abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22003323
Geweldig leuke aflevering. Dacht eerst dat het een happy, happy, joy, joy aflevering zou worden, maar Everwood blijft toch altijd wel wat zwaarmoedig. Hoop dat die nieuwe dokter niet te irritant wordt.
pi_22087465
Ik vind het weer een beetje kut voor Amy. Is ze eindelijk weer blij en doet ze weer leuk en happy, krijgt ze dit ineens te horen. En hopelijk komt Madison nog terug om het te zeggen
O+ BlaBlub O+
pi_22120312
3.2 was eindelijk weer een keer leuk, alles was een keer goed en een keer niet aan het eind nog ff alles de soep in prakken. Al heeftdat wel heel ff schijn als andy met ephrem gaat praten. Helaas nog geen Madison terug
O+ BlaBlub O+
  woensdag 22 september 2004 @ 13:34:18 #54
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_22127764
quote:
Op woensdag 22 september 2004 01:00 schreef neggix het volgende:
3.2 was eindelijk weer een keer leuk, alles was een keer goed en een keer niet aan het eind nog ff alles de soep in prakken. Al heeftdat wel heel ff schijn als andy met ephrem gaat praten. Helaas nog geen Madison terug
3.2 was zeker niet slecht, maar ook niet echt boeiend. Nou maar hopen dat Dr. Vegas een flop wordt. Madison! Madison! Madison!
[......]
pi_22482144
OMG Het eind van afl. 4 Met die sex vragen

Verder helaas Madison nog niet terug, maar die zullen ze wel voor het eind van het seizoen houden ofzo. Kijken hoe pissig Ephrem dan is en die hele relatie met z'n pa naar de klote brengt
Verder eindelijk een gelukkig Amy en Ephrem. Zal ook eens tijd worden.
Afleveringen blijven ook wel redelijk normaal. Geen zware tegenvallers of meevallers.
O+ BlaBlub O+
pi_22484581
Ik vind dit seizoen tot nu toe een beter begin hebben dan het vorige. Het is alleen jammer dat de nieuwe karakters er zo duidelijk in geweven moeten worden en dat Bright zo'n vreemde plaats in het verhaal krijgt.
Op een sites las ik dat Madison een vast karakter is in een nieuwe serie. Als die serie aanslaat zal ze eruit worden geschreven worden zonder dat ze nog naar Canada hoeft te komen om te filmen (dus met een telefoongesprek of een brief ofzo). Als die serie flopt zal ze misschien dit seizoen nog een aantal gastoptredens krijgen. Daar wachten de schrijvers dus nog even mee.
pi_22635798
Voor degene die er in geintresseerd zijn... Diegene die colin hart speelt in Everwood komt as Dinsdag is CSI Miami!
  woensdag 1 december 2004 @ 16:39:44 #58
43606 OphiOn
pi_23696691
Dr. Vegas is gecancelled! Sarah Lancaster heeft dus weer zat tijd voor Everwood!
[......]
pi_23699656
beter, Hopen dat Madison dan weer tegu komt
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:56:19 #60
43606 OphiOn
pi_24934668
quote:
Monday, Feb 21 - (9:00 - 10:00 pm ET)
"Start Spreading the News" (a.k.a. A Mountain Town) - 3x16 - (TV-PG, D, L) (HDTV)
Feeling conflicted over the recent turn of events and not willing to jeopardize Ephram's Julliard audition, an angst-filled Amy tells Ephram that he should take Andy to New York instead of her. In New York, Andy struggles with memories of his former life and the desire to tell Ephram the truth about Madison. Fate plays a hand when Ephram runs into Madison in Manhattan and they make plans to see each other, causing Andy to take matters into his own hands. The episode was partially filmed in New York City. Guest Star: Sarah Lancaster (Madison Kellner)
[......]
pi_24941080
Whoehoe, Zat het net te lezen. Madison weer terug Maar wel jammer, nu het eindelijk weer lekker ging tussen eprham en amy. Maar jah, kan de pret niet drukken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ BlaBlub O+
pi_25225377
Madison Eindelijk weer
O+ BlaBlub O+
pi_25228608
Madison vond ik er openeens minder goed in passen, terwijl ze vorig jaar absoluut mijn favoriete karakter was. Het is nu wel een huge cliffhanger geworden. Geloof dat er de komende weken in Amerika geen Everwood is, dus weer wachten op een nieuwe afleveringen.
pi_25241417
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:37 schreef mbn het volgende:
Madison vond ik er openeens minder goed in passen, terwijl ze vorig jaar absoluut mijn favoriete karakter was. Het is nu wel een huge cliffhanger geworden. Geloof dat er de komende weken in Amerika geen Everwood is, dus weer wachten op een nieuwe afleveringen.
Ja idd. Ik en m'n vriendin baalde ook al dat het pas weer 18 april is. Maar Madison past overal bij
O+ BlaBlub O+
pi_25568145
Voor de geïnteresseerden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_26338279
He, ik dacht dat everwood altijd op maandag was. Tis veranderd naar disndag, dus vanavond weer Heb er weer volop zin in. Na die spoiler hierboven wil ik wel weten wat er allemaal gebeurd
O+ BlaBlub O+
pi_26537819
Volgt iemand het nog? Deeltje 3x18 is uit.
pi_26538855
quote:
Op woensdag 27 april 2005 09:06 schreef Viperdesign het volgende:
Volgt iemand het nog? Deeltje 3x18 is uit.
Volg het nog steeds. Vindt het wel jammer dat ze de fatalistische kant van alles hebben gekozen. Maar hey, nu kan er weer naar iets leuks worden toegewerkt, al zullen ze over een paar afleveringen voor het eind van het seizoen nog wel een cliffhanger willen inbouwen.
pi_26554071
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dit alles gaan uitwerken.
SPOILER
Trouwens wel vaag dat Amy in Harvard
SPOILER
is gekomen, kan nooit in 't echt met die cijfers van haar maar ja.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lethe op 27-04-2005 22:18:08 ]
You gotta learn to live
and live and learn
pi_26554449
Alleen Harvard toch? Meen zoiets gehoord te hebben.
pi_26555108
Ja, maar als je de trailer voor volgende week bekijkt
Zal ik het anders ff tussen spoilertags zetten...
You gotta learn to live
and live and learn
pi_26684209
Damn eps. 317 is echt massssssiiiiveee :|
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_26732641
Vond 3.19 nou niet zo heel denderend. Oké, Rose heeft een tumor. Ben benieuwd of ze 't gaat halen. Verder was 't wat saai, erg gefocust op Jake, snap zijn doel nog steeds niet echt in Everwood ?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27226591
Topic is een beetje dood geloof ik? Zijn vast nog wel meer Everwood-kijkers toch.. ?

De één na laatste aflevering heb ik net gezien, ben zo benieuwd naar de season finale. Zal wel geen echte ik-zit-op-het-puntje-van-m'n-stoel-cliffhanger worden zoals bijv. van season 1, maar wie weet....
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27325745
Zojuist de season final gekeken. Leuke aflevering, zeker wel tranentrekkend (iig in mijn geval ) Ik ben benieuwd hoe het afloopt voor / met Andy en uiteraard of Ephram nog terugkomt...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_27329024
Vond het niet een super season final eigenlijk. Had op een ander forum gelezen dat de schrijvers het script voor een groot gedeelte opnieuw moesten schrijven (van the WB?). En dan hele Bright/Hannah/Topher gedoe.. tja.. ze hadden beter Ephram er in kunnen laten en daarna pas weg laten gaan. Het is overigens wel obvious dat volgend jaar 'de 4' weer bij elkaar zijn: Amy voor haar zieke moeder zorgen, Ephram die niet weet wat ie wil, Hannah een senior, Bright op community college (dat was toch vlakbij)?. Dus ze hebben het probleem van college een jaartje uitgesteld. Maar vond het niet zo'n spannende cliffhanger als volgend jaar!
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27335013
hehe, kan me de cliffhanger van vorig jaar niet eens meer herinneren eigenlijk.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_27336145
madison / zwanger / weggestuurd ?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_27382404
Edit ik heb hem gezien

WAT EEN GTST EINDE !!!!!

[ Bericht 76% gewijzigd door Setambre op 26-05-2005 19:39:34 ]
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:40:17 #80
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31082209
Seizoen 4 is weer begonnen
Moet zeggen dat het gelijk al goed begint
SPOILER
Ben benieuwd hoe het allemaal verder loopt met nina
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31158591
Heerlijke aflevering

Ben weer helemaal hooked!
pi_31163630
Echt weer een lekkere aflevering.
Wil gelijk meer.
pi_31168728
Vond de aflevering wat anders. Ik weet niet. Dat hele gedoe met Andy en Harold en dat zogenaamd grappige muziekje erbij. Seizoen drie was erg 'zwaar' en nu willen ze geloof ik seizoen 4 wat 'lichter' maken, maar hoop niet dat ze teveel afwijken van hoe de karakters zijn. Zoals Andy op die bank ging liggen met Harold, dat was gewoon niet Andy en niet grappig. Maarja, we zullen het wel zien
You gotta learn to live
and live and learn
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:01:38 #84
29275 BlaBlub
pi_31272616
Weet iemand of deel 2 gisteren uitgezonden is Kan em nergens vinden
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31280403
Ja, hij staat gewoon op mininova.
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:07:48 #86
29275 BlaBlub
pi_31297130
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef truSteh het volgende:
Ja, hij staat gewoon op mininova.
Ja, daar doe ik weinig mee Maar ondertussen had ik em al gevonden Straks ff kijken
pi_31510477
Eps. 3 was iets minder om eerlijk te zijn.

Dat Brad ging rappen was erg droog
pi_31797418
Schopje omhoog

Eindelijk weer een goeie aflevering. Deze aflevering trefte me echt wel. Vind alleen, dat kind dat ephram les gaf érg irri...
pi_32943561
Schopje T duurt nu weer tot 9 maart voor nieuwe eps
O+ BlaBlub O+
pi_32950215
mooie ep vandaag, veel ontwikkelingen en genoeg om over na te denken tot de volgende ep eindelijk op tv komt.
I love it when a plan comes together !
pi_32951753
-edit- ff opletten
O+ BlaBlub O+
pi_32964396
oeh oeh everwood terug en ik heb dees topique gevonden!
hele leuke aflevering met Amy en Ephram enz maybe it will all work out
weet iemand trouwens het liedje dat op het eind gedraaid wordt?
пусть всегда будет солнце
pi_32966162
Bright zijn rol heeft wel een hele turn gekregen sinds het eerste seizoen. Ephram en Amy blijven die natuurlijke chemie houden en hoe vreemd de plotwendingen ook zijn, ik blijf ze geloven. Situatie met Nina, vond ik totaal niet Nina-achtig.

Maar goed, goede aflevering om kijkers over een paar maanden weer terug te lokken.
pi_32971917
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef mbn het volgende:
Bright zijn rol heeft wel een hele turn gekregen sinds het eerste seizoen. Ephram en Amy blijven die natuurlijke chemie houden en hoe vreemd de plotwendingen ook zijn, ik blijf ze geloven. Situatie met Nina, vond ik totaal niet Nina-achtig.

Maar goed, goede aflevering om kijkers over een paar maanden weer terug te lokken.
over een week alweer
pi_32971990
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:29 schreef MoChe het volgende:

[..]

over een week alweer
Volgende nieuwe Amerikaanse aflevering is volgens mij pas 9 maart.
pi_32985817
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:33 schreef mbn het volgende:

[..]

Volgende nieuwe Amerikaanse aflevering is volgens mij pas 9 maart.
pi_32988980
Wow mega lekkere aflevering!

Maar Jake heeft wat op zijn bordje zeg...
pi_32991390
een pijnstiller misschien?
pi_32991628
Idd, welk nummer is dit?

klikkerdeklik
pi_32998292
Super ep.. Leuk met Bright en die meid, en amy en eprham hopelijk weer bij elkaar Jammer van de break alleen nu ff
O+ BlaBlub O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')