Vooral voor het LINKS-gedeelte zijn hints en tips welkom!
* Tackleberry heeft WEL een nieuwe URL!
Nieuwe layout ligt al een tijdje in de planning... Ik hoop er binnenkort toch ECHT aan te kunnen beginnen...
Heb bovendien een nieuwe server... Geen gezeik meer met datalimieten en hoeveelheid MB's aan webspace...
quote:Ok, ik vind het opzich een overzichtelijke site met een duidelijke navigatie.
Op maandag 06 augustus 2001 14:40 schreef NobleOne het volgende:
Graag wat (constructief) commentaar op:
http://start.at/wackyproductsVooral voor het LINKS-gedeelte zijn hints en tips welkom!
Nou ben ik zelf ook nog niet zo'n topper hoor, maar ik ben momenteel ook met een site bezig, laat me ff weten wat je ervan vind.
http://home.wanadoo.nl/r.rubingh
Ps. Veel van deze plaatjes zijn ook "geleend".
L8r
S
Jouw site ziet er strak uit.
Overzichtelijke en vrolijke lay-out.
Ook hou ik er wel van als niet het hele scherm gevuld wordt en dat heb je mooi opgelost met die streepjes rechts.
Keep up the good work!
en
Ik heb het erg simpel gehouden...
quote:IK zou bij die webshop die left en top margin weg halen nu staat het tegen die frameborder aan, staat misschien wat netter ook.
Op woensdag 15 augustus 2001 12:25 schreef Rocknet.nl het volgende:Ik heb het erg simpel gehouden...
en misschien dat plaatje van de laptops door laten lopen in de bovenste frame, nu staat het zo 'afgekapt'...*vergroot browser* aha plaatje staat er wel helemaal op maar valt voor een gedeelte achter de frameset (schuift eroverheen)
quote:Een tip om de achtergrond van je main.html vast te zetten, zodat je dat irritante streepje niet meer krijgt als je naar beneden scrollt.
Op maandag 06 augustus 2001 14:58 schreef Its_me_important het volgende:
www.its-me-important.tmfweb.nlwel banners.
voeg het volgende aan je code toe:
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" link="#0000FF" vlink="#FF6600" background="achtergrond.gif" bgproperties="fixed">
(en ja ik weet het, is te groot voor 600x800, maar wie heeft er dan ook 600x800 )
quote:Pas maar op dat @Home er niet achter komt...
Op maandag 06 augustus 2001 20:06 schreef Tackleberry het volgende:* Tackleberry heeft WEL een nieuwe URL!
Heb bovendien een nieuwe server...Geen gezeik meer met datalimieten en hoeveelheid MB's aan webspace...
213.51.52.247:80
Of ga je dan zeggen dat je geen servertjes draait, maar deamons?
Deze gaat omhoog, in de FAQ van D&S heb ik dit topic tot officieel sitecheck topic gebombardeerd. De normale gedragregels gelden hier uiteraard nog steeds, dus:
Happy sjekking!
Textgebruik e.d ben ik aan het vernieuwen en aub niet op content oid letten, het gaat om 't design.
www.servicez.org (oud)
spawnagain.servicez.org/servicez2 (e.v.t nieuw)
Bedankt!
quote:eey spanks, dat was best irritant
Op donderdag 16 augustus 2001 22:02 schreef Spasm het volgende:[..]
Een tip om de achtergrond van je main.html vast te zetten, zodat je dat irritante streepje niet meer krijgt als je naar beneden scrollt.
voeg het volgende aan je code toe:
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" link="#0000FF" vlink="#FF6600" background="achtergrond.gif" bgproperties="fixed">
De site wordt redelijk bezocht (tussen de 200 en 275 bezoekers per dag), maar toch vind ik dat er iets nieuws bij moet komen. Ik heb alle site's in hetzelfde genre bekeken, maar nergens is iets te vinden dat hier nog niet op staat.
Heeft iemand geniale ideeën?
Ads/Mods: Het gaat hier om een commerciële site, maar er wordt niets te koop aangeboden. Als dit, ook in dit topic, niet is toegestaan, edit dit bericht dan even.
quote:IK heb geen server draaien... Daar let ik wel mee op, wees maar niet bang...
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:03 schreef terabyte het volgende:[..]
Pas maar op dat @Home er niet achter komt...
213.51.52.247:80Of ga je dan zeggen dat je geen servertjes draait, maar deamons?
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:47 schreef djjumbo het volgende:
nou ik heb ff een testjuh gemaakt...
maar nou kom ik er niet helemaal uit over de lay-outzouden jullie me wat advies kunnen geven?
alvast bedankt!
quote:Astu!
Op woensdag 05 september 2001 16:52 schreef Lod het volgende:
Het zou mooier zijn als je achtergrond bleef staan. Wel een beetje lawaaiig. De velden met namen e.d. opletten op kleur gebruik. Blauwe achtergrond met zwarte letters is minder geod leesbaar.
In je invulformulier de linkerkolom smallermaken. De afstand tussen de : en de invulvelden is te groot en je verliest dan het overzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |