quote:
Britney Spears moest naar de rechter om van een Japanse stalker af te komen, nu klaagt diezelfde gek Britney aan wegens 'emotionele schade'.Rechter
Het moet ook niet gekker worden. Britney Spears wordt al ruim een jaar lang lastiggevallen door een freaky Japanner, die Britney volgt waar hij maar kan en haar talloze liefdesbrieven heeft geschreven. Britney werd gek van die gast en stapte naar de rechter. Die oordeelde dat de Japanner minstens drie jaar lang uit Britneys buurt moet blijven. Daarnaast is de stalker op de 'no-fly'-lijst van de overheid gezet omdat hij als potentieel gevaar wordt gezien.Bodyguards
De 43-jarige Masahiko Shizawa laat het er echter niet bij zitten. De ondernemer in software is op zijn beurt naar de rechter gestapt en klaagt nu Britney aan! De stalker beweert dat hij 'extreme emtionele schade' heeft opgelopen, veroorzaakt door de bodyguards van Britney. Shizawa eist een nog onbekende schadevergoeding.
quote:Lijkt me een goed plan, want dit is iets wat nooit zal stoppen
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:34 schreef ieoor het volgende:
ik denk iedere keer dat het niet gekker zal worden, misschien moet ik daar mee ophouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |