quote:Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je mening hoor
Op donderdag 30 oktober 2003 19:35 schreef febster het volgende:[..]
Sorry hoor maar als ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/823640 vergelijk met de opening van het huidige Xbox topic valt de opening van het Xbox topic toch duidelijk in het niet...
Ik ben zelf dan ook voorstander van een algemeen terugkomende OP, en niet bij elk nieuw deel een andere versie
quote:vet
Op donderdag 30 oktober 2003 19:43 schreef Khadgar het volgende:
Kijk eens wat die gasten hebben!En dat 01 is naar elk nummer aan te passen, zie:
En het plaatje is ook nog eens elke keer anders...
quote:Das juist saai vind ik
Op donderdag 30 oktober 2003 19:48 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Ik ben zelf dan ook voorstander van een algemeen terugkomende OP, en niet bij elk nieuw deel een andere versie
quote:En dat niet alleen, ze hebben veel meer middelen tot hun beschikking om er een mooie OP van te maken
Op donderdag 30 oktober 2003 19:51 schreef Khadgar het volgende:
Het probleem is looptijd. Een OP hier gaat 255 posts mee. Een OP op Got gaat minimaal 1000 posts mee. En ze kunnen daar zonder moeite de code van die post inzien en copy/pasten.
quote:Goeie vraag
Op dinsdag 4 november 2003 18:09 schreef GTiMICRO het volgende:
*kick, en nu
quote:jij nu aan het denken
Op dinsdag 4 november 2003 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Goeie vraag
veel Fokkers klagen over de screenshots in de vervolg topic's,Mijn Idee:
als er nou eens een subtopic (bijv Xbox Screenshots) geopend wordt dan zouden we daar de screenshot kunnen plaatsen en deze doormiddel van een link doorlinken naar het hoofdtopic.
Met zo link denk ik aan zoiets: [XBOX] Deel 52: er komen teveel goede games aan! de titel veranderd dan natuurlijk in xbox screenshot)
er zijn natuurlijk wel voorwaarden:
op deze manier hebben fokkers hun eigen keuze of ze de screenshot willen zien.
quote:was maar een idee
Op vrijdag 7 november 2003 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Geen appart screenshots topic.
quote:Dat vind jij
Op zondag 9 november 2003 13:11 schreef Fuxl het volgende:
Het huidige systeem is toch goed..
Ik ga ook geen beslissing maken, of regels opstellen. Ik wil gewoon dat het de gulden middenweg word, en dat jullie ZELF die bepalen.
Veel plaatjes? => Denk aan modemmers
Geen plaatjes? => Is wat kaal
Daarom een paar dus misschien.
Snap je?
Plaatjes kan je natuurlijk een gulden middenweg voor vinden. Het is al een tijd geleden uitgevonden en hier ook uitstekend toepasbaar. Thumbnails. Lekker klein houden, en grote versie apart openen.
Op die manier blijft de OP/topic mooi. Informatief en niet frustrerend voor modemmers.
quote:Of we maken voor iedere thread een dial-up en een breedband versie
Op zondag 9 november 2003 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat vind jij
er zijn genoeg mensen die iets anders denken. Daarom dit topic. Iedereen kan zijn ideeen en meningen geven.
Ik ga ook geen beslissing maken, of regels opstellen. Ik wil gewoon dat het de gulden middenweg word, en dat jullie ZELF die bepalen.
Veel plaatjes? => Denk aan modemmers
Geen plaatjes? => Is wat kaalDaarom een paar dus misschien.
Snap je?
En sorry voor de modummers, maar ik vind echt niet dat we daar rekening mee hoeven te houden. Ze weten gewoon dat er topics zijn waar veel plaatjes in zitten, als je daar problemen mee hebt moet je maar andere instellingen gebruiken of gewoon wegblijven..
(wat klinkt dat lekker hard
)
quote:20 is echt veel! Als je uit gaat van het standaard formaat screenshot, waarvan er 2/2,5 tegelijk op mijn monitor passen (en ik heb een redelijk grote monitor). Helemaal zonder plaatjes is wel een beetje kaal. 5 plaatjes van 5 verschillende games lijkt mij beter. Als je 20 plaatjes doet dan worden het waarschijnlijk toch 20 al bekende plaatjes. 5 nieuwe screenshots zijn nogwel te vinden.
Op zondag 9 november 2003 18:35 schreef Fuxl het volgende:
In vind dat in de OP best wel wat plaatjes mogen staan, vooral van de leukste recente spellen.
Om een idee te geven van wat ik met een aantal bedoel, uhmm, zo'n 20?
Niet teveel, anders wordt het een beetje iritant.En sorry voor de modummers, maar ik vind echt niet dat we daar rekening mee hoeven te houden. Ze weten gewoon dat er topics zijn waar veel plaatjes in zitten, als je daar problemen mee hebt moet je maar andere instellingen gebruiken of gewoon wegblijven..
(wat klinkt dat lekker hard)
En verder ben ik nogsteeds voor een blok met algemene info over de console in de openingspost. Dit vooral voor de mensen die de reeks nog niet volgen. Als je hier alleen tekst van maakt is het ook amper hinderlijk voor de mensen die het allemaal al weten. En het is ook handig als je eventjes iets op moet zoeken dat je niet 6 topics door hoeft te zoeken, maar gewoon naar de openingspost gaat.
quote:maar ik vind wel dat die linkkabel al 30 euro eruit moet,.,,je gaat toch geen mensen 30 euro laten betalen voor een crosskabeltje van een 10 euro...
Op woensdag 29 oktober 2003 17:09 schreef GTiMICRO het volgende:
hier stond echt een top openingspost
quote:je hebt gelijk 30 euro is a f*cking lot of money voor een crosskabel, misschien er effe bij vermelden dat een crosskabel van 6,99 bij de plaatselijke compushop ook werkt
Op zondag 9 november 2003 19:01 schreef donald_dick het volgende:[..]
maar ik vind wel dat die linkkabel al 30 euro eruit moet,.,,je gaat toch geen mensen 30 euro laten betalen voor een crosskabeltje van een 10 euro...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |