quote:Ik ben geen 12
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:20 schreef F1908 het volgende:
vanaf 18, dus je hebt nog 6 jaar te gaan
quote:nee het is geen 18 maar 16, dus je hebt geluk nog 4 jaar wachten
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:21 schreef kkknurft het volgende:[..]
Ik ben geen 12
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:31 schreef J_CDA het volgende:
Het is absoluut 18 jaar. Als je 16 bent zal je nog 1 dag per week naar school moeten.
quote:tenzij je werk hebt dan hoedt het niet
Het is absoluut 18 jaar. Als je 16 bent zal je nog 1 dag per week naar school moeten.
quote:Wat hij zegt
quote:Wat hij zegt
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:35 schreef Roellio het volgende:[..]
Wat hij zegt
quote:Dat dacht ik ook al
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:33 schreef kkknurft het volgende:
Nou, jullie zeggen allemaal wat anders...dus nu weet ik het nog niet
quote:Waarom zei je dan later dat het toch 16 was?
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:34 schreef F1908 het volgende:
zie j nou, had ik toch gelijk![]()
![]()
quote:Ging toch twijfelen hhahaha, stom he
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:35 schreef kkknurft het volgende:[..]
Waarom zei je dan later dat het toch 16 was?
![]()
![]()
quote:hhahaha echt stom
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:36 schreef F1908 het volgende:[..]
Ging toch twijfelen hhahaha, stom he
quote:Oke dankjewel
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:35 schreef Just_Considerate het volgende:[..]
Dat dacht ik ook al
Bel gewoon ff de IBG maandag. Dan weet je het 100% zeker. Trouwens de controles hierop zijn lang niet zo streng als gezegd word.
quote:maar kijk bij een tv quizz ofzo telt het 1e antwoord en dan had ik het toch goed ahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:37 schreef kkknurft het volgende:[..]
hhahaha echt stom
quote:maar dit is geen tv quizz ahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:38 schreef F1908 het volgende:[..]
maar kijk bij een tv quizz ofzo telt het 1e antwoord en dan had ik het toch goed ahahahaha
quote:nee dit is nog minder niveau ahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:39 schreef kkknurft het volgende:[..]
maar dit is geen tv quizz ahahahaha
quote:Mijn topic is niet nog minder niveau ahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef F1908 het volgende:[..]
nee dit is nog minder niveau ahahahaha
quote:anyway ga je geld maar af geven aan de tegenpartij.. of was deze vraagstelling niet naar aanleiding van een weddenschap? ahhahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:42 schreef kkknurft het volgende:[..]
Mijn topic is niet nog minder niveau ahahahaha
quote:Neuh ik vroeg het me zomaar is af ahhahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:43 schreef F1908 het volgende:[..]
anyway ga je geld maar af geven aan de tegenpartij.. of was deze vraagstelling niet naar aanleiding van een weddenschap? ahhahahahaha
quote:eh effe wat anders ik heb het vermoeden dat je me na zit te doen ahahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:45 schreef kkknurft het volgende:[..]
Neuh ik vroeg het me zomaar is af ahhahahahaha
quote:oooo ahahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:46 schreef F1908 het volgende:[..]
eh effe wat anders ik heb het vermoeden dat je me na zit te doen ahahahahaha
hij word straks vanzelf op slot gepleurt.
en daar hoef je helemaal niks voor te doen goed he? die mods
quote:Maar voor die tijd....
Op zondag 26 oktober 2003 00:17 schreef nikky het volgende:
hahahah wat een lol
hij word straks vanzelf op slot gepleurt.
en daar hoef je helemaal niks voor te doengoed he? die mods
Ik doe de groeten aan
papa
mama
zusje
hond
quote:ik was net 17.
Op zondag 26 oktober 2003 00:50 schreef tinkebell het volgende:
zo maar even tussendoor hoor,..maar als je op je 16e al wil stoppen met school ben je gewoon STOM
quote:en waarom?
Op zondag 26 oktober 2003 00:53 schreef tinkebell het volgende:
ja
onderbouw je mening eens
quote:idd
quote:( ik heb wel een deeltijd opleiding gedaan hoor
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef tinkebell het volgende:
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
maar ik snap niet waarom in jouw ogen iemand zonder opleiding geen toekomst kan hebben. waar basseer je dat op? met genoeg wilskracht kom je een heel eind.
Een leerling is volledig leerplichtig:
tot en met het schooljaar waarin hij of zij 16 jaar wordt. Het schooljaar begint op 1 augustus en eindigt op 1 augustus.
Voorbeeld:Een leerling die aan het eind van het schooljaar, in de zomervakantie, op 29 juli 16 wordt, is gedurende het schooljaar dat daaraan voorafgaat, volledig leerplichtig. Maar een leerling die al op 2 augustus aan het begin van het schooljaar 16 wordt, is gedurende het hele volgende schooljaar volledig leerplichtig.
tot aan het einde van het twaalfde schooljaar waarin hij of zij volledig dagonderwijs volgt, en dat wordt afgesloten met een diploma VMBO.
Voorbeeld: een leerling die, twee maanden nadat hij geslaagd is voor het VMBO, in augustus 16 wordt, is dat volgende schooljaar niet meer volledig leerplichtig.
Een leerling is partieel leerplichtig:
tot en met het schooljaar waarin hij of zij 17 wordt.
Voorbeeld: een leerling die al aan het begin van het schooljaar, op 2 augustus 17 jaar wordt is het hele volgende schooljaar partieel leerplichtig. De leerling die pas aan het einde van het schooljaar, op 29 juli 17 jaar wordt, is ook dat hele schooljaar partieel leerplichtig.
http://www.voortijdigschoolverlaten.nl/index.html?content/content_vragen.html~vsv_content
quote:Dit is wat ze bekrompe denken noemen
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
Ik ben na de middel bare school ook gekapt met leren. Gewoon gaan werken. En weet je wat het leukste is. Op me 20ste had ik een leiding gevende baan over 6 man. Niet zo dom dus. En ja dat was over mensen die ouder waren dan mij en die zelfs door geleerd hadden.
Dus het zegt niks
quote:psies..... je hoeft geen opleiding te hebben om iets te kunnen. je kunt het ook in de praktijk leren
Op zondag 26 oktober 2003 01:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is wat ze bekrompe denken noemen
Ik ben na de middel bare school ook gekapt met leren. Gewoon gaan werken. En weet je wat het leukste is. Op me 20ste had ik een leiding gevende baan over 6 man. Niet zo dom dus. En ja dat was over mensen die ouder waren dan mij en die zelfs door geleerd hadden.
Dus het zegt niks
quote:Mensen die schreeuwen dat je door moet leren zijn vaak de mensen die denken veel te gaan verdienen na hun studie. Jammer voor die mensen dat die tegen het minimum loon aan gaan zitten qua verdiensten. En vaak nog onder iemand moeten werken met een lagere of totaal geen opleiding
Op zondag 26 oktober 2003 01:04 schreef nikky het volgende:[..]
psies..... je hoeft geen opleiding te hebben om iets te kunnen. je kunt het ook in de praktijk leren
quote:*mee eens is*
Op zondag 26 oktober 2003 01:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mensen die schreeuwen dat je door moet leren zijn vaak de mensen die denken veel te gaan verdienen na hun studie. Jammer voor die mensen dat die tegen het minimum loon aan gaan zitten qua verdiensten. En vaak nog onder iemand moeten werken met een lagere of totaal geen opleiding
want diegene die dan leiding gaat geven over iemand die net nieuw instroomd, werkt er immers al een paar jaartjes langer mét ervaring
quote:En waar woord er als eerst naar gekeken als je iemand wil aan nemen???
Op zondag 26 oktober 2003 01:10 schreef nikky het volgende:[..]
*mee eens is*
want diegene die dan leiding gaat geven over iemand die net nieuw instroomd, werkt er immers al een paar jaartjes langer mét ervaring
Precies. Werk ervaring
quote:nee,ik zeg niet dat je dan geen toekomst kan hebben,..ik zeg dat je veel profijt van een opleiding hebt.
Op zondag 26 oktober 2003 00:58 schreef nikky het volgende:[..]
( ik heb wel een deeltijd opleiding gedaan hoor
1 dag in de week )
maar dat noem ik alleen niet echt school. 5 dagen lerenmaar ik snap niet waarom in jouw ogen iemand zonder opleiding geen toekomst kan hebben. waar basseer je dat op? met genoeg wilskracht kom je een heel eind.
quote:Zoals wat dan?
Op zondag 26 oktober 2003 01:21 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,ik zeg niet dat je dan geen toekomst kan hebben,..ik zeg dat je veel profijt van een opleiding hebt.
quote:nou niet veel namelijk.
Op zondag 26 oktober 2003 02:02 schreef tinkebell het volgende:
wat denk je zelf?
quote:nee,je hebt gelijk,..zo'n opleiding dat doe je eigenlijk voor niks,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
nou niet veel namelijk.
Er word niet zo veel meer gekeken naar opleidingen. Wel naar werk ervaring. En de mensen die grote bedrijven besturen hebben maar een simpele opleiding.
quote:Vertel mij dan wat er zo top aan is?????
Op zondag 26 oktober 2003 02:09 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,je hebt gelijk,..zo'n opleiding dat doe je eigenlijk voor niks,..
quote:ik schreef toch: zo'n opleidig doe je inderdaad voor niks.
Op zondag 26 oktober 2003 02:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vertel mij dan wat er zo top aan is?????
Kom maar op. Jij weet het kennelijk zo goed. Je loopt hier daar over te mekkeren. Maar tot op nu toe is er niks zinnigs uit gekomen. En ontwijk je me vragen.
quote:als al zoveel jaar ervaring hebben wel ja.....
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef tinkebell het volgende:[..]
De GOEDE banen die vrijkomen daar nemen ze alleen ongeschoolden voor aan want iedereen weet dat je daar meer aan hebt.
want ze zijn er nu godzijdank achter dat een papiertje niet alles meer zegt gelukkig
quote:nee,gelukkig maar
Op zondag 26 oktober 2003 02:17 schreef nikky het volgende:[..]
als al zoveel jaar ervaring hebben wel ja.....
want ze zijn er nu godzijdank achter dat een papiertje niet alles meer zegt gelukkig
quote:als ik op mijn 16e ga werken en de ander pas op zijn/haar 22e dan heb ik mij misschin al wel omhooggewerkt met het werk in de praktijk. en dan werk ik al bijvoorlbeeld 6 jaar voor een bedrijf.......
Op zondag 26 oktober 2003 02:18 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,gelukkig maar
Gelukkig ook maar dat als je van het VMBO komt je al meteen heel veel ervaring hebt,..veeeeel meer dan iemand die 6 jaar gestudeerd heeft
je weet het niet he.
heus niet voor elk beroep kun je in de praktijk verder komen maar met veel beroepen wel.
quote:En waar slaat deze eerdere opmerking op dan.
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef tinkebell het volgende:[..]
ik schreef toch: zo'n opleidig doe je inderdaad voor niks.
Je hebt er écht hélemaal niks aan!
Je leert er ook niks,je doet geen ervaring op en nee,je maakt ook niet meer kans op een baan zéker niet nu er zo weinig banen zijn,..De GOEDE banen die vrijkomen daar nemen ze alleen ongeschoolden voor aan want iedereen weet dat je daar meer aan hebt.
Je hebt dus helemaal gelijk.
quote:Of je spreekt je zelf tegen. Of je weet gewoon niet wat je zegt.
quote:Laat maar,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
En waar slaat deze eerdere opmerking op dan.
[..]Of je spreekt je zelf tegen. Of je weet gewoon niet wat je zegt.
quote:Nee kunstenaar is iets om trots op te zijn. Nee daar heb je een goed en vast inkomen mee. Nee daar red je de economie mee in nederland
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef tinkebell het volgende:
Zeker in de speelgoedbranche,...
zijn écht top banen!
quote:ik wil de economie helemaal niet redden
Op zondag 26 oktober 2003 02:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee kunstenaar is iets om trots op te zijn. Nee daar heb je een goed en vast inkomen mee. Nee daar red je de economie mee in nederland
quote:Jij voelt je kennelijk beter dan de mensen die niet een studie gevolgt hebben. Maar op een simpele vraag waarom jij denkt dat een studie zo veel uit maakt kan je niet eens antwoord geven. En eerder deze avond ga jij mensen bestempelen met dom zijn.
Op zondag 26 oktober 2003 02:28 schreef tinkebell het volgende:[..]
ik wil de economie helemaal niet redden
Ik heb wel wat beters te doen
geld verdienen (jaa,dat doe ik dus wel daarmee)
en heeeeel hard studeren.
Je ontwijkt elke vorm van welke vraag van mij dan ook. Kennelijk is dat te hoog gegrepen voor je
quote:dus ik ben minder omdat er zogenaamd in de speelgoed brache geen topbanen zijn?
zijn écht top banen!
en je sarcasme tegenover mijn werk vind ik totaal ongepast
quote:
quote:nee hoor,..helemaal niet.
Op zondag 26 oktober 2003 02:32 schreef nikky het volgende:[..]
dus ik ben minder omdat er zogenaamd in de speelgoed brache geen topbanen zijn?
quote:Lekker simpel antwoord. Je hebt alleen voor delen als je een extra studie gevolgt hebt. Ja noem die voor delen dan eens op. Wees een duidelijk. Kennelijk leer je niet op school meer om DUIDELIJK over te komen
Op zondag 26 oktober 2003 02:33 schreef tinkebell het volgende:[..]
Wil je later in de 2de kamer komen of zo dat je zo graag om simpele vragen heen draaid. Nou ik zal je eens wat vertellen. Jij bestempelt net andere mensen met dom. Nu kan ik je vertellen dat als je niet eens op zo een simpel antwoord een DUIDELIJK antword kan geven. Ben je niet stom niet dom. Nee je bent dan gewoon achterlijk
En voor je gaat mekkeren met je spelfouten. JA IK HEB DISLEXY
quote:jij bent een snob. weet je dat wel. weet jij wel wat je zegt?
Op zondag 26 oktober 2003 02:34 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee hoor,..helemaal niet.
heb ook 6 jaar in een kledingzaak gewerkt.
naast mn studie.
het snobisme druipt van je af. sorry hoor.
maar met deze discussie doe ik niet meer mee.
iemand die zich meer vind dan een ander kan ik niet uitstaan
quote:en ik ook
Op zondag 26 oktober 2003 02:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
En voor je gaat mekkeren met je spelfouten. JA IK HEB DISLEXY
quote:Weet je nou wat zo leuk is. Ik ken verschillende mensen die totaal geen opleiding hebben. En die gewoon letterlijk in het geld zwemmen. Die gewoon van uit hun dikke mercedes of Ferrari of jaguar naar mensen zoals jou zwaaien.
naast mn studie.
Dan wil ik jou nog wel eens zien zeggen tegen die mensen dat ze dom zijn geweest dat ze gestopt zijn met hun school. Want of je nou wil of niet. Geld doet er wel toe in deze wereld
quote:klopt,..maar je hebt t nu over uitzonderingen,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet je nou wat zo leuk is. Ik ken verschillende mensen die totaal geen opleiding hebben. En die gewoon letterlijk in het geld zwemmen. Die gewoon van uit hun dikke mercedes of Ferrari of jaguar naar mensen zoals jou zwaaien.
Dan wil ik jou nog wel eens zien zeggen tegen die mensen dat ze dom zijn geweest dat ze gestopt zijn met hun school. Want of je nou wil of niet. Geld doet er wel toe in deze wereld
quote:Nou jij studeerd heel erg hart zeg je net. Dus jij bent slim tegen over ons. Want wij hebben dat niet gedaan en zijn dus dom volgens jou.
Op zondag 26 oktober 2003 02:38 schreef tinkebell het volgende:
Het is dom om geen opleiding te doen,nógmaals,omdat je je hele leven nog moet werken (de meesten dan) en omdat je er alléén maar profijt van kan hebben als je een opleiding hebt gevolgt.
Dat lijken me hele goede argumenten.
Maar als ik kom met een simpele vraag of jij gewoon eens de voor delen van een extra studie kan geven. Kan je dat niet. Je kan niet eens duidelijk uit leggen wat nou de voor delen zijn.
En dan ga je mensen DOM noemen
quote:Je hebt naast een diploma ook nog een persoonlijkheid nodig om een goede baan te krijgen. Ik zie het toch somber in voor je.
Op zondag 26 oktober 2003 02:40 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en al doe je t niet omdat je een baan wil met je studie,dan is t wel goed voor je eigen algemene ontwikkeling.
quote:Uit zonderingen???? Ik ken genoeg mensen die gewoon zonder opleiding er goed bij zitten hoor. En dat zijn er niet 1 of 2. Dat zijn er tien tallen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:39 schreef tinkebell het volgende:[..]
klopt,..maar je hebt t nu over uitzonderingen,..
zéker met de hoge werkeloosheid van nu is t gewoon heel verstandig om een studie af te ronden.
En met de werkeloosheid van nu. Is het je ontschoten dat de economie zo beetje op z,n gat ligt nu??? Kennelijk niet want jij zit te diep in je boeken. Enige idee wat iemand kost met een goeie opleiding? Want die verwachten een top salaris.
Wie denk je dat er wint.
Student met een goeie opleiding die net klaar is van laten we zeggen 25 jaar.
Of iemand zonder hoge opleiding van 25 jaar maar met 6 jaar werk ervaring???
Eens kijken wie er dan meer kans maakt.
quote:Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
Op zondag 26 oktober 2003 02:45 schreef ook_gek het volgende:
Enige idee wat iemand kost met een goeie opleiding?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:49 schreef tinkebell het volgende:[..]
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
of je doet éven normaal. dit slaat werkelijk nergens op.
quote:Je zal wel moeten als je geen "hogere" baan kunt krijgen. Maar ja, dan krijg je die baan in de speelgoedwinkel ook niet.
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
quote:Maakt niks over wat voor een werk we praten. Wat voor een bedrijf van ook. Is gewoon een algemeen iets.
Probeer maar opnieuw. Of staat dat niet in je boeken hoe dat moet
quote:door groei mogelijkheden zeker nooit van gehoord
Op zondag 26 oktober 2003 02:50 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en ik kan me best heel goed voorstellen dat je t nu prima naar je zin hebt in een speelgoedwinkel hoor,..maar als je t over 10 jaar zat bent en iets heel anders wil gaan doen?
quote:dan ga ik wat anders doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:50 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en ik kan me best heel goed voorstellen dat je t nu prima naar je zin hebt in een speelgoedwinkel hoor,..maar als je t over 10 jaar zat bent en iets heel anders wil gaan doen?
quote:ik heb niet gezegd dat jij geen leuke baan zult krijgen als je klaar bent met studeren. en ook niet dat je geen carriere zult maken.
Op zondag 26 oktober 2003 02:54 schreef tinkebell het volgende:
hahahaha,..
nou weet je wat?
Dan gaat deze domme meid lekker verder studeren,..
kunnen jullie carriëre gaan maken.
jammer dat dat voor mij niet is weggelegd,maar verschil moet er wezen he.
succes!
maar jij valt mij persoonlijk aan door mij als minderwaardig neer te zetten omdat ik in een winkel werk.
en dat hoef ik niet te pikken
quote:Zo'n arrogante kut als jij maakt uitermate weinig kans om ooit carriere te maken. Of je moet je baas een plezier doen natuurlijk.
hahahaha,..
nou weet je wat?
succes!
quote:Ik wacht nog op mijn makkelijke vraag. Maar die is voor jou te moeilijk. Leuk hoor mensen die schreeuwen zo hard ze kunnen. Maar er komt niks nuttigs uit. Sterker nog. Ze nemen een mening aan en kunnen die niet eens verdedigen. En hun standpunt duidelijk maken. En dan gaan ze nog zeggen dat ze boven de rest staan.
hahahaha,..
nou weet je wat?
succes!
Ik zal naar je zwaaien als ik in me Ferrari rijd als ik je ziet staan knutselen als je probeerd een kunstenaar te zijn met opleiding
Gaat werelijk nergens over dit meer. Heb veel mee gemaakt op fok. Heb veel vreemde mensen gezien in me leven. Ik zal niet snel zeggen dat iemand dom is. Maar voor deze persoon kan ik niet anders dan zeggen dat het nog dommer is dan wie ik tot nu toe heb gezien
Is maar waar je trots op bent.
quote:Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
Op zondag 26 oktober 2003 02:57 schreef tinkebell het volgende:
http://www.kunstenaarvanhetjaar.nl
spot TINKEBELL.
quote:spam
spot TINKEBELL.
quote:Dit zijn van die mensen die zich omhoog pijpen. Moet je hard voor leren hoor
Op zondag 26 oktober 2003 02:56 schreef gelly het volgende:[..]
Zo'n arrogante kut als jij maakt uitermate weinig kans om ooit carriere te maken. Of je moet je baas een plezier doen natuurlijk.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:59 schreef gelly het volgende:[..]
Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
*vinger omhoog steekt* ik weet het ik weet het
quote:mensen met goede banen die mijn werk kopen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:59 schreef gelly het volgende:[..]
Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
quote:Als je nou zo goed bent als dat je denkt dat je bent. Waarom smeek je dan om mensen die willen stemmen op je werk
spot TINKEBELL.
Dat word veel pijpen voor je als je nog eens hoger op wil komen
quote:En als je niks verkoopt ?
Op zondag 26 oktober 2003 02:01 schreef tinkebell het volgende:[..]
mensen met goede banen die mijn werk kopen.
Voor mij géén subsidie!
quote:Daar is geen sprake van.
Op zondag 26 oktober 2003 02:01 schreef gelly het volgende:[..]
En als je niks verkoopt ?
quote:Ja vast
Op zondag 26 oktober 2003 02:02 schreef tinkebell het volgende:[..]
Daar is geen sprake van.
En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
Zelfs een helm josti kan nog iets maken wat moeilijker in elkaar zit
quote:he jammer. wij verkopen geen konijnen knuffels meer
Op zondag 26 oktober 2003 02:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
[afbeelding]En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
quote:dan moet ie dat doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
[afbeelding]En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
quote:ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
Op zondag 26 oktober 2003 02:08 schreef tinkebell het volgende:[..]
dan moet ie dat doen.
[Dit bericht is gewijzigd door tinkebell op 26-10-2003 02:11]
quote:ik begin nu gewoon medelijden te krijgen met je. Ik krijg serieus de indruk dat je ergens in een kamer zit met wanden die heel zacht zijn. En dat je al je vrienden en familie maar 1X in de maand mag zien. En dat je strakjes weer helemaal plat gespoten moet worden.
Op zondag 26 oktober 2003 02:08 schreef tinkebell het volgende:[..]
dan moet ie dat doen.
Want ik kan niks anders bedenken dat jij echt een hele zooi draaidjes door boven in mist.
quote:ja ik ben pas opgenomen in een inrichting omdat ik toch steeds maar volhoud om door te studeren. Ben zelfs pas een 2e fase opleiding begonnen,..te belachelijk voor woorden!
Op zondag 26 oktober 2003 02:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik begin nu gewoon medelijden te krijgen met je. Ik krijg serieus de indruk dat je ergens in een kamer zit met wanden die heel zacht zijn. En dat je al je vrienden en familie maar 1X in de maand mag zien. En dat je strakjes weer helemaal plat gespoten moet worden.
Want ik kan niks anders bedenken dat jij echt een hele zooi draaidjes door boven in mist.
quote:Oke met welke 2 van de personelijkheden praten we nu. Want ik krijg het idee dat ik met 2 totaal verschillende mensen zit te lullen. Eerder deze avond zei je dit.
Op zondag 26 oktober 2003 02:10 schreef tinkebell het volgende:[..]
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt
quote:Kan nou niet echt zeggen dat je vol lof praat over iemand die in een speelgoedwinkel werkt
quote:Familie leden die dat kopen tellen niet mee. Die kopen dat van je uit meden leiden voor je. Elke keer als er word gezegt tegen je dat je goed bent menen ze dat niet. Maar ze willen je geen pijn doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:13 schreef tinkebell het volgende:[..]
En nou verdien ik nog genoeg geld met het werk dat ik maak ook.
Het moet niet te gek worden hoor!
Het moet toch geweldig zijn om in zo een mooie droom wereld te leven als dat van jou. En oh oh oh wat zal het dalijk vies tegen vallen in de grote boze echte wereld.
quote:ten eerste jij gaf behoorlijk af op het feit dat ik "maar"
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
pfffff
misschien zou je het anders moeten formuleren. zoiets als : ik zou het verstandiger vinden als men na de middelbare een studie zou gaan volgen.
komt heel anders over dan hoe jij nu dingen zegt.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 26-10-2003 02:16]
quote:daar doel ik niet op het werk in een speelgoedwinkel an sich,want als iemand dat leuk vindt dan moet hij of zij dat doen,..en ik weet dat t leuk is om t een paar jaar te doen,want dat heb ik zelf ook gedaan.
Op zondag 26 oktober 2003 02:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oke met welke 2 van de personelijkheden praten we nu. Want ik krijg het idee dat ik met 2 totaal verschillende mensen zit te lullen. Eerder deze avond zei je dit.
[..]Kan nou niet echt zeggen dat je vol lof praat over iemand die in een speelgoedwinkel werkt
quote:jeetje,..mijn familie heeft nog nooit iets van me gekocht! misschien moet ik kwaad op ze worden?
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Familie leden die dat kopen tellen niet mee. Die kopen dat van je uit meden leiden voor je. Elke keer als er word gezegt tegen je dat je goed bent menen ze dat niet. Maar ze willen je geen pijn doen.
Het moet toch geweldig zijn om in zo een mooie droom wereld te leven als dat van jou. En oh oh oh wat zal het dalijk vies tegen vallen in de grote boze echte wereld.
quote:Ah je bent gewisselt zie ik van persoon
Op zondag 26 oktober 2003 02:16 schreef tinkebell het volgende:[..]
daar doel ik niet op het werk in een speelgoedwinkel an sich,want als iemand dat leuk vindt dan moet hij of zij dat doen,..en ik weet dat t leuk is om t een paar jaar te doen,want dat heb ik zelf ook gedaan.
Waar ik op doel is dat iemand met een hogere opleiding niet voor dat geld ergens gaat werken en over het algemeen liever iets gaat doen waar hij of zij kan toepassen wat hij of zij geleerd heeft.
Lees dit alles nou eens leuk terug. En probeer nou eens serieus te zeggen dat jij niet geweldig hard op je smoel bent gegaan. Want wat heb jij je geweldig vast gelult in dit gesprek zeg. Je hebt verloren van iemand zonder opleiding.
quote:huh?
Op zondag 26 oktober 2003 02:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ah je bent gewisselt zie ik van persoon
Lees dit alles nou eens leuk terug. En probeer nou eens serieus te zeggen dat jij niet geweldig hard op je smoel bent gegaan. Want wat heb jij je geweldig vast gelult in dit gesprek zeg. Je hebt verloren van iemand zonder opleiding.
quote:Dus mensen zonder opleiding hebben geen geld?
Op zondag 26 oktober 2003 02:17 schreef tinkebell het volgende:ze hebben namelijk allemaal geen opleiding!
We zijn er uit. Je moet een opleiding hebben voor geld. Zonder opleiding heb je ook geen geld.
En dan maak jij mensen uit voor dom
Echt ik weet niet wat jij gebruikt maar ik hoef het niet hoor.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:20 schreef tinkebell het volgende:[..]
huh?
hebben we nou echt volkooomen langs elkaar heen gepost?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 00:50 schreef tinkebell het volgende:
zo maar even tussendoor hoor,..maar als je op je 16e al wil stoppen met school ben je gewoon STOM
quote:
zijn écht top banen!
quote:
naast mn studie.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:40 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en al doe je t niet omdat je een baan wil met je studie,dan is t wel goed voor je eigen algemene ontwikkeling.
quote:
quote:
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
pfffff
quote:Lijkt me duidelijk dat 1 persoon zich hier goed klem lult
Op zondag 26 oktober 2003 02:25 schreef nikky het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben het niet
En ik ga slapen. Ik heb geen zin meer in een discussie met iemand die niet helemaal gezond is in z,n kop. Ze zeggen wel eens dat elke kunstenaar een kronkel heeft in z,n kop. In dit geval is dat wel een hele erge kronkel
quote:me too.
Op zondag 26 oktober 2003 02:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
En ik ga slapen.
welterusten
Hierbij verzoek ik je snel het internet op te zeggen, en je PC uit het raam te flikkeren. Kun je misschien nog verkopen als kunstwerk genaamd: "De gevallen PC" of zoiets dergelijks.
Met vriendelijke groet,
Mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |