quote:als je je gesloten topic goed gelezen had, dan was je er al uit geweest en had je hem hier niet meer hoeven posten.. sim-pel spam dus...
Op woensdag 13 juni 2001 11:40 schreef schwa78 het volgende:
Mijn eerste topic met een slotje moet ik hier plaatsen:Heb een probleempje met het maken van een zoekfunctie op mijn pagina. Heb een zoekbox geplaatst in het onderste frame, maar ik wil de resultaten in het mainframe. Te zien op http://www.dutchwomen.nl/index_dutch.html
Heeft iemand een idee wat ik aan moet passen om dat voor elkaar te krijgen?
Thanks!
quote:
Op zondag 03 juni 2001 01:11 schreef Chandler het volgende:Dussuh geef lekker commentaar, spelling en andere foutjes voorbehouden
quote:Wat nou spam?? Ik was er van overtuigd dat de oplossing die geboden werd niet werkte omdat ik dacht dat ik die al een keer had geprobeerd.
Op woensdag 13 juni 2001 18:05 schreef glasbak het volgende:[..]
als je je gesloten topic goed gelezen had, dan was je er al uit geweest en had je hem hier niet meer hoeven posten.. sim-pel spam dus...
Het maakt mij geen donder uit hoeveel bezoekers mijn pagina heeft. Het enige dat van belang is het aantal kliks op je banners.
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:10 schreef Its_me_important het volgende:
ik zie wel een paar fouten en dingen die verbeterd kunnen worden maar
[..]
Tweede site, ook een PO voor Informatica:
Beide gebruiken een dezelfde "kernel", een flink lap ASP code, beide sites zijn volledig database-driven.
Het is alleen jammer dat, toen ik eraan begon, ik frames heb gebruikt. Als ik ooit weer toegang krijg tot de code (nota bene m'n eigen code), zal ik de frames verwijderen zodat ie der nog professioneler uit komt te zien... hoop ik.
Verder is er een "secret" gedeelte voor de webmasters. Via de afgesloten gedeelte kunnen ze *alles* met een simpele muishandelingen wijzigen (nieuwe menu-items toevoegen, gebruikers toevoegen/verwijderen/wijzigen... vanalles).
Het is heel erg vergelijkbaar met de Admin sectie van Anandtech en vele andere grote sites.
Jammer genoeg kan de incompetente "webmaster" hier niet goed mij omgaan, waardoor het zaakje is vern3ukt.
quote:Of dit topic op dit forum
Op maandag 25 juni 2001 14:08 schreef TrashNSk8 het volgende:
www.sitechecks.nl, die is daarvoor...
zet ik m'n site dus hier neer..en ik heb ja nu wel een link naar fok gemaakt!
quote:nope alleen tweakers... en tja hier zitten fokkers
Op maandag 25 juni 2001 14:08 schreef TrashNSk8 het volgende:
<a href="http://www.sitechecks.nl" target="_blank">www.sitechecks.nl</a>, die is daarvoor...
quote:wat een pracht site... ik moet echt ff zeggen dat ik deze site er zeer professioneel uit ziet zien... echt geweldig... maar kun je eens vertellen wat de code zoal doet?... zodat ik een inzicht kan krijgen waarom er zoveel source code achter zit?
Op donderdag 14 juni 2001 19:59 schreef terabyte het volgende:
...snip...
verneukte de layout
...snip...
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 28-06-2001 20:49]
quote:Goed ik heb wat tips..
Op vrijdag 29 juni 2001 12:55 schreef Adijos het volgende:
http://members1.chello.nl/tfm.willemsen/
ben er nog helemaal niet ver mee ofzo, maar kritiek is welkom
1. die balk aan de linker kant oftewel je linker frame... je kan in deze frame ook je margins op 0 zetten dit betekend dat je geen stukje nix(achtergrond)tussen links en boven hebt met <body topmargin="0" leftmargin="0"> moet dit lukken!
zelfde geld natuurlijk ook voor het rechter frame en of pagina's
2. en probeer de images in elkaar te laten over lopen... dit maakt een leuk effect...
verder nix te melden want kan weinig melden over nix
quote:k bedankt!
Op vrijdag 29 juni 2001 18:42 schreef Chandler het volgende:[..]
Goed ik heb wat tips..
1. die balk aan de linker kant oftewel je linker frame... je kan in deze frame ook je margins op 0 zetten dit betekend dat je geen stukje nix(achtergrond)tussen links en boven hebt met <body topmargin="0" leftmargin="0"> moet dit lukken!
zelfde geld natuurlijk ook voor het rechter frame en of pagina's
2. en probeer de images in elkaar te laten over lopen... dit maakt een leuk effect...
verder nix te melden want kan weinig melden over nix
quote:als je 2 minuten hebt... moet het lukken lijkt mij
Op vrijdag 29 juni 2001 18:48 schreef Adijos het volgende:[..]
k bedankt!
zal die eerste in elk geval eens proberen als ik wat tijd heb
wil je alles weten over contact met buitenaards leven?
hoe verloopt de communicatie?
kijk op
quote:Thank You!
Op donderdag 28 juni 2001 17:58 schreef Chandler het volgende:[..]
wat een pracht site... ik moet echt ff zeggen dat ik deze site er zeer professioneel uit ziet zien... echt geweldig...
quote:Ik zal er een keer een verhaaltje van maken... kost erg veel tijd. Check in iedergeval ff de 'about' gedeeltes van beide sites.
maar kun je eens vertellen wat de code zoal doet?... zodat ik een inzicht kan krijgen waarom er zoveel source code achter zit?Alvast bedankt!
de grote hoeveelheid code heeft allemaal te maken met de eisen van de opdrachtgevers...
edit: typo...
geweldige sites..
Ik neem ten minste aan dat dat ik dat hier mag vragen....
quote:Op 800*600 kun je de onderkant niet zien...
Op donderdag 12 juli 2001 14:52 schreef ThaRups het volgende:
Ik ben er erg lang mee bezig geweest, en hoor graag wat jullie van het design vinden en zo...Ik neem ten minste aan dat dat ik dat hier mag vragen....
quote:Ja dat klopt, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat iedereen toch minimaal wel 1024 draait, anders houd ik helemaal geen ruimte meer over....
Op donderdag 12 juli 2001 15:12 schreef Jeromar het volgende:[..]
Op 800*600 kun je de onderkant niet zien...
sorry, tis wel onhandig....
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |