quote:Maar daar trek ik me dus nou net iets minder van aan ...
Op zondag 16 november 2003 19:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Doc,dat mag je niet zeggen,foei
quote:Dat zeker.
Op zondag 16 november 2003 19:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Frans ROELT
quote:had alweer bijna een ban te pakken vanwege racistische uitlatingen.
Op zondag 16 november 2003 19:46 schreef Doc het volgende:[..]
Maar daar trek ik me dus nou net iets minder van aan ...
quote:SCH,val banwaardige uitspraak
Op zondag 16 november 2003 19:46 schreef SCH het volgende:[..]
Dat zeker.
Ik had het dan ook over de fans
quote:Ik kan niet even een paar dagen in het buitenland zijn of alles loopt hier weer uit de hand lees ik alweer
Op zondag 16 november 2003 19:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
had alweer bijna een ban te pakken vanwege racistische uitlatingen.
Heb alles teruggelezen maar ik kan me er niet op betrappen.
Het is maar beter zo,als jullie weer terug zijn
quote:
Op zondag 16 november 2003 19:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
SCH,val banwaardige uitspraak
quote:Whatever you want
Op zondag 16 november 2003 19:51 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Is dat nou stront??
quote:Oeps, heb je de uitzending van deze week met de tuinmannen wel gezien?
Op zondag 16 november 2003 19:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Whatever you want
Wat een belachelijke reden om mijn topic te sluiten. Als je de openingspost leest zie je dat het me niet enkel om woensdag gaat, sowieso werd er best wat nuttigs gezegd in het topic.
Oneens dus.
quote:Wat ik bedoelde is dat met de gebruikte krachtterm geen disrespect jegens andere users bedoeld is. Het is een krachterm die mij in heetst van de voetbal-strijd ook wel eens ontglipt, evenals ik dan ook met diverse ziekten er dergelijke zaken kan smijten.
Op maandag 17 november 2003 08:17 schreef SCH het volgende:
Doc, als jij het als mod goed gaat praten dat het woord 'kutmongool' in VBL gebruikt wordt en feitelijk heel normaal is, ben je dan de grenzen niet erg aan het oprekken?
Met diverse dodelijke ziekten hebben we besloten hier op Fok de grens te trekken (persoonlijk heb ik met ziektes ook niet een enorme moeite, aangezien ik weet hoe het bedoeld wordt en weet dat het even min een relatie heeft met de realtieteit als hetgebruik van "Joden" als synoniem voor Ajacieden; ik weet ook dat ik daar een ruimere grens in heb dan anderen) en we kunnen die ook bij "mongool"stellen. Maar een woord als "debiel" mag dat dan wel? Ook dat zou als 'schokkend' ervaren kunnen worden. Ik zal het er ook eens met golfer over hebben.
Moet "Nederland - Schotland (deel 2) Op naar Lissabon!?!" zijn.
quote:Dat vind ik juist wel interessant, het zegt namelijk iets over de mentaliteit en het gedrag van de vaste voetbalbezoeker, iets waar die mensen die hier normaal nooit komen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Op zaterdag 15 november 2003 23:18 schreef Cynix ® het volgende:Verzieken is fout, maar dat dat gebeurt door mensen die je hier normaal nooit ziet is to-taal niet interessant. Kap daar maar eens mee.
quote:ik moet een voorbeeld aan jou nemen? HAHA, wat een grap
Op maandag 17 november 2003 13:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Dat vind ik juist wel interessant, het zegt namelijk iets over de mentaliteit en het gedrag van de vaste voetbalbezoeker, iets waar die mensen die hier normaal nooit komen een voorbeeld aan kunnen nemen.
quote:optyfen als je niets zinnigs te melden hebt
Op maandag 17 november 2003 13:52 schreef Emel het volgende:[..]
ik moet een voorbeeld aan jou nemen? HAHA, wat een grap
quote:heb jij iets zinnigs te melden Turkenhater?
Op maandag 17 november 2003 13:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
optyfen als je niets zinnigs te melden hebt
quote:ikke wel,vraag maar aan de vaste-VBL users
Op maandag 17 november 2003 13:54 schreef Emel het volgende:[..]
heb jij iets zinnigs te melden Turkenhater?
quote:joh wat dan, leuke vooroordelen en racistische uitlatingen? Dat is vast een nuttige bijdrage ja.
Op maandag 17 november 2003 13:55 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ikke wel,vraag maar aan de vaste-VBL users
quote:Okay bedankt voor je antwoord. Blijkt dat je het wel serieus neemt in ieder geval. Grenzen zijn altijd lastig, dat snap ik heel goed. Mij gaat het er een beetje om dat redelijk fatsoenlijke mensen (waaronder ik), als het om voetbal gaat, en ook in een stadion dus, nogal eens van persoonlijkheid willen wisselen. En ik begin me steeds meer af te vragen waarom het nodig is om "heel vitesse is seropositief' of 'die voetballer is een kutmongool (nee niet zomaar een mongool, ook nog eens een kutmongool
Op maandag 17 november 2003 10:20 schreef Doc het volgende:[..]
Wat ik bedoelde is dat met de gebruikte krachtterm geen disrespect jegens andere users bedoeld is. Het is een krachterm die mij in heetst van de voetbal-strijd ook wel eens ontglipt, evenals ik dan ook met diverse ziekten er dergelijke zaken kan smijten.
Met diverse dodelijke ziekten hebben we besloten hier op Fok de grens te trekken (persoonlijk heb ik met ziektes ook niet een enorme moeite, aangezien ik weet hoe het bedoeld wordt en weet dat het even min een relatie heeft met de realtieteit als hetgebruik van "Joden" als synoniem voor Ajacieden; ik weet ook dat ik daar een ruimere grens in heb dan anderen) en we kunnen die ook bij "mongool"stellen. Maar een woord als "debiel" mag dat dan wel? Ook dat zou als 'schokkend' ervaren kunnen worden. Ik zal het er ook eens met golfer over hebben.
Ik hoef dit niet tot de laatste centimeter uit te knokken, het stoorde me gewoon, mede omdat na ik er wat van zei, ik meten 3 users op mijn nek krijg, en als jij het dan ook nog eens relativeert
Waarom niet terug naar het gezellige: De Boer is een sukkelaar of Kluivert is een kwallebak
quote:ga ze eens opzoeken die racistische uitlatingen.
Op maandag 17 november 2003 13:56 schreef Emel het volgende:[..]
joh wat dan, leuke vooroordelen en racistische uitlatingen? Dat is vast een nuttige bijdrage ja.
Geen valse beschuldigingen hier uitten graag,dat word niet zo gewaardeerd hier
quote:haha "valse beschuldigingen"
Op maandag 17 november 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ga ze eens opzoeken die racistische uitlatingen.
Geen valse beschuldigingen hier uitten graag,dat word niet zo gewaardeerd hier
je bent grappig!
quote:ga ze dan eens opzoeken voordat je iemand vals beschuldigd
Op maandag 17 november 2003 13:58 schreef Emel het volgende:[..]
haha "valse beschuldigingen"
je bent grappig!
quote:jij wil nu beweren dat je in vorige topic erg netjes bent geweest? zonder beledigingen, vooroordelen, negatieve beeldvorming over Turken?
Op maandag 17 november 2003 13:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ga ze dan eens opzoeken voordat je iemand vals beschuldigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |