quote:IK WAS ER OOK... IK WAS ERG AANWEZIG MET MIJN 2 METER 4
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:31 schreef MIC1_ het volgende:
DAMN wat was Freddie Foxxx DOPE!
Helemaal uit mn dak.
En dat Krumb Snatcha en Guru nog op het podium kwamen was ook de shit!!!
-= ER was nog zo'n gast van die lengte, met een bloempot kapsel, maar dat was een vuile homo.

quote:Juist.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:35 schreef ForumFool het volgende:[..]
-= ER was nog zo'n gast van die lengte, met een bloempot kapsel, maar dat was een vuile homo.
Was wel tof dus?

quote:Ja man!~ echt de underground scene van Amsterdam was aanwezig.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:40 schreef cosmick het volgende:[..]
Juist.
Was wel tof dus?

.
. .
. .
.

quote:Ik stond overal man, ik ging niet springen, ik piek toch al overal bovenuit. en geloof me, niet alle hoospringers zijn '/true'; de meesten zijn wacko's ik kende bijna iedereen in die crowd, DUS!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:20 schreef dunniecash het volgende:
Shit was echt dope man.. alleen die mensen daar, ik weet niet waar ze voor komen hoor. Vooraan (waar ik stond) gingen mensen echt bouncen als die hardcore Freddie Foxxx tracks erin kwamen ("Real Nigga Shit, Bumpy Knuckles Baby, The Lah, Industry Shakedown, etc.:") en daar achter stond iedereen maar een beetje droog te zijn...
Verder was het inderdaad mad dope dat Krumb Snatcha ging freestylen hij had echt mad energie eheheh en Guru spitte ook nog effe wat, was erg dope.. heb nu al maaaaaad zin in GangStarr.
Oja, die DJ van Freddie Foxxx kon ook wel wat op de turntables.. hoe die gast Watch Out Now cutte en shit, echt dope.

quote:Klote dat ik er niet bij kon zijn... Maar des te meer zin in Gangstarr
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:20 schreef dunniecash het volgende:
Shit was echt dope man.. alleen die mensen daar, ik weet niet waar ze voor komen hoor. Vooraan (waar ik stond) gingen mensen echt bouncen als die hardcore Freddie Foxxx tracks erin kwamen ("Real Nigga Shit, Bumpy Knuckles Baby, The Lah, Industry Shakedown, etc.:") en daar achter stond iedereen maar een beetje droog te zijn...
Verder was het inderdaad mad dope dat Krumb Snatcha ging freestylen hij had echt mad energie eheheh en Guru spitte ook nog effe wat, was erg dope.. heb nu al maaaaaad zin in GangStarr.
Oja, die DJ van Freddie Foxxx kon ook wel wat op de turntables.. hoe die gast Watch Out Now cutte en shit, echt dope.

quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:23 schreef ForumFool het volgende:
Ik stond overal man, ik ging niet springen, ik piek toch al overal bovenuit. en geloof me, niet alle hoospringers zijn '/true'; de meesten zijn wacko's ik kende bijna iedereen in die crowd, DUS!

quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:07 schreef dunniecash het volgende:
Whatever man.. het gaat er gewoon om dat die mensen het vet vinden toch, ik bedoel Freddie Foxxx vond het zelf ook phet dat die mensen vooraan tenminst een beetje energy gaven.. al die droogkloten die een beetje stonden.. waarom kom je dan weet je? En je kan niemand 'true' labellen, dat is zo'n fucking onzin
[..]Is goed jongen./

quote:Dat komt omdat je niet S.O.C. bent fool!
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet als een persoonlijke aanval op iemand bedoelt, maar is het zo moeilijk om in gewoon Nederlands te posten, ik moet sommige dingen 3 keer lezen voordat ik snap wat er staat

quote:Wat lomp, je kan toch zeker wel 'slang' begrijpen? Wat doe je hier anders?
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet als een persoonlijke aanval op iemand bedoelt, maar is het zo moeilijk om in gewoon Nederlands te posten, ik moet sommige dingen 3 keer lezen voordat ik snap wat er staat

quote:Misschien wil ik het wel niet begrijpen. Wat is er zo moeilijk aan fatsoenlijk Nederlands? En wat ik hier doe, simpel, op een normale manier over hiphop lullen, kijk maar eens wie deze reeks geopend heeft
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:35 schreef ForumFool het volgende:
Wat lomp, je kan toch zeker wel 'slang' begrijpen? Wat doe je hier anders?

quote:Is dit nu een 'props' (slang) kwestie, ja sorry hoor dat jij het geopend hebt, mag ik alsnog wel in slang praten, zo moeilijk is het toch niet te begrijpen?
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Misschien wil ik het wel niet begrijpen. Wat is er zo moeilijk aan fatsoenlijk Nederlands? En wat ik hier doe, simpel, op een normale manier over hiphop lullen, kijk maar eens wie deze reeks geopend heeft

quote:Dit heeft niks met props te maken, maar met laagdrempeligheid. Iedereen moet hier kunnen meelullen en niet iedereen begrijpt de slang. Het is dus eerder een kwestie van respect voor mede-users. Enkele slang woorden kunnen geen kwaad, maar als iedereen praata alsof hij uit de ghetto komt dan zetten we onszelf hier gigantisch voor lul en dat was nou juist net niet de bedoeling
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:48 schreef ForumFool het volgende:Is dit nu een 'props' (slang) kwestie, ja sorry hoor dat jij het geopend hebt, mag ik alsnog wel in slang praten, zo moeilijk is het toch niet te begrijpen?

quote:Ouwes, lauter slang is evengoed prima, dat is nu eenmaal een component v/d stijl.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dit heeft niks met props te maken, maar met laagdrempeligheid. Iedereen moet hier kunnen meelullen en niet iedereen begrijpt de slang. Het is dus eerder een kwestie van respect voor mede-users. Enkele slang woorden kunnen geen kwaad, maar als iedereen praata alsof hij uit de ghetto komt dan zetten we onszelf hier gigantisch voor lul en dat was nou juist net niet de bedoeling

'-= ER was nog zo'n gast van die lengte, met een bloempot kapsel, maar dat was een vuile homo.'

quote:Niet van mijn stijl
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:57 schreef ForumFool het volgende:Ouwes, lauter slang is evengoed prima, dat is nu eenmaal een component v/d stijl.

quote:Maar dan moet je niet raar opkijken als niemand hier je serieus neemt. Of je vragen niet beantwoord.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:57 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ouwes, lauter slang is evengoed prima, dat is nu eenmaal een component v/d stijl.
Gewoon een algemene opmerking: houd je postings leesbaar en informatief. Wat boeit het mensen nou of iemand naar een concert van Freddie the Foxxx gaat? Schrijf liever een review van het concert of zo als je geweest bent, daar hebben mensen wat aan.
Snap je? 

Laters!
AA

quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:06 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Maar dan moet je niet raar opkijken als niemand hier je serieus neemt. Of je vragen niet beantwoord.
Gewoon een algemene opmerking: houd je postings leesbaar en informatief. Wat boeit het mensen nou of iemand naar een concert van Freddie the Foxxx gaat? Schrijf liever een review van het concert of zo als je geweest bent, daar hebben mensen wat aan.
Snap je?
Laters!AA

quote:blablabla
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:57 schreef cosmick het volgende:
Ik heb persoonlijk meer 'moeite' met deze taal:'-= ER was nog zo'n gast van die lengte, met een bloempot kapsel, maar dat was een vuile homo.'

quote:wat hij zegt.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:15 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
quote:aha
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:17 schreef ForumFool het volgende:[..]
blablabla
jullie zijn mierenneukers (figuurlijk bedoeld)

[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 28-10-2003 13:19]

quote:IS GOED JONGE!! TOT ZIENS.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:18 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
wat hij zegt.

quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:19 schreef ForumFool het volgende:[..]
IS GOED JONGE!! TOT ZIENS.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |