3.2 was zeker niet slecht, maar ook niet echt boeiend. Nou maar hopen dat Dr. Vegas een flop wordt. Madison! Madison! Madison!quote:Op woensdag 22 september 2004 01:00 schreef neggix het volgende:
3.2 was eindelijk weer een keer leuk, alles was een keer goed en een keer niet aan het eind nog ff alles de soep in prakken. Al heeftdat wel heel ff schijn als andy met ephrem gaat praten. Helaas nog geenMadison
terug
quote:Monday, Feb 21 - (9:00 - 10:00 pm ET)
"Start Spreading the News" (a.k.a. A Mountain Town) - 3x16 - (TV-PG, D, L) (HDTV)
Feeling conflicted over the recent turn of events and not willing to jeopardize Ephram's Julliard audition, an angst-filled Amy tells Ephram that he should take Andy to New York instead of her. In New York, Andy struggles with memories of his former life and the desire to tell Ephram the truth about Madison. Fate plays a hand when Ephram runs into Madison in Manhattan and they make plans to see each other, causing Andy to take matters into his own hands. The episode was partially filmed in New York City. Guest Star: Sarah Lancaster (Madison Kellner)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Ja idd. Ik en m'n vriendin baalde ook al dat het pas weer 18 april is. Maarquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:37 schreef mbn het volgende:
Madison vond ik er openeens minder goed in passen, terwijl ze vorig jaar absoluut mijn favoriete karakter was. Het is nu wel een huge cliffhanger geworden. Geloof dat er de komende weken in Amerika geen Everwood is, dus weer wachten op een nieuwe afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You gotta learn to live
and live and learn
Volg het nog steeds. Vindt het wel jammer dat ze de fatalistische kant van alles hebben gekozen. Maar hey, nu kan er weer naar iets leuks worden toegewerkt, al zullen ze over een paar afleveringen voor het eind van het seizoen nog wel een cliffhanger willen inbouwen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:06 schreef Viperdesign het volgende:
Volgt iemand het nog? Deeltje 3x18 is uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel vaag dat Amy in HarvardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is gekomen, kan nooit in 't echt met die cijfers van haar maar ja.
[ Bericht 17% gewijzigd door Lethe op 27-04-2005 22:18:08 ]You gotta learn to live
and live and learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe het allemaal verder loopt met nina
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
Ja, daar doe ik weinig meequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef truSteh het volgende:
Ja, hij staat gewoon op mininova.
over een week alweerquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef mbn het volgende:
Bright zijn rol heeft wel een hele turn gekregen sinds het eerste seizoen. Ephram en Amy blijven die natuurlijke chemie houden en hoe vreemd de plotwendingen ook zijn, ik blijf ze geloven. Situatie met Nina, vond ik totaal niet Nina-achtig.
Maar goed, goede aflevering om kijkers over een paar maanden weer terug te lokken.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Volgende nieuwe Amerikaanse aflevering is volgens mij pas 9 maart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |