Kan iemand mij helpen???????
(kan m op ster.nl niet vinden)
Liedje moet volgens stenders de nieuwe "how are you" worden
quote:Ik lees op de Vodafone site iets over Dewi.
Op maandag 27 oktober 2003 21:33 schreef winterapfel het volgende:
Vanochtend bij stendersvroeg: liedje uit de nieuwe vodafone reclame. Titel en uitvoerende gemist.... Vanmiddag bij Ruuddewild.nl zelfde liedje..en alweer niet opgelet!!Kan iemand mij helpen???????
(kan m op ster.nl niet vinden)Liedje moet volgens stenders de nieuwe "how are you" worden
De titel van het nummer is vrij lang, en iets met love erin.
Het nummer is pure rock en de clip doet nogal "foute jaren '70 rock" aan... met foute pakjes, ruimteschepen, een octopus op het ruimteschip dat vernietigd dient te worden d.m.v. bliksemschichten uit de gitaren en drumsticks...
uhm... ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb
quote:the darkness: I believe in a thing called love (mega hit op 3FM deze week)
Op maandag 27 oktober 2003 21:44 schreef Lurcker het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd op TheBox te zien is...De titel van het nummer is vrij lang, en iets met love erin.
Het nummer is pure rock en de clip doet nogal "foute jaren '70 rock" aan... met foute pakjes, ruimteschepen, een octopus op het ruimteschip dat vernietigd dient te worden d.m.v. bliksemschichten uit de gitaren en drumsticks...
uhm... ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb
quote:j00w...
Op maandag 27 oktober 2003 21:48 schreef winterapfel het volgende:[..]
the darkness: I believe in a thing called love (mega hit op 3FM deze week)
Het is een liedje uit ongeveer '95/'96 en is gemaakt door ***Army
Ik weet alleen dat army in de naam voorkomt, het is volgensmij door mannen en vrouwen gezongen, die dat dus tegelijk zingen en het gaat zo:
'I [will survive]/[petrify]' blablabla 'angel'
Ik weet echt niet meer goed hoe de text is, ik weet alleen nog dat er een clip was met allemaal engeltjes/vrouwen in witte jurken was..
Het is een beetje een gay klinkend nummer ![]()
Wie weet wat dit is!?
quote:Ik heb hem toevallig gevonden...
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef s00z het volgende:
bla
Army Of Lovers - Crucified
quote:Lene Marlin - You Weren't There ?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:50 schreef Buijssen het volgende:
Laatst was op 538 geloof ik het nieuwe nummer van Lene Marlin.
weet iemand hoe die heet??
quote:Sjiek nummer. idd.
Op maandag 27 oktober 2003 21:48 schreef winterapfel het volgende:[..]
the darkness: I believe in a thing called love (mega hit op 3FM deze week)
quote:"It's Your Duty " misschien?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:50 schreef Buijssen het volgende:
Laatst was op 538 geloof ik het nieuwe nummer van Lene Marlin.
weet iemand hoe die heet??
Het is in de stijl van techno/tech-trance, met een stevige beat eronder. En de melodie is heel apart is een fluit melodie, zoals je ook op je mond fluit. Elke loop van die melodie eindigde met een mannelijke Vocal Yeahhhhh!!
Was een erg goed nummer
Zou dus graag willen horen welke dat is. Wilde het namelijk Marco V eerst zelf vragen maar kwam er niet bij, was te druk.
quote:in de Asta ?
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:36 schreef WickedGame het volgende:
Ik probeer me geluk hier eens, ik was laatst in een discotheek waar als Guest Marco V draaide. Na flink wat klappers te hebben gehoord van hem, kwam er plots een nummer voorbij die ik wel heeeel super vond.Het is in de stijl van techno/tech-trance, met een stevige beat eronder. En de melodie is heel apart is een fluit melodie, zoals je ook op je mond fluit. Elke loop van die melodie eindigde met een mannelijke Vocal Yeahhhhh!!
Was een erg goed nummer
Zou dus graag willen horen welke dat is. Wilde het namelijk Marco V eerst zelf vragen maar kwam er niet bij, was te druk.
quote:Nope in een ergere tent, Brothers
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:38 schreef Bimmel het volgende:[..]
in de Asta ?
Ik vind het veel weg hebben van Rob Dougan.
Mijn broer zegt ook dit stukje in The Matrix Reloaded gehoord te hebben, maar ik heb de hele soundtrack afgeluisterd en daar staat het nummer iig niet op.En anderen kunnen het ook vinden, dus dat is het volgens mij niet.
Ohw, ik heb dit nummer geript uit jordancapri6.wmv
. Zie KaZaa voor het hele filmpje ;P. Best leuk
.
iemand enig idee van wie en hoe het nummer heet?
quote:Is dat niet een nummer van "Van Katoen"?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:23 schreef dapie007 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer een nederlands rapnummer een beetje in de stijl van "ben je geil of wil je een koekje" alleen dan op de melody van "walk this way" ze zingen in het refrein: Hoest ermee? ik voel me okeeeiemand enig idee van wie en hoe het nummer heet?
quote:bedoel je niet pow chi pow pow, want dan is het Hocus Pocus - Here's Johnny
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:26 schreef Kyro het volgende:
Eej ik zoek een nr 't is een hardcore / techno nr en er is zo'n stem op de achtergrond die chi paw paw ( ofzo ) zingt iemand idee van wie dat is en hoe het heet?
Het is een jaren 80 nummer, klinkt erg housie met een monotoom bliep-achtig loopje.
Daarin af en toe dezelfde 'zanglijn' wat me ergens een beetje aan Shoot it Up van Sigue Sigue Spoetnik (of hoe je dat ook schrijft) doet denken, dus wellicht zijn die het.
qua zang is het een beetje een gefreakte stem die wat zingt dat klinkt als:
"Hoinaheja Hoinaheja Hoinaheja (steeds ietsje lager)
na na na neeeeeeeeh na"
ziet er wat afrikaans uit hoe ik die zang neerzet, maar dat is het absoluut niet. Echt jaren 80 waverig housachtig.
Mocht iemand na deze woorden weten waar ik het over heb verdient die wel een kratje bier
veel helderder kan ik het niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |