Hier zit een AFA lid iemand vollop kapot te meppen
Hier word dit tuig opgepakt
Weet je wat op de originele site stond van de fotos? ''The police sets the neo-nazi free and arrests the anti-fascist'' Lol, wat een mongool..
Onder deze foto stond; On the banner it says: Michiel Smit once said: "The only thing worse
than a negro is a white negro."
Wat heeft die uitspraak temaken met dit hele anti-martijn gedoe??? NIKS MAAR DAN OOK NIKS, ze proberen gewoon hun relletjes goed te keuren.
Hier rent dat onkruid tuig weer achter iemand aan om hem kapot te meppen.
Hier ook..
Dit doet me denken aan de bruinhemden van Hitler, niet?
Deze staat ook heel mooi op de foto, kunnen we kijken of ze nog vaker op dit soort relletjes is afgekomen.
quote:Het hele anti-martijn gedoe was een dekmantel van "landgenoten" die fascistische gedachten erop na houden.
Onder deze foto stond; On the banner it says: Michiel Smit once said: "The only thing worse
than a negro is a white negro."Wat heeft die uitspraak temaken met dit hele anti-martijn gedoe??? NIKS MAAR DAN OOK NIKS, ze proberen gewoon hun relletjes goed te keuren.
Op bovenstaande foto's rust trouwens copyright en je mag ze hier niet neerzetten. Waarom dacht je dat er op de Frontpage alleen een linkje stond?
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 26-10-2003 11:26]
Daar zijn al eerder domme idioten met elkaar gaan knokken, lijkt me dus een uitgelezen plaats ervoor.
quote:Volgens de AFA ja om het rellen goed te keuren. Dit was dan ook van linkse bronnen.
Op zondag 26 oktober 2003 11:25 schreef 303 het volgende:
montanaa, je doet er goed aan je eens ergens in te verdiepen ipv zo dom een post hier neer te zetten.
[..]Het hele anti-martijn gedoe was een dekmantel van "landgenoten" die fascistische gedachten erop na houden.
Op bovenstaande foto's rust trouwens copyright en je mag ze hier niet neerzetten. Waarom dacht je dat er op de Frontpage alleen een linkje stond?
quote:Had je dat ook gezegd in een topic met de foto's van bange anti-martijn demonstranten ?(het zijn randebielen, ik weet het) volgensmij had je dan kostelijk gelachen.
[b]Op zondag 26 oktober 2003 11:25 schreef 303 het volgende
Overigens staat het copyright netjes bij de foto vermeld.
quote:Is dit een (s)linkse manier om dit topic te sluiten?
Op zondag 26 oktober 2003 11:25 schreef 303 het volgende:Op bovenstaande foto's rust trouwens copyright en je mag ze hier niet neerzetten. Waarom dacht je dat er op de Frontpage alleen een linkje stond?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 11:39 schreef Rublic het volgende:
1..2..3..4..5..6..7 ik heb geen hoog IQ gekregen
Stakkers.
quote:Het copyright wordt netjes vermeld. Dus zeur niet
quote:Denk je dit nu echt? Wie zegt het facisten waren? Iedereen die lonsdale daar aan had werd al vollop in mekaar geslagen..
Op zondag 26 oktober 2003 11:41 schreef robh het volgende:
Zie die Nazi's rennen.. Kostelijk!
En de demonstratie was nog steeds TEGEN pedofillie en nazi hunting hoorde er toch echt niet bij.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 11:42 schreef Disorder het volgende:
Als ik bij de ME zat had ik per ongeluk met zo'n busje over die hippies heen gewalst.
"hee, volgens mij reed ik ergens overheen"
Weet niet wat erger is Hitler of Stalin. 1 ding staat echter als een paal bonven water. Wat extreem rechts heb je een stuk minder last dan extreem links.
dit soort leipo's zien toch wat ze willen zien. Zij zien in een groep demonstranten tegen pedofiele alleen de extreem rechtse uitdrukking terwijl ze zij aan zijn zouden moeten lopen.
Onder het mom van de vijand van mijn vijand komen martijen en extreem links wil lekker bij elkaar.
Bij het eerste feestje van beide gelijk een bom erop, zijn we daar ook weer vanaf
quote:Doe nou niet of Extreemrechts van die lieverdjes zijn...
Op zondag 26 oktober 2003 11:50 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Blabla
quote:Extreem link / extreem rechts, beide extreem = beide fout
Op zondag 26 oktober 2003 11:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
NEE, extreem links is 100x erger dan extreem rechts. Kijk maar hoe vaak ze de order verstoren en hier laten ze weer duidelijk merken toch wel van kleine jongetjes te houden al beweren ze van niet.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 11:58 schreef generalist het volgende:[..]
Extreem link / extreem rechts, beide extreem = beide fout
quote:Drom
Op zondag 26 oktober 2003 11:46 schreef hallo_mensen het volgende:post eens een foto want ik zie niet wie wie is :S
quote:Beide zijn fout maar de een is wel gevaarlijker op het moment dan de ander.
quote:Zolang die extremen alleen elkaar de harses inslaan lig ik er niet wakker van
Op zondag 26 oktober 2003 12:06 schreef montanaa het volgende:Beide zijn fout maar de een is wel gevaarlijker op het moment dan de ander.
Beetje onzin om mensen aan te vallen omdat ze ergens hetzelfde over denken als jijzelf..
quote:En Fok! gaat dus betalen voor het gebruik van deze foto's?
Op zondag 26 oktober 2003 11:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
Het copyright wordt netjes vermeld. Dus zeur niet
quote:Inderdaad ja - daarom was het protest tegen Michiel Smit c.s. ook niet voor niks.
Op zondag 26 oktober 2003 12:06 schreef montanaa het volgende:[..]
Beide zijn fout maar de een is wel gevaarlijker op het moment dan de ander.
Zinloos topic dit - is de TS zo begaan met de extreemrechtse kaalkoppen dan?
Bij elke demonstratie van extreem rechts gaan ze er heen om te rellen.
Hier in Apeldoorn ook, de demonstratie was gewoon rustig. Rechts liep een beetje rond en verder niks. En toen kwam dat langharig tuig en het eerste wat ze deden was rechts achternazitten en het spoor op rennen om stenen te pakken.
Het komt mij voor, dat die fotograaf zelf een hoog Volkertgehalte heeft
ik op alles wat links is.
quote:
Ik dacht dat jij tegen geweld was??
quote:Is weer eens wat anders dan op de bank zitten en een uitkering trekken.
Op zondag 26 oktober 2003 11:23 schreef Cheiron het volgende:
Hebben die gasten dan echt niets beters te doen ?
quote:
quote:Ja en??
Op zondag 26 oktober 2003 11:25 schreef 303 het volgende:Het hele anti-martijn gedoe was een dekmantel van "landgenoten" die fascistische gedachten erop na houden.
En als links demonstreert, zijn die dan wel oprecht??
Het gaat er gewoon dat ieder recht heeft om te demonstreren..
quote:Mag jij internetten vanuit de gevangenis, Volkert?
montanaa, je doet er goed aan je eens ergens in te verdiepen ipv zo dom een post hier neer te zetten.
[..]Het hele anti-martijn gedoe was een dekmantel van "landgenoten" die fascistische gedachten erop na houden.
quote:!
quote:Heroine spuiten en stelen!
Op zondag 26 oktober 2003 12:47 schreef CybErik het volgende:
maar in dit geval die linkse figuren het ergst, zielig tuig dat niks beters te doen heeft dan heroine spuiten en uit winkels jatten de hele dag![]()
quote:
quote:Juist! Dat is een grondrecht.
Op zondag 26 oktober 2003 12:49 schreef schatje het volgende:
Het gaat er gewoon dat ieder recht heeft om te demonstreren..
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 12:52 schreef Piro het volgende:[..]
Mag jij internetten vanuit de gevangenis, Volkert?
quote:Oh, heerlijk!
Op zondag 26 oktober 2003 11:44 schreef montanaa het volgende:
Iedereen die lonsdale daar aan had werd al vollop in mekaar geslagen..
quote:Dat zijn Antifa leden..
Op zondag 26 oktober 2003 13:01 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]Zie die Nazi's rennen.. Kostelijk!
quote:
quote:1 pot nat wmb.
Op zondag 26 oktober 2003 13:03 schreef montanaa het volgende:Dat zijn Antifa leden..
quote:Ik denk niet dat jij op dat moment zo stoer zou zijn, als in jouw geval dan .. 100 nazi's op je nek hijgen, en je het liefst willen villen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:07 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]Mama
quote:Weet jij hoe dat komt??? Omdat wij nu een rechts georrienteerd bestuur hebben, dus dat hoeft niet meer zoveel van zich te laten horen, omdat de linksen in hun ideeen regelmatig verdrukt worden MOET en MAG je in dit land er voor kiezen om dan van je te laten horen! COMPLEET terecht dus dat links demonstreerd, en trouwens, kan me toch heel wat incidenten herinneren waarin rechts OOK absoluut buiten het boekje ging!
Op zondag 26 oktober 2003 11:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:
NEE, extreem links is 100x erger dan extreem rechts. Kijk maar hoe vaak ze de order verstoren en hier laten ze weer duidelijk merken toch wel van kleine jongetjes te houden al beweren ze van niet.
quote:De intelligentie die jij eerst gekregen had heb je blijkbaar verdeeld onder al je gelijkgezinden....
Op zondag 26 oktober 2003 11:42 schreef Disorder het volgende:
Als ik bij de ME zat had ik per ongeluk met zo'n busje over die hippies heen gewalst.
quote:Jep, mn idee klopt.... (wat een gigantisch domme opmerking.....)
Op zondag 26 oktober 2003 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:zeker weten.. en misschien nog een keer heel per ongeluk achteruit
"hee, volgens mij reed ik ergens overheen"
quote:NAH!!! waar slaat dat nou weer op, kan me toch herinneren dat er in de rechtse kringen op hardhouse feesten toch regelmatig iemand doodgaat aan een pilletje.... en geen van mijn linkse vrienden spuit, dat slaat echt NERGENS op zeg!!! En over stelen; volgens mij steelt rechts KANSEN, kansen van mensen die aan de grond zitten of een nieuw leven willen beginnen... sjonge man, GET SOME SENSE!!!
Op zondag 26 oktober 2003 12:47 schreef CybErik het volgende:
maar in dit geval die linkse figuren het ergst, zielig tuig dat niks beters te doen heeft dan heroine spuiten en uit winkels jatten de hele dag![]()
[Dit bericht is gewijzigd door questionmark op 26-10-2003 13:12]
quote:
[afbeelding]Mama
quote:Waar staat dat kruisje voor??
[afbeelding]Mama
quote:Ik ga sowieso niet als een halve mongool in zo'n groep lopen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef montanaa het volgende:[..]
Ik denk niet dat jij op dat moment zo stoer zou zijn, als in jouw geval dan .. 100 nazi's op je nek hijgen, en je het liefst willen villen.
quote:Stoere jongens, die Adolfjes.
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef Sphere het volgende:
quote:menstruatie
Op zondag 26 oktober 2003 13:09 schreef schatje het volgende:[..]
Waar staat dat kruisje voor??
quote:Links steelt anders ook aardig wat kansen. Zoals bijvoorbeeld kansen om je mening te uiten. Jullie mogen het wel uiten en als het niet mag is het fout en discriminatie enzo en als een partij met andere ideeen dan die van jullie zich wil uiten, verstoren jullie het door te rellen en wordt het uiteindelijk afgelast.
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef questionmark het volgende:
En over stelen; volgens mij steelt rechts KANSEN, kansen van mensen die aan de grond zitten of een nieuw leven willen beginnen... sjonge man, GET SOME SENSE!!!
Wie is hier nou zielig bezig dan?
Zelfs de lokale mime-speler moest het ontgelden.
quote:Laten we ontopic blijven, het is hier geen onzin....
Op zondag 26 oktober 2003 13:11 schreef montanaa het volgende:
menstruatie
quote:En dat wil ik graag blijven. Dat clubje van Smit is er op tegen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef robh het volgende:[..]
Homo.
quote:Nee, jij bent een held met je slappe gelul.
Op zondag 26 oktober 2003 13:13 schreef montanaa het volgende:
Ik ben gewoon te moe om dat slap gelul van questionmark onderuit te halen, anders had ik het gedaan. Jezus wat een nutteloos verhaaltje..![]()
quote:Daar zullen ze wel een reden voor hebben dan.
Op zondag 26 oktober 2003 13:13 schreef SCH het volgende:En dat wil ik graag blijven. Dat clubje van Smit is er op tegen.
quote:Precies - fascisme heet dat
Op zondag 26 oktober 2003 13:13 schreef robh het volgende:[..]
Daar zullen ze wel een reden voor hebben dan.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 13:10 schreef Glacius het volgende:[..]
Stoere jongens, die Adolfjes.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef montanaa het volgende:
Ik denk niet dat jij op dat moment zo stoer zou zijn, als in jouw geval dan .. 100 nazi's op je nek hijgen, en je het liefst willen villen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 26-10-2003 13:15]
quote:Smit is zelf ook homo..
Op zondag 26 oktober 2003 13:13 schreef SCH het volgende:[..]
En dat wil ik graag blijven. Dat clubje van Smit is er op tegen.
Als zij voor de goede zaak strijden, waarom je gezicht bedekken, steeds weer>
quote:Dat was Hitler schijnbaar ook.
Op zondag 26 oktober 2003 13:15 schreef montanaa het volgende:[..]
Smit is zelf ook homo..
quote:Ja en? Maakt dat het minder erg?
Op zondag 26 oktober 2003 13:15 schreef montanaa het volgende:[..]
Smit is zelf ook homo..
quote:Niet teveel links gebrabbel lezen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:16 schreef Glacius het volgende:[..]
Dat was Hitler schijnbaar ook.
quote:Je gezicht bedekken en toch een kale kop laten zien, gaat niet echt samen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:15 schreef milagro het volgende:
Die "nazi's" lopen daar tenminste nog openlijk, zonder zich te verschuilen achter bivaksmutsen en theedoeken, die anti-fascisten bedekken zoals gewoonlijk weer hun gezicht.Als zij voor de goede zaak strijden, waarom je gezicht bedekken, steeds weer>
quote:Links?
Op zondag 26 oktober 2003 13:12 schreef hond_in_de_goot het volgende:[..]
Links steelt anders ook aardig wat kansen. Zoals bijvoorbeeld kansen om je mening te uiten. Jullie mogen het wel uiten en als het niet mag is het fout en discriminatie enzo en als een partij met andere ideeen dan die van jullie zich wil uiten, verstoren jullie het door te rellen en wordt het uiteindelijk afgelast.
Wie is hier nou zielig bezig dan?
Ik denk dat je mij wel onder links zult scharen, maar ik voel geen enkele verwantschap met dat clubje idioten dat gisteren in Amsterdam nazietje ging jagen. Ook niet met Smit trouwens, naar mijn mening was het gisteren duidelijk een gevalletje soort zoekt soort.
quote:Dat komt van rechts hoor
Op zondag 26 oktober 2003 13:16 schreef montanaa het volgende:[..]
Niet teveel links gebrabbel lezen.
quote:Domme jongens die antifascisten, die door acties als deze zelf grotere fascisten blijken te zijn dan die Adolfjes, immers vrijjheid van meningsuiting is hen vreemd zodra het niet hun mening is.
Op zondag 26 oktober 2003 13:10 schreef Glacius het volgende:[..]
Stoere jongens, die Adolfjes.
quote:lul niet zo dom.
Op zondag 26 oktober 2003 13:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je gezicht bedekken en toch een kale kop laten zien, gaat niet echt samen.
quote:Je gezicht bedekken en ongewassen haar laten zien wel?
Op zondag 26 oktober 2003 13:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je gezicht bedekken en toch een kale kop laten zien, gaat niet echt samen.
quote:Ik denk dat Smit in zijn handjes wrijft vanwege de acties van antifa.
Op zondag 26 oktober 2003 13:17 schreef milagro het volgende:[..]
Domme jongens die antifascisten, die door acties als deze zelf grotere fascisten blijken te zijn dan die Adolfjes, immers vrijjheid van meningsuiting is hen vreemd zodra het niet hun mening is.
quote:Niet iedereen denkt zoals Constant Kusters.
Op zondag 26 oktober 2003 13:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk dat Smit in zijn handjes wrijft vanwege de acties van antifa.
Maximale aandacht voor zijn demonstratie, wat wil je nog meer.
quote:Ja, het is allang duidelijk dat beide facistische groeperingen elkaar in stand houden.
quote:Ik vind het meer je aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden, maar dat terzijde.
Op zondag 26 oktober 2003 13:14 schreef SCH het volgende:Precies - fascisme heet dat
quote:Precies, ik ben wat meer rechts georienteerd, maar ik voel ook geen verwantschap met die figuren die daar rondliepen
Op zondag 26 oktober 2003 13:17 schreef Kozzmic het volgende:
Links?Ik denk dat je mij wel onder links zult scharen, maar ik voel geen enkele verwantschap met dat clubje idioten dat gisteren in Amsterdam nazietje ging jagen. Ook niet met Smit trouwens, naar mijn mening was het gisteren duidelijk een gevalletje soort zoekt soort.
TS, jou zou ik ook op je flikker willen geven en niet zo'n beetje.
quote:Iemand een aanmeldingsurl om afa lid te worden, voor deze jongeheer?
Op zondag 26 oktober 2003 13:23 schreef R2cksson het volgende:
Lijkt me stiekem toch lekker om zo'n nazi op zijn flikker te geven tot hij bloed zeikt...TS, jou zou ik ook op je flikker willen geven en niet zo'n beetje.
*kijkt in fotoboek*, heeft die een bivakmuts, je bent al lid? Btw ziet er wel stoer uit hoor dat mutsje op. Kneus
(hij bedreigt me btw..)
[Dit bericht is gewijzigd door montanaa op 26-10-2003 13:25]
quote:dat zal best, al vraag ik mij af of men weet waarover die demo ging, want veel kans tot demonstreren is hen niet gegeven.
en dat stoort mij aan die antifa's.
met hun vermeende morele superioriteit tonen zij zichzelf grotere fascisten dan hen die zij menen te moeten bestrijden.
Het isolement van eigen gelijk doet niemand goed, dat blijkt maar weer.
quote:Interesseert me geen fuck dat je begint te janken dat ik je bedreig, ga er maar vanuit dat het zelfs een doodsverwensing was...
Op zondag 26 oktober 2003 13:24 schreef montanaa het volgende:[..]
Iemand een aanmeldingsurl om afa lid te worden, voor deze jongeheer?
(hij bedreigt me btw..)
quote:Zouden die antifa's misschien gewoon vermomde skinheads zijn? Verklaart meteen waarom ze zich vermommen.
Op zondag 26 oktober 2003 13:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, het is allang duidelijk dat beide facistische groeperingen elkaar in stand houden.
Het is gewoon één groot complot, door die als antifa's vermomde nazis die er zogenaamd op los slaan krijgt elke extreem-rechtse demo de maximale aandacht, aandacht die ze anders nauwelijks gekregen zou hebben.
quote:Sukkel, dat je wel reageerd op deze opmerking en niet op die van mij, ENORM ZWAK!!!!!
Op zondag 26 oktober 2003 13:24 schreef montanaa het volgende:
Iemand een aanmeldingsurl om afa lid te worden, voor deze jongeheer?*kijkt in fotoboek*, heeft die een bivakmuts, je bent al lid? Btw ziet er wel stoer uit hoor dat mutsje op. Kneus
quote:huilie....
(hij bedreigt me btw..)
quote:*Fotoboek van R2cksson checkt....
Op zondag 26 oktober 2003 13:24 schreef montanaa het volgende:[..]
Iemand een aanmeldingsurl om afa lid te worden, voor deze jongeheer?
(hij bedreigt me btw..)
Oh my God!! Wat een kneus!
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 26-10-2003 13:30]
quote:Hehe, volgens mij is deze post al tientallen keren voorbij gekomen..
Op zondag 26 oktober 2003 13:28 schreef Sphere het volgende:[..]
*Fotoboek van R2cksson checkt....
Oh my God!! Wat een kneus!
Kneuzenkermis .
.
Kozzmic, die bedreiging..neem aan dat er wat mee gedaan word? Althans ik lees zo vaak in medelingen dat bedreigingen niet worden getolereerd.
Nu blijkbaar dus wel?
quote:zo robh.. waar blijf je ?
Op zondag 26 oktober 2003 13:25 schreef R2cksson het volgende:[..]
Interesseert me geen fuck dat je begint te janken dat ik je bedreig, ga er maar vanuit dat het zelfs een doodsverwensing was...
quote:Gebrek aan originaliteit, zelfde geldt voor jullie mening, allemaal achter de fuhrer aan...
Op zondag 26 oktober 2003 13:31 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Hehe, volgens mij is deze post al tientallen keren voorbij gekomen..
quote:Yo!
Op zondag 26 oktober 2003 13:32 schreef Koos Voos het volgende:zo robh.. waar blijf je ?
Wazzup?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 13:32 schreef montanaa het volgende:
Nog ff offtopic:Kozzmic, die bedreiging belofte..neem aan dat er wat mee gedaan word? Althans ik lees zo vaak in medelingen dat bedreigingen niet worden getolereerd.
Nu blijkbaar dus wel?
quote:Ontkenningsfase is voor mietjes, huilebalk
Op zondag 26 oktober 2003 13:33 schreef R2cksson het volgende:[..]
Gebrek aan originaliteit, zelfde geldt voor jullie mening, allemaal achter de fuhrer aan...
.
quote:Ook nog homofoob...
Op zondag 26 oktober 2003 13:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Ontkenningsfase is voor mietjes, huilebalk
.
quote:Kunnen we toch WEL even ontopic blijven.....? dit is geen slowchat channel....
Op zondag 26 oktober 2003 13:32 schreef montanaa het volgende:
Nog ff offtopic:Kozzmic, die bedreiging..neem aan dat er wat mee gedaan word? Althans ik lees zo vaak in medelingen dat bedreigingen niet worden getolereerd.
Nu blijkbaar dus wel?
quote:Woord omhoog
Op zondag 26 oktober 2003 13:33 schreef R2cksson het volgende:
Gebrek aan originaliteit, zelfde geldt voor jullie mening, allemaal achter de fuhrer aan....
quote:*bang afdruipt*
Op zondag 26 oktober 2003 13:36 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ook nog homofoob...
.
.
.
Vuile wannabe kut-nazi .
.
quote:Jullie verneuken de samenleving...
Op zondag 26 oktober 2003 13:36 schreef montanaa het volgende:
R2ckson verneukt het topic. We waren net zo goed bezig, komt hij het verzieken.
quote:loop niet te zeiken man, jij doet opmerkingen van anderen af als niet vatbaar voor een reactie, dan schiet je ook op je eigen duifjes hoor!
Op zondag 26 oktober 2003 13:36 schreef montanaa het volgende:
R2ckson verneukt het topic. We waren net zo goed bezig, komt hij het verzieken.
Discussie over de demo kan in OOG btw, zie Anti-pedofielen gaan demonstreren in Amsterdam.
En voor een discussie over de bedoelingen van antifa zou je een inhoudelijk topic in POL kunnen openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |