abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14257653
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 19:35 schreef febster het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/823640 vergelijk met de opening van het huidige Xbox topic valt de opening van het Xbox topic toch duidelijk in het niet...

Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je mening hoor
Maar je hebt wel gelijk hoor, maar naar mijn idee zijn topics als deze twee eigenlijk een tikkeltje overdreven want het merendeel leest ze amper en het wordt meer een stijd wie er de mooiste OP kan maken. Doe er zelf overigens zelf net zo hard aan mee hoor, dus ook mij treft blaam

Ik ben zelf dan ook voorstander van een algemeen terugkomende OP, en niet bij elk nieuw deel een andere versie

pi_14257725
Het probleem is looptijd. Een OP hier gaat 255 posts mee. Een OP op Got gaat minimaal 1000 posts mee. En ze kunnen daar zonder moeite de code van die post inzien en copy/pasten.
pi_14257741
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 19:43 schreef Khadgar het volgende:
Kijk eens wat die gasten hebben!

[afbeelding]

En dat 01 is naar elk nummer aan te passen, zie:

[afbeelding]

En het plaatje is ook nog eens elke keer anders...

vet
pi_14257849
Ik denk dat het probleem bij de OP is, dat er zoveel plaatjes erin staan, dan moet daar iets aangedaan worden
2006...
pi_14258014
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 19:48 schreef AudiRS4 het volgende:

[..]

Ik ben zelf dan ook voorstander van een algemeen terugkomende OP, en niet bij elk nieuw deel een andere versie

Das juist saai vind ik Ik vind een combi van een deel terugkomend deel actueel juist wel leuk! Niet om mezelf op de schouder te kloppen, maar zie bv de OP van het nieuwe Gamecube topic, deel is gewoon standaard/terugkomend, en een deel is actueel om games waar iedereen nu op zit te wachten
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 19:51 schreef Khadgar het volgende:
Het probleem is looptijd. Een OP hier gaat 255 posts mee. Een OP op Got gaat minimaal 1000 posts mee. En ze kunnen daar zonder moeite de code van die post inzien en copy/pasten.
En dat niet alleen, ze hebben veel meer middelen tot hun beschikking om er een mooie OP van te maken veel meer technische kennis ook (zoals je al aangeeft met die plaatjes)
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_14381102
*kick, en nu
  dinsdag 4 november 2003 @ 18:11:35 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14381148
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:09 schreef GTiMICRO het volgende:
*kick, en nu
Goeie vraag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14383448
+
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goeie vraag

jij nu aan het denken
pi_14435857
veel Fokkers klagen over de screenshots in de vervolg topic's,

Mijn Idee:

als er nou eens een subtopic (bijv Xbox Screenshots) geopend wordt dan zouden we daar de screenshot kunnen plaatsen en deze doormiddel van een link doorlinken naar het hoofdtopic.

Met zo link denk ik aan zoiets: [XBOX] Deel 52: er komen teveel goede games aan! de titel veranderd dan natuurlijk in xbox screenshot)

er zijn natuurlijk wel voorwaarden:

• In de OP van het hoodftopic moet geplaats worden dat daar geen screenshots geplaats mogen worden.

• in de OP van het subtopic moet geplaats woorden dat daar alleen screenshot geplaats mogen worden (+eventuele tekst over welk spel het gaat) reacties kunnen dan weer in het hoofdtopic geplaats worden!

op deze manier hebben fokkers hun eigen keuze of ze de screenshot willen zien.

vrijdag 7 november 2003 @ 01:13:11 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14448845
Nee. Geen appart screenshots topic.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_14452906
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Geen appart screenshots topic.
was maar een idee
pi_14499415
Het huidige systeem is toch goed..
  zondag 9 november 2003 @ 13:21:08 #88
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14499574
Ik ben voorstander van de uitgebreide openinspost. Je kan snel alle gegevens van spellen nog FF doorkijken. Handige links, en leuk om eens opnieuw over een spel te beginnen. Dat scrollen vat wel mee vind ik.
pi_14499626
Ik vind het idioot om de 100en screenshots die ik tijdens het lezen van het topic, nog een keer moet zien in de OP (ik heb het hier over de console reeksen). Er zijn gewoon te veel goeie spellen per console, tis onmogelijk om zoveel screens erbij te pleuren. En zeker voor zo'n relatief korte standtijd van een topic (255 posts) is het compleet idioot. Kijk, voor een topic over 1 spel snap ik het. Maar niet voor een console.
  zondag 9 november 2003 @ 15:54:43 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14502888
quote:
Op zondag 9 november 2003 13:11 schreef Fuxl het volgende:
Het huidige systeem is toch goed..
Dat vind jij er zijn genoeg mensen die iets anders denken. Daarom dit topic. Iedereen kan zijn ideeen en meningen geven.

Ik ga ook geen beslissing maken, of regels opstellen. Ik wil gewoon dat het de gulden middenweg word, en dat jullie ZELF die bepalen.

Veel plaatjes? => Denk aan modemmers
Geen plaatjes? => Is wat kaal

Daarom een paar dus misschien.

Snap je?

zondag 9 november 2003 @ 16:57:42 #91
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14504290
Wat OP betetreft vind ik dat er veel info in moet staan. Ook handig voor degene die niet veel posten maar wel veel met hun Xbox bezig zijn (zoals ik).

Plaatjes kan je natuurlijk een gulden middenweg voor vinden. Het is al een tijd geleden uitgevonden en hier ook uitstekend toepasbaar. Thumbnails. Lekker klein houden, en grote versie apart openen.

Op die manier blijft de OP/topic mooi. Informatief en niet frustrerend voor modemmers.

zondag 9 november 2003 @ 17:28:58 #92
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_14504996
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat vind jij er zijn genoeg mensen die iets anders denken. Daarom dit topic. Iedereen kan zijn ideeen en meningen geven.

Ik ga ook geen beslissing maken, of regels opstellen. Ik wil gewoon dat het de gulden middenweg word, en dat jullie ZELF die bepalen.

Veel plaatjes? => Denk aan modemmers
Geen plaatjes? => Is wat kaal

Daarom een paar dus misschien.

Snap je?

Of we maken voor iedere thread een dial-up en een breedband versie
Signature:
Maximaal
4
regels
  zondag 9 november 2003 @ 17:48:47 #93
65516 gieling
Live from NYC
pi_14505469
wat idd wel irri is, als er een grote OP met veel plaatjes, dat dan iederekeer dat je de 1e pagina laad zo lang moet wachten.
Maar bij de 2e pagina is dat gelukkig dan voorbij
pi_14506521
In vind dat in de OP best wel wat plaatjes mogen staan, vooral van de leukste recente spellen.
Om een idee te geven van wat ik met een aantal bedoel, uhmm, zo'n 20?
Niet teveel, anders wordt het een beetje iritant.

En sorry voor de modummers, maar ik vind echt niet dat we daar rekening mee hoeven te houden. Ze weten gewoon dat er topics zijn waar veel plaatjes in zitten, als je daar problemen mee hebt moet je maar andere instellingen gebruiken of gewoon wegblijven..
(wat klinkt dat lekker hard )

pi_14506742
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:35 schreef Fuxl het volgende:
In vind dat in de OP best wel wat plaatjes mogen staan, vooral van de leukste recente spellen.
Om een idee te geven van wat ik met een aantal bedoel, uhmm, zo'n 20?
Niet teveel, anders wordt het een beetje iritant.

En sorry voor de modummers, maar ik vind echt niet dat we daar rekening mee hoeven te houden. Ze weten gewoon dat er topics zijn waar veel plaatjes in zitten, als je daar problemen mee hebt moet je maar andere instellingen gebruiken of gewoon wegblijven..
(wat klinkt dat lekker hard )

20 is echt veel! Als je uit gaat van het standaard formaat screenshot, waarvan er 2/2,5 tegelijk op mijn monitor passen (en ik heb een redelijk grote monitor). Helemaal zonder plaatjes is wel een beetje kaal. 5 plaatjes van 5 verschillende games lijkt mij beter. Als je 20 plaatjes doet dan worden het waarschijnlijk toch 20 al bekende plaatjes. 5 nieuwe screenshots zijn nogwel te vinden.

En verder ben ik nogsteeds voor een blok met algemene info over de console in de openingspost. Dit vooral voor de mensen die de reeks nog niet volgen. Als je hier alleen tekst van maakt is het ook amper hinderlijk voor de mensen die het allemaal al weten. En het is ook handig als je eventjes iets op moet zoeken dat je niet 6 topics door hoeft te zoeken, maar gewoon naar de openingspost gaat.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Eindredactie Games zondag 9 november 2003 @ 19:01:39 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14507128
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:09 schreef GTiMICRO het volgende:
hier stond echt een top openingspost
maar ik vind wel dat die linkkabel al 30 euro eruit moet,.,,je gaat toch geen mensen 30 euro laten betalen voor een crosskabeltje van een 10 euro...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_14512975
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:01 schreef donald_dick het volgende:

[..]

maar ik vind wel dat die linkkabel al 30 euro eruit moet,.,,je gaat toch geen mensen 30 euro laten betalen voor een crosskabeltje van een 10 euro...

je hebt gelijk 30 euro is a f*cking lot of money voor een crosskabel, misschien er effe bij vermelden dat een crosskabel van 6,99 bij de plaatselijke compushop ook werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')