alleen als ik mag van mn ouders of als ze er niet zijn (zoals nu)quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dag
Kom je hier vaker?
wanneer kom je eens langs???quote:Op maandag 8 maart 2004 11:12 schreef MUUS het volgende:
Ik ben absoluut geen liefhebber van irc (of MSN of ICQ of mobiele telefoons), maar ik zal eens vaker langskomen..
Halloow danquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:23 schreef BFQRS68 het volgende:
alleen als ik mag van mn ouders of als ze er niet zijn (zoals nu)
en jij? mag jij hier wel altijd zitten dan??
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:22 schreef Spliffunk het volgende:
The Shining, laten we dan Hillary Duff ook maar nadoen met haar tekst: Back to the begining, where the moon, the stars, the sun all aligned..toch?
ja hoor, ik ben in mijn laatste leven een acteur geweest (geen beroemde overigens) dus ik speel gewoon mee met julliequote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Spliffunk het volgende:
the shining..vraagje, kun je nog wel "normaal" functionerenin het dagelijkse etiket?
Spliff... Wat is normaal? Iedereen is een beetje gek op zyn eigen manier en de een wat afwykender dan de ander...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:38 schreef Spliffunk het volgende:
the shining..vraagje, kun je nog wel "normaal" functionerenin het dagelijkse etiket?
normaal is het gene wat geaccepteerd wordt door je omgeving. wat hier normaal is, is in bijv. australië niet normaal, en andersom netzo!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:36 schreef Syl68 het volgende:
Er is geen definitie te geven van "normaal"....... "normaal" is iets wat opgelegd of aangeleerd is naar mijn mening. Een ieder mens heeft zijn eigen beeld of gevoel van "normaal"
"Normaal" wordt mi ingegeven door een stelsel van normen en waarden, en aangereikt door opvoeding, scholing en sociale en maatschappelijke omstandigheden. Vandaar dat het idd geaccepteerd is door je omgeving, omdat jouw omgeving hoofdzakelijk zich in dezelfde omstandigheden bevindt als jij.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef qu63 het volgende:
normaal is het gene wat geaccepteerd wordt door je omgeving. wat hier normaal is, is in bijv. australië niet normaal, en andersom netzo!
Je kunt niet iemand anders zijn dan wie je bent, maar je zou zo maar es kunnen vergeten dat je daadwerkelijk in een toneelspel zit. Ik denk dat veel mensen in een grimmig toneelstuk zitten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:56 schreef The_Shining het volgende:
ja hoor, ik ben in mijn laatste leven een acteur geweest (geen beroemde overigens) dus ik speel gewoon mee met jullie"just act like you know"
gewoon een beetje aanpassen, integreren enzoniet dat ik mezelf niet ben (want wie kan je anders zijn?) of me anders voordoe, mijn ideeën hoef ik niet zo nodig bij anderen te ventileren (behalve fora als deze).
MUUS is stoer..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:44 schreef MUUS het volgende:
Het waait als een gek buiten en binnen hoor je luid en duidelijk al dat natuurlijke geweld. Je zit binnen lekker warm met een kopje koffie en een kat op schoot te luisteren naar al die geluiden. Heerlijk..
Zo lekker als je 's avonds in bed kruipt en je hoort de wind en de regen buiten..
Lekker he?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:44 schreef MUUS het volgende:
Het waait als een gek buiten en binnen hoor je luid en duidelijk al dat natuurlijke geweld. Je zit binnen lekker warm met een kopje koffie en een kat op schoot te luisteren naar al die geluiden. Heerlijk..
Zo lekker als je 's avonds in bed kruipt en je hoort de wind en de regen buiten..
Moest ik ff kwijt..
Of als schoolwysheidquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:26 schreef ReCreative het volgende:
Waar ik kan probeer ik mensen te helpen, maar mijn woorden zijn niet toepasbaar gebleken op elke situatie van iedereen die op mijn weg komt. Kennis is wel mooi, zolang het niet gepresenteerd wordt als schijnwijsheid.
Alles waar TE voor staat is niet goed he.....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:04 schreef seriewoordenaar het volgende:
Maar 't moet niet iedere dag van dittem zijn.
Hmmmzz... Zelfs myn katten kyken argwanend naar het dakquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:07 schreef MUUS het volgende:
En als je je realiseert dat je huis niet weg kan blazen (. ), is het echt heerlijk.
*ril*quote:Onweer is ook fijn..
quote:En zonnige lentedagen als de kleine eendjes door het gras waggelen..
ben dr weer!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef Barbamama het volgende:
Ik kom net uit de douche... Moet nu even dochter verzorgen.. Zodra ik klaar ben (met een uurtje ofzo) zal ik er zyn
hmm, ik houd het liefst van de geur van brandend hout. Wierookjes gebruik ik alleen als er een luchtje in mijn huis hangt dat bezoekers niet te snel mogen opmerken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:07 schreef MUUS het volgende:
Jawel, seriewoordenaar, want je vergeet het wierookje..
.
Ik weet het.. Ik kom er een beetje laat mee, maar ik was het topic kwyt (wist ik veel dat het in feedback stond..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:16 schreef The_Shining het volgende:apen apen apen na
en er was eens een aap die een tak oppakte om zijn vrouwtje te beschermen en toen pakte alle andere aapjes ook takken op om zichzelf tegen hem te beschermen en voor je het weet zitten we met nucleaire wapens, allemaal de schuld van de denkwijze van die aapjes
RC: Kan je hier wat meer informatie daarover posten?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:
Neale!.
hij komt trouwens 27 april naar Nederland
Van de website van Spiritual Heart Events Europequote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:41 schreef Geartsjuh het volgende:
RC: Kan je hier wat meer informatie daarover posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |