SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en in reactie daarop:Ja, dat las ik ook al. Maar jah, we zullen zien.. Hopelijk is het wel zo jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ BlaBlub O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef mbn het volgende:
Zoals waarschijnlijk wel bekend bij jullie is dit waarschijnlijk het laatste seizoen voor Everwood. Voorlopig komt het niet voor op het schema van de nieuwe fusiezender UPN/ WB.
Errr gast gebruik spoilertags!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef mbn het volgende:
11 was ook goed. Slimme keuze om Amy een beetje van de 'groep' af te laten dwalen. Past wel bij haar karakter. Auto voor Hannah vond ik wel teveel The OC meets Everwood. Bright en de computerkast was geniaal en Ephram die weer piano speelt.
Kortom ik heb me vermaakt en kijk uit naar de komende afleveringen.
idd!quote:
Ik wel... nu ff downloadenquote:Ik heb 11 nog niet kunnen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.пусть всегда будет солнце
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef MoChe het volgende:Als je dir in een spoiler zet, denk ik dat het over de volgende afleveringen gaat. Kan je dus beter gewoon normal neerzetten.. Lijkt me beter..... voor dit topic...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ze moeten toch ergens aan draaien... Vind haar sowiezo al minder het laatste seizoenO+ BlaBlub O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Ik kijk nog steeds. Vond de laatste aflevering eigenlijk minder, nadat er wel een paar hele goede afleveringen zijn geweest. Ik verwacht nog veel van dit seizoen, alleen Ephram is wel weer aan een nieuwe sterke verhaallijn toe. Overigens heeft Reid me nog geen moment kunnen boeien en is hij alleen maar opvulling terwijl ze die tijd beter in de leukere karakters kunnen stoppen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:11 schreef neggix het volgende:
Helemaal niemand die meer kijkt? Ik vind dit seizoen per aflevering weer beter worden....
Die met de 101 pilletjes dus. Maar bedoelde dat juist doordat hij een grote rol had, de aflevering me weinig boeide. Normaal een is zoiets een schokkende gebeurtenis in een serie, maar nu kon het me gewoon niet boeien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef neggix het volgende:
Welke heb jij gezien dan? Want Reed had toch een beste rol in de afgelopen afleverinng....
Nog 4 afleveringen om de boel af te sluiten. Jammer, maar misschien zorgt het wel dat de serie niet eindeloos blijft doorkabbelen en rond dingen blijft draaien zoals met sommige andere series.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef neggix het volgende:
Dit seizoen nog dus neem ik aan en dan is het helemaal over
Daar heb je idd misschien wel gelijk in. Maar ik vond juist na die lange stop het weer iets beter worden. Nog steeds niet zoals 2 maar wel wat beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef mbn het volgende:
[..]
Nog 4 afleveringen om de boel af te sluiten. Jammer, maar misschien zorgt het wel dat de serie niet eindeloos blijft doorkabbelen en rond dingen blijft draaien zoals met sommige andere series.
episode 22 is toch niet de laatste aflevering he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef Setambre het volgende:
Ik had vandaag de laatste aflevering gezien.
Ja, alleen Earl Irv (Earl was al wat langer dood...).quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:24 schreef neggix het volgende:
Wie was er nou doodAlleen Earl toch
Ben het ff kwijt
Earlquote:
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat, maar James Earl Jones speelde Will Cleveland, die pianoleraar van Ephram, die bedoelde ik....quote:Op maandag 31 juli 2006 01:03 schreef neggix het volgende:
En wie is Earl dan eikIk bedoelde ook Irv maar Earl is toch niemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |