quote:DIGGER en DG maken zich nooit schuldig aan domme en racistische posts. Het is in en in triest dat deze 2 zeer gewaardeerde users vals beschuldigd worden
Op maandag 17 november 2003 13:54 schreef Emel het volgende:
heb jij iets zinnigs te melden Turkenhater?
quote:Hun gehele oeuvre omtrent ManU is natuurlijk wel een beetje dom.
Op maandag 17 november 2003 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
DIGGER en DG maken zich nooit schuldig aan domme en racistische posts. Het is in en in triest dat deze 2 zeer gewaardeerde users vals beschuldigd worden
quote:in jouw ogen ben ik dan niet netjes geweest maar er zit een verschil tussen "niet netjes" en racistisch alleen begrijpen de meeste Turken dat verschil niet,die roepen bij het minste of geringste dat ze gediscrimineerd worden....
Op maandag 17 november 2003 14:01 schreef Emel het volgende:[..]
jij wil nu beweren dat je in vorige topic erg netjes bent geweest? zonder beledigingen, vooroordelen, negatieve beeldvorming over Turken?
quote:maar dat is wat anders
Op maandag 17 november 2003 14:04 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hun gehele oeuvre omtrent ManU is natuurlijk wel een beetje dom.
quote:dank je Tony
DIGGER en DG maken zich nooit schuldig aan domme en racistische posts. Het is in en in triest dat deze 2 zeer gewaardeerde users vals beschuldigd worden
quote:ik moet ineens voorbeeld nemen aan bepaalde figuren hier die mij afgelopen zaterdag uitgescholden hebben voor weet ik veel wat? En dan wordt er nog gezegd dat ik hier nooit kom en dus eigenlijk niets mag zeggen als het over Turkije of Turken gaat?
quote:wij Turken zijn dom natuurlijk.Als we uitgescholden worden, moeten we ons daar niet druk om maken.
Op maandag 17 november 2003 14:05 schreef DutchGooner het volgende:[..]
in jouw ogen ben ik dan niet netjes geweest maar er zit een verschil tussen "niet netjes" en racistisch alleen begrijpen de meeste Turken dat verschil niet,die roepen bij het minste of geringste dat ze gediscrimineerd worden....
Als je zo zeker van je zaak moet je met quotes van mij komen,zoniet moet je je mond houden
quote:Als jij je het zegt....
Op maandag 17 november 2003 14:08 schreef Emel het volgende:[..]
wij Turken zijn dom natuurlijk.Als we uitgescholden worden, moeten we ons daar niet druk om maken.
quote:Digger is niet in dat topic geweest en DG heeft idd een aantal dingen gezegd die niet netjes waren, maar het merendeel van de foute posts waren van mensen die niet of nauwelijks in VBL komen.
Op maandag 17 november 2003 14:06 schreef Emel het volgende:
ik moet ineens voorbeeld nemen aan bepaalde figuren hier die mij afgelopen zaterdag uitgescholden hebben voor weet ik veel wat? En dan wordt er nog gezegd dat ik hier nooit kom en dus eigenlijk niets mag zeggen als het over Turkije of Turken gaat?
quote:lees het topic.
Op maandag 17 november 2003 14:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Als jij je het zegt....
en uitschelden? laat maar zien dan
quote:en dan ben je racistisch?
Op maandag 17 november 2003 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
DG heeft idd een aantal dingen gezegd die niet netjes waren,
quote:In de ogen van veel Turken wel.
Op maandag 17 november 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dan ben je racistisch?
Maar dat is hun probleem.
quote:Vind ik persoonlijk wel meevallen, maar racisme is altijd een makkelijk begrip om je achter te verschuilen. Licht generaliserend was het echter wel
Op maandag 17 november 2003 14:16 schreef DutchGooner het volgende:
en dan ben je racistisch?
quote:dan bied ik Digger mijn excuses hiervoor.
Op maandag 17 november 2003 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Digger is niet in dat topic geweest en DG heeft idd een aantal dingen gezegd die niet netjes waren, maar het merendeel van de foute posts waren van mensen die niet of nauwelijks in VBL komen.
dus popolon, frasier enzo komt ook nooit in VBL?
quote:Frasier zie ik idd alleen maar in het live topic voorbij komen, Popolon heeft elders z'n excuses aangeboden omdat hij dronken was.
Op maandag 17 november 2003 14:19 schreef Emel het volgende:
dan bied ik Digger mijn excuses hiervoor.dus popolon, frasier enzo komt ook nooit in VBL?
quote:frasier niet
Op maandag 17 november 2003 14:19 schreef Emel het volgende:[..]
dan bied ik Digger mijn excuses hiervoor.
dus popolon, frasier enzo komt ook nooit in VBL?
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Frasier zie ik idd alleen maar in het live topic voorbij komen, Popolon heeft elders z'n excuses aangeboden omdat hij dronken was.
Serieus? Wat heeft popo dan allemaal gezegd?
quote:eindelijk iemand die me begrijpt,en dan nog wel van het andere "kamp"
Op maandag 17 november 2003 14:18 schreef zjroentje het volgende:[..]
In de ogen van veel Turken wel.
Maar dat is hun probleem.
quote:oh ok. Bedankt dat je dit zegt.
Op maandag 17 november 2003 14:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Frasier zie ik idd alleen maar in het live topic voorbij komen, Popolon heeft elders z'n excuses aangeboden omdat hij dronken was.
quote:het eerste Letland-Turkije topic
Op maandag 17 november 2003 14:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Serieus? Wat heeft popo dan allemaal gezegd?
quote:pagina 6 van dit topic om precies te zijn
Op maandag 17 november 2003 14:22 schreef Emel het volgende:[..]
oh ok. Bedankt dat je dit zegt.
quote:ja maar,ja maar,ja maar..........
Op maandag 17 november 2003 14:25 schreef golfer het volgende:
Oke, ook weer opgelost en dit topic verder blijven gebruiken voor echte Feedback. s.v.p.
quote:Graag gedaan. Zo zie je dat de vaste users hier meer respect voor elkaar en anderen hebben dan een hoop "voorbijgangers" en dat de post van DIGGER dus zeker gerechtvaardigd was
Op maandag 17 november 2003 14:22 schreef Emel het volgende:oh ok. Bedankt dat je dit zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |