Precies met Fok! komen we de tijd wel door.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef ReCreative het volgende:
Maar je kunt wel op Fok!, openen we daar toch een heftig topic??![]()
![]()
(ik heb trouwens het forum verwijderd van de server net)
ehm... dat is t juist, dat weet ik nog niet!!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waarover maakt niet uit. Fel. Scherp
.
mag ik al wel weten waar je topic over gaat??
gelukkig!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:57 schreef Barbamama het volgende:
Ja...? Jaa???? Gaat het lukken??????????????
-edit- Yeaeaeaeaeaaeaeaeaeaeaeaeaehh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mag weer posten!!!!!!!!
Jawel, maar je kwam toch helpen???quote:Op donderdag 1 april 2004 12:47 schreef qu63 het volgende:
aha, maar ik kan morgen niet langskomen??![]()
ach so!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:59 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jawel, maar je kwam toch helpen???
Nu wel weer ja... Oef!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef ReCreative het volgende:
Maar je kunt wel op Fok!, openen we daar toch een heftig topic??![]()
![]()
(ik heb trouwens het forum verwijderd van de server net)
je weet dat t 1 april vandaag is?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nu wel weer ja... Oef!
Heftig topic? Riskiiii... Jy begint! Op my wordt gelet... Heb ik zo het gevoel (i-net spoken ook altyd)
Ik heb trouwens ook het forum verwyderd... Maar had ook geen rechten om te reageren op een gegeven moment.... Tig keer comp herstart..Saai hoor!
Ook, maar ook los, wat u wiltquote:Op donderdag 1 april 2004 13:01 schreef qu63 het volgende:
ach so!
ik neem wel ff wat leuke mp3ceedees mee ofzo.. lekker aanklooien.. heb je een dvd-speler in je peecee zitten??
dan neem ik ff een deeveedee mee met wat leuke dingenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ook, maar ook los, wat u wiltHoe laat kom je trouwens?
Ja LE had me daar vannacht al op attent gemaakt, toen voor de test gepost en inderdaad kreeg ik boodschappen, maar daardoor werden myn posts nog wel geplaatst. Nu dus niet, alles foetsie...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:05 schreef qu63 het volgende:
je weet dat t 1 april vandaag is?![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:06 schreef qu63 het volgende:
dan neem ik ff een deeveedee mee met wat leuke dingenuurtje of 11 ofzo? mn ma wil da auto ook nog gebruiken 's middags..
11 is overdag 23 is 's avonds..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
's Avonds bedoel je hè? Grappenmaker!
Okay, Mr. Digitalo... 11 uur is wel heel vroeg.... 14 uur?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
11 is overdag 23 is 's avonds..
jeetje! mn moeder moet dat scheurijzer ook nog hebben hoor.. dan kan ik maar een half uurtje blijven! zullen we er half 1 van maken? zit tussen 11 en 14 in!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay, Mr. Digitalo... 11 uur is wel heel vroeg.... 14 uur?
Kom dan met de trein, haal ik je wel op van het stationquote:Op donderdag 1 april 2004 13:12 schreef qu63 het volgende:
jeetje! mn moeder moet dat scheurijzer ook nog hebben hoor.. dan kan ik maar een half uurtje blijven! zullen we er half 1 van maken? zit tussen 11 en 14 in!
das waar...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Kom dan met de trein, haal ik je wel op van het station(Je hebt toch OV!)
Ahum!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef qu63 het volgende:
das waar...
en je bent echt lui!, je kan toch best wat eerder naar bed gaan ofzo??
nee lukt niet.. zit op schoolquote:Op donderdag 1 april 2004 13:19 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum!Zit je op IRC nu?
of kom gezellig naar a' dam! hier is t ook lekker weer!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef ReCreative het volgende:
Wat een weer zeg, ik ga direct maar ff op 't Waagplein of de Grote Markt zitten denk ik.
Ben je vry ofzo?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef ReCreative het volgende:
Wat een weer zeg, ik ga direct maar ff op 't Waagplein of de Grote Markt zitten denk ik.
Hou het er maar op dat ik reeds bezig ben myn ritme te verschuiven. Maar dat gaat niet zo makkelyk als jy denkt of ik hoop. Heb er al jaren problemen mee, dus eazziii on me, mm'kay?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef qu63 het volgende:
nee lukt niet.. zit op schoolkan ook niet via java-applet op irc komen
Aaach, dat is idd zielig. Ik stuur wel een fotootje andersquote:Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef qu63 het volgende:
of kom gezellig naar a' dam! hier is t ook lekker weer!
heb nou wel medelijden met gear.. die zit nu dr toetsen te maken of zich kapot te leren voor de volgende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |