De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.
De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.
Spectaculaire Aanbieding
Microsoft komt met een speciale aanbieding voor de (minder bedeelde) mensen die nog geen Xbox hebben. Zolang de voorraad strekt is vanaf vandaag de Xbox console, inclusief twee games: Halo en Midtown Madness 3, plus een gratis proefabonnement van twee maanden op Xbox Live verkrijgbaar voor slechts ¤199,99. Het aanbiedingspakket bevat alles wat een gamer nodig heeft om meteen het maximale uit de Xbox te halen en kennis te maken met Xbox Live.
Dit houd in dat mensen voor ¤120 euro aan spellen krijgen en de console voor feitelijk ¤ 80 euro aanschaffen. Als dat geen goede deal is! En dat is niet alles:
Gamers met een breedband internetverbinding kunnen onmiddellijk Live van start met Midtown Madness 3 dankzij het proefabonnement dat bij de aanbieding is inbegrepen. Men kan zich hiermee eenvoudig bij Xbox Live aanmelden. Bij het verstrijken van de proefperiode wordt men per email op de hoogte gebracht. Om het abonnement te verlengen kan vervolgens een keuze gemaakt worden voor een maandelijkse abonnement van ¤6,99, een jaarabonnement van ¤59,99 of om het abonnement te annuleren. Perfect toch?
Kijk hier onder voor de verpakking van deze mooie aanbieding, en vergeet niet al je Xbox-loze vrienden op de hoogte te brengen!
Vorige topics
Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
xbox topic: splintercell deel 19 :P
[XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
[XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
[LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
XBOX [deel 23] en we zijn live
XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
[XBox]Centrale topic - deel 25
[Xbox]Centraal Xbox Topic 26
[XBOX]Deel 27..What's next?
[Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
[Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
[Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
[XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
[XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
XBOX deel 33, Met bruut geweld!
[XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
[Xbox] deel 35
[XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
[Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
[XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !
[XBOX] deel 39, en nog steeds aan kop!
[XBOX] Deel 40, Can you feel the force?
[XBOX]Deel 41:Begun, a new topic has. IK WIL UM NU
[XBOX] DEEL 42: Ik wil hem nu!! (XO3 is begonnen!)
[XBOX] DEEL 43:
[X-Box] Topic 44
[Xbox] Deel 45: XBOX ROCKS!
[Xbox] Deel 46: Het worden weer dure maanden!
[Xbox] Deel 47: November gamesmaand!
[Xbox] Deel 48: Steun Tain geef Giro: 888
[Xbox] Deel 49: Geniet maar game met mate!
Xbox Live topics
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-
[XBOX Live 2] Het Live gamers almanak!
XBOX live topic -deel 3-
[XBOX] -Het grote LIVE topic-
[Xbox Live!] Deel 5 Let's play together!
Games topics
Star Wars: Knights of the old Republic:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)
Midtown madness 3:
[XBox] Midtown Madness 3 Topic
[XBOX] Midtown Madness 3 Topic Deeltje 2
Splinter cell:
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell...
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell... (deel 2)
Tom Clancy's Splinter Cell deel IV [XBOX]
Splinter Cell deel V [Xbox]
Splinter Cell -deel 6-
Steel Battalion:
[XBox] Steel Battalion
Racing Evoluzione:
[XBOX]Racing Evoluzione
Jet Set Radio Future:
[Xbox] Jet Set Radio Future
Midnight Club II:
Midnight Club II
SSX 3:
[MULTI] SSX 3
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy:
[PC/Xbox] Star Wars: Jedi Academy
Tiger Woods PGA Tour 2004:
Tiger Woods PGA Tour 2004
FIFA 2004:
Fifa 2004
[MULTI] FIFA 2004: Deel II
Soul Calibur 2:
Soul Calibur 2 topic # 2 [multi]
Te verwachten
Need for speed underground
Need For Speed: Underground
Fable:
[XBOX Exclusive] Fable: "Who will you be?"
Top Spin:
[XBox] Top Spin
Amped 2:
[Xbox] Amped 2
Halo 2:
[XBOX] HALO 2
Rainbow Six 3:
[Xbox] Rainbow Six 3
Algeme XBOX/Multi topics op FOK
[Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 4!!!
Release Dates
The Worst! Zo slecht als een Hema-worst!
Help! Ik zit vast!
GameXpo 28-29-30 november
[Games] Meld hier Koopjes
Help ! Hij doet het niet!
Screenshots
Project Gotham Racing 2
Fable:
Top Spin:
Rainbow six 3
Iedereen bedankt voor de bijdrages namens mij.
Hierbij wil ik de Xbox bedanken voor het spelplezier!
[Dit bericht is gewijzigd door R_B op 24-10-2003 23:20]
Deze is het.. hij bibberd en heeft een reload button onderop het handvat, net of je er een nieuwe clip inschuift...
Weet iemand of je in House of the Dead 'auto-reload' uit kunt zetten?
quote:Waar gekocht? Lijkt me een leuke combi
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:22 schreef Retarded het volgende:
Vandaag m'n lightgun + House of the Dead ontvangen!Deze is het.. hij bibberd
en heeft een reload button onderop het handvat, net of je er een nieuwe clip inschuift...
[afbeelding]Weet iemand of je in House of the Dead 'auto-reload' uit kunt zetten?
Met name midtown madness3 springt er erg tussen uit, ik kan niet wachten tot ik het gehele zooitje op live heb aangesloten
er komt nog 10 checkpoint en blitz levevels
Dan nog een keer auto's
En daarna NOG 10 blits en checkpoint levels!
Release van die dingen nog niet bekent!
Ik heb Steel Battalion Nog een Keer Uit De Kast Getrokken!
Het blijft een supervet spel
Alleen hij is al zo moeilijk op zijn makkelijkst, te bedenken dat er 6 standen zijn
Ook nog ff lekker ge lived!, mm3 dus, met een paar maten.
Crimson Skies Lijkt me helemaal de bom te worden, ook maar ff gepreorderd dus!
quote:Volgens mij is die wel te vinden voor 29,99 bij Bart Smit ofzo....?
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:32 schreef Muizig het volgende:
Ik ga morgen maar eens achter spellen aan als baldurs gate en Morrowind, BG kan je inmiddels vinden voor 19¤ alleen jammer dat morrowind nog steeds full price is
quote:Vind dat winkelwagentje wel grappig
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:16 schreef Furious het volgende:
Joep-ie, MM3 content is uit, maar het is niet veel soeps
quote:Zal zeer goed kunnen ik ga er iig even langs. Het is inmiddels alweer een van de wat oudere spellen (toch?)
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:33 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Volgens mij is die wel te vinden voor 29,99 bij Bart Smit ofzo....?
quote:Ik verwacht Steel Battalion over een krappe maand ook te hebben, wordt nog leuk als ik misschien live ga
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:28 schreef Mischa_NL het volgende:
shopper is geinig maar het is idd niet veeler komt nog 10 checkpoint en blitz levevels
Dan nog een keer auto's
En daarna NOG 10 blits en checkpoint levels!
Release van die dingen nog niet bekent!Ik heb Steel Battalion Nog een Keer Uit De Kast Getrokken!
Het blijft een supervet spel
Alleen hij is al zo moeilijk op zijn makkelijkst, te bedenken dat er 6 standen zijnOok nog ff lekker ge lived!, mm3 dus, met een paar maten.
Crimson Skies Lijkt me helemaal de bom te worden, ook maar ff gepreorderd dus!
quote:Dixons heeft het voor 29,99
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:37 schreef Muizig het volgende:[..]
Zal zeer goed kunnen ik ga er iig even langs. Het is inmiddels alweer een van de wat oudere spellen (toch?)
quote:Prachtig
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:41 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Dixons heeft het voor 29,99
quote:2e hands.. geruild voor NBA Street 2 + 10 euro (ik kreeg dus de gun + HOTD)... maargoed.. nu is het wachten op Virtua Cop 3 of heel misschien wel Time Crisis? Ik hoop echt dat Time Crisis 4 op de xbox gaat verschijnen... topgame!
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Waar gekocht? Lijkt me een leuke combi
quote:Virtua Cop kan wel eens naar Xbox komen, maar Time Crisis is en blijft PS2 helaas.
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:53 schreef Retarded het volgende:[..]
2e hands.. geruild voor NBA Street 2 + 10 euro (ik kreeg dus de gun + HOTD)... maargoed.. nu is het wachten op Virtua Cop 3 of heel misschien wel Time Crisis? Ik hoop echt dat Time Crisis 4 op de xbox gaat verschijnen... topgame!
quote:alleen het duurt nog zo lang voordat ie uitkomt, 13 november pas
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:16 schreef Chocobo het volgende:
Die Rainbow Six shots
quote:OMG
Op zaterdag 25 oktober 2003 12:06 schreef gijsje79 het volgende:
Grand Theft Auto Double Pack
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
4 November
quote:Heb wat movies van True Crime gezien maar dat spel trekt me niet echt. Bastard schreef laatst iets over de vrijheid van GTA.... die is ongekend
Op zaterdag 25 oktober 2003 12:41 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben toch benieuwd welke de betere zal zijn de huidige koning GTA of True crime.
ik wacht nog even af
Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
quote:
Ok its the UK one. You get three challenges - a race in Yokohama, Cone challenge in Chicago and a hot lap in Florence. All with set cars. Skyline, Mustang (?I THINK?), and another car!!??!?!? The cars feel heavier to turn so I found myself using the handbrake a lot more than I did in PGR1. You also get caught out easier when you put the power back on - like in all those vids that we have seen everyone looks like a bad driver BUT in reality they just need more time to get used to the handling of the cars!!Before you start the event you have to choose your 'target' but where as in PGR1 you could choose any number (for example in style challenges you could choose any number of Kudos as your target). Now you get 5 different levels to choose from each with their own set target. So Steel, bronze, silver, gold, platinum. Choose bronze and your target will be 1000 points for example. In the races you might choose steel and have to finsih 3rd with EASY opposition, silver might be finsh 2nd with MEDIUM opposition etc...
Another little touch I noticed was that I cracked the windscreen on my Skyline!!
Oh and I have not read the review yet but it got 9.3 or 9.4 I think.
quote:De review die in het blad stond gaf PGR2 trouwens een 9.3
I got this too. The three cars are: Ferrari Dino GT, Skyline GTR and Pontiac Trans Am.There's some cracking little touches (like the cracked windscreen) and the demo doesn't just "end" like so many do at the moment. The mileage gets stored as do the Kudos points and the cars do indeed feel LOADS heavier.
quote:WOW
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:16 schreef AudiRS4 het volgende:Demo Disk PGR2 released Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
[..]
[..]De review die in het blad stond gaf PGR2 trouwens een 9.3
Nieuwe Ingame shots
quote:Gaat ook roeleren hoor!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:16 schreef AudiRS4 het volgende:Demo Disk PGR2 released Bij de engelse OXM van november zit een demodisk met daarop PGR2. Ik heb een aantal reacties hierop verzameld :
[..]
Nieuwe Ingame shots
quote:Ach we zien wel he
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb wat movies van True Crime gezien maar dat spel trekt me niet echt. Bastard schreef laatst iets over de vrijheid van GTA.... die is ongekend
quote:Ik hoop het niet nee
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:26 schreef Robhimself het volgende:
De GTA Double Pack voor de PS2 is al uit. Dus t zal niet lang meer duren
Godver die graphics en verbeteringen,... de loading times
quote:Als ik het zo lees is echt alles gewoon beter als op de PS2. Besturing, graphics, geluid, speelbaarheid etc. Goed bezig
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:33 schreef Chocobo het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/456/456539p1.htmlGodver
die graphics en verbeteringen,... de loading times
![]()
quote:T' wordt zooo'n must have voor mij
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:04 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Als ik het zo lees is echt alles gewoon beter als op de PS2. Besturing, graphics, geluid, speelbaarheid etc. Goed bezig
quote:Ik had gelezen dat GTA:VC maar 5 vierkante km was, en True crime 45 perfekt nagemaakte LA
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb wat movies van True Crime gezien maar dat spel trekt me niet echt. Bastard schreef laatst iets over de vrijheid van GTA.... die is ongekend
quote:*ook*
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:08 schreef twi het volgende:
Okee, ik ga m'n GTA:VC en GTA3 voor de PS2 verkopen en een Xbox versie halen!
En aangezien ik ze beide al heb gespeeld op de PC, vallen ze helaas af wat betreft mijn najaarsoffensief, maar als ik al die positieve previews lees dan, dan dan... zucht.... help ?
quote:Damn
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:29 schreef R_B het volgende:
Full spectrum warrior:
[afbeelding]En hier staan nog wat filmpjes:
http://www.xbw.nl/index.php?show=news&id=3585
quote:Wat is de technische term voor een vierkant met aan elke hoek vier inkepingen die boven een helicopter zweeft?
Full spectrum warrior:
quote:
[..]
Nieuwe Ingame shots
wauw, ik kwijl echt bijna
ziet er heel goed uit.
quote:Get the Full Spectrum Warrior E3 Movie Off Worthplaying (500mb/14min24)
Full spectrum warrior:
Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
quote:Er zijn ook nog mensen die niet altijd online gamen hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef twi het volgende:
Boeiend. Is EA, dus toch geen Live. Verbleekt dus bij FSW en games in hetzelfde genre als Rainbox Six 3.Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
quote:en voor de ps2 wel network play, EA maakt zich niet echt geliefd bij de xbox bezitters
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef twi het volgende:
Boeiend. Is EA, dus toch geen Live. Verbleekt dus bij FSW en games in hetzelfde genre als Rainbox Six 3.Laat die EA troep maar op de PS2 blijven
En inderdaad, EA is één van de meest verachtte gamesbedrijven onder Xboxers doordat ze de Xbox zo negeren. EA is dan ook de enige die problemen maakt over het beheer van de servers door Microsoft, in plaats van hun zelf. Games van EA zijn kwalitatief meestal wel ok, maar ik denk niet dat ik er ooit nog eentje zal kopen.
quote:Ja das jammer voor EA ja.. maar om nou te zeggen dat je blij mag wezen met PS2 online,.. nou nee. Lange laadtijd, slechte servers, onoverzichtelijk, en dan natuurlijk nog es niet de mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:09 schreef Tain het volgende:[..]
en voor de ps2 wel network play, EA maakt zich niet echt geliefd bij de xbox bezitters
quote:Daarom heb ik ook nog geen netwerk adapter gekocht voor mijn ps2 em wel meteen xbox live gehaald toen het net uit was. Reviews waren niet echt lovend over het ps2 gebeuren.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja das jammer voor EA ja.. maar om nou te zeggen dat je blij mag wezen met PS2 online,.. nou nee. Lange laadtijd, slechte servers, onoverzichtelijk, en dan natuurlijk nog es niet de mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.
quote:Het is natuurlijk ook niet makkelijk voor EA om hun verlies toe te geven, want laten we hun eigen netwerk niet vergeten waar ze zwaar in geinvesteerd hebben, Hun plan was namelijk om met EA.com een soort van portal functie voor al hun online activiteiten te maken. En dit bestaat dus ook met centrale servers en alles wat daar rondheen hangt. Maar na het floppen van Majestic en MotorCity merken ze dat het niet zo makkelijk is om zoiets van de grond te krijgen. En als ze dan op Live overstappen is dat in princiepe het toegeven van hun verlies.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:15 schreef twi het volgende:
Nee, dat begrijp ik ook wel. Niet iedereen heeft Live, maar Live geeft een game voor mij net dat zetje om 'm wél aan te schaffen. Dit is kwalitatief gezien gewoon een offline game die het af moet leggen tegen anderen die wél online gegamed kunnen worden.En inderdaad, EA is één van de meest verachtte gamesbedrijven onder Xboxers doordat ze de Xbox zo negeren. EA is dan ook de enige die problemen maakt over het beheer van de servers door Microsoft, in plaats van hun zelf. Games van EA zijn kwalitatief meestal wel ok, maar ik denk niet dat ik er ooit nog eentje zal kopen.
Wat betreft PS2 hebben ze zelf alles in de hand, maar voor de Xbox moeten ze een deel van de controle afstaan aan Microsoft.
Plus het feit dat ze dan geen controle hebben of Fifa 2003 wel of niet online gespeeld kan worden wat kan betekenen dat ze niemand kunnen dwingen om 2004 te kopen als die online wilt, en dat kan ook wel eens een zware reden zijn denk ik zo.
quote:Dat ken je gewoon niet laten liggen imo
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:16 schreef AudiRS4 het volgende:Demo Disk PGR2 released De review die in het blad stond gaf PGR2 trouwens een 9.3
Nieuwe Ingame shots
Nou bestel ik het meeste online maar dan is het nog steeds 8 x €50 euro.
quote:Ik zou Grabbed by the Ghoulies laten liggen. Hoor ik niet veel goeds over. Scheelt je weer 50 Euro
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:14 schreef globox het volgende:
Ik kreeg vandaag m'n bankafschrift binnen en toen ik bedacht welke games ik de komende 2 maanden daar nou allemaal van wil kopen, begon ik wel een beetje te huiveren( i.i.g. mijn bankrekening)
lijstje:
Crimson skies
Grabbed by the Ghoulies
Top Spin
Amped 2
Rainbow Six 3
PGR 2
GTA: double pack
CounterstrikeNou bestel ik het meeste online maar dan is het nog steeds 8 x €50 euro.
quote:Aan de ene kant wil ik dat ook doen, maar aan de andere kant heb ik ook wel eens zin in een kleurijke/simpele (i.i.g in de besturing) game.
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zou Grabbed by the Ghoulies laten liggen. Hoor ik niet veel goeds over. Scheelt je weer 50 Euro
quote:Hou ze wel voor me PS2 maar haal hem ook voor de X-Box.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:08 schreef twi het volgende:
Okee, ik ga m'n GTA:VC en GTA3 voor de PS2 verkopen en een Xbox versie halen!
quote:RESPECT
Op zondag 26 oktober 2003 00:26 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Hou ze wel voor me PS2 maar haal hem ook voor de X-Box.
quote:Sja... tis geen willen maar meer moeten Twi... and you know it.
Op zondag 26 oktober 2003 00:35 schreef twi het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat Tiger Woods ook van EA is. Kut, die wil ik dan weer wél!
Kheb vlgs het spel al 102% uitgespeeld.. komt geen eind aan
Zit op 55 uur.
quote:Zelf swingen met je tepel.. en je kan extra bij boosten, maar dat komt dan op timing neer.. in de swing, juiste moment enzo
Op zondag 26 oktober 2003 00:53 schreef twi het volgende:
Hoe is de besturing? Moet je zelf schwingen met je pookje, of moet je goed timen op een metertje en op het juiste moment X indrukken ofzo?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 00:36 schreef Bastard het volgende:Kheb vlgs het spel al 102% uitgespeeld.. komt geen eind aan
![]()
Zit op 55 uur.
quote:Das toch ongekend voor mij
Op zondag 26 oktober 2003 01:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Nee Gijs,....... je GT3 save verdient ook respect
Op zondag 26 oktober 2003 01:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Das toch ongekend voor mij
quote:Ja die heb ik niet meer
Op zondag 26 oktober 2003 01:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee Gijs,....... je GT3 save verdient ook respect
Maar dat was honderden uren...
quote:worms 3d word geniaal
Op zondag 26 oktober 2003 08:26 schreef GTiMICRO het volgende:
*is terug van weg-geweestben van plan om een party-game te kopen, is worms 3d wat?
quote:hij is vanaf dinsdag verkrijgbaar bij de makro
Op zondag 26 oktober 2003 10:28 schreef donald_dick het volgende:[..]
worms 3d word geniaal
Kun je bij House of the Dead 'auto-reload' uitzetten?
quote:Schijnt veel humor te hebben idd, maar het lijkt mij niks
*is terug van weg-geweestben van plan om een party-game te kopen, is worms 3d wat?
quote:Geen antwoord is geen idee
Op zondag 26 oktober 2003 11:51 schreef Retarded het volgende:
Heeft iemand nog een antwoord op mn vraag op de 1e pagina??Kun je bij House of the Dead 'auto-reload' uitzetten?
quote:kung fu chaos is okay
quote:voor welke prijs?
Op zondag 26 oktober 2003 11:07 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
hij is vanaf dinsdag verkrijgbaar bij de makro
quote:Later begrijp ie het wel...
Op zondag 26 oktober 2003 13:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Gister JSRF + SegaGT en Amped opgehaald voor 25 euro's. Niet slecht toch? Ik voelde me wel een beetje lullig. Jochie waarvan ik ze kocht was een jaar of 10. Stond vol bewondering te kijken dat deze jongen van 23 ook nog spelletjes speelt.
quote:Ik vind 25 euro's een redelijke prijs. JSRF+Sega GT kun je voor 12 euro wel kopen ofzo. Dan houd je nog 13 euro voor amped over die in de winkel 20 euro's is..
Gister JSRF + SegaGT en Amped opgehaald voor 25 euro's. Niet slecht toch? Ik voelde me wel een beetje lullig. Jochie waarvan ik ze kocht was een jaar of 10. Stond vol bewondering te kijken dat deze jongen van 23 ook nog spelletjes speelt.
quote:Like taking candy from a kid.
In het dixons krantje van vandaag las ik een speciale aanbieding: de limited xbox met halo en midtown madness + oddworld en amped erbij voor 219 ¤-tjes. Is dit wat? of kan ik beter voor een pakket gaan waar meteen 2 controllers bij zitten, aangezien je die toch wel nodig hebt!?
quote:Ach, Oddworld en Amped zijn nou niet dé games, en voor zo'n Limited Xbox zijn amper van die groenige controllers te halen. Je kunt het beste bij de Mediamarkt zo'n pakket met Halo, MM3, 2 maanden Live en een extra controller halen voor 189 euro. Dan haal je er een andere nieuwe game bij (er staat echt van alles op het punt van uitkomen, als er één moment zou zijn waarop je een Xbox moet kopen dan is het NU). Hierbij zijn tips:
Op zondag 26 oktober 2003 16:54 schreef Angelboy het volgende:
Na heel wat gelezen te hebben wil ik eigenlijk toch ook wel een xbox gaan kopen. Ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd en ben dan ook elke dag zowat van plan nee nu ga ik hem halen...nee nu enz enz. Wat raden jullie mij het meest aan? Zal ik er nu eentje kopen of kan ik beter wachten op mogelijke prijsdalingen?In het dixons krantje van vandaag las ik een speciale aanbieding: de limited xbox met halo en midtown madness + oddworld en amped erbij voor 219 ¤-tjes. Is dit wat? of kan ik beter voor een pakket gaan waar meteen 2 controllers bij zitten, aangezien je die toch wel nodig hebt!?
Star Wars: KOTOR (RPG)
Crimson Skies (Vlieggame)
Project Gotham Racing 2 (Racing game, komt pas over een maandje uit)
Top Spin (Tennis game)
Laatste drie kan je ook op Live! spelen. Zat te koop dus.
quote:uhmm krijg je bij de mediamarkt voor 189 euro er ook nog eens een extra controller bij!? dus en halo en mm3 en 2 controllers? of klopt dit niet? want overal is het toch maar 1 controller?
Op zondag 26 oktober 2003 17:04 schreef twi het volgende:[..]
... Je kunt het beste bij de Mediamarkt zo'n pakket met Halo, MM3, 2 maanden Live en een extra controller halen voor 189 euro. ..
.
quote:Volgens mij is deze limited edition niet de groene limited edition, maar gewoon het complete pakket van een zwarte xbox, halo, midtown madness en 2mnd live
Op zondag 26 oktober 2003 17:04 schreef twi het volgende:[..]
Ach, Oddworld en Amped zijn nou niet dé games, en voor zo'n Limited Xbox zijn amper van die groenige controllers te halen. Je kunt het beste bij de Mediamarkt zo'n pakket met Halo, MM3, 2 maanden Live en een extra controller halen voor 189 euro. Dan haal je er een andere nieuwe game bij (er staat echt van alles op het punt van uitkomen, als er één moment zou zijn waarop je een Xbox moet kopen dan is het NU). Hierbij zijn tips:
Star Wars: KOTOR (RPG)
Crimson Skies (Vlieggame)
Project Gotham Racing 2 (Racing game, komt pas over een maandje uit)
Top Spin (Tennis game)Laatste drie kan je ook op Live! spelen. Zat te koop dus.
quote:Ohoh
Op zondag 26 oktober 2003 16:44 schreef donald_dick het volgende:
ik heb een grooot nadeel van topspin ontdekt..naja in de single player danhet is te makkelijk. ik heb nog geen sterren gehaald voor me character en ik win al toernooien waarin 4 sterren heeft
en dan allemaal met 3-0....
quote:Wacht maar totdat ik Top Spin en mijn nieuwe ADSL Abbo heb
Op zondag 26 oktober 2003 18:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ohoh
Ach,.... via Live krijg je vast wel meer tegenstand
quote:met mijn 4 jaar virtua tennis ervaring wil ik dat wel eenszien...
Op zondag 26 oktober 2003 18:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ohoh
Ach,.... via Live krijg je vast wel meer tegenstand
quote:Heeeel cool
Op zondag 26 oktober 2003 19:51 schreef Tain het volgende:
Deus Ex: Invisible War[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:op xboxworld.nl noemen ze het een adventure roleplaying game. Je moet dus ook met mensen praten enzo
Op zondag 26 oktober 2003 20:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heeeel cool
Das een FPS/RPG toch ?
quote:Nooit Deus Ex op de PC gespeeld ??
Op zondag 26 oktober 2003 20:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heeeel cool
Das een FPS/RPG toch ?
quote:serieus..
Op zondag 26 oktober 2003 16:44 schreef donald_dick het volgende:
ik heb een grooot nadeel van topspin ontdekt..naja in de single player danhet is te makkelijk. ik heb nog geen sterren gehaald voor me character en ik win al toernooien waarin 4 sterren heeft
en dan allemaal met 3-0....
quote:Nee,....... ik hoor dat wel vaker
Op zondag 26 oktober 2003 21:42 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Nooit Deus Ex op de PC gespeeld ??
Dat is de beste FPs achtige game na Half-Life als je het mij vraagt.
quote:6 februari 2004 staat er op tothegame.com
Op maandag 27 oktober 2003 00:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,....... ik hoor dat wel vaker
Ben erg benieuwd. Lijkt me een erg cool spel. Wanneer is de release ?
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 07:04 schreef Tain het volgende:[..]
6 februari 2004 staat er op tothegame.com
quote:LIJKT
Op maandag 27 oktober 2003 08:42 schreef twi het volgende:
IKWIL
CRIMSON
SKIES
NU!!!!
MIJ
OOK
EEN
TOF
SPEL
quote:Baukel ontmaskert
Op maandag 27 oktober 2003 08:42 schreef twi het volgende:
IKWIL
CRIMSON
SKIES
NU!!!!
- SSX 3
- Phantom Dust
aan het wachten zijn? Zo ja, ieder vorm van info over de games is welkom.
Dat is meteen de reden dat ik dit weekend niet of nauwleijks op FOK! geweest ben.
Maar.... aangezien ik nogal grote handen heb en er in het pakket een controller S zit, is mijn vraag..
Wie wilt een controller S ruilen voor een gewone?
quote:Gefeliciteerd
Op maandag 27 oktober 2003 10:16 schreef Menyo het volgende:
Zoals de oplettende Fokker heeft kunnen lezen heb ik vrijdag mijn Xdoos gekocht. Limited edition met MM3, HALO, en een Controller.Dat is meteen de reden dat ik dit weekend niet of nauwleijks op FOK! geweest ben.
quote:Waar woon je?
Op maandag 27 oktober 2003 10:16 schreef Menyo het volgende:Maar.... aangezien ik nogal grote handen heb en er in het pakket een controller S zit, is mijn vraag..
Wie wilt een controller S ruilen voor een gewone?
quote:Bau-wie?
Op maandag 27 oktober 2003 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Baukel ontmaskert
quote:Als
Op maandag 27 oktober 2003 11:28 schreef twi het volgende:[..]
Bau-wie?
je
ook
maar
een
poot
buiten
dit
forum
had
gezet
dan
wist
je
wie
;-))
quote:Ik
Op maandag 27 oktober 2003 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Als
je
ook
maar
een
poot
buiten
dit
forum
had
gezet
dan
wist
je
wie
;-))
kom
eigenlijk
alleen
in
VBL,
GAM
en
V&A.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 27-10-2003 12:21]
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 27-10-2003 13:26]
quote:ik wil ook ruilen op mijn thread op xbw.nl reageert niemand :s
Op maandag 27 oktober 2003 10:16 schreef Menyo het volgende:
Maar.... aangezien ik nogal grote handen heb en er in het pakket een controller S zit, is mijn vraag..Wie wilt een controller S ruilen voor een gewone?
quote:kan niet....je moet langzaam opbouwen, maar al sje net sal ik 3 jaar lang virtua tennis hebt gespeelt weet je alle dingen al...
Op zondag 26 oktober 2003 23:18 schreef kepler het volgende:[..]
serieus..
dat zou wel jammer zijn. Misschien dat je de intelligentie van je tegenstanders kan instellen ofzo?
quote:Tot op Live dan maar
Op maandag 27 oktober 2003 13:34 schreef donald_dick het volgende:[..]
kan niet....je moet langzaam opbouwen, maar al sje net sal ik 3 jaar lang virtua tennis hebt gespeelt weet je alle dingen al...
quote:Helemaal in Venlo? Lijkt me niet handig, mischien kan ik beter iemand vragen in de burt van Heerhugowaard.
Op maandag 27 oktober 2003 13:19 schreef Fliepke het volgende:[..]
ik wil ook ruilen op mijn thread op xbw.nl reageert niemand :s
dus als je hem nog kwijt moet, en een grote wil...
mail me
quote:Kom je naar Utrecht ? Ik heb ook nog wel een grote die ik wil ruilen tegen een S.
Helemaal in Venlo? Lijkt me niet handig, mischien kan ik beter iemand vragen in de burt van Heerhugowaard.
quote:ik zit het grootste gedeelte van de week in Nijmegen. maar ja dat is nog tering ver natuurlijk.
Op maandag 27 oktober 2003 14:19 schreef Menyo het volgende:[..]
Helemaal in Venlo? Lijkt me niet handig, mischien kan ik beter iemand vragen in de burt van Heerhugowaard.
ik ben overigens ook wel bereid om naar utrecht te gaan
quote:W8 ff.. poep ik hem zo uit.
Op maandag 27 oktober 2003 16:43 schreef GTiMICRO het volgende:
ben nog steeds er over het denken om worms te gaan kopen, weet iemand waar ik een review kan vinden
quote:ik heb ssx 3 ieder geval gepreordered, maar hier http://tothegame.com/game.asp?id=2557 staat ieder geval een verzamelingetje met interviews, screenshots, movies,etc
Op maandag 27 oktober 2003 10:11 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Zijn er ook nog mensen die net als ik op:- SSX 3
- Phantom Dustaan het wachten zijn? Zo ja, ieder vorm van info over de games is welkom.
quote:Probeer gamerankings.com even
Op maandag 27 oktober 2003 16:43 schreef GTiMICRO het volgende:
ben nog steeds er over het denken om worms te gaan kopen, weet iemand waar ik een review kan vinden
quote:
W8 ff.. poep ik hem zo uit.
Crimson Skies wordt erg goed ontvangen in de US trouwens.
quote:Als hij in Europa uitwas vast ook in Europa
Op maandag 27 oktober 2003 19:32 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Crimson Skies wordt erg goed ontvangen in de US trouwens.
Wil ze wel allemaal, maar heb dan maar tijd voor 2 ofzo
wat vinden jullie van mijn ultieme fan boy gedrag
quote:Rainbow Six 3 lijkt mij erg cool
Op maandag 27 oktober 2003 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Man, al die Live-enabled games..XIII/Raven Shield3/Crimson Skies/Top Spin/CS etc enz..
Wil ze wel allemaal, maar heb dan maar tijd voor 2 ofzo
quote:Vind het maar een middenmotertje, heb beter gezien en ben beter gewend op de Xbox
Op maandag 27 oktober 2003 20:50 schreef flappiewappie het volgende:
en, wat vinden jullie van zelda op de x-box, graphics zijn best goed!wat vinden jullie van mijn ultieme fan boy gedrag
![]()
quote:Ja zeg dat wel.
Op maandag 27 oktober 2003 21:01 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Vind het maar een middenmotertje, heb beter gezien en ben beter gewend op de Xbox
quote:Inderdaad, Ubisoft + Tom Clancy
Op maandag 27 oktober 2003 21:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Rainbow Six 3 lijkt mij erg cool
quote:Tom Clancy is niet meer dan de naam op de hoes hoor.
Op maandag 27 oktober 2003 21:09 schreef Tain het volgende:[..]
Inderdaad, Ubisoft + Tom Clancy
quote:Zo lang er maar Tom Clancy op staat
Op maandag 27 oktober 2003 22:45 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Tom Clancy is niet meer dan de naam op de hoes hoor.
quote:Eindelijk,... die ga ik downen. Wacht er al tijden op want ik heb nu alles afgerond in het spel.
Op maandag 27 oktober 2003 22:30 schreef R_B het volgende:
Jaja, eindelijk is het zover. Het 2e deel van de Vselka is nu te downloaden, de Vselka Submarine, een level dat volgens Ubi Soft de moeilijkste Splinter Cell missie ooit is.
http://streamingmovies.ign.com/xbox/BG&ETrailer_102703_01_free.wmv
quote:Die games heersen
Op maandag 27 oktober 2003 22:47 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Zo lang er maar Tom Clancy op staat
Various reports are today claiming that BioWare is on the verge of announcing new downloadable content for the single-player Xbox RPG Star Wars: Knights of the Old Republic.
Its believed that the Xbox Live! download will consist of an entire new planet, although how this will tag into the game is questionable at this point. We know that the forthcoming PC adaptation contains a new planet that wasnt featured in the Xbox version, so its highly likely that the downloadable content will be based on this.
Well have more news when an announcement is made.
quote:ben benieuwd, want de game ruled zo!
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:47 schreef Chocobo het volgende:
BioWare on the verge of announcing the first Xbox Live! downloadable content...Various reports are today claiming that BioWare is on the verge of announcing new downloadable content for the single-player Xbox RPG Star Wars: Knights of the Old Republic.
Its believed that the Xbox Live! download will consist of an entire new planet, although how this will tag into the game is questionable at this point. We know that the forthcoming PC adaptation contains a new planet that wasnt featured in the Xbox version, so its highly likely that the downloadable content will be based on this.
Well have more news when an announcement is made.
krijg alleen die calo nord, op Korriban niet met de grond gelijk gemaakt, hij heeft een schield of zoiets
De Xbox versie van de game zal de volgende extra content bevatten:
-Dolby Digital
-Prince of Persia 1 en Prince of Persia 2
-Making off video special
Wij kunnen niet meer wachten totdat we weer kunnen springen, vechten en acrobatische kunsten zullen uithalen met de Perzische prins. Zoals het er nu uitziet krijgt de Xbox versie een aantal voordelen vergeleken met de andere console versies die niet de minste zijn. Naast de Dolby Digital, die we gelukkig bij steeds meer games terug zien, zul je dus de oude Prince of Persia games kunnen spelen! Een Making off video moet het geheel afmaken.
Prince of Persia: The Sands of Time vindt plaats in een exotische maar ook mysterieuze wereld waarin Perzische architectuur, dieren en kledij een prominente plaats inneemt. Nadat de vader van de prins de paleizen van Maharadja binnengedrongen was trapte de prins in een list van een verraderlijke vizier en opende met een magische dolk een sierlijk uurwerk waardoor het gevaarlijke Sands of Time ontsnapt. Al vlug ziet de prins zijn vergissing in en jij neemt zijn gestalte aan om te zorgen dat de Sands of Time weer gevangen kunnen worden zodat er weer vrede zal heersen in het land van Persia. Nu maar afwachten wat Xbox Live onze prins gaat bieden.
quote:XXXXXXBOOOOOOOOOXXXX
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef GTiMICRO het volgende:
XboxWorld.nl > Nieuws > De Prince of Persia krijgt wat extra's op de Xbox
De Prince of Persia krijgt wat extra's op de Xbox
28/10/2003 | Erwin Vogelaar.
Wij wisten al eerder te melden dat er een Xbox Live optie in het spel Prince of Persia: the Sands of Time zal verwerkt zitten. Ook vertelde wij hier over mogelijke extra content voor de verschillende console versies van de game. Voor beide dingen was nog niet duidelijk wat het nou precies zou gaan inhouden. Onze collegas bij IGN.com lieten weten wat deze extra content nou precies zou zijn.
[afbeelding]De Xbox versie van de game zal de volgende extra content bevatten:
-Dolby Digital
-Making off video specialWij kunnen niet meer wachten totdat we weer kunnen springen, vechten en acrobatische kunsten zullen uithalen met de Perzische prins. Zoals het er nu uitziet krijgt de Xbox versie een aantal voordelen vergeleken met de andere console versies die niet de minste zijn. Naast de Dolby Digital, die we gelukkig bij steeds meer games terug zien, zul je dus de oude Prince of Persia games kunnen spelen! Een Making off video moet het geheel afmaken.
Prince of Persia: The Sands of Time vindt plaats in een exotische maar ook mysterieuze wereld waarin Perzische architectuur, dieren en kledij een prominente plaats inneemt. Nadat de vader van de prins de paleizen van Maharadja binnengedrongen was trapte de prins in een list van een verraderlijke vizier en opende met een magische dolk een sierlijk uurwerk waardoor het gevaarlijke Sands of Time ontsnapt. Al vlug ziet de prins zijn vergissing in en jij neemt zijn gestalte aan om te zorgen dat de Sands of Time weer gevangen kunnen worden zodat er weer vrede zal heersen in het land van Persia. Nu maar afwachten wat Xbox Live onze prins gaat bieden.
En voor jou even,... check anders gamefaqs.com voor wat advies over Kalo Nord
quote:Graag gedaan, jongen!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:33 schreef deGVR het volgende:
Panzer Dragoon Orta & Splinter Cell, allebei voor 29,95 euro vij Bart Smit... ik mag die Bart wel!
quote:Hoe meer extra's des te beter ik het vind
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef GTiMICRO het volgende:
XboxWorld.nl > Nieuws > De Prince of Persia krijgt wat extra's op de Xbox
De Prince of Persia krijgt wat extra's op de Xbox
28/10/2003 | Erwin Vogelaar.
Wij wisten al eerder te melden dat er een Xbox Live optie in het spel Prince of Persia: the Sands of Time zal verwerkt zitten. Ook vertelde wij hier over mogelijke extra content voor de verschillende console versies van de game. Voor beide dingen was nog niet duidelijk wat het nou precies zou gaan inhouden. Onze collegas bij IGN.com lieten weten wat deze extra content nou precies zou zijn.
[afbeelding]De Xbox versie van de game zal de volgende extra content bevatten:
-Dolby Digital
-Making off video specialWij kunnen niet meer wachten totdat we weer kunnen springen, vechten en acrobatische kunsten zullen uithalen met de Perzische prins. Zoals het er nu uitziet krijgt de Xbox versie een aantal voordelen vergeleken met de andere console versies die niet de minste zijn. Naast de Dolby Digital, die we gelukkig bij steeds meer games terug zien, zul je dus de oude Prince of Persia games kunnen spelen! Een Making off video moet het geheel afmaken.
In de PU stond trouwens ook een stukje hierover; dat men bij EA de perstaies van Live boven verwachting vinden, en dat het alleen nog een kwestie van onderhandelen is.
We zullen zien.
quote:Dat zou gaaf zijn, want EA is nu zwaar K*T
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:00 schreef AudiRS4 het volgende:
Gerucht gaat dat EA op de ECTS heeft laten doorschemeren aan enkele journo's dat we binnen niet al te lange tijd EA games op Live gaan zien.In de PU stond trouwens ook een stukje hierover; dat men bij EA de perstaies van Live boven verwachting vinden, en dat het alleen nog een kwestie van onderhandelen is.
We zullen zien.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:46 schreef Tain het volgende:
Full Spectrum Warrior:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Edimax BR6104, bij mycom voor 40 euro geloof ik, als ze hem nog hebben
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:30 schreef GTiMICRO het volgende:
welke router gebruiken jullie voor Xbox Live
49 eurie zelfs http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=31034&productType=1§ionID=129
quote:Niks aan toe te voegen
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ben effe aan het zoeken geweest:
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:34 schreef Tain het volgende:[..]
Edimax BR6104, bij mycom voor 40 euro geloof ik, als ze hem nog hebben
Ben van plan om de onderstaande te kopen voor 119,- euro, hij is ook
compatible met de wifi XBOX adapter
DI-614+
Volgens een Japanse distributeur heeft Microsoft weer een prijsdaling van de Xbox in petto. Ook zal er een nieuw pakket komen, die er tamelijk hetzelfde uitziet als de bundel die ook in de Nederlandse winkels ligt, alleen ziet deze er net wat interessanter uit.
Zo krijg je in Nederland, als je nu een Xbox aanschaft, ook nog eens 2 games erbij, namelijk Halo en MM3, maar wordt je ook nog eens verblijdt met 2 maand Xbox Live. De Jappen kunnen daarentegen, tegen een prijs van omgerekend ¤155,-, een bundel kopen, die bestaat uit Halo, Project Gotham Racing 2, 2 controllers en een DVD-kit. Tot slot krijgen ze op de koop toe ook nog eens 2 maanden lang gratis Xbox Live.
Deze tijdelijke aanbieding wordt in Jappenland op 20 november ingevoerd.
Of dit een ommekeer zal betekenen voor MS in Japan? No one knows. 1 ding is wel zeker, met deze aantrekkelijke bundel zo vlak voor Kerst, zullen de verkopen vast wel iets doen stijgen
quote:Wel een prijzig gevalletje
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:52 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
ben effe aan het zoeken geweest:
Ben van plan om de onderstaande te kopen voor 119,- euro, hij is ook
compatible met de wifi XBOX adapterDI-614+
Wireless Access Point+ Internet Gateway 4 prts 10/100 switch Firewall IEEE 802.11b 22Mbps Wireless! 256bit encryptie Wi-Fi compatible Kabel ADSL(MX-stream)
http://www.tweakers.net/pricewatch/40298 goedkoopste is 109 euro'tjes
quote:duur voor een wireless
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:33 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Wel een prijzig gevalletje
http://www.tweakers.net/pricewatch/40298 goedkoopste is 109 euro'tjes
quote:Nee voor een router
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:34 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
duur voor een wireless
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:37 schreef Tain het volgende:[..]
Nee voor een router
quote:kijk maar is in de pricewatch, je hebt goedkopere 54Mbps wireless routertjes staan dan die dlink 22Mbps, alleen geen idee of die werken op Xbox live. Maar ga je ook je xbox wireless aansluiten? die acces points zijn best prijzig geloof ik
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:39 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
duur voor een wireless
quote:Ja, ik kan hem waarschijnlijk krijgen voor 75,-- + 12,50 verzend kosten (morgen hoor ik meer).
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:41 schreef Tain het volgende:[..]
Maar ga je ook je xbox wireless aansluiten? die acces points zijn best prijzig geloof ik
quote:Zeldzaam cool
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
REVIEW
8.0 Presentation
Good cutscenes and the missions are set up with just enough drama each time.
8.0 Graphics
The lighting is outstanding and the environments make up for the basic animation routines and characters.
9.0 Sound
It doesn't just sound great, you have to listen to this game to do well. Great application meets great technique.
9.0 Gameplay
Command system and voice recognition technology change the way you'll approach this FPS. You'd need military training to get any deeper into the anti-terrorist feel.
10.0 Lasting Appeal
Multiplayer, co-op, downloadable content for a game who's solo campaign is already super rich. This is how it should be done.
Rainbow Six 3 is an extremely fun game that takes the basics gameplay of Ghost Recon that had everybody hooked last year and dresses it up with prettier graphics and lots of extra functionality. The co-operative gameplay options are outstanding and set the bar quite high for every online shooter on the way to Xbox including the might Halo 2. I enjoyed RS3 for hours at a time even though on the surface it just looks like a stripped down version of the PC game that came out months ago. But the game just keeps drawing you in with one feature or another until you're completely under its spell. As soon as you bored with giving voice commands to AI, you can hop online and play cooperatively. When you don't want to be friendly anymore you can stay online and cap anybody that's not you. When you're sick of that, you can go back to the solo offline game and perfect your command skills. You're first person shooting the whole time but you're loving it in different ways as often as you like. Relationships with real people should be that way, not videogames.
This is one of the top Xbox Live games of 2003. Even if you have Return to Castle Wolfenstein in hot rotation, clear some space on your calendar and in your library for Rainbow Six 3.
http://xbox.ign.com/articles/456/456806p1.html
9.0 Presentation
Tons of modes, a healthy selection of players and courts, and, um, Anna Kournikova.
9.5 Graphics
Beautiful models, smooth framerate, lifelike animation, and plenty of small details make this one looker of a game.
7.5 Sound
It's a tennis game with tennis sounds. Nothing bad, but nothing great either. Where's the commentary and custom soundtracks?
9.5 Gameplay
Easy to pick-up but with plenty of depth. Beginners and veteran gamers can both enjoy this game from the get go.
9.0 Lasting Appeal
Sports games have almost unlimited replayability, and an online component only helps. We'd like more funny unlockable next time.
9.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Alleen je netwerk draadloos, dan heb je nog steeds een hoop kabels nodig hoor
Op woensdag 29 oktober 2003 09:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
geen kabels
Stroom voor Xbox, stroom voor TV, A/V of SCART naar TV, Controllers
Daarom vind ik wireless networking voor de Xbox een beetje een overkill.
quote:Mja, mja, ik zit toch nog te twijfelen hoor. Ik heb m'n PS2 versies van de games nu verkocht, maar er komt zoveel moois uit
Op woensdag 29 oktober 2003 09:27 schreef Chocobo het volgende:
ALS IK NU GVD EINDELIJK COLIN MCRAE BINNEN KRIJG VANDAAG, en hij bevalt niet, dan kan ik die altijd nog ruilen / verkopen om het double pack te kopen. Maar voorlopig ga ik Crimson Skies, CMR en Top Spin aankijken.
quote:nu moet ik 9 meter utp kabel trekken en 4 gaten boren om mijn boxje op mijn kamer aan te sluiten
Op woensdag 29 oktober 2003 09:40 schreef twi het volgende:[..]
Alleen je netwerk draadloos, dan heb je nog steeds een hoop kabels nodig hoor
Stroom voor Xbox, stroom voor TV, A/V of SCART naar TV, Controllers
Daarom vind ik wireless networking voor de Xbox een beetje een overkill.
Simply put, Top Spin is the best overall tennis game out there. While Virtua Tennis and even Mario Tennis are great games, Top Spin's added depth, online play, and beautiful graphics make it the tennis game to have, no questions asked.
That doesn't mean it's perfect, though. The career mode could use a bit of beefing up, there could be some more online modes, and we'd love to see mixed-gender matches, but as is, Top Spin serves up a tennis package that's currently the one to beat. And the best part is, even gamers who aren't tennis fans should be able to pick this one up and thoroughly enjoy the wazzoo out of it.
If you own an Xbox, it should be mandatory to own this game
quote:TS
Op woensdag 29 oktober 2003 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Top Spin reactieSimply put, Top Spin is the best overall tennis game out there. While Virtua Tennis and even Mario Tennis are great games, Top Spin's added depth, online play, and beautiful graphics make it the tennis game to have, no questions asked.
That doesn't mean it's perfect, though. The career mode could use a bit of beefing up, there could be some more online modes, and we'd love to see mixed-gender matches, but as is, Top Spin serves up a tennis package that's currently the one to beat. And the best part is, even gamers who aren't tennis fans should be able to pick this one up and thoroughly enjoy the wazzoo out of it.
If you own an Xbox, it should be mandatory to own this game
quote:woei
Op woensdag 29 oktober 2003 08:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]En een Trailer
quote:leuk stukje uit de review:
Op woensdag 29 oktober 2003 08:25 schreef Chocobo het volgende:
Top Spin reviewhttp://xbox.ign.com/articles/456/456806p1.html
quote:stelletje sexisten daaro bij ign
but just having Anna Kournikova in the game keeps us content.
quote:Character creating is net ietje minder als Tiger Woods golf maar toch zwaar uitgebreid. Je kan jezelf weer maken. Wat ik me alleen afvraag is of Xboxlive wel de skills van de players checked. Anders ben je verloren tegenover een zware tennisveteraan die zijn character helemaal geupped heeft met skills
Op woensdag 29 oktober 2003 09:55 schreef kepler het volgende:[..]
leuk stukje uit de review:
[..]stelletje sexisten daaro bij ign
![]()
quote:denk/hoop het wel!
Op woensdag 29 oktober 2003 09:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Character creating is net ietje minder als Tiger Woods golf maar toch zwaar uitgebreid. Je kan jezelf weer maken. Wat ik me alleen afvraag is of Xboxlive wel de skills van de players checked. Anders ben je verloren tegenover een zware tennisveteraan die zijn character helemaal geupped heeft met skills
quote:tja, dat is een goeie. Je kan dus skills verdienen, en waarom zou je die dan niet op Live! mogen gebruiken?
Op woensdag 29 oktober 2003 09:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Character creating is net ietje minder als Tiger Woods golf maar toch zwaar uitgebreid. Je kan jezelf weer maken. Wat ik me alleen afvraag is of Xboxlive wel de skills van de players checked. Anders ben je verloren tegenover een zware tennisveteraan die zijn character helemaal geupped heeft met skills
quote:Dan is het nu gewoon wachten op de release
Op woensdag 29 oktober 2003 09:59 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
denk/hoop het wel!
quote:gaat hij meteen 7 nov live, heb enige tijd geleden dat hij pas op de 30 nov live gaat
Op woensdag 29 oktober 2003 10:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan is het nu gewoon wachten op de release
quote:Is heel veel minder dan Tiger Woods golf, tegenvallend zelfs...
Character creating is net ietje minder als Tiger Woods golf maar toch zwaar uitgebreid
quote:is het zo slecht
Op woensdag 29 oktober 2003 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Is heel veel minder dan Tiger Woods golf, tegenvallend zelfs...
quote:Valt wel mee
Op woensdag 29 oktober 2003 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Is heel veel minder dan Tiger Woods golf, tegenvallend zelfs...
The character creation system in Top Spin is second only to Tiger Woods 2004. The first thing you do is choose a gender and DNA sample (skin tone). After that, you're thrust into a new menu where you can literally sculpt your player's head and body. What do we mean by sculpt? Well, first you pick a part of your character's face. That can be the chin, jaw, face, brow, ears, nose (which has sub categories of shape, hook, break, tip, and nostril width), lips or cheeks. After selecting the part you want to modify, a slider will appear letting you morph the character model in real time. The number of physical combinations is boggling, and if you're good enough, you could probably make a virtual version of yourself if you took enough time.
quote:Nou, heb gisteravond ermee zitten kloten, en ZO uitgebreid vond ik het niet, misschien heb ik niet goed gekeken, maar je hebt gewoon 1 standaard gezicht wat je qua grootte/dikte enzo kan aanpassen, maar het blijft dus wel dat ene gezicht.
is het zo slecht
Slecht is anders, maar zo goed als Tiger Woods is het zeker niet.
quote:jammer, maarja het gaat tenslotte om de tennis en de gameplay!
Op woensdag 29 oktober 2003 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Nou, heb gisteravond ermee zitten kloten, en ZO uitgebreid vond ik het niet, misschien heb ik niet goed gekeken, maar je hebt gewoon 1 standaard gezicht wat je qua grootte/dikte enzo kan aanpassen, maar het blijft dus wel dat ene gezicht.
Slecht is anders, maar zo goed als Tiger Woods is het zeker niet.
quote:Precies, en dat zit goed !!!!!
jammer, maarja het gaat tenslotte om de tennis en de gameplay!
quote:gelukkig is bijna 7 nov
Op woensdag 29 oktober 2003 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Precies, en dat zit goed !!!!!
voor meer zie xboxworld
ziet er wel goed uit, maar of het echt een killer wordt?
quote:spong?
Op woensdag 29 oktober 2003 14:16 schreef Fliepke het volgende:
niet nieuw, maar grote versie van de spong screenshots, die dus eerst op postzegel formaat waren
quote:Ja je weet wel. De Hammersteintjes en Moszkowiczjes hebben we vorige week al gehad
Op woensdag 29 oktober 2003 14:19 schreef kepler het volgende:[..]
spong?
Nu uit
------
Burnout 2
FIFA 2004
SW: KOTOR
Soul Calibur II
November/December 2003
----------------------
Top Spin
Amped 2
Prince of Persia
Tony Hawk Underground
PGR 2
2004
----
Fable
sudeki
Splintercell 2
Full Spectrum Warrior
quote:que
Op woensdag 29 oktober 2003 14:48 schreef twi het volgende:[..]
Ja je weet wel. De Hammersteintjes en Moszkowiczjes hebben we vorige week al gehad
quote:Als je de release van Halo 2 niet mee telt, is het een prima lijstje!
Op woensdag 29 oktober 2003 14:56 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb eens even een lijstje gemaakt van games die ik het komende halfjaar wil gaan kopen. Mist iemand nog iets belangrijks?Nu uit
------
Burnout 2
FIFA 2004
SW: KOTOR
Soul Calibur II
November/December 2003
----------------------
Top Spin
Amped 2
Prince of Persia
Tony Hawk Underground
PGR 22004
----
Fable
sudeki
Splintercell 2
Full Spectrum Warrior
quote:que non!
Op woensdag 29 oktober 2003 15:05 schreef twi het volgende:[..]
Si
maar wat wordt er nu bedoelt met spong....
quote:truucjes zijn alleen voor goochelaars
Op woensdag 29 oktober 2003 15:15 schreef twi het volgende:
Helaas, kon geen trucje met je uithalenMaarehm, dat zal wel een of andere games website zijn ofzo.
quote:Ja he he!
Op woensdag 29 oktober 2003 14:15 schreef kepler het volgende:
nieuwe screens Fable:
quote:Spong is naast advocaat, ook de nama van een gamewebsite (www.spong.com) , dit is zeg maar de Privé onder de gamesite's, alle roddels en achterklap vind ja als eerste hier.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:09 schreef kepler het volgende:[..]
que non!
maar wat wordt er nu bedoelt met spong....
quote:dank u vriendelijk, die kende ik nog niet!
Op woensdag 29 oktober 2003 15:57 schreef AudiRS4 het volgende:[..]
Spong is naast advocaat, ook de nama van een gamewebsite (www.spong.com) , dit is zeg maar de Privé onder de gamesite's, alle roddels en achterklap vind ja als eerste hier.
quote:lol die mensen doen me aan black and white denken
Op woensdag 29 oktober 2003 14:15 schreef kepler het volgende:
nieuwe screens Fable:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]voor meer zie xboxworld
Van de spellen die ik heb (unreal, halo, jet set, morrowind,mm3) lijkt alleen midtown madness 3 het te ondersteunen, maar zijn er nog andere (goeie ) spellen waarbij het ook kan?
quote:uhm ik had eens bij motogp2 geprobeert
Op woensdag 29 oktober 2003 18:22 schreef Muizig het volgende:
Welke spellen ondersteunen eigenlijk de eigen sound track optie?Van de spellen die ik heb (unreal, halo, jet set, morrowind,mm3) lijkt alleen midtown madness 3 het te ondersteunen, maar zijn er nog andere (goeie
) spellen waarbij het ook kan?
edit: THPS4 ook
quote:Yup, die ook. Moet eerlijk bekennen dat ik die optie overigens nooit gebruik.
Op woensdag 29 oktober 2003 18:53 schreef deGVR het volgende:
Project Gotham Racing ook dacht ik...
Xboxlive gamertag is Varuna voor degene die met me willen gamen
quote:Ja
Op woensdag 29 oktober 2003 20:12 schreef twi het volgende:
Zou het er dan toch van gaan komen dat ik ooit eens een keer op Live met je kan gamen, Chocobo?
quote:Staat onder zn naam
Op woensdag 29 oktober 2003 20:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja
![]()
Denk het wel,....
Wat is je gamertag?
quote:bereid je voor op een hoop ergernis
Op woensdag 29 oktober 2003 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga zo het nieuwe Splinter Cell level downen. Deel 2 van Vselka
quote:Super Bubble Pop:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:09 schreef deGVR het volgende:
Weet iemand toevallig of er ook al leuke puzzelspellen zijn voor de xbox, liefst in de stijl van Puzzle Bobble (bust a move) en dergelijke snelle japanse puzzelaars?
Tetris Worlds:
Eggmania:
Geen idee of ze ook in PAL verkrijgbaar zijn..
quote:Laatste twee 100% zeker van wel. Je hebt trouwens ook nog Thousand Land oid, wat ook best leuk moet zijn. Is van From Software en is nog niet buiten Japan gekomen helaas.
Op woensdag 29 oktober 2003 20:46 schreef Fuxl het volgende:[..]
Super Bubble Pop:
[afbeelding]Tetris Worlds:
[afbeelding]Eggmania:
[afbeelding]Geen idee of ze ook in PAL verkrijgbaar zijn..
quote:AudiRS4 hier, maar ben niet zo vaak Live te vinden, althans tot mijn nieuwe ADSL abbo gearriveerd is
Op woensdag 29 oktober 2003 19:52 schreef Chocobo het volgende:
I...ik heb Top Spin gepreordered![]()
Xboxlive gamertag is Varuna voor degene die met me willen gamen
![]()
Ben trouwens nog geeneen Top Spin review tegengekomen onder de 90/100, en allemaal geven ze aan dat het een must have is
quote:Uitgespeeld,.......
Op woensdag 29 oktober 2003 20:39 schreef Tain het volgende:[..]
bereid je voor op een hoop ergernis
kmoet nu weer van de submarine afkomen
Het gaat btw wel goed met de xbox winter toppers. Met Topspin,Rainbowsix3,Crimsonskies,Amped 2 en PGR2 die allemaal 9 ens scoren. En dan hebben we nog we thirdparty spellen als ssx3,XIII,Tony hawk,True crime en GTA, ook games die het allemaal goed doen/gaan doen. Dat doet de PS2 of de GC de xbox niet na. xbox
quote:heb hem net gedowned, ben benieuwd!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Uitgespeeld,.......
![]()
Maar nu heb ik werkelijk alles gedaan met Splinter Cell.... op naar een nieuwe DL of de nieuwe Splinter Cell
Laatste stuk is pittig man
quote:Ik heb het ZOVAAK gelezen ! En nu zweert Bastard bij zijn Betamax
Op woensdag 29 oktober 2003 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lolz, zat me te vervelen en kwam toen dit tegen..Vooral die Chocobo en die Bastard..
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb het ZOVAAK gelezen ! En nu zweert Bastard bij zijn Betamax
Prachtig gewoon, hoe ze er toen over praatten
quote:Nope, staat nog nix op TTG iig.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:37 schreef kepler het volgende:
iemand al een review van PGR2 gezien ergens?
/Sorry voor de dubbelpost btw
quote:toen kon ik ze killen (was toen alleen een topic spotter=
Op woensdag 29 oktober 2003 23:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Prachtig gewoon, hoe ze er toen over praatten
quote:Ding was net uit... ik was onwetend.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lolz, zat me te vervelen en kwam toen dit tegen..Vooral die Chocobo en die Bastard..
quote:Vieze lurker!
Op woensdag 29 oktober 2003 23:43 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
toen kon ik ze killen (was toen alleen een topic spotter=
quote:Dacht er eerst ook zo over tot dat ik Halo speelde bij je.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Ding was net uit... ik was onwetend.
Volgens mij heb ik zelfs nog een ban request de deur uit gedaan destijds, omdat 'ie maar blééf trollen en flamen en zeuren in de Xbox topics
quote:Cool.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:17 schreef twi het volgende:
Nou, ik heb indertijd zo m'n discussies met en irritaties over Bastard gehouden / geuit hoor. Jezus, wat was die gast destijds irritant aan het doen!![]()
Volgens mij heb ik zelfs nog een ban request de deur uit gedaan destijds, omdat 'ie maar blééf trollen en flamen en zeuren in de Xbox topics
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 00:17 schreef twi het volgende:
Nou, ik heb indertijd zo m'n discussies met en irritaties over Bastard gehouden / geuit hoor. Jezus, wat was die gast destijds irritant aan het doen!![]()
quote:screens blijven mooi van FSW
Op donderdag 30 oktober 2003 01:07 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
psst kijk is op pagina 6
De meeste reviews zijn trouwens lovend
IGN 10/28/2003 9.3 out of 10 93.0%
Electronic Gaming Monthly 12/1/2003 9 out of 10 90.0%
Game Zone 10/20/2003 9 out of 10 90.0%
Gaming Age 10/22/2003 B+ 85.0%
GMR Magazine 10/28/2003 9 out of 10 90.0%
Team XBOX 10/27/2003 4.6 out of 5 92.0%
Next Level Gaming 10/20/2003 90 out of 100 90.0%
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 30-10-2003 08:23]
quote:Ach ,...das weer eens wat anders... tis immers tactical
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef R_B het volgende:
Het enige nadeel van Full spectrum warrior is dat je NIET zelf kunt schieten....
quote:Wablief? Oorloggame? Niet schieten? Fill me in, waarom dat niet? Is het alleen het managen van je teams?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef R_B het volgende:
Het enige nadeel van Full spectrum warrior is dat je NIET zelf kunt schieten....
quote:Ja,... je geeft target's enzo
Op donderdag 30 oktober 2003 09:34 schreef twi het volgende:[..]
Wablief? Oorloggame? Niet schieten? Fill me in, waarom dat niet? Is het alleen het managen van je teams?
quote:Neehj niet echt. Lijkt me super om te kijken, maar ik ben niet al te handig met dit soort games. Ik ben altijd diegene die wordt doodgeschoten, weetje?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,... je geeft target's enzo
Demo niet gezien ?
Even iets anders, ik heb weer meer games voor de Xbox dan voor de PS2! Ben ik niet roelerend?
quote:http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fswarrior_demo.html
Op donderdag 30 oktober 2003 09:39 schreef twi het volgende:[..]
Neehj niet echt. Lijkt me super om te kijken, maar ik ben niet al te handig met dit soort games. Ik ben altijd diegene die wordt doodgeschoten, weetje?
Even iets anders, ik heb weer meer games voor de Xbox dan voor de PS2! Ben ik niet roelerend?
quote:jij roeled, ik heb niet eens een PS2
Op donderdag 30 oktober 2003 09:39 schreef twi het volgende:[..]
Neehj niet echt. Lijkt me super om te kijken, maar ik ben niet al te handig met dit soort games. Ik ben altijd diegene die wordt doodgeschoten, weetje?
quote:lijkt mij een K*t game dan
Op donderdag 30 oktober 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,... je geeft target's enzo
Demo niet gezien ?
quote:Ieder zijn smaak
Op donderdag 30 oktober 2003 10:09 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
lijkt mij een K*t game dan
quote:Leuk schoothondje
Op donderdag 30 oktober 2003 00:50 schreef gijsje79 het volgende:
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
[afbeelding]
quote:idd, geef mij maar Rainbow six 3
Op donderdag 30 oktober 2003 10:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ieder zijn smaak
aangezien de discussie in dit [Discussie] Openings Posts topic nog gaande is. update ik deze OP voor deeltje 51!
p.s. weet iemand een vette titel
quote:klaar
Op donderdag 30 oktober 2003 10:22 schreef GTiMICRO het volgende:
Ben bezig aan OP voor deel 51aangezien de discussie in dit [Discussie] Openings Posts topic nog gaande is. update ik deze OP voor deeltje 51!
p.s. weet iemand een vette titel
quote:3
Op donderdag 30 oktober 2003 10:55 schreef GTiMICRO het volgende:
iemand nog iets zinnigs te zeggenanders kunnen we gaan aftellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |