je kan het zo leuk maken als je wilt!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:04 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Amsterdam is niet origineel he. Doe dan maar Bussum
Zijn daar wel leuke terrasjes eigenlijk?![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:46 schreef qu63 het volgende:
dat allemaal?? of tellen de wittebroodsweken ook mee??
ff naar IRC of slowchat trouwens??
oke, dan is t goed! maar dr komen steed smeer nummers bij he..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:48 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Goed idee
Nee, mensen die op myn bruiloft komen, zyn echte die-hards, die zitten die lyst wel uit
Zoals ik al zei: Alleen voor de echte Die-Hardsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:56 schreef qu63 het volgende:
oke, dan is t goed! maar dr komen steeds meer nummers bij he..
maar ik gaat weer.. ben dr vanaaf weer![]()
hmpf.. ging toch niet weg.. ben dr dus weer!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:58 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Alleen voor de echte Die-Hards
Byebye
Waar zou je heen gaan dan? En waarom ging je uiteindelyk niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:05 schreef qu63 het volgende:
hmpf.. ging toch niet weg.. ben dr dus weer!!
ehm.. zou een stukje gaan rijden, maar mn moeder ging weg met de auto!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:27 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Waar zou je heen gaan dan? En waarom ging je uiteindelyk niet?
Hehehequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:35 schreef qu63 het volgende:
je woont leuk trouwens Barb!![]()
eerst 2x bellen, dan toeteren en dan aanbelen toch?? ga t morgen doen oke?quote:Op donderdag 1 april 2004 01:44 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe
Volgende keer aanbellen hè !
zo zo.. das veel! is dat dan voor onze trouwdagquote:Op donderdag 1 april 2004 12:22 schreef Barbamama het volgende:
Hey Sven 0+++
Ja klopt, ik ben bezig met een lyst.... Ik denk dat die niet eens op een hele pagina past waar 50 posts op kunnen
Nee het is voor de muziekstickyquote:Op donderdag 1 april 2004 12:23 schreef qu63 het volgende:
zo zo.. das veel! is dat dan voor onze trouwdagof voor die muzieklijst voor fok!rdaio?
gaan we morgen leuke muziek luisteren!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:25 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nee het is voor de muzieksticky
Maar inderdaad, als je het hebt over muziek die myn ziel raakt, dat mag wel op onzedag hoor
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:27 schreef qu63 het volgende:
gaan we morgen leuke muziek luisteren!
morgen werken?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
Arbeit macht frei!
ehm... zit nu op school.. moet zo weer naar de les.. maar barb reageert niet meer!!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:43 schreef ReCreative het volgende:
Middag middag
Gaan we nog Ongewoon Fel en Scherp Discussiëren (OFSD-en) vanmiddag??
aha, maar ik kan morgen niet langskomen??quote:Op donderdag 1 april 2004 12:46 schreef Barbamama het volgende:
Ik zou wel willen maar kan niet inloggen
waar wil je over discusseren dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:48 schreef ReCreative het volgende:
Maar je kunt wel op Fok!, openen we daar toch een heftig topic??![]()
![]()
(ik heb trouwens het forum verwijderd van de server net)
Waarover maakt niet uit. Felquote:Op donderdag 1 april 2004 12:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar wil je over discusseren dan?
ben wel bezig om een topic te openen in truth, maar moet dr nog ff over nadenken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |