Okay, ik ben niet echt zielig, maar doen alsof is soms wel even leuk.
.
zo, dat moest ik ff kwijt. En hier mag het, toch?
Zoveel smileys, en er is er geen enkele die mijn(een) agressieve boze bui kan weergeven, kan natuurlijk niet he!
quote:Er is er maar 1 die alles zegt
Op maandag 16 februari 2004 11:24 schreef Fidje het volgende:
[gigantische hoofdletter mode]
godsamme wat is het irritant als mensen met een mobieltje dat ding NOOIT opnemen. Koop er dan gewoon geen een.
[/gigantische hoofdletter mode]zo, dat moest ik ff kwijt. En hier mag het, toch?
Zoveel smileys, en er is er geen enkele die mijn(een) agressieve boze bui kan weergeven, kan natuurlijk niet he!
Nee nee.. ik was ff bang dat alles weg was.. alles! Maar moet nog ff wennen geloof ik.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:28 schreef MUUS het volgende:
Is er een specifiek topic wat je niet kunt vinden, Bastard? Ik wil wel ff voor je zoeken..
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee.. ik was ff bang dat alles weg was.. alles! Maar moet nog ff wennen geloof ik.
Oh ja, verrek.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Bastard het volgende:
jammer dat die sticky topics een rood kruisje geven in je bookmarks.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:18 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, verrek.. Meldt het anders even in zo'n bug-topicje.
.
Mijn naam Marcel van Marcellus God van de Oorlog. Past ook zeker bij me omdat ik altijd aan het strijden ben met mensen over dingen. Niet op aggresieve manier, maar meer op "mind" niveau zodat ik gelijk krijgquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:48 schreef Nikki het volgende:
Mijn naam is afgeleid van Nicolaas. Nikè komt uit het Grieks en betekent overwinning. Nikki zou dus ook iets in de trant van overwinnaar betekenen. Pas wel bij me
Hierquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:02 schreef Nikki het volgende:
Ja iteejer, waar zit je?
Het is MUUSJE met hoofdletters iteejer, nu ben je erbij, ze praat nooit meer met jequote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hier
Ik heb jullie idd een beetje in de steek gelaten, drukte alom en zo..
Maar jullie hadden Muusje nog
Truth kan niet zonder haarquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:20 schreef Spliffunk het volgende:
Het is MUUSJE met hoofdletters iteejer, nu ben je erbij, ze praat nooit meer met je
trouwens ik heb MUUS gisteravond ook nergens gezien in #truth
Bedoel je nu het forum of irc?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:20 schreef Spliffunk het volgende:
[..]
Het is MUUSJE met hoofdletters iteejer, nu ben je erbij, ze praat nooit meer met je
trouwens ik heb MUUS gisteravond ook nergens gezien in #truth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |