Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
quote:
Ok its the UK one. You get three challenges - a race in Yokohama, Cone challenge in Chicago and a hot lap in Florence. All with set cars. Skyline, Mustang (?I THINK?), and another car!!??!?!? The cars feel heavier to turn so I found myself using the handbrake a lot more than I did in PGR1. You also get caught out easier when you put the power back on - like in all those vids that we have seen everyone looks like a bad driver BUT in reality they just need more time to get used to the handling of the cars!!Before you start the event you have to choose your 'target' but where as in PGR1 you could choose any number (for example in style challenges you could choose any number of Kudos as your target). Now you get 5 different levels to choose from each with their own set target. So Steel, bronze, silver, gold, platinum. Choose bronze and your target will be 1000 points for example. In the races you might choose steel and have to finsih 3rd with EASY opposition, silver might be finsh 2nd with MEDIUM opposition etc...
Another little touch I noticed was that I cracked the windscreen on my Skyline!!
Oh and I have not read the review yet but it got 9.3 or 9.4 I think.
quote:De review die in het blad stond gaf PGR2 trouwens een 9.3
I got this too. The three cars are: Ferrari Dino GT, Skyline GTR and Pontiac Trans Am.There's some cracking little touches (like the cracked windscreen) and the demo doesn't just "end" like so many do at the moment. The mileage gets stored as do the Kudos points and the cars do indeed feel LOADS heavier.

quote:WOW
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:16 schreef AudiRS4 het volgende:Demo Disk PGR2 released Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
[..]
[..]De review die in het blad stond gaf PGR2 trouwens een 9.3
Nieuwe Ingame shots
quote:Gaat ook roeleren hoor!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:16 schreef AudiRS4 het volgende:Demo Disk PGR2 released Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
[..]
Nieuwe Ingame shots
quote:Ach we zien wel he
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb wat movies van True Crime gezien maar dat spel trekt me niet echt. Bastard schreef laatst iets over de vrijheid van GTA.... die is ongekend
quote:Ik hoop het niet nee
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:26 schreef Robhimself het volgende:
De GTA Double Pack voor de PS2 is al uit. Dus t zal niet lang meer duren
Godver
die graphics en verbeteringen,... de loading times
quote:Als ik het zo lees is echt alles gewoon beter als op de PS2. Besturing, graphics, geluid, speelbaarheid etc. Goed bezig
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/456/456539p1.htmlGodver
die graphics en verbeteringen,... de loading times
![]()
quote:T' wordt zooo'n must have voor mij
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:04 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Als ik het zo lees is echt alles gewoon beter als op de PS2. Besturing, graphics, geluid, speelbaarheid etc. Goed bezig
quote:Ik had gelezen dat GTA:VC maar 5 vierkante km was, en True crime 45 perfekt nagemaakte LA
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb wat movies van True Crime gezien maar dat spel trekt me niet echt. Bastard schreef laatst iets over de vrijheid van GTA.... die is ongekend
quote:*ook*
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:08 schreef twi het volgende:
Okee, ik ga m'n GTA:VC en GTA3 voor de PS2 verkopen en een Xbox versie halen!
En aangezien ik ze beide al heb gespeeld op de PC, vallen ze helaas af wat betreft mijn najaarsoffensief, maar als ik al die positieve previews lees dan, dan dan... zucht.... help ?
quote:Damn
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:29 schreef R_B het volgende:
Full spectrum warrior:
[afbeelding]En hier staan nog wat filmpjes:
http://www.xbw.nl/index.php?show=news&id=3585
quote:Wat is de technische term voor een vierkant met aan elke hoek vier inkepingen die boven een helicopter zweeft?
Full spectrum warrior:
quote:
[..]
Nieuwe Ingame shots
wauw, ik kwijl echt bijna
![]()
ziet er heel goed uit.
quote:Get the Full Spectrum Warrior E3 Movie Off Worthplaying (500mb/14min24)
Full spectrum warrior:
Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
quote:Er zijn ook nog mensen die niet altijd online gamen hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef twi het volgende:
Boeiend. Is EA, dus toch geen Live. Verbleekt dus bij FSW en games in hetzelfde genre als Rainbox Six 3.Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
quote:en voor de ps2 wel network play, EA maakt zich niet echt geliefd bij de xbox bezitters
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef twi het volgende:
Boeiend. Is EA, dus toch geen Live. Verbleekt dus bij FSW en games in hetzelfde genre als Rainbox Six 3.Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
En inderdaad, EA is één van de meest verachtte gamesbedrijven onder Xboxers doordat ze de Xbox zo negeren. EA is dan ook de enige die problemen maakt over het beheer van de servers door Microsoft, in plaats van hun zelf. Games van EA zijn kwalitatief meestal wel ok, maar ik denk niet dat ik er ooit nog eentje zal kopen.
quote:Ja das jammer voor EA ja.. maar om nou te zeggen dat je blij mag wezen met PS2 online,.. nou nee. Lange laadtijd, slechte servers, onoverzichtelijk, en dan natuurlijk nog es niet de mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:09 schreef Tain het volgende:[..]
en voor de ps2 wel network play, EA maakt zich niet echt geliefd bij de xbox bezitters
quote:Daarom heb ik ook nog geen netwerk adapter gekocht voor mijn ps2 em wel meteen xbox live gehaald toen het net uit was. Reviews waren niet echt lovend over het ps2 gebeuren.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja das jammer voor EA ja.. maar om nou te zeggen dat je blij mag wezen met PS2 online,.. nou nee. Lange laadtijd, slechte servers, onoverzichtelijk, en dan natuurlijk nog es niet de mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |