Ja, kennelijk. Ben er zelf ook veel te weinig, ik kom bv ook nooit in dingen als crewchat. Kweet die accesskey niet eensquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:26 schreef Nikki het volgende:
Te lang geleden alweer iteejer. Hoe is het? (Begrijp ik trouwens goed dat de chat weer bevolkt is en er daadwerkelijk gechat werd, ook nog???)
Ja moeten we zekerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Ben er zelf ook veel te weinig, ik kom bv ook nooit in dingen als crewchat. Kweet die accesskey niet eens
Idd, te lang geleden alweer. Moeten we iets aan doen he?;)
Wil je pindakaas of vlokken op je boterham?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:44 schreef TheActraiseR het volgende:
Het antwoord op alle vragen is 42!
Ja dat wisten jullie nog niet
answer to life the universe and everything = 42
http://www.google.nl/sear(...)e+and+everything&lr=
42! Natuurlijk, wat stom dat ik dat niet eerder gezien heb! 2 x 3 x 7 (2: polariteit, 3: eenheid, 7: volledigheid). Ik wist niet dat het zò simpel was...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:44 schreef TheActraiseR het volgende:
Het antwoord op alle vragen is 42!
Ja dat wisten jullie nog niet
answer to life the universe and everything = 42
http://www.google.nl/sear(...)e+and+everything&lr=
Ik open eigenlijk niet zoveel topics, dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Wilde niet speciaal een topic openen hierover
Vraagje dus: Hebben jullie dat ook wel eens, dat je bezig bent met een topic te schrijven en al behoorlijk veel geschreven hebt. En opeens alles wist, omdat je het zelf onzin vindt? Ik bedoel, dat je het zelf niet gelooft en dat je zelf twijfelt aan wat je opschrijft?
Dat had ik een paar minuten geleden nog
Reageren op andermans topics is dan makkelijker
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:00 schreef qu63 het volgende:
ik heb mn rijbewijs gehaald!!!!!! ben net thuis en ga zo door naar het gemeentehuis om hem op te halen. JOEPIE!!! iemand nog een leuek auto te koop omgeving Bussum/Hilversum??
dank jequote:Op maandag 8 maart 2004 11:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!.
En geen rare dingen gaan doen nu en gewoon braaf je gordel om en goed in je spiegels kijken en de stoeprand op een goede afstand van je wielen laten en fietsers en wandelaars zijn geen targets en er is een snelheidslimiet om een reden en netjes handsfree gaan bellen in de auto en nooit met een slok op gaan rijden en...quote:Op maandag 8 maart 2004 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
dank je
*slikt*quote:Op maandag 8 maart 2004 11:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
En geen rare dingen gaan doen nu en gewoon braaf je gordel om en goed in je spiegels kijken en de stoeprand op een goede afstand van je wielen laten en fietsers en wandelaars zijn geen targets en er is een snelheidslimiet om een reden en netjes handsfree gaan bellen in de auto en nooit met een slok op gaan rijden en...
Zeg eens 'ja mam'..
Mams is gerust nu.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
*slikt*
*slikt nog eens*
*diepe zucht*
ja mam
Ik ben absoluut geen liefhebber van irc (of MSN of ICQ of mobiele telefoons), maar ik zal eens vaker langskomen.quote:kom jij dan wat vaker in #truth??
de laatste tijd vele interssante gesprekken hoor!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mams is gerust nu..
[..]
Ik ben absoluut geen liefhebber van irc (of MSN of ICQ of mobiele telefoons), maar ik zal eens vaker langskomen..
Heeeej, gefeliciteerd!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 11:00 schreef qu63 het volgende:
ik heb mn rijbewijs gehaald!!!!!! ben net thuis en ga zo door naar het gemeentehuis om hem op te halen. JOEPIE!!! iemand nog een leuek auto te koop omgeving Bussum/Hilversum??
dank je..quote:Op maandag 8 maart 2004 11:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heeeej, gefeliciteerd!!!!!Wat goed man, fantastisch
.
zonnebrilletje gebruikt?
ow geweldigquote:Op maandag 8 maart 2004 11:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dank je..
nee niet gerbuikt, wel hulp gehad van mn gids, kreeg nog een teken zelfs.. dat als ik het zou halen dat er dan een liedje van Queen zou komen op de radio.. en wat denk je! rij ik naar huis: Queen met I Want To Break Free!!!!!
toch bedankt syl! ons vriendje is dood volgens mij.. hij wil niet meer inloggenquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:28 schreef Syl68 het volgende:
Heeeeey gefeliciteerd qu !!! Echt super dat je het gehaald hebt. Beetje late reactie misschien maar keek nu pas in dit topic.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:37 schreef qu63 het volgende:
toch bedankt syl! ons vriendje is dood volgens mij.. hij wil niet meer inloggen
hij leeft ondertussen weer hoor. en hij is oud genoeg, hij kan zichzelf best in leven houden!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
, je hebt hem toch wel te eten gegeven?
Dagquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:48 schreef BFQRS68 het volgende:
dag mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |