abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:58:55 #126
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14200196
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:51 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat hiphop aanhangers meestal meer bezig zijn met cool en fris zijn dan met gezelligheid of een leuk feestje bouwen. De arrogantie heerst veelal. Vind ik erg jammer!

Mijn ervaring is dat dit vooral de jongeren zijn die zo overdreven doen (ja, ik ben al stokoud) . Het gaat mij puur om de muziek en verder niet. De enige hiphopfeestjes waar ik eigenlijk nog heen ga zijn die in Zwolle (Hedon) omdat daar veel ouwe bekenden komen. Lekker biertje doen en muziek luisteren
pi_14200198
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:53 schreef MIC1_ het volgende:
ik vond het gister beestengezellig bij bumpy maargoed albums van fat joe die dope zijn naas Represent.
Hm ik heb Don Cartagena die is zeker dope, Jealous One's Envy is ook wel fijn verder is het mij iets te veel ashanti enzo wel een paar leuk liedjes maar geen echte neger poep.
thanx, Ik zal die albums eens gaan checken.
pi_14200330
op Terror Squad - The Album staan ook wel een aantal dope liedjes.
Vooral Bring It On is een van mijn favorieten.
I get physical, mystical, very artistical
pi_14200764
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:03 schreef MIC1_ het volgende:
op Terror Squad - The Album staan ook wel een aantal dope liedjes.
Vooral Bring It On is een van mijn favorieten.
die zal ik dan ook maar eens gaan checken.

Trouwens, iemand hier had het album van Shaeed Muhammed van ATCQ. wat voor soort album is dit, heeft hij alles geproduceerd? zoja wie rappen er dan op?
Ik heb btw ook van iemand gehoord dat Shaeed Muhammed niet op het nieuwe album van ATCQ zal meedoen iemand die weet wat hier van klopt?

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:22:22 #130
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_14200881
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:58 schreef cosmick het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dit vooral de jongeren zijn die zo overdreven doen (ja, ik ben al stokoud) . Het gaat mij puur om de muziek en verder niet. De enige hiphopfeestjes waar ik eigenlijk nog heen ga zijn die in Zwolle (Hedon) omdat daar veel ouwe bekenden komen. Lekker biertje doen en muziek luisteren

Het gaat mij ook puur om de muziek. Maar het gekke is dat de sfeer op een house feestje veel gemoedelijker is dan op een hiphop feestje.
¨The better you look, the more you see.¨
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:28:37 #131
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14201077
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:22 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Het gaat mij ook puur om de muziek. Maar het gekke is dat de sfeer op een house feestje veel gemoedelijker is dan op een hiphop feestje.

De houseparties van nu weet ik niet, maar in '92 tot '94 ging ik wel regelmatig naar houseparties (ook om te draaien). Naast het overdonderende geluid en de lichtshows vond ik ze verre van gezellig. Beetje kil en sfeerloos.

Zoals gezegd is het in Zwolle altijd wel gezellig (nooit geen gezeur) en gemoedelijk. Da's gewoon een lekker avondje uit!

pi_14201149
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:28 schreef cosmick het volgende:

[..]

De houseparties van nu weet ik niet, maar in '92 tot '94 ging ik wel regelmatig naar houseparties (ook om te draaien). Naast het overdonderende geluid en de lichtshows vond ik ze verre van gezellig. Beetje kil en sfeerloos.

Zoals gezegd is het in Zwolle altijd wel gezellig (nooit geen gezeur) en gemoedelijk. Da's gewoon een lekker avondje uit!

Ga regelmatig naar technofeestjes en idd, de sfeer daar is veel gemoedelijker dan op hiphop-party's. Op hiphop party's zie je ook veel meer opstootjes en zo.

Ach misschien moeten de hiphop fans ook met z'n allen aan de XTC?

Die laatste opmerking meen ik natuurlijk niet...

Laters!

AA

MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:34:01 #133
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14201211
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Ga regelmatig naar technofeestjes en idd, de sfeer daar is veel gemoedelijker dan op hiphop-party's. [/b]

Ja joh? Welke acts dan? of is dit teveel offtopic

Ik heb de Acid Junkies, Gateway Experience & Speedy J ooit 's live gezien. Gaaf hoor!

quote:
Die laatste opmerking meen ik natuurlijk niet...
Gelukkig Ik zweer namelijk bij bier, hahaha!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:38:08 #134
70858 ForumFool
De Dwaas op het Forum (ok)?
pi_14201324
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:22 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Omdat er minder 'grimy' negers rondlopen zeker... Typisch!
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:39:44 #135
70858 ForumFool
pi_14201370
[quote]Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Ga regelmatig naar technofeestjes en idd, de sfeer daar is veel gemoedelijker dan op hiphop-party's. Op hiphop party's zie je ook veel meer opstootjes en zo.

Ach misschien moeten de hiphop fans ook met z'n allen aan de XTC?

Dat lijkt me geen goed plan. Teveel moorden.

KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
pi_14201625
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:34 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ja joh? Welke acts dan? of is dit teveel offtopic

Effe offtopic dan maar Cos. Niet verder vertellen!

Ik ga meestal naar parties zoals Awakenings en I Love Techno. Favo DJ's: Steve Rachmad, Chris Liebing, Mistress Barbara, Sven Väth, Dave Angel en DJ Rush.

Ik hou wel van een potje beuken op z'n tijd!

Ff ontopic: Ik denk dat de sfeer op (sommige) hiphop parties verziekt wordt door so-called stoere mannetjes die geen ruk van hiphop snappen en heel de avond een beetje stoer naar elkaar aan het kijken zijn, totdat op een gegeven moment één van de betrokken partijen het genoeg vindt en gaat knokken. Of whatever.

Heb overigens ook genoeg feessies meegemaakt waarbij het wél gezellig was hoor. Maar heb op hiphop feestjes al zeker 3 keer ruzie gehad met van die 'grimy' mafketels (omdat je op hun schoenen gaat staan bijvoorbeeld, of niet snel genoeg opzij gaat, kortom bulsshit redenen) en op een technofeest (waar het zeker 30 keer zo druk is en waar je 60 keer zo vaak op schoenen gaat staan) nog NOOIT!

Lopen ook leukere vrouwtjes op die technofeesten rond trouwens.

Laters!

AA

[Dit bericht is gewijzigd door AboruAsli op 28-10-2003 16:55]

MANTRONIX???
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:48:43 #137
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_14201636
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:38 schreef ForumFool het volgende:

[..]

Omdat er minder 'grimy' negers rondlopen zeker... Typisch!

Het heeft denk ik meer met attitude te maken...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:50:53 #138
58273 Eisselstijn
Buenos días!
pi_14201691
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:48 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Effe offtopic dan maar Cos. Niet verder vertellen!

Ik ga meestal naar parties zoals Awakenings en I Love Techno. Favo DJ's: Steve Rachmad, Chris Liebing, Mistress Barbara, Sven Väth, Dave Angel en DJ Rush.

Ff ontopic: Ik denk dat de sfeer op (sommige) hiphop parties verziekt wordt door so-called stoere mannetjes die geen ruk van hiphop snappen en heel de avond een beetje stoer naar elkaar aan het kijken zijn, totdat op een gegeven moment één van de betrokken partijen het genoeg vindt en gaat knokken. Of whatever.

Heb overigens ook genoeg feessies meegemaakt waarbij het wél gezellig was hoor. Maar heb op hiphop feestjes al zeker 3 keer ruzie gehad en op een technofeest (waar het zeker 30 keer zo druk is) nog NOOIT!

Lopen ook leukere vrouwtjes op die technofeesten rond trouwens.

Laters!

AA

Grappig, dit zijn ook mijn ervaringen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:56:29 #139
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14201821
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:48 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Da's idd behoorlijk stevig! Nee, ik ben altijd fan geweest van de experimentele acid techno. Veel bliepjes over mooie 808 beats.
Heb dit zelf ook wel gemaakt trouwens. Wel lachen
quote:
Maar heb op hiphop feestjes al zeker 3 keer ruzie gehad en op een technofeest (waar het zeker 30 keer zo druk is) nog NOOIT!
Da's idd wel frapant eigenlijk. Mensen komen dus hoofdzakelijkj op een technofeestje om lekker uit hun dak te gaan. Hele andere cultuur is het ook denk ik.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:08:00 #140
70858 ForumFool
pi_14202130
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:48 schreef Eisselstijn het volgende:

[..]

Het heeft denk ik meer met attitude te maken...

Jah, attitude = 'grimy'
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:18:03 #141
70858 ForumFool
pi_14202393
Ik wilde trouwens even mededelen dat deze zaterdag onze vriend ForumFool naar het concert van 'Jeru the Damaja' gaat...
- Gewoon omdat hij zo gruwelijk is!
pi_14205169
Het hangt er denk ik ook vanaf naar wat voor Hiphop feesten je gaat. Zowel grote als kleine concerten kunnen dope zijn. Ik heb in Midgart (Jongerencentrum in Middelburg red.) een optreden gezien van de Spookrijders, nog voor hun eerste album "De echte shit" uitkwam met support Act Dr. Doom en die speelden de hele zaal van 30 man plat en ook The Fugees in Ahoy was supervet.

Maar iedere keer als er hier een R&B/Hiphop avond gehouden wordt dan loopt het altijd uit op rellen omdat er altijd vervelende figuren op af komen, maar een oldskool hiphop feest is altijd beregezellig omdat ze daar meer voor de sfeer komen

En ForumFool, je manier van posten mag me dan misschien niet helemaal aanstaan, je hebt wel een goede smaak

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:46:08 #143
25470 SoSolid
Danke danke
pi_14205490
hmmm ik vind juist dat hiphoppers altijd zo chill zijn, ik heb echt nog nooit problemen gezien of gehad op van die partys/concerten.

DVD2 --> totaal nul problemen/ruzies/rellen
DVD3--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
DVD4--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Spitt battles--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Wu tang killah beez--> Er werd alleen een amerikaanse vlag in brand gestoken maarja die had cilvaringz in het publiek gegooid na het nummer fuck amerika, recht in een groepje moslims.... dus sja (haha)
RZA+backup--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
U.G.A. --> totaal nul problemen/ruzies/rellen
The proove met wat gasten--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Battles arnhem--> totaal nul problemen/ruzies/rellen

plus nog wat feestjes/concerten/festivals

Dus dan ligt het er echt aan ja wat voor feestjes denk ik, ik heb alleen maar gemoedelijke sferen gezien, gewooon beetje lullen met gasten die je niet kent, beetje drinken beetje chillen en flink boucnen op z'n tijd natuurlijk, en ik zie er heus niet zo gevaarlijk uit hoor dat ik problemen afschrik hahaha:o

xxx
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:13:36 #144
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_14207492
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:46 schreef SoSolid het volgende:
hmmm ik vind juist dat hiphoppers altijd zo chill zijn, ik heb echt nog nooit problemen gezien of gehad op van die partys/concerten.

DVD2 --> totaal nul problemen/ruzies/rellen
DVD3--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
DVD4--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Spitt battles--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Wu tang killah beez--> Er werd alleen een amerikaanse vlag in brand gestoken maarja die had cilvaringz in het publiek gegooid na het nummer fuck amerika, recht in een groepje moslims.... dus sja (haha)
RZA+backup--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
U.G.A. --> totaal nul problemen/ruzies/rellen
The proove met wat gasten--> totaal nul problemen/ruzies/rellen
Battles arnhem--> totaal nul problemen/ruzies/rellen

plus nog wat feestjes/concerten/festivals

Dus dan ligt het er echt aan ja wat voor feestjes denk ik, ik heb alleen maar gemoedelijke sferen gezien, gewooon beetje lullen met gasten die je niet kent, beetje drinken beetje chillen en flink boucnen op z'n tijd natuurlijk, en ik zie er heus niet zo gevaarlijk uit hoor dat ik problemen afschrik hahaha:o

nooou
Maar nee idd, de hiphoppers die ik ken zijn allemaal errug relaxt
hij zijn vooral die hardcore/hardstyle whatever gasten die moeilijk doen hiero
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:49:11 #145
35729 stretch_0012
.:.Mara Salvatrucha.:.
pi_14208308
heeft iemand gehoord van Boo Yaa Tribe? heb vandaag het album (West Koasta Nostra) gekocht en vind het erg dope klinken. O.a Mack 10, Knockturnal, B-Real en Eminem doen mee op het album.
pi_14208736
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:49 schreef stretch_0012 het volgende:
heeft iemand gehoord van Boo Yaa Tribe? heb vandaag het album (West Koasta Nostra) gekocht en vind het erg dope klinken. O.a Mack 10, Knockturnal, B-Real en Eminem doen mee op het album.
Die gasten gaan al lang mee, want hun album New Funky Nation komt uit 1990, Na Maffia Lifestyle heb ik eigenlijk de hoop opgegeven omdat ik dat album behoorlijk slecht vond, maar ik zal deze zeker een keer checken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 29 oktober 2003 @ 00:21:53 #147
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14212203
Boo-Yaa Tribe was er al vroeg bij wat betreft de Rock/Metal-Hip-Hop crossover. Wat dat betreft is het wel interessant. Verder vind ik ze niet zo denderend. Veel East LA geouwehoer en niet zo'n beste lyrics.
Death Row California is wel aardig.

Ze zien er trouwens wel imposant uit, het zijn toch ook Samoans geloof ik?

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 29 oktober 2003 @ 08:53:17 #148
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14213974
Kan me een paar leuke Boo Ya Tribe nummers herinneren. Maar weer 's opzoeken

Dit is iig hun nieuwe single (Bron).

pi_14214455
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 00:21 schreef Posdnous het volgende:
Ze zien er trouwens wel imposant uit, het zijn toch ook Samoans geloof ik?
Samoan gangbangers! Echt bigass gasten!! Met bovenarmen net zo groot als mijn dijbenen! Linke gasten...

Laters!

AA

MANTRONIX???
  woensdag 29 oktober 2003 @ 09:27:14 #150
70858 ForumFool
pi_14214527
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:49 schreef stretch_0012 het volgende:
Mack 10 vind ik zeker wel A-OK, met hun hardcore westside methode, maar noc-turnal vind ik niet zo vernieuwend. Beetje typische Dr Dre kiddie achtige stijl. B-real is ok, Eminem vind ik eerlijk gezegd sinds een jaar of 2-3 helemaal niet insteressant meer... eerder supervervelend. wat jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')