandag 27 oktober 2003 10:45 schreef Elevation het volgende:[..]
Niet, want er is geen herhaling vanavond?
ER = Emergency Room
Offtopic: leuk plaatje Elevation!
quote:Ik ben er ook nog niet achter hoe het nou met de herhaling zit.
Op maandag 27 oktober 2003 10:48 schreef Qarinx het volgende:[..]
Huh, oh naja.. pech dan... ik dacht dat ze het altijd een dag later herhaalden.
quote:Als het goed is dus in de nachtuitzending van maandag en woensdag. Ik las hier ergens een tijdje terug dat de herhalingen op v8 stonden gepland, maar dat is Veronica geworden, met andere programmering dus, zoiets ... In het ergste geval moet dus wachten tot de update op zondag.
Op maandag 27 oktober 2003 11:05 schreef pos het volgende:
Ik ben er ook nog niet achter hoe het nou met de herhaling zit.
Volgens mij herhalen ze niet meer.
quote:Over een tijdje gaan gekken (zoals ik) het nog een keer volgen. Ze hadden minstens of overdag of 's nachts een volledige herhaling van de aflevering moeten doen, al kunnnen de mensen ook wel toe met de update.
Op maandag 27 oktober 2003 10:53 schreef -Mk- het volgende:
Wel doelloos dat ze het later nog een keer allemaal gaan herhalen, kunnen ze het beter nu meteen doen. Alhoewel, ook wel leuk om het over een tijdje nog een keer te zien.
En ze wou naar huis he? Nou, dat gaat natuurlijk niet want de mensen die na de samensmelting afvallen komen altijd op een luxe-eiland terecht .
Jammer overigens dat ze daar nooit wat van uitzenden, zo kwamen wij er in de laatste uitzending pas achter dat die ene vent (hoe heette 'ie ook alweer?) eigenlijk achterbaks was en daarom niet won, en Derek wel.
quote:Gaat ze wel doen denk ik.
Op maandag 27 oktober 2003 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Karen moet niet op het duivelseiland gaan zitten. Dat is niks voor haar.
quote:Olivier?
Jammer overigens dat ze daar nooit wat van uitzenden, zo kwamen wij er in de laatste uitzending pas achter dat die ene vent (hoe heette 'ie ook alweer?) eigenlijk achterbaks was en daarom niet won, en Derek wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 27-10-2003 12:21]
quote:Nou, ik had anders gauw genoeg in de gaten dat die Olivier niet te vertrouwen was.
Op maandag 27 oktober 2003 12:10 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, die ja
. Dank u.
* Peregrijn neuriet melodietje: "Twee meisjes op het strand..."
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:47 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn neuriet melodietje: "Twee meisjes op het strand..."
Oh, en Roos vond het ook jammer dat Bjorn zo ontzettend negatief wordt afgeschilderd enzo. Want hij was eigenlijk toch okay.
quote:Roos (?).
Op maandag 27 oktober 2003 12:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en Roos vond het ook jammer ...
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:49 schreef elcastel het volgende:
Roos (?).
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar vanmorgen was Roos (Belgische presentatrice) bij Stenders Vroeg te gast. Ik heb het helaas niet helemaal gehoord, maar een paar dingen die ze zei:
- Bjorn is een beetje contactgestoord.
- Je kan Bjorn vergelijken met Nlleke van vorig jaar.
quote:Hoe bedoelde ze dat? Dat de gemiddelde kijker tegen hem is? Verder zie ik namelijk geen enkele gelijkenis. Die Nolleke was een eigenwijze omhooggevallen kleuterjuf die overdag schoolverlatende uitzendkrachtjes de les las en dit ook wel even dacht te doen met haar medekampbewoners. Eigenwijze en vooral irritante rotsnol was dat zeg, en een intrigant bovendien! Als Roos haar wil vergelijken laat ze dan Esther noemen.
Je kan Bjorn vergelijken met Nlleke van vorig jaar.
Ik vind Roos net een eng marsmannetje trouwens.
quote:Hmm oké... dat is dan wel weer goed van Roos...
Oh, en Roos vond het ook jammer dat Bjorn zo ontzettend negatief wordt afgeschilderd enzo. Want hij was eigenlijk toch okay.
quote:Nou ja, ik kan niet in Roos' hersenen kijken, maar ik denk dat ze het bedoelt dat Bjorn en op het eiland door bijna iedereen wordt uitgekotst. Dat Bjorn bij de kijker weinig sympathie opwekt. Dat Bjorn veel aandacht in de media enzo krijgt.
Op maandag 27 oktober 2003 12:53 schreef Pitbulleke het volgende:
Hoe bedoelde ze dat? Dat de gemiddelde kijker tegen hem is? Verder zie ik namelijk geen enkele gelijkenis. Die Nolleke was een eigenwijze omhooggevallen kleuterjuf die overdag schoolverlatende uitzendkrachtjes de les las en dit ook wel even dacht te doen met haar medekampbewoners. Eigenwijze en vooral irritante rotsnol was dat zeg, en een intrigant bovendien! Als Roos haar wil vergelijken laat ze dan Esther noemen.
quote:Haha ja, ik vind hem toch wel een beetje de underdog en ik zie hem alleen al om die reden graag winnen. Eigenlijk net als vorig jaar Derek, die als dansende homo op papier natuurlijk niet bepaald de grootste kanshebber was.
Pitbulleke
Als het maar positief is wat betreft Björn hè ?
quote:Haha ja... de bitch
Hey, jij daar!! Met dat nagelschaartje!
Ik vond die indo-met-paardenstaart die Harley Davidson reed vorig jaar ook wel een potentieel goeie robinson, hoe die als een aap zo snel die palmbomen inklom enzo. Jammer genoeg was ie niet tegen de psychische terreur van Snolleke opgewassen. Raymond heette ie.
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 27-10-2003 14:56]
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik zie trouwens een treffende gelijkenis tussen Roos en een andere tv-held huhuhhemhemhe die rechter van de twee dus huhuhuhemOMFG je hebt gelijk! huhhuhhnghng yeahhhh
quote:Vorig jaar lieten ze een heel klein stukje zien bij de finale uitzending.Daar is toen het complot gesmeden om niet op Olivier te stemmen.
Op maandag 27 oktober 2003 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Karen moet niet op het duivelseiland gaan zitten. Dat is niks voor haar.En ze wou naar huis he? Nou, dat gaat natuurlijk niet want de mensen die na de samensmelting afvallen komen altijd op een luxe-eiland terecht
.
quote:Weet jij dat heel zerker??
Op maandag 27 oktober 2003 12:17 schreef berney het volgende:[..]
Nou, ik had anders gauw genoeg in de gaten dat die Olivier niet te vertrouwen was.
. En niet pas tijdens de laatste uitzending.
.
.
Als je eruit gestemd bent ga je naar Duivelseiland, alleen. Daar moet je wachten op de volgende, je duelleert en degene die wint blijft en dan komt er weer iemand en dan weer duelleren?
quote:Tien punten voor jou!
Op maandag 27 oktober 2003 16:07 schreef yootje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dat Duivelseiland nou precies gaat? Ik heb het volgende begrepen:Als je eruit gestemd bent ga je naar Duivelseiland, alleen. Daar moet je wachten op de volgende, je duelleert en degene die wint blijft en dan komt er weer iemand en dan weer duelleren?
Het gaat inderdaad op die manier.
quote:vind je het erg raar dat ik het niet zie?
Op maandag 27 oktober 2003 14:39 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik zie trouwens een treffende gelijkenis tussen Roos en een andere tv-held huhuhhemhemhe die rechter van de twee dus huhuhuhem
judge begint me beetje de keel uit te komen, die denkt alleen maar aan lekker eten en die kan zoooo mouwen!
hetzelfde met geert: wat een omhooggevallen trut is da eigenlijk zeg, met zijn complotjes.
bjorn begint mee te vallen, alhoewel ik het nog steeds een aap vind, en niet echt betrouwbaar
ilona vind ik de frisse verschijning op het eiland, doet goed mee, maar babbelt ook lekker
franka is ook wel ok, beetje op de achtergrond maar wel lekker in de groep
jutta is voor mij een goeie! ik vond het wel beetje zielig voor jutta hoe karen deed toen...
ryan: ik vertrouw m nie zo
gio: lekker ding, maar wel irritant.
robin: cool, maf en een verluchting voor de groep .
quote:Beetje wel
vind je het erg raar dat ik het niet zie?
Ik had wel betere afbeeldingen maar die waren te klein. Maar let eens goed op haar ogen en neus in de uitzending, dan zul je het vast zien!
quote:Tjek maar na.
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef schatje het volgende:[..]
Weet jij dat heel zerker??
![]()
.
quote:Word!
Op maandag 27 oktober 2003 16:23 schreef Jerruh het volgende:
judge begint me beetje de keel uit te komen, die denkt alleen maar aan lekker eten en die kan zoooo mouwen!
quote:Ik vind het wel vermakelijk: al zijn plannetjes mislukken. En Geert is in verhouding met een paar anderen erg okay.
hetzelfde met geert: wat een omhooggevallen trut is da eigenlijk zeg, met zijn complotjes.
quote:Word! Maar nog steeds is hij sociaal niet okay.
bjorn begint mee te vallen, alhoewel ik het nog steeds een aap vind, en niet echt betrouwbaar
quote:Word!
ilona vind ik de frisse verschijning op het eiland, doet goed mee, maar babbelt ook lekker
quote:
franka is ook wel ok, beetje op de achtergrond maar wel lekker in de groep
quote:Ik snap Karen wel. Ze dacht dat Jutta een vriendin ofzo was, dat viel tegen. En ze was, zoals ze zelf al zei, in shock. Niet raar dat ze zo reageerde. Maar toch is Jutta wel okay.
jutta is voor mij een goeie! ik vond het wel beetje zielig voor jutta hoe karen deed toen...
quote:Ik ook niet, maar hij wordt minder erg dan in het begin. Geen leuke winnaar, toch. Als hij wint.
ryan:ik vertrouw m nie zo
quote:Giovani is vreselijk. Machtsgeile lul, ik ben wel blij dat hij nooit leider is geworden ofzo. Mijn favoriete ER-einde: alle andere exER'ers bakken, roosteren en eten Giovani op, uiteraard met rode vruchtjes, zeevruchten en kokosmelk erbij. En gemaakt in zijn eigen pan.
gio: lekker ding, maar wel irritant.
quote:Robin moet winnen
robin: cool, maf en een verluchting voor de groep.
quote:OK, weet ik dat ook weer
Op maandag 27 oktober 2003 16:08 schreef nodisch18 het volgende:[..]
Tien punten voor jou!
Het gaat inderdaad op die manier.
quote:word!!
Op maandag 27 oktober 2003 17:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Word!
[..]Ik vind het wel vermakelijk: al zijn plannetjes mislukken. En Geert is in verhouding met een paar anderen erg okay.
[..]Word! Maar nog steeds is hij sociaal niet okay.
[..]Word!
[..]
. Mevrouw waait met alle winden mee, heeft geen eigen mening en doet verder niks. Nutteloos, dus exit!
[..]Ik snap Karen wel. Ze dacht dat Jutta een vriendin ofzo was, dat viel tegen. En ze was, zoals ze zelf al zei, in shock. Niet raar dat ze zo reageerde. Maar toch is Jutta wel okay.
[..]Ik ook niet, maar hij wordt minder erg dan in het begin. Geen leuke winnaar, toch. Als hij wint.
[..]Giovani is vreselijk. Machtsgeile lul, ik ben wel blij dat hij nooit leider is geworden ofzo. Mijn favoriete ER-einde: alle andere exER'ers bakken, roosteren en eten Giovani op, uiteraard met rode vruchtjes, zeevruchten en kokosmelk erbij. En gemaakt in zijn eigen pan.
[..]Robin moet winnen
.
en Ilona vind ik een domme babbeldoos, veel geblaat, weinig wol....
quote:En zorgend voor een negatieve sfeer met dat gemekker de hele tijd. En dan wel vinden dat ze het zelf zo vreselijk goed doet.. Pff. ze is de jongste, dus is het al heel wat dat ze er nog bij zit. Ja hoor doos, dat heb je allemaal bereikt omdat jij zo'n winner bent.
Op maandag 27 oktober 2003 17:20 schreef barkingstar het volgende:
en Ilona vind ik een domme babbeldoos, veel geblaat, weinig wol....
Het belangrijkste is nu dat Ilona eerder het spel moet verlaten dan Bjorn.
Of dat ze met hun tweetjes op Duivelseiland terechtkomen.
Robin
Nu die weer minder flipt, ligt hij volgens mij goed in de groep. Toen ze de slappe lach kregen op die balk tijdens de proef; dat was erg aanstekelijk. Erg maf, maar tegelijkertijd kan hij de alle eilandgenoten goed analyseren als psycholoog.
Giovanni
Zit een aardige brok agressie in. Als kok heeft hij wel een machtspositie, maar hoe hij reageert op andere meningen is veel te agressief. Dat gaat hem opbreken.
Ryan
Iets positievere kijk op hem nu, maar ik vind het nog steeds een enge kwal.
Judge
Ligt ook goed in de groep door zijn sociale vaardigheden, maar wekt irritatie door zijn gezeur.
Jutta & Franca
Nog te weinig van gezien. De dokter lijkt me sympathiek en kan het nog wel een tijdje uithouden.
Ilona
Ligt beduidend beter in de groep dan Karen, want zij kreeg geen stemmen. Ik zag haar ook aan het werk op bepaalde shots, terwijl Karen alleen lag te luieren. Moet nu niet verbitterd gaan doen, want anders wekt het irritatie en is ze snel exit.
Bjorn
houdt het programma interessant Wordt niet snel weggestemd omdat hij goede kracht is. Denk toch dat medekampgenoten elkaar op een gegeven moment aankijken en zeggen 'nu is het mooi geweest Bjorn' en dan exit.
Karen
Niets doen, je afzonderen van de groep, geen handjes geven bij weggaan en meteen gaan zeiken over een complot. En dan maar niet begrijpen waarom ze weggestemd werd.
quote:Doe maar niet, want het bevat wel spoilers.
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Bjorn nu op 3fm.![]()
Gooi de mp3 straks wel online.
quote:Ik ben wel benieuwd zet hem dan maar in het spoiler topic.
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:[..]
Doe maar niet, want het bevat wel spoilers.
.
quote:Ja hé!
Op maandag 27 oktober 2003 11:04 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Offtopic: leuk plaatje Elevation!
Maar wel verwarrend, ik vroeg me al af wie d'r onder mijn naam gepost had.
Ik verander hem wel weer.
20.30 - 21:35: Expeditie Robinson 2003
21.35 - 22:30: Finale Expeditie Robinson 2003
De week daarna op zondag is er een terugblik van een uur, om 20:30.
quote:
Robinson is keihard afzien. Robinson is met je uitgemergelde reet op een rotsblok een kokosnoot tot aan het harige omhulsel afknagen omdat je anders s morgens stijf van de scheurbuik onder je klamboe ligt te bibberen. Robinson is 20 dagen niet schijten. Robinson is kwijlend en hallucinerend zoveel mogelijk vleeswaren in de edele delen van je eilandgenoten te ontdekken om de dag door te komen. Dat is Robinson. En, dames en heren programmamakers, Robinson is dus niet een Febo-vestiging en een Karaoke-apparaat op dat eiland takelen, ja! Welke gek bedenkt zoiets?
Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
quote:Hele mooie column!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:[..]
Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
quote:Hij was leuk idd
Op woensdag 29 oktober 2003 19:24 schreef Bombie het volgende:
Lol... net Man Bijt Hond gezien?"Liesbeth"... whehe.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:[..]
quote:Leuk stukje, lekker overdreven.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:22 schreef -Mk- het volgende:Lees 'm hier verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-10-26-ER-column.htm
(bron: http://pub75.ezboard.com/fexpeditierobinson2003frm41.showMessage?topicID=9.topic)
quote:
Vorig jaar is er namelijk bij de Zweden een Expeditie Robinson All Stars opgenomen in Maleisië met als deelnemers de beste deelnemers van voorgaande edities. Als er net als voorgaande jaren het concept van de Zweden van het jaar daarvoor wordt gebruikt dan krijgen we dus volgend jaar een Expeditie Robinson All Stars.Een overzicht van de deelnemers aan deze Expeditie Robinson All Stars zou er dan als volgt uitzien. Hierbij ga ik er vanuit dat er 16 deelnemers zullen zijn, waarbij er van elke editie de beste vier deelnemers worden uitgenodigd. Je krijgt dan de volgende groep:
ER2000:
- Karin
- Eva
- Melvin
- SaschaER2001:
- Richard
- Pascale
- Pieter
- MelanieER2002:
- Derek
- Olivier
- Kristina
- LoesER2003:
- ???
- ???
- ???
- ???
quote:dat lijkt mij een heel leuk plan, hoop dat het waar is. vooral de deelnemers van de eerste expedtitie vond ik goed.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:07 schreef -Mk- het volgende:
Dit is ook wel interessant:(bron: http://pub75.ezboard.com/fexpeditierobinson2003frm41.showMessage?topicID=9.topic)
[..]
quote:Klopt behalve dat je de keus hebt om er na toe te gaan. Dus voor de echte doorzetters. Ik verdenk de makers er van dat ze dit bedacht hebben om Bjorn er toch in te houden, mocht hij er vroegtijdig uit liggen. Je kunt zeggen wat je wilt over de man, maar hij levert leuke televisie op.
Op maandag 27 oktober 2003 16:07 schreef yootje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dat Duivelseiland nou precies gaat? Ik heb het volgende begrepen:Als je eruit gestemd bent ga je naar Duivelseiland, alleen. Daar moet je wachten op de volgende, je duelleert en degene die wint blijft en dan komt er weer iemand en dan weer duelleren?
Kan me niet voorstellen dat Karen dit doet trouwens. Nou ja je weet maar nooit he. Ik hoop van wel trouwens, ze zag er toch erg spannend uit in bikini
Ik vond haar wel naief, volgens mij vond ze zichzelf best een heel leuke meid en kon ze zich moeilijk voorstellen dat iemand anders daar niet zo over dacht.
quote:Spam
Op donderdag 30 oktober 2003 17:11 schreef yootje het volgende:
[Expeditie Robinson] All Stars
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 01:32 schreef Jammie het volgende:
En we gaan weer lekker naar de zondag toe.
quote:Ik heb net ook even gevoeld, maar ik voelde van niet.
Op zaterdag 1 november 2003 15:00 schreef BlaBlub het volgende:
Okeey Bjorn gaat er morgen uit, ik voel het aan mijn water
quote:Ik denk het ook, of ze moet immuniteit winnen
Op zaterdag 1 november 2003 15:46 schreef -Mk- het volgende:
Dag Ilona
En wellicht, gezien de voorstukjes weer een vertrek op medische gronden.. Franca
quote:Ik voel dat Giovanni of Ryan eruit gaat
quote:
quote:Dat vermoed ik ook en dan moet hij met Karin die proef doen. God wat hoop ik toch dat Gio die dan wint.
Op zaterdag 1 november 2003 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:Gio
.
quote:Ja!
Op zaterdag 1 november 2003 20:02 schreef berney het volgende:
Dat vermoed ik ook en dan moet hij met Karin die proef doen.
quote:Nee!
God wat hoop ik toch dat Gio die dan wint..
Gelukkig moet ik werken vandaag, dan gaat de tijd wat sneller!
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja!
[..]Nee!
quote:Die mag van mij ook wel opzouten.
Op zondag 2 november 2003 09:45 schreef Toadette het volgende:
Ik gok op het vertrek van ilona
quote:
For what it's worth want het heeft (nog) niet in de pers gestaan: een hele goeie vriend van me die in Leuven woont heeft Karen en Ilona al hand in hand door Leuven zien wandelen, het verhaal gaat dat ze een koppel zijn officieel.
quote:Get outta here !
Op zondag 2 november 2003 13:07 schreef -Mk- het volgende:![]()
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb vorige week gemist.
Dus vanavond even de samenvatting kijken
.
quote:update is lekker lang
.
quote:Ik ook.
.
quote:Hoe ga je dat doen?
Op zondag 2 november 2003 17:05 schreef ruby het volgende:
Effe geestelijk voorbereiden op deze mooie tv-avond.
quote:Met wat chips naast je achter de computer en beetje surfen. Kom je al een heel eind.
Op zondag 2 november 2003 17:57 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hoe ga je dat doen?
quote:Dan gaat Björn misschien wel koken.
Op zondag 2 november 2003 18:13 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop./denk da gio er uit gaat.
quote:whahahahaha, alhoewel hij het er altijd wel gerieflijk maakte...met zijn schelpjeskettinkjes en bloemetjes
Op zondag 2 november 2003 18:14 schreef elcastel het volgende:[..]
Dan gaat Björn misschien wel koken.
quote:Als bjorn op moet zouten (wat denk ik niet zo is) zou hij een confrontatie aan moeten gaan met karen (als ze er zou zitten) en dan moet de loser (karen imho) oprotten... er mag er maar eentje op dat eiland zitten dacht ik...
Op zondag 2 november 2003 09:48 schreef Toadette het volgende:
Als karin heeft toegestemd om op dat dodeneiland te gaan zitten in haar eentje....dan hoop ik dat bjorn eruit wordt gestemd vanavond, zodat hij haar de laatste weken mag gaan vergezellen. Dan gaat het nog leuker worden.
Ik denk dat Ilona op moet zouten... (dat koppie van vorige week.... priceless)
quote:Zou karen op dat duivelseiland gaan zitten?
Op zondag 2 november 2003 18:13 schreef Jerruh het volgende:
whahaha karen en ilona? wieeeeeej.
ik heb er weer zin in vanavond.
ik hoop./denk da gio er uit gaat.
quote:ik denk van wel :0.
Op zondag 2 november 2003 18:18 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zou karen op dat duivelseiland gaan zitten?
en dan laat ze alle mensen een peopie ruiken! .
quote:Met een schelpenkanon o.i.d.
Op zondag 2 november 2003 18:30 schreef Jerruh het volgende:
en dan laat ze alle mensen een peopie ruiken!.
quote:nee, met lesbopower
Op zondag 2 november 2003 18:31 schreef elcastel het volgende:[..]
Met een schelpenkanon o.i.d.
* ril *
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:32 schreef Jerruh het volgende:
nee, met lesbopower.
quote:Karen is eruit, dwz, ze heeft een achterdeur in het duivelseiland, die keuze hangt nog in de lucht. Ze had trouwens 6 stemmen tegen.
Op zondag 2 november 2003 18:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of moest er niemand uit?
quote:volgens mij half zeven of zeven uur...
Op zondag 2 november 2003 18:37 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Okay, de rest zie ik zo wel
.
Samenvatting begint half 8?
quote:half acht dus
Op zondag 2 november 2003 18:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
volgens mij half zeven of zeven uur...
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:38 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij half zeven of zeven uur...
quote:op duivelseiland:
Op zondag 2 november 2003 18:33 schreef elcastel het volgende:[..]
"allez tegenstanderrr, als gé mé nie lao zégeviere, daan zal ik Ilona kússen!"
quote:wat een redenering
Op zondag 2 november 2003 18:43 schreef elcastel het volgende:
Verdomme nou word ik weer onrustig. Nog een half uurtje dan is het nog maar 10 minuten.
quote:
Verdomme nou word ik weer onrustig. Nog een half uurtje dan is het nog maar 10 minuten.
quote:
doe je ff rondje tomcraft .
quote:Om rustig te worden Jerruh ?
Op zondag 2 november 2003 19:00 schreef Jerruh het volgende:
doe je ff rondje tomcraft.
quote:Zeker doen, vooral de eilandraad is geweldige tv...
.
btw... (off-topic) geweldige acteurs in je signature m.n. Spacey
quote:ik ga m ook doen!
Op zondag 2 november 2003 19:01 schreef elcastel het volgende:[..]
Om rustig te worden Jerruh ?
Wel lekker voor tijdens het koken ja, goed plan dus.
Maar eerst nog ff genieten van de Bauers
oooh-eeee-oooh
quote:Nogal ja, vooral Dk stukje.
Op zondag 2 november 2003 19:05 schreef Jerruh het volgende:
ik ga m ook doen!. tis verslavend whehe!
.
quote:-nog steeds off-topic-
Op zondag 2 november 2003 19:04 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
[offtopic]
Thanks! Geweldige vent he?.
Gisteren Se7en gezien?
[/offtopic]
Nog 72 minuten.....
quote:die twee nummers erna zijn leuker
Op zondag 2 november 2003 19:16 schreef elcastel het volgende:[..]
Nogal ja, vooral Dk stukje.
Nog 10 minuten die update, ik heb hem nodig, ik ben alles alweer kwijt.
quote:Precies wat ik bedoelde dus.
Op zondag 2 november 2003 19:21 schreef Jerruh het volgende:
die twee nummers erna zijn leuker.
ik heb alles nog in me kppie.
quote:Gelukkig, het is nog rustig.
Op zondag 2 november 2003 19:34 schreef toska het volgende:
ik ben dr weer
quote:Het druppelt vanzelf wel vol
Op zondag 2 november 2003 19:35 schreef elcastel het volgende:[..]
Gelukkig, het is nog rustig.
hai
quote:Het mooiste was het gezicht van Ilona toen bleek dat Karin er werd uitgestemd.
Op zondag 2 november 2003 19:37 schreef Hakkert het volgende:
Ik moet nog steeds proesten om die boer van robin
Dus misschien is het het leukste als ie samen met karin op het Duivelseiland komt.
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:45 schreef tong80 het volgende:[..]
Het mooiste was het gezicht van Ilona toen bleek dat Karin er werd uitgestemd.
quote:Jaaaaaaaa.
Op zondag 2 november 2003 19:47 schreef -Mk- het volgende:[..]
Geweldig, alsof ze zwarte sneeuw zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |