quote:neen!
Op zondag 26 oktober 2003 15:22 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Oeh! Foto's?
.
quote:gelukkig
Op zondag 26 oktober 2003 16:58 schreef Vlarp het volgende:Nou, m'n pc is weer op orde geloof ik
quote:waar?
Op zondag 26 oktober 2003 16:59 schreef Cybart het volgende:[..]
gelukkig
wie gaat er vanaaf mee stappen in limland?![]()
quote:Ik ga vanavond lekker vroeg slapen
Op zondag 26 oktober 2003 16:59 schreef Cybart het volgende:[..]
gelukkig
wie gaat er vanaaf mee stappen in limland?![]()
En ik ga morgen solliciteren bij Alternate als winkelverkoper.
quote:in Helden
Op zondag 26 oktober 2003 17:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
waar?
en wederom geen vervoer.
oja, ik heb saroma in de koelkast staan
quote:naaaaaaaauw
Op zondag 26 oktober 2003 17:11 schreef Cybart het volgende:[..]
in Helden
schiet ook niet op met jou heoja, ik heb saroma in de koelkast staan
quote:succes alvast!
Op zondag 26 oktober 2003 17:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga vanavond lekker vroeg slapen
En ik ga morgen solliciteren bij Alternate als winkelverkoper.
quote:palladio
Op zondag 26 oktober 2003 17:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
naaaaaaaauw
is dat de apollo (link nog nie bekeken).
quote:ah ken ik niet..
Op zondag 26 oktober 2003 17:13 schreef Cybart het volgende:[..]
palladio
quote:Huh?
Op zondag 26 oktober 2003 17:42 schreef Cybart het volgende:
lachen, Jeroen k.i.d.v. en Albert Verlinde zijn aan het vissen
maar ze willen allebei niks vangen
Zo, weekendje weggeweest.
Maaastricht (en Marc_Mga) onveilig maken
Ik ruik naar glitterende Radical Raspberries
quote:ja, was zo'n nieuw reisprogramma van BNN
Op zondag 26 oktober 2003 18:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Huh?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:12 schreef Ang3l het volgende:
HaajZo, weekendje weggeweest.
Maaastricht (en Marc_Mga) onveilig makenIk ruik naar glitterende Radical Raspberries
Geslaagd weekend dus?
quote:Er is niks mis met Enschede... (toch?)
Op zondag 26 oktober 2003 19:16 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, was zo'n nieuw reisprogramma van BNN
was wel lachen
vooral zo'n opmerking over enschede op het laatst
quote:vonden zij ook niet, alleen enschede werd te weinig en verkeerd belicht...
Op zondag 26 oktober 2003 19:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Er is niks mis met Enschede... (toch?)
Hi Vlarp
Hi Ang3l
ff verhaaltje
daarnet zaten we op de bank chinees te eten en we hadden het over isla margarita. Op ene gegeven moment vroeg ik zo aan ons ma: mogen sjoerd en ik nog onze partners meenemen of is dat al te laat. Dus me ma zo: ja eigenlijk te laat maar hoezo? heb jij dan ook iemand? ik zo: ja. en toen begon ons ma zo te vragen: wie is het? dus ik antwoord geven: het is tim! en me ma dus: ik dacht het al, ik zag het al op de msn van je broertje enzo en je gaat wel vaak naar roermond. dus ik: ja. en duurt het al lang met tim? ja mam! al meer dan die drie maandne die jullie eisten om iemand mee te nemen naar isla margarita. dus ik verteld over olaf (das de vriend van dirk, Qrious, en mijn jeugdvriend) en verteld dat ik bisexueel was, dus me ma: oh je twijfelt nog? dus ik zo: nee hoor, ik weet het gewoon zeker dat het zo is, ik kan ook op meiden vallen hoor haha, alleen niet tegelijk. Dat was het moment waarop mijn pa keihard begon te lachen, en toen lreeg ik een goed gevoel! Ze zeiden ook: je hoeft het nie geheim te houden ofzo. maar ik had gewoon nog niet de behoefte om het te vertellen..
het is niet alsof er een last van me af is gevallen, want ik had geen last, maar ik voel wel meer vrijheden en ik hoef me geen zorgen te maken da als ik het iemand anders vertel dat me pa en ma het van anderen horen...
tim mag nu misschien mee naar isla margarita en hij gaat snel es hier komen! .
tot zover mijn coming out...
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:25 schreef Cybart het volgende:[..]
vonden zij ook niet, alleen enschede werd te weinig en verkeerd belicht...
zij wisten dan wel waar het wel leuk was in enschede
(en dan snappen wij wel waar ze het over hebben)Hi Vlarp
Hi Ang3l
Hmm.. 2 homo's die weten waar het wel leuk is. Albert schijnt wel in 't Bolke geweest te zijn
quote:ja, het was echt gewoon zo'n opmerking waar eigenlijk niemand wat van snapte
Op zondag 26 oktober 2003 19:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. 2 homo's die weten waar het wel leuk is. Albert schijnt wel in 't Bolke geweest te zijn
quote:Hehe.. goed zo man!
Op zondag 26 oktober 2003 19:29 schreef Jerruh het volgende:
Ok...ff verhaaltje
daarnet zaten we op de bank chinees te eten en we hadden het over isla margarita. Op ene gegeven moment vroeg ik zo aan ons ma: mogen sjoerd en ik nog onze partners meenemen of is dat al te laat. Dus me ma zo: ja eigenlijk te laat maar hoezo? heb jij dan ook iemand? ik zo: ja. en toen begon ons ma zo te vragen: wie is het? dus ik antwoord geven: het is tim! en me ma dus: ik dacht het al, ik zag het al op de msn van je broertje enzo en je gaat wel vaak naar roermond. dus ik: ja. en duurt het al lang met tim? ja mam! al meer dan die drie maandne die jullie eisten om iemand mee te nemen naar isla margarita. dus ik verteld over olaf (das de vriend van dirk, Qrious, en mijn jeugdvriend) en verteld dat ik bisexueel was, dus me ma: oh je twijfelt nog? dus ik zo: nee hoor, ik weet het gewoon zeker dat het zo is, ik kan ook op meiden vallen hoor haha, alleen niet tegelijk. Dat was het moment waarop mijn pa keihard begon te lachen, en toen lreeg ik een goed gevoel! Ze zeiden ook: je hoeft het nie geheim te houden ofzo. maar ik had gewoon nog niet de behoefte om het te vertellen..
het is niet alsof er een last van me af is gevallen, want ik had geen last, maar ik voel wel meer vrijheden en ik hoef me geen zorgen te maken da als ik het iemand anders vertel dat me pa en ma het van anderen horen...
tim mag nu misschien mee naar isla margarita en hij gaat snel es hier komen!
.
tot zover mijn coming out...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |