Oja de scheids was kut!
1 Ajax
2 AZ 67
3 PSV
Is wastora weer terug.........?
quote:Idd ... die *piep* van een Zlatan had idd een kaart mogen hebben
Op zondag 26 oktober 2003 20:12 schreef Speed1971 het volgende:
Oja de scheids was kut!
quote:We hebben er weer eentje.
Op zondag 26 oktober 2003 20:19 schreef bobsnl het volgende:Studio-AJAX:
quote:Nope en de tijd dat er 67 achter AZ stond is ook al lichtjaren geleden
Op zondag 26 oktober 2003 20:16 schreef Speed1971 het volgende:
Ja de stand is nu echt te vet voor mij.........AZ is mijn tweede clubje.......heb veel banden met Alkmaar.
1 Ajax
2 AZ 67
3 PSV
Is wastora weer terug.........?
quote:Dan kruip je voor ze
Op zondag 26 oktober 2003 20:21 schreef chelloboy het volgende:
kut ajaks, wat een stelletje .....lijers
Als ik die Sneijder en Sladan ooit nog eens tegenkom
zeker nadat je mij bent tegengekomen
quote:Dan plas je in je broek?
quote:Die komen niet in nichtenbars.
quote:Ja, geef mij dan maar die lieverdjes zoals Von Bommel en VenneGOOR.
quote:het feit alleen al dat je chelloboy heet zegt al genoeg
quote:2-2 voor braamhaar.
Op zondag 26 oktober 2003 20:22 schreef boebiedoe het volgende:
Hoeveel is het geworden
Maar hij krijgt ze nog thuis.
Ik voorzie geen Zeist-vergaderingen na al dat gedoe rond Kezman.
2-2, geen winnaars, geen verliezers. Het niet-bestrafte gekrakeel wordt door de KNVB met de mantel der liefde bedekt.
VDV krijgt 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk.
J.
quote:kom je niet tegen want je hebt al moeite om hun namen goed te schrijven, grote jongen.
quote:Volgens mij zijn het er zes hoor
Op zondag 26 oktober 2003 20:32 schreef sqlsmurft het volgende:
Schaamhaar de man die gae - fczwolle en fczwolle - fctwente al zo vaak naar de tering heeft gefloten... WaaromWaarom hij
Als je zulke wedstrijden al niet kan fluiten, waarom dan 1 van de 2 wedstrijden van het seizoen
hoewel feyenoord dit jaar een middenmotertje is
quote:Echt geweldige hoe Zlaten stond te juichen naar die lelijke springende apen achter het goal
quote:Whaha precies, dat ' kus ' gebaar naar de supporters van PSV.
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef F1Bas het volgende:[..]
Echt geweldige hoe Zlaten stond te juichen naar die lelijke springende apen achter het goal
quote:Had je Sneijder moeten zien na de 1-1. Die kwam bijna Oost op gewandeld...overigens niet geheel onlogisch na de veelvuldige Je-moeder-is-een-hoer-spreekkoren onzerzijds.
Echt geweldige hoe Zlaten stond te juichen naar die lelijke springende apen achter het goal
Kut goals van beide kanten!
Zlatan en Von Bommel kunnen imho een schorsing krijgen, en onze opgefokte Raffie uiteraard ook!
-offtopic-
Ik hoop niet dat dat wijf naast Kezman zijn vriendin/vrouw is, anders zou ik me ook laten ontvoeren! Wat een graftak!
En dan die elleboog van Zlatan, tjah ook ongelukkig, maakt zich breed en raakt Hofland, kan gebeuren.
quote:dus blijft voor mij over p$v - ajax en ajax - p$v
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef SimplyIJzzz het volgende:
hoewel feyenoord dit jaar een middenmotertje is![]()
quote:Zag laatst dat vrouwtje van hem op teevee en die zag er bijzonder knap uit!
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
-offtopic-Ik hoop niet dat dat wijf naast Kezman zijn vriendin/vrouw is, anders zou ik me ook laten ontvoeren! Wat een graftak!
quote:Stond ik ook tussen ja en bij dat 1e doelpunt deed die lul van een Sneijder ook zo'n gebaar dat we stil moesten zijn,hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
quote:niet zo stoer voor je leeftijd
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef chelloboy het volgende:[..]
Stond ik ook tussen ja en bij dat 1e doelpunt deed die lul van een Sneijder ook zo'n gebaar dat we stil moesten zijn,hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
quote:Hoezo?
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef chelloboy het volgende:Stond ik ook tussen ja en bij dat 1e doelpunt deed die lul van een Sneijder ook zo'n gebaar dat we stil moesten zijn,hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
Als de hekken opgaan blijven jullie toch allemaal angstvallig in de opening staan!
quote:Ja tuurlijk, net als die hekken toen tegen 'Lautern, stonden ze op het veld, kwam de trainer eraan en jullie waren weer allemaal weg
Stond ik ook tussen ja en bij dat 1e doelpunt deed die lul van een Sneijder ook zo'n gebaar dat we stil moesten zijn,hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
quote:Volgens Studio [voetbalclub] was dat mevrouw Kezman
Op zondag 26 oktober 2003 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop niet dat dat wijf naast Kezman zijn vriendin/vrouw is, anders zou ik me ook laten ontvoeren! Wat een graftak!
quote:Dan was dat wijf vanmiddag vast een invalide achternicht uit Servie ofzo!
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef sqlsmurft het volgende:Zag laatst dat vrouwtje van hem op teevee en die zag er bijzonder knap uit!
quote:Ik denk ook dat die ajacieden bij de KNVB m niet meer durven te geven.
VDV krijgt 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk.
Wel krom. Kezman in duel: 3 onvoorwaardelijk.
VdV opzettelijk: minder
Verwacht dit echt en vind het bij voorbaat om te kotsen.
Zlatan krijgt ongetwijfeld niks voor zijn hersenschudding veroorzakende elleboog op Hofland.
KAjaxVB
quote:ja echt.........zo man das wel vet maar vooral stoer. Ik doe het nu al in mijn broek.....
quote:* ril *
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef chelloboy het volgende:
hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:45 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik denk ook dat die ajacieden bij de KNVB m niet meer durven te geven.
Wel krom. Kezman in duel: 3 onvoorwaardelijk.
VdV opzettelijk: minderVerwacht dit echt en vind het bij voorbaat om te kotsen.
Zlatan krijgt ongetwijfeld niks voor zijn hersenschudding veroorzakende elleboog op Hofland.
KAjaxVB
quote:Wat een enorm dom gewauwel zeg,,,
Op zondag 26 oktober 2003 20:45 schreef ErikT het volgende:[..]
KAjaxVB
quote:Yeah right, zoals tegen Kaiserslautern zeker, toen het hek openging en er allemaal boeren verbaasd stonden te kijken wat ze in godsnaam moesten doen en zich toen maar lieten terugdringen door good ol' Eric Gererts.
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef chelloboy het volgende:
quote:Niet een echte topper. ajax is geen club en hoort er niet meer bij. Ze doen mee voor de punten maar de 2 topCLUBS zijn Feijenoord en PSV. Kom op zeg, 120 miljoen opgehaald en nog geen kampioen. Je zou zeggen dat je er wel een paar scheidsrechters mee kan omkopen zeker gezien het feit dat ajax criminelen in dienst houdt in tegenstelling tot PSV.
Op zondag 26 oktober 2003 20:40 schreef sqlsmurft het volgende:
dus blijft voor mij over p$v - ajax en ajax - p$v
quote:Heb je die gozers voor me dan gezien?
Op zondag 26 oktober 2003 20:36 schreef F1Bas het volgende:
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:51 schreef Furby het volgende:feit dat ajax criminelen in dienst houdt in tegenstelling tot PSV.
quote:Als gij gewoon uw kopke dicht houd hoeven wij ons niet te schamen in Eindhoven. Steek er maar een speen in.
Op zondag 26 oktober 2003 20:41 schreef chelloboy het volgende:hij mag blij zijn dat de hekken er nog staan anders was hij nu stil.
quote:En terecht dat ze teruggingen, anders had de straf wel eens veel hoger uit kunnen vallen. Zouden ze het niet alleen voor zichzelf verneuken maar ook nog eens voor de andere supporters + club.
Op zondag 26 oktober 2003 20:48 schreef keeper het volgende:[..]
Yeah right, zoals tegen Kaiserslautern zeker, toen het hek openging en er allemaal boeren verbaasd stonden te kijken wat ze in godsnaam moesten doen en zich toen maar lieten terugdringen door good ol' Eric Gererts.
quote:Ik vraag me gewoon echt af, waarom ze als een stelletje apen in de hekken hangen elke keer.
Op zondag 26 oktober 2003 20:52 schreef bobsnl het volgende:[..]
Heb je die gozers voor me dan gezien?
quote:Nou, Pienaar, Kluivert en dat zooitje belastingontduikers ... (of waren dat Feijenoorders
Op zondag 26 oktober 2003 20:53 schreef -Hans- het volgende:
![]()
quote:Zit er dik in .... waar denk je dat het idee voor dat KNJB-spandoek op Oost vandaan komt .
Op zondag 26 oktober 2003 20:45 schreef ErikT het volgende:
Ik denk ook dat die ajacieden bij de KNVB m niet meer durven te geven.Wel krom. Kezman in duel: 3 onvoorwaardelijk.
VdV opzettelijk: minderVerwacht dit echt en vind het bij voorbaat om te kotsen.
KAjaxVB
quote:Begin er dan niet aan
Op zondag 26 oktober 2003 20:54 schreef Toewan het volgende:[..]
En terecht dat ze teruggingen, anders had de straf wel eens veel hoger uit kunnen vallen. Zouden ze het niet alleen voor zichzelf verneuken maar ook nog eens voor de andere supporters + club.
Doe het of wel of niet....
quote:Oost? Zijn dat die lui die in die hekken hangen/springen?
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef bobsnl het volgende:[..]
Zit er dik in .... waar denk je dat het idee voor dat KNJB-spandoek op Oost vandaan komt .
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 20:53 schreef Furby het volgende:
Als gij gewoon uw kopke dicht houd hoeven wij ons niet te schamen in Eindhoven. Steek er maar een speen in.
quote:Nog zat van de avond ervoor... die komen gewoon rechtstreeks van Stratum
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me gewoon echt af, waarom ze als een stelletje apen in de hekken hangen elke keer.
quote:Euh Ajax geen club??
Op zondag 26 oktober 2003 20:51 schreef Furby het volgende:[..]
Niet een echte topper. ajax is geen club en hoort er niet meer bij. Ze doen mee voor de punten maar de 2 topCLUBS zijn Feijenoord en PSV. Kom op zeg, 120 miljoen opgehaald en nog geen kampioen. Je zou zeggen dat je er wel een paar scheidsrechters mee kan omkopen zeker gezien het feit dat ajax criminelen in dienst houdt in tegenstelling tot PSV.
Ajax is meer een club dan PSV ooit zou zijn, trouwens wat waren jullie stil zeg...
30.000 PSV-ers konden niet op tegen 5000 Ajacieden!!
quote:net was het nog 12 tegen 10, overdrijf je niet een HEEEEEEEEEEEEL klein beetje
Op zondag 26 oktober 2003 20:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
quote:Hap!
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er hadden 4 spelers rood moeten krijgen en dat waren Van Bommel, VoH, De Jong en Vogel en de doelpunten hadden niet mogen tellen van PSV
Nee alleen vd Vaart en Lothar v Bommel was genoeg.
quote:Hoe kom je ingodsnaam bij 5000 ajacieden?
Op zondag 26 oktober 2003 20:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Euh Ajax geen club??
Ajax is meer een club dan PSV ooit zou zijn, trouwens wat waren jullie stil zeg...
quote:Nou, een beursgenoteerd bedrijf van 120 miljoen tegen een fabrieksteam wat 6 miljoen per jaar krijgt aan ondersteuning in de kostten (ballen en t-shirts en dergelijke)
Ajax is meer een club dan PSV ooit zou zijn
quote:Wie wil er nu een parkeerplaats verkopen voor 20 miljoen
Op zondag 26 oktober 2003 21:02 schreef Furby het volgende:[..]
Nou, een beursgenoteerd bedrijf van 120 miljoen tegen een fabrieksteam wat 6 miljoen per jaar krijgt aan ondersteuning in de kostten (ballen en t-shirts en dergelijke)
quote:Haha ... die is goed. En dát uit de woorden van een Ajaxcied
Oh ja .... verder heb ik die 5000?? (dat past daar niet eens in het vak, maar goed.... altijd maal 3 net als bij lengtes zeker )maar heeeeeeel weinig gehoord hoor. Bij het publiek van Feyenoord, NEC, NAC, zijn jullie echt helemaal niets.... zelfs AZ maakte met 50 man nog meer herrie.
quote:Ik dank u..
Op zondag 26 oktober 2003 21:02 schreef Furby het volgende:[..]
Nou, een beursgenoteerd bedrijf van 120 miljoen tegen een fabrieksteam wat 6 miljoen per jaar krijgt aan ondersteuning in de kostten (ballen en t-shirts en dergelijke)
Ajax heeft de hele opbouw zelfgedaan, en hebben het geld EERLIJK verdiend door te winnen.
PSV heeft vanaf het begin enorme steun van Phillps gehad
quote:altijd beter dan je stadion en dan in een gehuurd bedrijfspandje gaan zitten
Op zondag 26 oktober 2003 21:03 schreef F1Bas het volgende:
Wie wil er nu een parkeerplaats verkopen voor 20 miljoen
quote:Wist het precieze aantal niet, dus nam nog een ruime marge
Op zondag 26 oktober 2003 21:01 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Hoe kom je ingodsnaam bij 5000 ajacieden?
quote:Ik heb inmiddels drie PSV vrienden gesproken, die waren er alle 3 erbij. Die vertelden me dit
Op zondag 26 oktober 2003 21:03 schreef bobsnl het volgende:[..]
Haha ... die is goed. En dát uit de woorden van een Ajaxcied
Waarom denk je dat er 'ajax-publiek' gezongen wordt wanneer de supporters van de thuisclub aan de stille kant zijn!
Oh ja .... verder heb ik die 5000?? (dat past daar niet eens in het vak, maar goed.... altijd maal 3 net als bij lengtes zeker
)maar heeeeeeel weinig gehoord hoor. Bij het publiek van Feyenoord, NEC, NAC, zijn jullie echt helemaal niets.... zelfs AZ maakte met 50 man nog meer herrie.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 26-10-2003 21:08]
quote:Hehe, jullie aandeeltjes zouden anders wel weer wat stijgen bij wat van die extra inkomsten.
Op zondag 26 oktober 2003 21:03 schreef F1Bas het volgende:[..]
Wie wil er nu een parkeerplaats verkopen voor 20 miljoen
Jerry, Jerry!
Zegt Ajaxno1 nog heel kalm, om het voor jullie nog dragelijk te maken, dat het 5000 Ajacieden waren die jullie psv'ers wegzongen... Gaan jullie zeggen dat je nog door minder Ajacieden bent weggezongen
Domme prutsers die geen verstand van voetbal hebben. Dat zijn psv'ers, en dat hebben jullie in deze topicreeks toch wel bewezen.
Losers
quote:Gelukkig halen wij WEL geld uit de CL
Op zondag 26 oktober 2003 21:06 schreef Toewan het volgende:[..]
Hehe, jullie aandeeltjes zouden anders wel weer wat stijgen bij wat van die extra inkomsten.
quote:Een club is een team bestaande uit spelers van eenzelfde achtergrond. Dus een cafe of een werkploeg van een fabriek. Zo is PSV. Dat Philips over de hele wereld werknemers heeft en ajax gewoon een zooi wegkoopt van over de hele wereld is net het verschil tussen een CLUB en een bedrijf. Jullie kunnen net zo goed aan de startbaan KLM Air France gaan aanmoedigen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik dank u..
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:07 schreef Da_Sandman het volgende:
psv'ers, niet het meest slimme volk.Domme prutsers die geen verstand van voetbal hebben. Dat zijn psv'ers, en dat hebben jullie in deze topicreeks toch wel bewezen.
Losers
quote:Tsja het is dat Ajax je niet boeid anders zou ik zeggen ga je verdiepen in de geschiedenis van Ajax
Op zondag 26 oktober 2003 20:55 schreef Furby het volgende:[..]
Nou, Pienaar, Kluivert en dat zooitje belastingontduikers ... (of waren dat Feijenoorders
![]()
)
Zullen we voor het gemak maar even die knakker van PSV vergeten die het met jongentjes doet, dus nee niet iedereen bij die club is fris.
(die indruk probeer jij namelijk te wekken)
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-10-2003 21:09]
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Gelukkig halen wij WEL geld uit de CL
quote:Waar jullie overigens aan mee konden doen door de punten van Feijenoord en PSV.
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelukkig halen wij WEL geld uit de CL
[Dit bericht is gewijzigd door Furby op 26-10-2003 21:10]
komaar, komaar, komaar
quote:Heerlijk!
Op zondag 26 oktober 2003 21:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heerlijk om al die lieve psvertjes en ajaciedjes zo speels met elkaar te zien bekvechten!Jerry, Jerry!
En die dikke bodyguard is er niet bij om de vechtende menigte van elkaar te scheiden.
quote:heb je je ooit verdiept hoe ajax ontstaan is dan?
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef Furby het volgende:[..]
Een club is een team bestaande uit spelers van eenzelfde achtergrond. Dus een cafe of een werkploeg van een fabriek. Zo is PSV. Dat Philips over de hele wereld werknemers heeft en ajax gewoon een zooi wegkoopt van over de hele wereld is net het verschil tussen een CLUB en een bedrijf. Jullie kunnen net zo goed aan de startbaan KLM Air France gaan aanmoedigen.
quote:Whahahaha....
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef Furby het volgende:[..]
Een club is een team bestaande uit spelers van eenzelfde achtergrond. Dus een cafe of een werkploeg van een fabriek. Zo is PSV. Dat Philips over de hele wereld werknemers heeft en ajax gewoon een zooi wegkoopt van over de hele wereld is net het verschil tussen een CLUB en een bedrijf. Jullie kunnen net zo goed aan de startbaan KLM Air France gaan aanmoedigen.
3 kwart van jullie elftal is gekocht, weghaald bij clubs die wel een goede jeugd opleiding hebben
quote:Er zijn uitzonderingen dan he
Op zondag 26 oktober 2003 21:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:dan rennen ze hard weg voor een man die stinkt naar sperma als hij een scheet laat!!!!1
quote:Nee. maar dat doet er al een paar jaar niet meer toe. Microsoft is ook begonnen als een computernerd die wat begon te knutselen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef chrdek het volgende:heb je je ooit verdiept hoe ajax ontstaan is dan?
quote:Ervaring mee?
Op zondag 26 oktober 2003 21:11 schreef M-unit het volgende:[..]
dan rennen ze hard weg voor een man die stinkt naar sperma als hij een scheet laat!!!!1
/inkopper
quote:Nog leuker ..... jullie niet dan met gemiddeld 2 Nederlanders in de basis
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
3 kwart van jullie elftal is gekocht, weghaald bij clubs die wel een goede jeugd opleiding hebben
quote:Whahaha maar de helft is zelf opgeleid.
Op zondag 26 oktober 2003 21:12 schreef bobsnl het volgende:[..]
Nog leuker ..... jullie niet dan met gemiddeld 2 Nederlanders in de basis
.... ze zijn wel om in te koppen vandaag
quote:en hoe succesvol is microsoft??
Op zondag 26 oktober 2003 21:11 schreef Furby het volgende:[..]
Nee. maar dat doet er al een paar jaar niet meer toe. Microsoft is ook begonnen als een computernerd die wat begon te knutselen.
quote:Bill Gates, ken uw geschiedenis.
Op zondag 26 oktober 2003 21:11 schreef Furby het volgende:[..]
Nee. maar dat doet er al een paar jaar niet meer toe. Microsoft is ook begonnen als een computernerd die wat begon te knutselen.
quote:Mis ik iets
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef Ajaxno1 het volgende:weghaald bij clubs die wel een goede jeugd opleiding hebben
quote:Durf je ook op mijn andere post reageren?
Op zondag 26 oktober 2003 21:10 schreef Furby het volgende:[..]
Waar jullie overigens aan mee konden doen door de punten van Feijenoord en PSV.
Champion my ass.
quote:Was er niet pas een onderzoek dat uitwees dat het gemiddeld IQ van de PSV-supporter (veruit) het hoogste was van Nederland
Op zondag 26 oktober 2003 21:07 schreef Da_Sandman het volgende:
psv'ers, niet het meest slimme volk.
quote:2 jaar gelden liepen jullie nog te janken jullie zo goed waren in inkopen
Op zondag 26 oktober 2003 21:13 schreef Furby het volgende:[..]
Mis ik iets
Vroeger had ajax zelf een opleiding, nu is het het belgisch elftal met een zweed in de spits.
Nu heeft Ajax wat meer gekocht dan normaal en dan is het fout
quote:welk onderzoek dan? BEWIJS anders lul je uit je nek!
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef bobsnl het volgende:[..]
Was er niet pas een onderzoek dat uitwees dat het gemiddeld IQ van de PSV-supporter (veruit) het hoogste was van Nederland
quote:En hoeveel rechtzaken lopen tegen Microsoft ? Ik zie ineens weer een verband met ajax en de criminelen in dienst.
Op zondag 26 oktober 2003 21:12 schreef chrdek het volgende:en hoe succesvol is microsoft??
![]()
quote:Laat maar zien die uitkomst... Die heb ik gemist...
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef bobsnl het volgende:[..]
Was er niet pas een onderzoek dat uitwees dat het gemiddeld IQ van de PSV-supporter (veruit) het hoogste was van Nederland
quote:hoeveel rechtzaken lopen er dan tegen ajax??
Op zondag 26 oktober 2003 21:15 schreef Furby het volgende:[..]
En hoeveel rechtzaken lopen tegen Microsoft ? Ik zie ineens weer een verband met ajax en de criminelen in dienst.
quote:Er ligt nog genoeg voer klaar
Op zondag 26 oktober 2003 21:16 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tis wel lekker vissen hiero zeg
quote:Lopen er nu rechtszaken tegen Ajax dan? noem ze eens want ik heb ze dan gemist.
En hoeveel rechtzaken lopen tegen Microsoft ? Ik zie ineens weer een verband met ajax en de criminelen in dienst.
quote:Altijd makkelijk he, kankeren tegen clubs die wel succesvol zijn
quote:zou furby verstandig zijn nu en zijn computertje uitgezet hebben?
Op zondag 26 oktober 2003 21:17 schreef F1Bas het volgende:[..]
Altijd makkelijk he, kankeren tegen clubs die wel succesvol zijn
quote:Als de maandag nou ook zo zou lopen
Dan was het ineens geen dra-maandag meer.
quote:Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
daarbij heeft ajax al waarschuwingen gehad van de beurs vanwege koersgevoelige informatie achterhouden (Chivu gedoe bv) wat ook alweer crimineel is
quote:Net was ineens nog de helft zelf opgeleid.... beetje slecht korte-termijn-geheugen
Op zondag 26 oktober 2003 21:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
quote:pruster!!
Op zondag 26 oktober 2003 21:19 schreef Furby het volgende:[..]
Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
daarbij heeft ajax al waarschuwingen gehad van de beurs vanwege koersgevoelige informatie achterhouden (Chivu gedoe bv) wat ook alweer crimineel is
quote:
Nee, maar dat was over het CLUB zijn. Wij hebben spelers van over de wereld met een Philips achtergrond (Kezman had bv een Philips tv thuis) en jullie kopen complete clubs op in het buitenland met vreemd kapitaal.
quote:Eerder gevaltetje verminderd inzicht van jouw kant.
Op zondag 26 oktober 2003 21:19 schreef bobsnl het volgende:[..]
Net was ineens nog de helft zelf opgeleid.... beetje slecht korte-termijn-geheugen
Normaal kocht Ajax 1 a 2 spelers, nu mischien 4/5 dus meer dan de helft is dan nog zelf opgeleid of op zeeeeeeeer jonge leeftijd bij Ajax terecht gekomen.
quote:Biertje erbij?
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een nieuwe zak chips open breken...
quote:Ik heb vreemd genoeg het idee dat Golfer blauw van het lachen aan het F-5-en is.
Zo zag het er wel uit eerlijk gezegd
quote:* pfaf gaat naast Da_Sandman zitten en genieten van het moddergooien
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een nieuwe zak chips open breken...
quote:Tuurlijk, het is genieten hoe jij je voor lul zet. Vooral niet
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef Furby het volgende:[..]
Ik heb vreemd genoeg het idee dat Golfer blauw van het lachen aan het F-5-en is.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-10-2003 21:22]
quote:En dat noemt ons pedo's
Op zondag 26 oktober 2003 21:20 schreef Ajaxno1 het volgende:of op zeeeeeeeer jonge leeftijd bij Ajax terecht gekomen.
quote:[21:21] <Ajaxno1> Whahah Furby en ik hadden beiden niet echt door dat we sarcastisch bezig waren tegen elkaar
quote:ROFL
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat hebben vreemd kapitaal, breedbeeld tv's, IQ en jeugdopleidingen te maken met de wedstrijd van afgelopen middag?
quote:lekker .... doen we !
Op zondag 26 oktober 2003 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Biertje erbij?
F.
+100 grappig
quote:Welke vragen mis ik -DakDuif-
Op zondag 26 oktober 2003 21:22 schreef -Hans- het volgende:Tuurlijk, het is genieten hoe jij je voor lul zet. Vooral niet
ingaan op gestelde vragen, goed bezig herman!
Zo is Kezza er toch nog een beetje bij vandaag!
quote:NIET WEEEEEEEEER
Op zondag 26 oktober 2003 21:24 schreef FrankyMcG het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/tv/studiospaan/20010330-kezman.rmZo is Kezza er toch nog een beetje bij vandaag!
quote:Het blijft lastig om een naam van 4 letters te onthouden, het geeft niets hoor jij mag dat doen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:24 schreef Furby het volgende:[..]
Welke vragen mis ik -DakDuif-
quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vara/tv/studiospaan/20010330-kezman.rmZo is Kezza er toch nog een beetje bij vandaag!
quote:jezus! moet dat nou??
quote:Ja, maar hij is zoooooooooo leuk (die clip dan he!)
Op zondag 26 oktober 2003 21:25 schreef Ajaxno1 het volgende:NIET WEEEEEEEEER
![]()
* FrankyMcG looft een biertje uit voor diegene die mij de orginele clip op mpeg of avi regelt!
quote:Ik heb alles op 1 blz. Maar denk je echt dat ik in het stadion zat
Op zondag 26 oktober 2003 21:26 schreef -Hans- het volgende:Het blijft lastig om een naam van 4 letters te onthouden, het geeft niets hoor jij mag dat doen.
Blader even terug en je weet wat ik bedoel, en hoe was de wedstrijd nou want jij zat toch in het stadion?
quote:Waarom zeg je dat dan?
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef Furby het volgende:[..]
Ik heb alles op 1 blz. Maar denk je echt dat ik in het stadion zat
Ik heb wel iets beters te doen dan naar 22 eikels te kijken. Vanmiddag bv bij ons moeder d'r terras afbreken ivm schilder werkzaamheden.
PSV-Ajax deel 7; the Afterparty
quote:Kazaa ofzo?
Op zondag 26 oktober 2003 21:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ja, maar hij is zoooooooooo leuk (die clip dan he!)
* FrankyMcG looft een biertje uit voor diegene die mij de orginele clip op mpeg of avi regelt!
quote:Al geprobeert!
Op zondag 26 oktober 2003 21:30 schreef Ajaxno1 het volgende:Kazaa ofzo?
quote:Je krijgt een biertje van me, voortan mag je mee vissen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:28 schreef Furby het volgende:[..]
Ik heb alles op 1 blz. Maar denk je echt dat ik in het stadion zat
Ik heb wel iets beters te doen dan naar 22 eikels te kijken. Vanmiddag bv bij ons moeder d'r terras afbreken ivm schilder werkzaamheden.
quote:Fucking hell, die vragen heb ik echt gemist
Op zondag 26 oktober 2003 21:29 schreef -Hans- het volgende:[..]
Waarom zeg je dat dan?
![]()
quote:Maar goed je zat dus niet in het stadion, ja ik kreeg een andere indruk nav de volgende opmerking.
Op zondag 26 oktober 2003 21:32 schreef Furby het volgende:[..]
Fucking hell, die vragen heb ik echt gemist
Gaat deze reeks echt zo hard
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:17 schreef StarGazer het volgende:[..]
En waar was jij tijdens de wedstrijd lamlul?
quote:Maar je was dus aan het klussen, dat kan ook heel leuk zijn hoor.
Op zondag 26 oktober 2003 15:23 schreef Furby het volgende:
In het stadion, computer nerd
quote:[klikmode]
Op zondag 26 oktober 2003 21:34 schreef -Hans- het volgende:[..]
Maar goed je zat dus niet in het stadion, ja ik kreeg een andere indruk nav de volgende opmerking.
[..]
[..]Maar je was dus aan het klussen, dat kan ook heel leuk zijn hoor.
quote:Dat vind ik een scherpe conclusie, jij zou advocaat moeten worden.
Op zondag 26 oktober 2003 21:36 schreef pfaf het volgende:[..]
[klikmode]
ooohooo, Furby heeft geliegd
[/klikmode]
ontopic: 2 - 2 is een zeer terechte uitslag gezien de omstandigheden
quote:Wat verwacht jij van iemand die "Grintbak" op het Jos Verstappen forum heet ?
Op zondag 26 oktober 2003 21:34 schreef -Hans- het volgende:Maar goed je zat dus niet in het stadion, ja ik kreeg een andere indruk nav de volgende opmerking.
Ik lig hier in een deuk om dit topic.
quote:idem hier.
Op zondag 26 oktober 2003 21:40 schreef Furby het volgende:Ik lig hier in een deuk om dit topic.
quote:hou je bek man, je zou eens bij ons in de F-side moeten komen, maar dat durf je niet hè, beetje bij je oma schilderen
Op zondag 26 oktober 2003 21:40 schreef Furby het volgende:[..]
Wat verwacht jij van iemand die "Grintbak" op het Jos Verstappen forum heet ?
Ik lig hier in een deuk om dit topic.
VdV, Vogel, de Jong en van Bommel hadden rood moeten krijgen. Ajax heeft het puntenverlies aan zichzelf te danken door twee fouten in de verdediging, maar scoort daarentegen wel zelf!
Verder zegt de stand denk ik genoeg...
*rest my case*
quote:"bij ons in de F-side"?
Op zondag 26 oktober 2003 21:49 schreef pfaf het volgende:[..]
hou je bek man, je zou eens bij ons in de F-side moeten komen, maar dat durf je niet hè, beetje bij je oma schilderen
quote:klein beetje geliegd
Op zondag 26 oktober 2003 21:50 schreef DutchGooner het volgende:[..]
"bij ons in de F-side"?
verklaar
maar dat deed hij ook, * wijst naar Vurby
quote:VdV heeft ook rood gehad vriend .... en vergeet Zlatan niet.
Op zondag 26 oktober 2003 21:50 schreef Bat het volgende:
VdV, Vogel, de Jong en van Bommel hadden rood moeten krijgen.
1 Ajax
2 AZ
3 PSV
PSV wist niet de drie punten te pakken in eigenhuis tegen Ajax!
Ajax moest meer dan 45 minuten spelen met 10 man
PSV is kwestbaar als het Kezman of van Bommel mist.
Ajax kan het doen zonder Litmanen, VDV en Trabelsi!
Ajax is koploper na PSV Ajax.
Daag lampies!
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef Speed1971 het volgende:
Feiten!!!!!!
1 Ajax
2 AZ
3 PSVPSV wist niet de drie punten te pakken in eigenhuis tegen Ajax!
Ajax moest meer dan 45 minuten spelen met 10 man
PSV is kwestbaar als het Kezman of van Bommel mist.
Ajax kan het doen zonder Litmanen, VDV en Trabelsi!
Ajax is koploper na PSV Ajax.
Daag lampies!
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef Speed1971 het volgende:Daag lampies!
quote:die deed niets
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef bobsnl het volgende:[..]
VdV heeft ook rood gehad vriend .... en vergeet Zlatan niet.
quote:Nu nog een keer hoor!
Op zondag 26 oktober 2003 21:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Frusti
Het is
FRISTI!!!!
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Nu nog een keer hoor!
Het is
FRISTI!!!!
Forum Opties | |
---|---|