quote:Zo te zien al door Doc opgelost.
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
AJAX-AZbeetje overdreven om voor een gewone hce wedstrijd een topic te openen
quote:Gesloten. Zie ook sluitpost(s).
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
AJAX-AZbeetje overdreven om voor een gewone hce wedstrijd een topic te openen
quote:Done.
Op zaterdag 1 november 2003 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[Tournament] Slechtste Speler HCE 2003 -1/2 finale zou je de topictitel kunnen aanpassen naar 1/2 finale?
quote:Gracias!
Op zaterdag 1 november 2003 13:04 schreef golfer het volgende:Done.
*madeliefje*
quote:Oké.
Op maandag 3 november 2003 16:13 schreef Fuxl het volgende:
De site van lotto deed het niet, vandaar dat ik niet wist dat het van de schoenen was en kon ik dus ook niets met google niet vinden.
Verder begrijp ik wel dat voor zulke kleine vraagjes eigenlijk geen topic geopend moet worden..*madeliefje*
quote:Gedaan
Op maandag 3 november 2003 22:23 schreef Eilanden het volgende:
Spandoeken FC TwenteEen apart topic over de spandoeken van Twente lijkt me een beetje overdreven...
quote:Je sluitpost (en vooral de link) is wel leuk.
Op maandag 3 november 2003 22:34 schreef Doc het volgende:[..]
Gedaan
quote:Bedankt voor de tip
Op maandag 3 november 2003 22:37 schreef Suijk het volgende:[..]
Je sluitpost (en vooral de link) is wel leuk.
heb een logische linkje geplaatst
quote:Wat is daar dubbel aan?
Op dinsdag 4 november 2003 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
dubbel [1e ronde CL] PSV - AEK Athene
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 04-11-2003 01:01]
quote:DG had [1e ronde CL] PSV-AEK Athene geopend... (die ik nu op slot heb gedaan: zie sluit post; ik zal kijken of ik 'm woensdag weer open als tweede PSV-AEK topic)
Op dinsdag 4 november 2003 00:54 schreef golfer het volgende:[..]
Wat is daar dubbel aan?
quote:je bent oud aan het worden.
Op dinsdag 4 november 2003 00:54 schreef golfer het volgende:[..]
Wat is daar dubbel aan?
Gebruik je de search wel eens?
quote:Is dicht intussen.
Op dinsdag 4 november 2003 18:25 schreef Eilanden het volgende:
Denk dat een topic over het spelen tegen RCL overdreven is .. anders kan iedereen wel een topic beginnen over amateur tegenstanders...
Tegenwoordig lopen de live-wedstrijden topics sneller dan het geluid.
Vaak is het zo dat vlak voor het einde van die wedstrijd of vlak voor rust een topic bijna vol is.
Is het niet beter dat een mod dan alvast een topic klaar heeft staan om onmiddellijk verder te kunnen gaan met het topic.
Het is vaak jammer dat op cruciale momenten er geen topic is en er dan plots 4/5 worden geopend waar vervolgens alleen in wordt geschreeuwd dat er is gescoort.
Misschien raar verwoord maar ik hoop dat de intentie duidelijk is.
quote:Het is duidelijk. We kunnen er mee expirimenteren. Het punt is: wanneer is het topic zo vol dat het volgende gemaakt moet worden? Ik kan bijvoorbeeld al 3 reserve topics "klaarleggen" voor de wedstrijd Celta - Ajax zodat er altijd een topic klaarligt wanneer een topic vol is.
Op dinsdag 4 november 2003 19:14 schreef tong80 het volgende:
Vraagje aan de mods.Tegenwoordig lopen de live-wedstrijden topics sneller dan het geluid.
Vaak is het zo dat vlak voor het einde van die wedstrijd of vlak voor rust een topic bijna vol is.
Is het niet beter dat een mod dan alvast een topic klaar heeft staan om onmiddellijk verder te kunnen gaan met het topic.
Het is vaak jammer dat op cruciale momenten er geen topic is en er dan plots 4/5 worden geopend waar vervolgens alleen in wordt geschreeuwd dat er is gescoort.
Misschien raar verwoord maar ik hoop dat de intentie duidelijk is.
quote:Er is nog 2 minuten te spelen. 3 minuten extra speeltijd. En "we" hebben al 230 posts.
Op dinsdag 4 november 2003 19:29 schreef Doc het volgende:[..]
Het is duidelijk. We kunnen er mee expirimenteren. Het punt is: wanneer is het topic zo vol dat het volgende gemaakt moet worden? Ik kan bijvoorbeeld al 3 reserve topics "klaarleggen" voor de wedstrijd Celta - Ajax zodat er altijd een topic klaarligt wanneer een topic vol is.
quote:Prima.
Op dinsdag 4 november 2003 19:40 schreef tong80 het volgende:[..]
Er is nog 2 minuten te spelen. 3 minuten extra speeltijd. En "we" hebben al 230 posts.
Ik weet niet of ik de hele tijd achter de computer zit als ik kijk. Jij wel? Dan ben jij vandaag de te-vroeg-live-topic-opener . Deal?
quote:No deal.
Op dinsdag 4 november 2003 19:45 schreef Doc het volgende:[..]
Prima.
Ik weet niet of ik de hele tijd achter de computer zit als ik kijk. Jij wel? Dan ben jij vandaag de te-vroeg-live-topic-opener
. Deal?
I'm to much involved in this game.
quote:OK.
Op dinsdag 4 november 2003 20:07 schreef golfer het volgende:
Als je het niet erg vind kijk ik gewoon zelf zoveel mogelijk naar de wedstrijd en sluit ik liever wat dubbeltopics, dan dat ik hier continue achter de PC moet gaan zitten opletten om tijdig een nieuw topic te openen.
AJAAAAAAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |