Skin, The Cardigans, New Order, Ash en JJ72 bij verschillende Robbie Williams concerten.
The Charlatans, Proud Mary, The Coral en BRMC bij Oasis in London.
Vertel...:)
In '99 ging ik naar Live in Den Haag en het bandje in het voorprogramma was stukken beter! Was de toen nog zeer onbekende band Muse!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:33 schreef achterop23 het volgende:
sigor ros bij radiohead.
Wat had ik daar graag bij willen zijn...
Tegenwoordig vind ik het een van de beste bands aller tijden en over anderhalve week kan ik er weer live van genieten.
En wat dacht je van Kim Wilde in het voorprogramma van Michael jackson (in 1988 of zo).
.
quote:Dat was Berg Sans Nipple.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geen Idee Wie Want Ik Verstond Hun Naam Niet, als voorprogramma bij Do Make Say Think. Twee jongens met een immense hoop electronica die ter plekke allerlei samples inspeelden en daar muziek van breiden.
.
quote:Ja, maar geloof me, de opzet van dit 'circus' zal over een paar maanden onmogelijk blijken dan is APC misschien zo groot als Tool en tja, dan is Deftones weer gewoon leuk hobbybandje in vergelijking
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
A Perfect Cirlce bij Deftones was geweldig als support act, maar heb van beide genoten.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-10-2003 17:10]
quote:Ge-ni-aal.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat was Berg Sans Nipple.
quote:Zelfde optreden gezien.. Heb toen gezworen NOOIT EN TE NIMMER naar Muse te luisteren, want wat was dat ongelooflijk belachelijk absurd slecht!!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:20 schreef CobusKuch het volgende:
In '92 stonden The Cranes in het voorprogramma van The Cure. Nou was The Cure wel onnavolgbaar goed (en beter), maar The Cranes zijn sindsdien ook een deel gaan uitmaken van m'n CD-verzameling.In '99 ging ik naar Live in Den Haag en het bandje in het voorprogramma was stukken beter! Was de toen nog zeer onbekende band Muse!
Uiteindelijk zijn ze uitgegroeid naar een van mn favoriete bands, en zeker ook live.
Berg Sans Nipple in het voorprogramma van Do Make Say Think.
Dandy Warhols voor Bowie waren ook wel ok.
Nocturnal Rites voor Saxon was ook wel leuk, hoewel het geluid best slecht stond afgesteld voor die band, waardoor de keyboardspeler niet meer te horen was.
quote:Dat was in Paradiso, Suicidal Tendencies was de hoofdact. Was inderdaad erg leuk. Ik geloof dat RATM hun eerste cd toen nog moest uitbrengen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:54 schreef Frozen het volgende:
Rage Against The Machine bij ???? in de melkweg of Paradiso. Is mij helemaal ontgaan wat ook alweer de hoofdact was.
quote:RATM speelde elke avond Suicidal Tendencies weg. Vandaar ook dat Suicidal het daarna niet meer zo had op Rage Against the Machine
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:49 schreef Jazpurs het volgende:[..]
Dat was in Paradiso, Suicidal Tendencies was de hoofdact. Was inderdaad erg leuk. Ik geloof dat RATM hun eerste cd toen nog moest uitbrengen.
quote:Heej!!!!.....Ik was daar ook!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:18 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het was bijzonder leuk om te zien hoe Thé Lau met nummers van The Scene zodanig knalde dat Blof net zo goed in bed had kunnen blijven bij het concert op de Brouwersdam deze zomer.
Ik was er nog 1 vergeten, nl. Jesse Malin bij Ryan Adams vond ik ook zeer goed. Ook een leuk persoon om naar te kijken en luisteren als hij praat.
De naam weet ik niet, heb wel een cd vanhen, die gooiden ze het publiek in.
Een uur lang (ja, een uur) hadden ze een bak herrie, soms een kwartier lang een monotoom geluid. Weinig mensen konden het echt diggen.
MAar toen Sonic Youth uiteindelijk opkwam was alles weer helemaal :d
Hmm, dit past meer in het topic : De slechtste support acts die jij hebt gezien!
quote:Absoluut, en of dat geniaal was!
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ge-ni-aal..
En Do Make Say Think zelf als voorprogramma van Godspeed You Black Emperor! was ook erg goed . Uiteraard.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 26-10-2003 14:55]
Vai als voorprogramma bij Aerosmith ( in Brussel in 95 ( dacht ik zo ) )
quote:damn je hebt helemaal gelijk die waren goehoed!!!
Op zondag 26 oktober 2003 15:45 schreef Kupoi het volgende:
outsidaz bij het concert van D12 in paradiso...
ze waren echt da shit
Ik moest trouwens als begeleiding mee met m'n neefje van 15 naar het concert van eminem in de arena afgelopen zomer en toen ik daar kwam hoorde ik dat Cypress Hill het voorprogramma was!!! DAMN! Dus ik heb weer een naam kunnen doorstrepen om mijn "to-see" lijst...
quote:indeed beef bij Krezip in nijmegen was erg goed, kende beef nog niet toen, daarna zeker wel
Op zondag 26 oktober 2003 13:07 schreef EvilFaith het volgende:
The Sheer bij krezip in Tivoli vond ik super!! ze zijn deze tour ook weer support act van ze, erg tof
BEEF bij krezip in nmgn ook erg gaaf!
quote:Was ook wel erg gecharmeerd van Arid vorig jaar in het voorprogramma van de Counting Crows. Vond het erg jammer dat Gemma Hayes dit jaar net voor Nederland afhaakte als support-act.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:35 schreef Gillingham het volgende:
Bettie Serveert trad op vóór Counting Crows. Counting Crows was natuurlijk wel beter, maar Bettie Serveert was het beste voorprogramma wat ik tot dan toe gezien had. Adam prees ze trouwens ook min of meer de hemel in.
quote:Sjees, dat heb ik wel eens gehoord, dat die combinatie heeft plaatsgevonden. Ze hadden mij kunnen wegdragen achteraf hoor (in positieve zin dan)
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:34 schreef Reticulin het volgende:
Tom McRae in het voorprogramma van Dido in de Melkweg
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:05 schreef InsaneM666 het volgende:
Vex Red voor Bush
Bush was fantastisch, dat werd dan maar des te meer benadrukt door t voorprogramma...
I Against I voor de heideroosjes was ook wel vet btw
quote:Die vond ik echt slecht!
Op woensdag 29 oktober 2003 19:12 schreef foksuk1981 het volgende:
Superfly 69 bij de Guano Apes
Overigens wel entertainend. Dus dat was dan ook wel weer ok.
quote:Nou, dàt is een beetje overdreven. Dat concert in Paradiso van RATM was erg goed, maar ST knalde d'r daarna wel eventjes ontzettend bruut overheen door een van de allerbeste concerten te spelen die ik oooit heb mogen meemaken.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
RATM speelde elke avond Suicidal Tendencies weg. Vandaar ook dat Suicidal het daarna niet meer zo had op Rage Against the Machine
Ontopic: Alice in Chains werd in Paradiso in 1993 weggespeeld door de Screaming Trees,
Al was Bowie beter, het was waanzinnig
quote:Mee eens. was super support voor een band die nog geen cd uithad, maar ST was lekker op dreef (alleen mike blijft altijd te veel kletsen)
Op donderdag 30 oktober 2003 07:44 schreef Ulx het volgende:[..]
Nou, dàt is een beetje overdreven. Dat concert in Paradiso van RATM was erg goed, maar ST knalde d'r daarna wel eventjes ontzettend bruut overheen door een van de allerbeste concerten te spelen die ik oooit heb mogen meemaken.
Ontopic: Alice in Chains werd in Paradiso in 1993 weggespeeld door de Screaming Trees,
Het slechtste voorprogramma vond ik Kelly Osbourne..diezelfde avond bij Robbie
En ik was vorige week bij Starsailor en daar speelde Bell X1, een Ierse band, als voorprogramma en die waren ook erg goed.
Ish (dame van de 'Seven Days/Seven Ways-reclame voor vlees) bij een concert van Lais in Tivoli (vorig jaar).
Wat me ook nog bijstaat is het vreselijk saaie voorprogramma van Stevie Nicks in 1989, dat was nl. Richard Marx (Right Here Waiting for you). Heel Ahoy (bovense ring was dicht) zat een beetje te slapen en twee meiskes met sterretjes op de tribune waren vrijwel de enigen die uit hun dak gingen...
Krezip bij het voorpgramma van LIVE(Ahoy') heeft sindsdien wel meer respect van mij gekregen.....
niet helemaal on-topic maar who gives a fuck
Voor de rest kan ik me niet echt een goed voorprogramma herinneren.
quote:Speelde die ook bij het concert in oktober? Was er bij 2 jaar geleden en heb inmiddels ook al hun cds, perfect optreden. Kan me ook nog herinneren dat ik naar een concert van U2 ben geweest puur voor The Prodigy als voorprogramma. ' Helaas' werd het Skunk Anansie
Op maandag 3 november 2003 13:48 schreef OutKast het volgende:
Ik vond de Sneaker Pimps als voorprogramma bij Placebo erg goed, en heb inmiddels twee van de albums...En ik was vorige week bij Starsailor en daar speelde Bell X1, een Ierse band, als voorprogramma en die waren ook erg goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |